فریت بار به مالزی با جهان کالا کارگو:

فریت بار به مالزی با جهان کالا کارگو

اگر می خواهید به مالزی مهاجرت کنید یا قصد دارید برای مدت زمان طولانی به این شهر سفر کنید ، می توانید با استفاده از خدمات فریت بار به مالزی  ، دغدغه ای نسبت به حمل بار و چمدان به این کشور را نداشته باشید و هر ان چیزی که ممکن است در مالزی به آن نیاز داشته باشید را به راحتی و با استفاده از خدمات فریت بار به مالزی  ارسال کنید .

 

 

 

درباره مالزی:

مالزی (Malaysia) یکی از کشورهای مسلمان است که در جنوب شرقی آسیا قرار دارد و پایتخت این کشور شهر کوالالامپور (Kuala Lumpur) است که از نظر وسعت نیز بزرگترین شهر این کشور محسوب می‌شود .

از نظر جغرافیایی ، کشور مالزی از شمال با کشور تایلند و از جنوب با سنگاپور هم مرز است . زبان رسمی مردم مالزی ، مالایی بوده و حکومت این کشور پادشاهی مشروطه فدرال با دو مجلس قانونگذاری است .

کشور مالزی از دو بخش شرقی و غربی تشکیل شده که در قسمت غربی آن ۱۱ استان وجود دارد و قسمت شرقی آن شامل ۲ استان جزیره ای است .

این کشور زیبا به دلیل داشتن سواحل متعدد ، تنوع مناطق و جاذبه‌ های طبیعی و همچنین از ان جایی که در تمام طول سال دارای آب و هوای معتدل و مطبوعی دارد ، یکی از مهمترین مقاصد گردشگری جهان است .

این کشور در چند سال اخیر ، پیشرفت های خیلی زیادی داشته و به عنوان یکی از کشورهای در حال توسعه شناخته شده و معروف است به گونه ای که توانسته به سرعت از یک کشور جهان سومی به یک کشور مدرن و توسعه یافته تبدیل شود .

همچنین از نظر تحصیل و کار نیز یک گزینه بسیار عالی است و به همین دلیل بسیاری از افرادی که قصد دارند به یکی از کشورهای آسیایی و مسلمان مهاجرت کنند ، کشور مالزی را در اولویت انتخاب خود قرار می دهند .

 

در ادامه این بخش با ما همراه بمانید و اطلاعات خوبی در رابطه با نحوه حمل بار به مالزی، ارسال بار به کوالالامپور و هزینه فریت بار به مالزی کسب کنید و بهترین شرکت ایرانی برای فریت بار به مالزی را بشناسید .

 

ارسال بار  به مالزی | حمل بار به مالزی :

ارسال بار  به مالزی

آیا حمل وسایلم به مالزی امن است ؟

آیا اقلام من با خیال راحت به مالزی می رسند ؟

از کدام شرکت حمل و نقل برای ارسال بار به مالزی استفاده کنم ؟

برای ارسال بار به مالزی ، سوالات زیادی وجود دارد که باید بپرسید و عوامل مختلفی را باید قبل از ارسال وسایل خود به مالزی در نظر بگیرید . در حالی که تجربیات حمل و نقل ممکن است بین شرکای حمل و نقل متفاوت باشد ، مراحل کلی که باید برای حمل بار به مالزی انجام دهید به شرح زیر است :

پیدا کردن شرکت حمل و نقل مناسب برای حمل بار به مالزی:

پیدا کردن شرکت حمل و نقل مناسب برای حمل بار به مالزی

در هنگام انتخاب شرکت حمل و نقل برای ارسال بار به مالزی باید گزینه های مختلفی را در نظر داشته باشید تا یک تجربه عالی از حمل بار به مالزی برایتان ایجاد شود . به طور کلی شرکت حمل و نقل بین المللی باید دارای شرایط زیر باشد :

  1. دارا بودن تخصص در زمینه حمل و نقل بین المللی
  2. آگاهی کامل از اقلام ممنوع و مجاز برای ارسال به مالزی و سایر کشورها
  3. مشخص بودن هزینه های مربوط به حمل بار به مالزی

بسته بندی بار و محموله برای ارسال به مالزی:

بسته بندی بار و محموله برای ارسال به مالزی

بسته بندی مناسب بار و محموله خود با مواد بسته بندی مناسب در حمل و نقل برون مرزی مهم است . بسته ‌ها ممکن است در حین حمل‌ و نقل مرزی به مالزی در معرض حمل‌ و نقل خشن قرار گیرند ، بنابراین گنجاندن مواد بسته‌ بندی اضافی مانند ضربه گیر حباب ‌دار یا ضربه گیرهای کاغذی به جلوگیری از جهش محصولات شما در داخل بسته در طول حمل و نقل کمک می ‌کند . البته اگر کار بسته بندی بار و محموله را به شرکت حمل و نقل بسپارید خیالتان از بابت ایمن بودن بار و استاندارد بودن بسته بندی راحت خواهد بود .

تعیین سطح مناسب خدمات:

تعیین سطح مناسب خدمات

شرکت های حمل و نقل معمولاً چندین سطح خدمات را برای حمل بار مالزی و خارج از کشور ارائه می دهند . این گزینه های تحویل عمدتاً در ویژگی های ارائه شده خود متفاوت هستند ، مانند:

  1. زمان تحویل
  2. محدودیت وزن
  3. تحویل رایگان در آدرس مبدا
  4. جبران خسارت در صورت مفقود شدن محموله
  5. خدمات بسته بندی
  6. روی خط بودن برای پاسخگویی به مشتری
  7. خدمات پرداخت انلاین
  8. پیگیری محموله

به طور معمول ، هرچه ویژگی های بیشتری ارائه شود ، هزینه حمل و نقل بالاتر است . بنابراین شرکتی را انتخاب کنید که با بودجه و نیازهای حمل و نقل شما مطابقت دارد .

ارائه جزئیات حمل و نقل:

ارائه جزئیات حمل و نقل

متصدیان و کارشناسان شرکت حمل و نقل باید اسناد و مدارک مورد نیاز گمرک مالزی را به مشتریان خود  ارائه دهند . اسناد و مدارکی که در این مواقع مورد نیاز است عبارتند از :

  1. مشخصات و آدرس فرستنده
  2. مشخصات و آدرس گیرنده
  3. ارزش کالا و محموله اعلام شده به دلار
  4. کد هماهنگ اقلام (HS).
  5. شرح کالا و محموله
  6. وزن و ابعاد اقلام

این اطلاعات توسط شما به کارشناسان شرکت حمل و نقل ارائه مشود و این اطلاعات در فرم اظهارنامه گمرکی یا برچسب حمل و نقل وارد خواهند شد . همیشه بررسی کنید که این اطلاعات به درستی وارد شده باشند .

برچسب ها و اسناد حمل و نقل را چاپ کنید و آنها را به بسته خود وصل کنید

برچسب حمل و نقل را که حاوی اطلاعاتی است که در مرحله قبل وارد کرده‌اید ، باید به طور ایمن و قابل رویت روی بار و محموله چسبانده شوند . آدرس ها و بارکدهای روی برچسب حمل و نقل باید برای شناسایی و بازرسی گمرکی مشخص باشد . اطمینان حاصل کنید که اسناد حمل و نقل را می توان در بسته پیدا کرد .

ارسال بار به کوالالامپور:

ارسال بار به کوالالامپور

همانطور که در بالا اشاره شد ، برای ارسال بار به  مالزی ، لازم است که حتما با یک شرکت معتبر که در زمینه حمل و نقل بین المللی فعالیت دارد ، همکاری کنید تا تمام اقدامات قانونی و لازم در جهت ارسال بار به کوالالامپور با دقت و درست انجام شود .

شرکت جهان کالا کارگو یکی از شرکتهایی است که به طور تخصصی در زمینه ارسال بار به خارج از کشور فعالیت دارد و می توانید تمام اقدامات مربوط به فریت بار به مالزی را با همکاری این شرکت به بهترین شکل ممکن پیش ببرید .

برای استفاده از خدمات ارسال بار به مالزی ، باید چند روز قبل از تاریخ پرواز خود به کوالامپور ، به دایره فریت بار فرودگاه بین المللی مراجعه کنید تا برای ورود بار به محوطه مجوز لازم دریافت کنید .

سپس بار و محموله خود را تا دایره ارزیابی و بازرسی گمرک حمل کنید تا مورد بازدید و بررسی قرار بگیرد . بعد از بازرسی ، پته سبز گمرکی برای شما صادر می شود .

بعد از این مرحله باید به یکی از شرکت هایی که در زمینه حمل و نقل بین المللی فعالیت دارند (مثل شرکت جهان کالا کارگو) مراجعه کنید تا بارنامه و تگ بار برای بار و محموله شما صادر شود .

سپس مجددا به دایره فریت بار در فرودگاه مراجعه کنید تا تگ بار بر روی محموله و بار شما نصب شده و برای ارسال بار به کوالامپور اماده شود .

شرکت جهان کالا تمام مراحل ارسال بار به مالزی از بسته بندی استاندارد و ایمن گرفته تا حمل بار و تخلیه در فرودگاه بین المللی ، انجام تشریفات گمرکی و اخذ مجوزهای لازم برای ارسال بار هوایی به مالزی را انجام میدهد و از تمام قوانین و مقرراتی که برای فریت بار به مالزی وجود دارد مطلع بوده و تمام کارهایی که برای ارسال بار ایمن و مطمئن به کوالالامپور را کاملا دقیق و درست انجام خواهد داد تا خیالتان از بابت سالم و به موقع رسیدن بار و محموله به کوالالامپور راحت باشد .

هزینه فریت بار به مالزی

ویژگی های شرکت جهان کالا کارگو در زمینه حمل بار بین المللی:

  • حمل و نقل و فریت بار در جهان کالا با بهترین بسته بندی برای جلو گیری از صدمات احتمالی انجام می شود
  • جهان کالا کارگو در جهت مشتری مداری تا حد ممکن از هزینه های اضافی که بر دوش مشتری بوده کاسته است و هزینه ارسال بار منصفانه ای را اخذ مینماید
  • امکان پیگیری آنلاین وضعیت بار و محموله بعد از ارسال بار به خارج از کشور
  • جهان کالا کارگو طرف قرارداد با بیمه های مربوط به باربری میباشد از همین رو میتوانید با آرامش خاطر بار خود را به این شرکت بسپارید
  • حمل و نقل و فریت اثاثیه منزل و شخصی و مبلمان و لوازم منزل از طریق دریائی توسط کانتینر و کشتی از مرز خروجی بندرعباس به کلیه بنادر اروپایی ، آسیایی ، آفریقا ، استرالیا ، آمریکا و کانادا
  • حمل و نقل و فریت بار و لوازم منزل و شخصی و مبلمان و اثاثیه منزل از طریق هوایی (توسط خطوط هوایی داخلی وخارجی) به صورت خرده بار و چارتر از فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی به کلیه فرودگاه های کشورهای اروپایی ، آسیایی ، آمریکا و کانادا
  • مشاوره و انجام کلیه تشریفات گمرکی در مبداء و مقصد و اخذ مجوزهای لازم برای حمل بار به خارج از کشور
  • انجام کلیه امور بسته بندی در محل ، تخلیه و بار گیری و سایر خدمات جانبی مورد نیاز مشتری
  • تعیین شرایط حمل و نقل و فریت بار بصورت هوایی و دریایی اعلام نرخ کتبی خدمات

هزینه فریت بار به مالزی:

هزینه فریت بار به مالزی

تعیین هزینه فریت بار به مالزی به عوامل و متغیرهای زیادی وابسته است و این هزینه با توجه به وزن و حجم بار ، مسیری که برای حمل بار مالزی انتخاب می شود (دریایی یا هوایی) هزینه های مربوط به بیمه باربری ، هزینه های مربوط به اخذ مجوز و انجام تشریفات گمرکی ، هزینه مربوط به بسته بندی بار و هزینه های شرکت حمل و نقذ و نرخ ارز متفاوت و متغییر خواهد بود . اما به طور کلی ، در هنگام تعیین هزینه فریت بار به مالزی ، هرچه وزن بار و محموله شما بیشتر باشد ، هزینه فریت بار کمتر خواهد بود .

 

 

برای اطلاع از هزینه فریت بار به مالزی بهتر است با کارشناسان مجرب شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید و اطلاعات دقیق و به روزی را در این زمینه دریافت نمایید :

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ 

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

 

 

خلاصه مطلب

فریت بار یکی از روش های مطمئن و سریع برای ارسال وسایل شخصی ، وسایل منزل ، کتاب ، مواد غذایی و غیره به سایر کشورها بوده و به شما این امکان را میدهد تا با صرف هزینه کمتر ، وسایل مورد نیاز خود یا سایر افراد را به مالزی و یا سایر شهرها و کشورهای دنیا ارسال نمایید .

برای اینکه تمام مراحل قانونی و مهم را برای فریت بار به مالزی به درستی انجام شود باید به یک شرکت حمل و نقل معتبر و حرفه ای در این زمینه مراجعه کنید و پیشنهاد ما به شما شرکت جهان کالا کارگو است .

این شرکت با سابقه و تجربه خیلی خوبی که در زمینه فریت بار و کارگو دارد میتواند شما را در این زمینه راهنمایی کرده و با ارائه شرایط عالی ، محموله و بار شما را به مالزی و کوالالامپور ارسال خواهد کرد .

 

اگر مطلب را دوست داشتید امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =