بهترین خدمات ارسال بار به ترکیه + تعرفه ۱۴۰۲

ارسال بار به ترکیه جهان کالا کارگو

وقتی اصطلاح ارسال بار به ترکیه را در ذهن خود مرور می کنید، احتمالا هزار و یک سوال بی پاسخ برایتان پیش می آید. جابجایی بارها از نقطه ای به نقطه دیگر همیشه کار دشواری بوده است. ممکن است بخواهید در سطح بین المللی ارسال کنید و این ذهنیت شما را نسبت به این موضوع دشوار تر میکند. اما نگران نباشید!

اکثر مسافران یا مهاجران می خواهند وسایل خود را با خود ببرند و سعی می کنند بهترین نوع حمل و نقل را برای این کار انتخاب کنند. شما به عنوان فردی که می خواهید کالا ارسال کنید، باید بدانید که از چه خدماتی می توانید استفاده کنید؟ بهترین مسیر کدام است؟ چقدر و چگونه می توانید هزینه را کاهش دهید؟ از کجا شروع کنیم.

ما به عنوان شرکت جهان کالا کارگو با توجه به تجربیات فراوان خود در زمینه حمل و نقل بین المللی تضمین می کنیم که در اسرع وقت بهترین قیمت را برای بار خود دریافت کنید. در این قسمت از مقاله هر آنچه را که باید در مورد فریت بار به ترکیه بدانید را توضیح خواهیم داد تا هیچ سوالی بی پاسخ نماند. شرکت جهان کالا فریت بار به استرالیا را نیز انجام می دهد.

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ارسال بار به ترکیه می توانید با شماره تلفن های شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید و مشاوره خوبی در این زمینه دریافت نمایید :

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ 

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

قبل از ارسال بار به ترکیه چه ترفندهایی را باید بدانید؟

 

قبل از ارسال بار به ترکیه چه ترفندهایی را باید بدانید

اگر تاجری هستید که می خواهید محصولات خود را در ترکیه بفروشید، باید نکاتی را در نظر بگیرید.هر کشوری طبق قوانین خود ورود و خروج کالاهای خاصی را ممنوع کرده است. بنابراین قبل از هر چیز در مورد آنها تحقیق کنید. برای اطلاعات بیشتر قوانین گمرکی ترکیه را بررسی کنید. همچنین می توانید محصولات محبوب ترکیه را جستجو کنید.

اگر چنین شد، مطمئن شوید که از یک تیم یا شرکت مورد اعتماد برای رفع مشکل کمک بگیرید. شرکت جهان کالا کارگو ممکن است گزینه مناسبی باشد. می توانید از مشاوران ما بپرسید که چه نوع محصولاتی را به ترکیه ارسال خواهید کرد.

بیشتر بخوانید : خدمات بسته بندی و ارسال لوازم منزل

 

کدام بارها را می توان به ترکیه ارسال کرد؟

 

کدام بارها را می توان به ترکیه ارسال کرد

شما می توانید هر نوع باری را (مگر در مواردی که محموله ممنوع) به ترکیه ارسال کنید. این زمان ها می تواند هم شخصی و هم کاری باشد. شرکت های باربری خدمات خود را بر این اساس تنظیم می کنند و هنگام ورود آنها را ارائه می دهند.

خدمات باربری کارگو؛ سریع ترین راه برای معامله گران

گفته می شود این نوع حمل و نقل حامل محموله های تجاری است. این بدان معنی است که ماهیت آنها اغلب تجاری است. این خدمات به افراد تجاری ارائه می شود که زمان و ایمنی برای آنها از اهمیت بالایی برخوردار است. برای حمل و نقل از کشتی ها یا هواپیماهای باری ویژه استفاده می شود.

شرکت جهان کالا کارگو ارسال بار به ترکیه را با هواپیماهای تجاری انجام میدهد.

مزایای حمل و نقل عبارتند از کارگو:

• امنیت بالا
• سرعت بالا
• بسته بندی صحیح و با کیفیت

خدمات فریت بار؛ بهترین راه برای حمل اثاثیه منزل:

جابجایی وسایل خانه اغلب یک کار دشوار است. افراد زیادی که قصد مهاجرت به ترکیه دارند در مورد آن نگران هستند. در این قسمت به شما می گوییم که دیگر نگران نباشید!! این یک کار دشوار در گذشته بود و تعداد کمی از مردم تصمیم می گرفتند وسایل خانه خود را به کشور دیگری منتقل کنند.

اما اکنون با توجه به خدماتی که باربری جهان کالا کارگو ارائه می دهد، ارسال بار به ترکیه دیگر کار سختی نخواهد بود.شرکت باربری جهان کالا برای حمل اثاثیه و وسایل شخصی سرویسی تحت عنوان باربری فریت در نظر گرفته است. به این ترتیب با شرکت تماس گرفته و سپس راهنمایی های لازم را دریافت خواهید کرد.

خدمات حمل خرده، برای ارسال بارهای کوچک مناسب است:

شاید تصمیم گرفته اید یک محصول واحد مانند یخچال را به ترکیه بفرستید. یا مثلاً می خواهید دستگاه یا کالای کوچکی را به کشور دیگری ارسال کنید. برای حمل و نقل کالاها و بسته هایی که وزن و حجم کمتری دارند می توانید از خدمات حمل و نقل خرده یا گروهی استفاده کنید.

حمل و نقل هوایی هر ۱ یا ۲ روز انجام می شود. اما اگر بخواهید از مسیر زمینی استفاده کنید مدت آن به یک هفته یا بیشتر تغییر می کند.

خدمات اضافه بار؛ ارزان ترین راه برای جابجایی مسافر:

اگر مسافر هستید و فکر می کنید با حمل بار با خود باید جریمه بپردازید می توانید از جهان کالا کارگو کمک بگیرید.

بیشتر بخوانید: چگونه اضافه بار خود را به خارج از کشور ارسال کنیم؟

راه های ارسال بار به ترکیه چیست؟

 

راه های ارسال بار به ترکیه چیست

شرکت باربری جهان کالا کارگو دو مسیر حمل بار به ترکیه را به شما پیشنهاد می کند. پس از بررسی هایی که انجام دادید، می توانید مناسب ترین مسیر را انتخاب کنید.

۱. اگر زمان برای شما اهمیت زیادی دارد؛ خطوط هوایی گزینه خوبی است:

حمل و نقل هوایی به صورت مستقیم و غیر مستقیم انجام می شود. ارسال مستقیم از تهران به استانبول با خطوط هوایی داخلی مانند ماهان انجام می شود.همچنین پروازهای ارتباطی از تهران به آنکارا و آنتالیا وجود دارد. البته نباید فراموش کرد که هزینه پرواز کانکتیو بیشتر از پرواز مستقیم است.

اگر بخواهیم بین مسیرها مقایسه ای انجام دهیم باید بگوییم هزینه حمل و نقل هوایی از همه مسیرها بیشتر است اما این یکی از معدود معایب حمل و نقل هوایی است. حمل و نقل هوایی یکی از امن ترین و سریع ترین راه ها برای حمل و نقل است.

۲. اگر می خواهید هزینه کمتری بپردازید؛ ارسال بار به ترکیه به صورت زمینی گزینه خوبی است:

حمل و نقل زمینی به کشورهای همسایه رایج است. هزینه حمل و نقل زمینی نسبت به سایر روش ها ارزان تر است. زمان تحویل در محل ۷ تا ۱۰ روز است. وسایل شما از مرز بازرگان به ترکیه با کامیون ارسال می شود.نکته: یکی از سوالات متداول در مورد ارسال بار به ترکیه با اتوبوس است. در این زمینه باید بگوییم که ارسال بار با اتوبوس ممنوع بوده و تخلف محسوب می شود.

چگونه ارسال بار به ترکیه را انجام دهیم؟

 

چگونه ارسال بار به ترکیه را انجام دهیم

احتمالاً قبلاً متوجه شده اید که چه نوع باری دارید و از کدام سرویس و مسیر باید استفاده کنید. شما همچنین نکاتی را که باید قبل از ارسال بارهای تجاری در نظر بگیرید را می دانید. حالا بیایید در مورد نقطه شروع مقاله صحبت کنیم.

برای این کار می توانید با کارشناسان جهان کالا کارگو ما تماس بگیرید و سپس با توجه به اطلاعات دریافتی مسیر حمل و نقل مناسب را انتخاب کنید.
ما تمامی مراحل حمل بار شامل بسته بندی، ارسال به گمرک و پرداخت برخی مالیات ها و هزینه های گمرکی را برای شما انجام می دهیم.

شما می توانید از محموله هوایی برای حمل بار و حتی محموله های کوچک در حالت بار و اضافه بار استفاده کنید. خدمات شرکت جهان کالا کارگو در برگیرنده تمام نیازهای مشتریان از بسته بندی در مبداء ، بارنامه و ارسال بار هوایی توسط ایرلاین های معتبر دنیا ، تا ترخیص بار در گمرکات و تحویل در مقصد می ‌باشد . این شرکت با تمرکز بر حمل بار هوایی بین المللی قادر به خدمت رسانی و ارائه مشاوره رایگان در زمینه حمل بار زمینی نیز می ‌باشد.

خدمات کارگو ترکیه چگونه انجام می شود؟

کارگو یکی دیگر از روش های حمل بار است که معمولا با کشتی یا هواپیماهای باری انجام می گیرد . کالاها و محصولاتی که با کارگو حمل می شوند ، معمولا ماهیت تجاری دارند و به منظور واردات یا صادرات کالا به ترکیه توسط تجار مورد استفاده قرار می گیرد و بار و کالاها با هواپیماها یا کشتی های مخصوص و غول پیکر حمل خواهند شد .

خدمات کارگو ترکیه طبق قوانین و قوانین بین المللی انجام می شود و تحویل محصولات را در مدت زمان کوتاه به کشور دیگر ، یا حتی قاره دیگر فراهم می کند .

شرکت جهان کالا کارگو با تخصص و تجربه خوبی که در این زمینه دارد ، مراحل لازم و قانونی قبل از کارگو ترکیه را انجام می دهد و در مورد فرآیند حمل و نقل ، راه حل ها و گزینه های خاصی را برای مشتریان فردی و شرکت های سازمانی خود ارائه می دهد .

امکانات و ابعاد محموله های بین المللی شما مطابق با قوانین IATA (انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی )کنترل و ارزیابی می کند و بعد از بسته بندی اصولی و  مطمئن بار و محموله شما در سریع ترین زمان ممکن به کشور مقصد ارسال خواهد شد .

کارگو ترکیه معمولا برای حمل پوشاک از ترکیه به ایران و یا ارسال لباس از ترکیه به ایران گزینه مناسبی است و به شما این امکان را می دهد تا واردات لباس و پوشاک از ترکیه را به راحتی و با روش قانونی انجام دهید .

قیمت و هزینه کارگو ترکیه چگونه محاسبه می شود؟

 

قیمت و هزینه کارگو ترکیه چگونه محاسبه می شود

قیمت کارگو ترکیه با توجه به عوامل مختلفی از جمله محتوای محموله ، اندازه و حجم بار ، مسافت تا کشور مقصد و سهولت حمل بار از ترکیه بستگی دارد . این قیمت و هزینه مطابق با استانداردهای بین المللی تعیین می شوند.

 

مشتریانی که می خواهند قیمت خدمات حمل و نقل بین المللی کارگو ترکیه یا هزینه کارگو از ترکیه به ایران را بدانند میتوانند با شماره تلفن های شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیریند و پاسخ سوالات خود را در رابطه با هزینه کارگو از ترکیه به ایران دریافت نمایند .

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ 

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

خبر دار شوید از محدودیت و ممنوعه های فریت بار و کارگو به ترکیه:

خبر دار شوید از محدودیت و ممنوعه های فریت بار و کارگو به ترکیه

برای ورود کالا به ترکیه محدودیتهایی وجود دارد و نمی توانید برخی از کالا ها را از طریق فریت بار یا کارگو یا ارسال بار  به ترکیه وارد کنید  و فرستندگان باید قبل از ارسال ، موارد محدودیت واردات را از مقامات ترکیه تعیین کنند . این کالاها عبارتند از :

  • نوشیدنی های الکلی
  • زنبورها و زالوها
  • کره
  • محصولات سرامیکی
  • قهوه و چای
  • ادکلن و عطر و لوازم آرایشی
  • نرم افزار کامپیوتر ، اجزا و قطعات و تجهیزات الکترونیکی
  • نامه دیپلماتیک
  • داروها: نسخه ای و بدون نسخه
  • اسلحه گرم
  • مواد غذایی – محصولات گوشتی – آبهای معدنی
  • مکمل های غذایی و غذاهای مخصوص ورزشکاران
  • محصولات شیشه ای
  • عاج
  • اجناس چرمی
  • نقشه ها
  • لوازم و تجهیزات پزشکی / دندانپزشکی – دماسنج پزشکی
  • محصولات انگلی و قاتل حشرات
  • تلفن / مودم
  • گیاهان و قسمتهایی از گیاهان
  • تجهیزات رادیویی
  • دانه ها
  • تخم مرغ کرم ابریشم
  • صابون
  • تنباکو
  • تنباکو
  • چربی ها و روغن های گیاهی ، صنعتی

به طور کلی ترکیه برای بیشتر کالاهای تجاری به مجوز واردات نیاز دارد . قبل از ارسال بار به ترکیه، فرستندگان باید تأیید کنند که مجوز لازم را دارند. 

بیشتر بخوانید:صادرات زعفران به ترکیه

از جمله ویژگی های شرکت جهان کالا کارگو عبارتند از:

• حمل و نقل و اضافه بار در جهان کالا با بهترین بسته بندی برای جلو گیری از صدمات احتمالی انجام می شود.
• جهان کالا کارگو در جهت مشتری مداری تا حد ممکن از هزینه های اضافی که بر دوش مشتری بوده کاسته است و هزینه ارسال بار منصفانه ای را اخذ مینماید.
• امکان پیگیری آنلاین وضعیت بار و محموله بعد از ارسال بار به خارج از کشور.
• جهان کالا کارگو طرف قرارداد با بیمه های مربوط به باربری میباشد از همین رو میتوانید با آرامش خاطر بار خود را به این شرکت بسپارید.
• حمل و نقل و اضافه اثاثیه منزل و شخصی و مبلمان و لوازم منزل از طریق دریائی توسط کانتینر و کشتی از مرز خروجی بندرعباس به کلیه بنادر اروپایی ، آسیایی ، آفریقا ، استرالیا ، آمریکا و کانادا.
• حمل و نقل و اضافه بار و لوازم منزل و شخصی و مبلمان و اثاثیه منزل از طریق هوایی (توسط خطوط هوایی داخلی وخارجی) به صورت خرده بار و چارتر از فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی به کلیه فرودگاه های کشورهای اروپایی ، آسیایی ، آمریکا و کانادا.
• مشاوره و انجام کلیه تشریفات گمرکی در مبداء و مقصد و اخذ مجوزهای لازم برای حمل بار به خارج از کشور.
• انجام کلیه امور بسته بندی در محل ، تخلیه و بار گیری و سایر خدمات جانبی مورد نیاز مشتری.
• تعیین شرایط حمل و نقل و اضافه بار بصورت هوایی و دریایی اعلام نرخ کتبی خدمات.

خلاصه مطلب

فریت بار و کارگو به ترکیه یا از ترکیه یکی از روش های مطمئن و عالی برای ارسال وسایل شخصی یا کالاهای تجاری به کشور مقصد است و به شما این امکان را می دهد تا با هزینه کمتر ، وسایل و کالاهای خود را از ترکیه به ایران یا سایر کشورها و یا از ایران به ترکیه ارسال کنید .

برای اینکه فریت بار و کارگو یا ارسال باربه ترکیه به بهترین شکل ممکن انجام گیرد لازم است با یک شرکت حمل و نقل بین المللی مثل شرکت جهان کالا کارگو همکاری کنید تا تمام مراحل قانونی برای فریت بار و کارگو به ترکیه به بهترین شکل ممکن انجام گیرد .

 

برای کسب اطلاعات بیشتر از قوانین و هزینه های مربوط به ارسال بار به ترکیه، همین حالا با کارشناسان مجرب شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید و اطلاعات دقیق و به روزی را در این زمینه دریافت کنید:

۳/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =