ارسال بار به لندن: بهترین خدمات ارسال بار با جهان کالا کارگو

ارسال بار به لندن با جهان کالا کارگو

ما در این بخش تصمیم داریم تا راهنمای خوبی را در رابطه با فریت بار به لندن یا ارسال بار به لندن را به شما ارائه دهیم و بهترین و معتبرترین شرکت ایرانی در زمینه ارسال بار به انگلستان  را معرفی کنیم. با ما همراه باشید و اطلاعات خوبی در این زمینه کسب کنید.

 

 

درباره لندن

لندن (London) یکی از شناخته شده ترین و معروف ترین شهرهایی است که در انگلیس (بریتانیا) واقع شده و به عنوان پایتخت و بزرگترین شهر انگلستان و همچنین پادشاهی متحد بریتانیای کبیر و ایرلند شمالی نیز شناخته شده است. این شهر در نیمه‌ جنوبی و در نزدیکی مرکز انگلستان قرار دارد و رود تیمز ( River Thames) از میان ان عبور می کند. یکی دیگر از خدمات شرکت جهان کالا کارگو فریت بار به کانادا است.

برای توصیف شهر لندن می توان گفت که این شهر بزرگ و زیبا یکی از مهم ترین، قدرتمندترین، گران ترین، مهاجر پذیرترین، تاثیرگذارترین و بهترین شهر برای سرمایه گذاری بوده و به همین دلیل سالانه تعداد زیادی از افراد تصمیم می‌گیرند تا به شهر لندن مهاجرت کرده و شرایط بسیار بهتری از نظر تحصیل، کار و رفاه زندگی را برای خود و خانواده خود، فراهم کنند.

جالب است بدانید که در سال ۲۰۲۰، لندن دومین شهر از لحاظ تعداد میلیاردرها در اروپا بوده و بیشترین تعداد افراد فوق ثروتمند در این شهر زندگی می کنند. علاوه بر این بیشترین تراکم دانشگاه ها در اروپا نیز در شهر لندن قرار گرفته و دانشگاه‌ های رده بالایی مانند امپریال کالج، کینگز کالج و مدرسه اقتصاد در شهر لندن قرار دارند و همین موضوع سبب شده تا بسیاری از جوانان، این شهر را برای ادامه تحصیل و پیشرفت در زمینه های مختلفی تحصیلی و کاری انتخاب کنند.

بنابراین از آنجایی که لندن یکی از شهرهای پیشرفته و مهاجرپذیر محسوب می شود، فریت بار به لندن نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و افرادی که قصد مهاجرت به این شهر بزرگ و رویایی را دارند، معمولا به دنبال بهترین و به صرفه ترین روش برای ارسال بار به لندن هستند.

ارسال بار به لندن :

ارسال بار به لندن

فریت بار معمولا برای افرادی که قصد مهاجرت به کشور دیگری دارند، مورد استفاده قرار میگیرد تا بتوانند وسایل و لوازم مورد نیاز خود را از طریق فریت بار به کشور مقصد ارسال کنند. این نوع ارسال بار برای مقاصد شخصی انجام می گیرد و هیچ ماهیت تجاری ندارد و به نوعی بار خصوصی محسوب شده و از فریت بار به لندن برای ارسال آن استفاده می شود.

برای اینکه بتوانید فریت بار انجام دهید بهترین کار این است که با شرکت هایی که در زمینه حمل و نقل بین المللی فعالیت دارند، همکاری داشته باشید تا تمام مراحل قانونی و لازم برای ارسال بار  به انگلستان کاملا دقیق و قانونی انجام شده و بتوانید یک تجربه عالی و مطمئن از فریت بار  داشته باشید.

شرکت جهان کالا کارگو یکی از شرکت های حرفه ای و معتبر است که پیشرو در زمینه ارائه خدمات حمل و نقل بین المللی بوده و می توانید تمام مراحل فریت بار به لندن از بسته بندی گرفته تا انجام تشریفات گمرکی و اخد مجوزهای لازم را به این شرکت بسپارید و خیالتان از این بابت راحت باشد.

خدمات شرکت جهان کالا کارگو برای ارسال بار به لندن:

شرکت جهان کالا کارگو

  • بازدید رایگان کارشناسان مجرب از بار و محموله شما
  • تعیین بهترین مسیر برای ارسال بار به لندن (دریایی یا هوایی) و تعیین هزینه ارسال بار از ایران به لندن
  • بسته بندی کاملا استاندارد و ایمن توسط شرکت جهان کالا کارگو
  • حمل بار از درب منزل تا فرودگاه بین المللی
  • انجام تشریفات قانونی و اخذ مجوزهای لازم و ضروری برای ارسال بار به لندن
  • صدور بارنامه
  • امکان پیگیری محمولات ارسال شده

 آیا میدانید برای ارسال بار از ایران به لندن از چه مسیر های امکان پذیر است؟

ارسال بار از ایران به لندن از چه مسیر های امکان پذیر است

برای حمل بار از ایران به لندن می توانید هم از مسیر دریایی و هم از مسیر هوایی استفاده کنید.اگر قصد دارید لوازم منزل مثل مبلمان، وسایل چوبی بزرگ و سایر وسایل شخصی و مورد نیاز خود که حجم و وزن بالایی دارند را از ایران به لندن ارسال کنید، بهترین و مقرون به صرفه ترین کار این است که از روش حمل بار دریایی از ایران به لندن استفاده کنید.

با استفاده از این روش، تمام بار و محموله شما، به روش کاملا  استاندارد و ایمن بسته بندی شده و در پالت های مخصوص قرار می گیرند و برای ارسال بار از ایران به لندن آماده می شوند.

سپس شرکت جهان کالا تمام اقدامات قانونی و تشریفات گمرکی برای ازسال بار به لندن  را مطابق با استانداردها و قوانین شرکت انگلستان انجام داده و محموله شما به لندن ارسال خواهد شد. با این روش شما می توانید وسایل بسیار بیشتری در حجم و اندازه متفاوت را با هزینه کمتر به لندن ارسال کنید.

اما اگر تصمیم دارید بار و محموله شما در کمترین زمان ممکن از ایران به لندن ارسال شود، یا قصد ارسال وسایل ارزشمندی را از ایران به لندن دارد و یا مواد غذایی فاسد شدنی یا بسته بندی هایی با تعداد کم و محدودی دارید، می توانید از روش حمل بار هوایی استفاده کنید.

در این روش باید محموله خود را به شرکت جهان کالا کارگو تحویل دهید تا بعد از بسته بندی استاندارد و اخذ مجوزهای لازم و انجام تشریفات گمرکی به لندن ارسال شود و کاملا ایمن و سالم و در زمان مناسب در لندن تحویل بگیرید.

هزینه ارسال بار به لندن چگونه محاسبه می شود؟

هزینه ارسال بار به لندن چگونه محاسبه می شود

هزینه ارسال بار به لندن با توجه  به اندازه و وزن بار و محموله شما و مسیری که برای فریت بار انتخاب کردید (هوایی یا دریایی)، هزنیه های مربوط به تشریفات گمرکی و اخذ مجوزهای لازم، هزینه بیمه، و غیره متفاوت است متفاوت است. اما با این حال میتوانید با همکاری بهترین شرکتهای حمل و نقل بین المللی مثل شرکت جهان کالا کارگو در هزینه های خود صرفه جویی کرده و فریت بار به لندن را با قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی انجام دهید.

شرکت جهان کالا کارگو یکی از شرکت های معتبر در این زمینه است که می توانید برای فریت بار به لندن و سایر کشورهای دنیا به آن اطمینان کرده و با خیال راحت حمل بار را انجام دهید. این شرکت با تجربه و اطلاعاتی که در رابطه با شرایط و مقررات ارسال بسته و بار به انگلیس دارد می تواند شما را در این زمینه راهنمایی کند و تمام اقدامات لازم برای فریت بار را با دقت کامل انجام دهد.

 

برای تماس با شرکت جهان کالا کارگو می توانید با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید :

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ 

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

خلاصه مطلب

 

فریت بار یکی از روش های مطمئن و سریع برای ارسال وسایل شخصی، وسایل منزل، کتاب، مواد غذایی و غیره به سایر کشورها بوده و به شما این امکان را میدهد تا با صرف هزینه کمتر، وسایل مورد نیاز خود یا سایر افراد را به لندن و یا کشورهای دیگر ارسال کنید.

برای اینکه تمام مراحل قانونی و مهم را برای فریت بار به لندن به درستی انجام شود باید به یک شرکت حمل و نقل معتبر و حرفه ای در این زمینه مراجعه کنید و پیشنهاد ما به شما شرکت جهان کالا کارگو است.

این شرکت با سابقه و تجربه خیلی خوبی که در زمینه فریت بار و کارگو دارد میتواند شما را در این زمینه راهنمایی کرده و با ارائه شرایط عالی، محموله و بار شما را به لندن ارسال میکند.

۴.۵/۵ - (۲ امتیاز)

2 دیدگاه در “ارسال بار به لندن: بهترین خدمات ارسال بار با جهان کالا کارگو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + شانزده =