ارسال بار به منچستر

ارسال بار به منچستر

آیا می دانید روش های حمل بار به منچستر چگونه است و ارسال بار به منچستر یا فریت بار به منچستر چگونه انجام می شود ؟ برای آشنایی بیشتر با این موضوع و مطلع شدن از شرایط و هزینه های فریت بار حتما در ادامه با ما همراه بمانید و اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید و همچنین با بهترین شرکت حمل و نقل در ایران که در زمینه ارسال و فریت بار به منچستر و خارج از کشور فعالیت دارد ، آشنا شوید .

بیشتر بخوانید : فریت بار به انگلیس

 

درباره منچستر

منچستر (Manchester) یکی از شهرهای معروف انگلستان است که در شمال غربی این کشور و در کنار بندر لیورپول در بریتانیا واقع شده است که احتمالا این شهر را به دلیل وجود تیم های فوتبال معروف ان می شناسید . همچنین شهر منچستر یکی از شهرهای پر جنب و جوش در انگلیس است که به دلیل وجود جاذبه های طبیعی متعدد ، مراکز خرید و اماکن تفریحی مختلف ، بازدیدکنندگان و مهاجران بسیار زیادی را به خود جذب می کند .

 

از انجایی که تحصیل در دانشگاه ها و مراکز علمی موجود در منچستر به یک فرصت عالی برای بسیاری از دانشجویان تبدیل شده است ، تقاضا برای مهاجرت به این شهر از انگلیس نیز بسیار زیاد بوده و در چند سال اخیر تعداد افرادی که به منچستر مهاجرت کردند ، رو به افزایش بوده است .

 

مهاجرت کردن در کنار تمام استرس هایی که دارد ، دغدغه حمل بار و اضافه بار و همراه داشتن وسایل شخص و لوازم مورد نیاز را نیز ایجاد می کند . در این مواقع بهتر است به جای حمل اضافه بار مسافری ، اقداماتی را در جهت ارسال بار به منچستر یا فریت بار به منچستر انجام دهید تا از این طریق بتوانید تمام وسایل و لوازمی که ممکن است در منچستر به آن نیاز داشته باشید را به راحتی به این شهر بفرستید و دیگر نگرانی ای در این زمینه نداشته باشید .

 

فریت بار به منچستر
فریت بار به منچستر

فریت بار به منچستر

فریت بار یکی از خدمات بسیار عالی است که برای ارسال بار و وسایل شخصی در حجم و اندازه بزرگ به سایر کشورها و شهرهای دنیا توسط شرکت های حمل و نقل بین المللی ارائه می شود تا بتوانید از این طریق ، هر ان چیزی که ممکن است در شهر منچستر به ان نیاز داشته باشید و از لحاظ قانونی مشکل و ممنوعیتی نداشته باشد را به این شهر ارسال کرده و کاملا ایمن و مطمئن در منچستر تحویل بگیرید .

 

فریت بار به انگلیس و شهرهای مختلف انگلیس مثل منچستر دارای مقررات و محدودیت های خاصی است و لازم است که حتما ارسال بار به منچستر را با توجه به این قوانین و مقررات انجام دهید تا با هیچگونه مشکلی مواجه نشوید .

 

برای مطلع شدن از قوانین و مقررات ارسال بار و فریت بار به منچستر می توانید وب سایت HM درآمد و گمرک (www.gov.uk) را بررسی کنید.

 

اما اگر فرصت کافی برای اینکار را ندارید میتوانید از تیم تخصصی و حرفه ای جهان کالا کارگو کمک بگیرید و اطلاعات کافی و لازمی که در رابطه با فریت بار ، شرایط و روش حمل بار به منچستر را  نیاز دارید را از طریق کارشناسان مجرب این شرکت دریافت نمایید .

شرکت جهان کالا کارگو یکی از شرکت های معتبر و حرفه ای در زمینه فریت بار و ارسال بار به خارج از کشور است که می توانید برای فریت بار به منچستر به آن اطمینان کرده و با خیال راحت ارسال بار به منچستر را با همکاری این شرکت انجام دهید . شرکت جهان کالا کارگو با تجربه و اطلاعاتی که در رابطه با شرایط و مقررات ارسال محموله و بار به انگلیس دارد می تواند شما را در این زمینه راهنمایی کند و تمام اقدامات لازم برای فریت بار را با دقت کامل انجام خواهد داد .

 

روش های حمل بار به منچستر

برای حمل بار به منچستر می توانید از دو روش حمل بار دریایی و حمل بار هوایی استفاده کنید . انتخاب بهترین روش حمل بار به منچستر با توجه به حجم و وزن بار و محموله شما و مدت زمان مورد انتظار شما برای تحویل بار در منچستر مشخص و انتخاب می شود .

اگر قصد دارید وسایل بزرگ و زیادی مثل اثاثیه منزل ، مبلمان و سایر وسایل شخصی که از نظر حجم و وزن بسیار بزرگ هستند را به منچستر ارسال کنید ، بهترین و مقرون صرفه ترین روش این است که از مسیر دریایی برای حمل کالا به منچستر استفاده نمایید . با استفاده از این روش ، تمام بار و محموله شما ، به روش کاملا  استاندارد و ایمن بسته بندی شده و در پالت های مخصوص قرار می گیرند و برای حمل بار به منچستر آماده می شوند . سپس شرکت جهان کالا تمام اقدامات قانونی و تشریفات گمرکی برای ارسال بار به منچستر از مسیر دریایی را مطابق با استانداردها و قوانین شرکت انگلستان انجام داده و محموله شما به شهر منچستر ارسال خواهد شد .

اما اگر وسایل و محموله ای که برای ارسال به منجستر آماده کردید دارای حجم و وزن استاندارد و مناسبی است و یا تمایل دارید کالاهای ارزشمند ، مواد غذایی فساد شدنی و یا هر وسیله دیگری که به منچستر ارسال می کنید را در کوتاه ترین زمان ممکن در این شهر تحویل بگیرید ، بهترین پیشنهاد این است که از روش ارسال بار هوایی به منچستر استفاده کنید .

برای این منظور نیز باید محموله خود را به شرکت جهان کالا کارگو تحویل دهید تا بعد از بسته بندی استاندارد و اخذ مجوزهای لازم و انجام تشریفات گمرکی ، بار و محموله شما از مسیر هوایی به منچستر ارسال شود و کاملا ایمن و سالم و در زمان مناسب در شهر منچستر تحویل بگیرید .

به طور کلی مراحل ارسال بار به منچستر از طریق شرکت جهان کالا کارگو به ترتیب زیر خواهد بود :

 

  • بازدید رایگان کارشناسان مجرب از بار و محموله شما
  • تعیین بهترین مسیر برای ارسال بار به منچستر (دریایی یا هوایی) و تعیین هزینه ارسال بار از ایران به منچستر
  • بسته بندی کاملا استاندارد و ایمن توسط شرکت جهان کالا کارگو
  • حمل بار از درب منزل تا فرودگاه بین المللی
  • انجام تشریفات قانونی و اخذ مجوزهای لازم و ضروری برای
  • امکان پیگیری محمولات ارسال شده به منچستر
هزینه ارسال بار به منچستر
هزینه ارسال بار به منچستر

هزینه ارسال بار به منچستر

عوامل مختلفی در تعیین هزینه ارسال بار به منچستر تاثیرگذار هستند که از این بین میتوانیم به حجم و وزن محموله ، مسیر انتخابی شما برای فریت بار به منچستر (دریایی یا هوایی) ، هزینه های مربوط به بسته بندی ، هزینه های مربوط به گمرک و اخذ مجوز برای ارسال بار، هزینه بیمه و غیره اشاره کرد .

نکته ای که لازم است در رابطه با قیمت ارسال بار هوایی به منچستر بدانید این است که هرچه وزن محموله و بار بیشتر باشد ، نرخ واحد کرایه حمل هوایی کاهش پیدا می کند . کارشناسان حرفه ای در شرکت جهان کالا پس از رویت محموله و اندازه گیری وزن و حجم محموله ، هزینه نهایی ارسال بار هوایی یا فریت بار به منچستر را هم به صورت شفاهی و هم به صورت کتبی به مشتریان خود اعلام می کنند .

برای ارتباط با کارشناسان مجرب شرکت جهان کالا کارگو میتوانید با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید :

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰ 

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

 ۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

 ۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

خلاصه مطلب

اگر قصد مهاجرت به منچستر دارید و لازم است که وسایل و لوازم شخصی و مورد نیاز خود را نیز به این شهر ببرید اما نگران هزینه های حمل اضافه بار مسافری هستید ، میتوانید از خدمات فریت بار و ارسال بار که توسط شرکت های حمل و نقل بین المللی مثل شرکت جهان کالا کارگو ارائه می شود استفاده کنید و از این طریق ، تمام وسایل شخصی و مورد نیاز خود را با هزینه کمتر و مقرون به صرفه تر ، کاملا ایمن و قانونی به شهر منچستر ارسال نمایید .

 

اگر مطلب را دوست داشتید امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =