هزینه حمل لوازم منزل به استرالیا هوایی و دریایی

اگر شما نیز قصد مهاجرت به استرالیا را دارید حتما می خواهید بدانید که از چه روشی میتوان لوازم و اثاثیه منزل را به استرالیا ارسال کرد. در ادامه با ما همراه بمانید و اطلاعات خوبی در رابطه با روش های ارسال لوازم منزل به استرالیا کسب کنید.

بیشتر بخوانید : فریت بار به استرالیا

درباره استرالیا

استرالیا (Australia) یکی از کشورهای پهناور در نیمکره جنوبی است و شهر کانبرا (Canberra) پایتخت این کشور بوده  و سیدنی (Sydney ) و ملبورن (Melbourne ) دو شهر بزرگ استرالیا هستند. استرالیا هیچ مرز خاکی با کشورهای دیگر ندارد و اطراف این کشور را از شرق، اقیانوس آرام، از جنوب، اقیانوس منجمد جنوبی، از غرب، اقیانوس هند و از شمال چندین دریا و خلیج در بر گرفته ‌است. استرالیا همچنین اصلی ترین کشور در قاره اقیانوسیه ( کوچک ‌ترین قاره جهان ) نیز  است.

از آنجایی که استرالیا پنجمین اقتصاد بزرگ منطقه آسیا و اقیانوسیه و سیزدهمین اقتصاد بزرگ جهان است بسیاری از افراد تصمیم می گیرند تا برای ادامه زندگی و کار به این کشور مهاجرت کنند به طوری که این کشور به یکی از محبوب ترین مقاصد تعطیلات و مهاجرت در جهان تبدیل شده است. زیرا این کشور فرصتهای تجاری پر جنب و جوش و یک محیط تجاری پایدار و در عین حال هیجان انگیز است که رشد پایدار و پتانسیل سود را در طیف وسیعی از بخشها نشان داده است.

 

 

ارسال لوازم منزل به استرالیا دریایی

وقتی صبحت از مهاجرت به یک کشور دیگر مثل استرالیا می شود، بسیاری از افراد تمایل دارند تا لوازم منزل و اثاثیه خود را نیز با خود به این کشور ببرند تا امکانات اولیه برای شروع زندگی جدید را داشته باشند. اگرچه انتقال همه دارایی و. اثاثیه خود به یک کشور جدید دلهره آور است اما خوشبختانه این روزها گزینه های زیادی وجود دارد که میتوانید با استفاده از این روشها اطمینان حاصل کنید که روند جابجایی و ارسال لوازم منزل به استرالیا به بهترین شکل ممکن انجام می شود.

شرکت های حمل و نقل بین المللی بسیار زیادی در تمام کشورهای دنیا وجود دارند که به شما این امکان را می دهند تا لوازم منزل و اثاثیه خود را از طریق هوایی یا دریایی به کشور مقصد خود ارسال نمایید. شرکت جهان کالا کارگو یکی از این شرکت های معتبر و حرفه ای در زمینه فریت بار و کارگو است که تمام خدمات حمل و نقل بین المللی از بسته بندی گرفته تا انجام تشریفات گمرکی را به طور کاملا دقیق و قانونی انجام میدهد تا خیالتان از این بابت راحت باشد.

ارسال لوازم منزل به استرالیا از مسیر دریایی و با استفاده از کشتی های باری، یکی از بهترین و مقرون صرفه ترین روشها در این زمینه است. زیرا شما می توانید تمام وسایل و اثاثیه منزل خود را در هر اندازه و حجمی که هستند، به راحتی در پالت های مخصوص بسته بندی کنید و به کشور استرالیا بفرستید. اگرچه این روش کمی زمانبر است و ممکن است یک یا دو ماه منتظر بمانید تا وسایل و اثاثیه خود را در استرالیا تحویل بگیرید اما هنگام انتخاب حمل بار دریایی به جای حمل هوایی، پس انداز قابل توجهی خواهید داشت.

 

 

 

حمل اثاثیه منزل به استرالیا از مسیر هوایی

حمل و نقل هوایی یک گزینه بسیار سریعتر برای حمل اثاثیه منزل به استرالیا است اما معمولا هزینه بیشتری را به همراه دارد و همچنین محدودیتهای زیادی نیز در هنگام ارسال بار یا فریت بار با هوایپما خواهید داشت. انتخاب مسیر مناسب برای حمل اثاثیه منزل به استرالیا کاملا به نظر شخصی شما بستگی دارد اما بهترین پیشنهاد این است که قبل از هر اقدامی حتما با مشاوران شرکت های حمل و نقل بین المللی مثل شرکت جهان کالا کارگو صحبت کنید تا بتوانید با توجه به توصیه این افراد، بهترین و مناسب ترین روش حمل و نقل را برای ارسال لوازم منزل و اثاثیه خود به این کشور انتخاب نمایید.

 

کالاها و وسایل ممنوع برای ارسال به استرالیا

قبل از اینکه وسایل و لوازم خود را برای ارسال به استرالیا بسته بندی کنید باید بدانید که ارسال برخی کالاها و مواد طبیعی و غذایی به این کشور ممنوع است و اگر این اقلام در بسته بندی شما وجود داشته باشد ممکن است با مشکل مواجه شوید. در ادامه کالاها و وسایلی که برای ارسال به استرالیا با ممنوعیت مواجه هستند را نام بردیم :

  • میوه و سبزیجات تازه.
  • گیاهان و پیازهای زنده
  • دانه ها، دانه های ناشناس، از جمله ادویه جات ترشی جات
  • حیوانات زنده که نیاز به مجوز واردات دارند، از جمله حیوانات خانگی
  • محصولات بیولوژیکی شامل برخی از داروهای گیاهی و گیاهی
  • کالاهای فرآوری نشده با منشا گیاهی و حیوانی
  • کالاهای آلوده یا کالاهای حاوی بقایای ارگانیک
  • کالاهایی که آگاهانه آلوده به آفات یا بیماری ها هستند

برای اینکه با جزئیات بیشتری در این زمینه آشنا شوید بهتر است سایت bicon.agriculture.gov.au را بررسی کنید. در این سایت به راحتی متوجه خواهید شد که آیا اقلام و کالاهای شما مجاز به ورود به استرالیا هستند یا نه، آیا نیاز به مجوز واردات یا درمان دارند و یا هرگونه شرایط اضافی ای که در این زمینه وجود دارد، آشنا خواهید شد.

تمام وسایل و اثاثیه منزلی که قرار است به استرالیا ارسال شود را باید کاملا تمیز، خشک و خالی کنید. وسایل چوبی و مبلمان را از نظر وجود حشرات بررسی کنید و در صورت وجود آفات چوبی این مشکل را برطرف کنید.

 

پکینگ لیست تهیه کنید

هر آنچه که در هر جعبه قرار می دهید را به وضوح ثبت کنید و هنگام بسته بندی وسایل شخصی خود، لیستی تهیه کنید که شامل همه کالاهای موجود در محموله شما باشد. در توضیحات مربوط به هر کالا یا وسیله باید به طور دقیق بگویید که اجناس از چه چیزی ساخته شده اند ؛ به عنوان مثال قاب تخت فلزی، صندلی (های) چوبی، قاب عکس پلاستیکی، سبد پلاستیکی و غیره. پکینگ لیست کالا و محموله شما یکی از موارد مهمی است که توسط مقامات استرالیا مورد بررسی قرار میگیرد و بسیار ضروری است.

 

اسناد و مدارک مورد نیاز برای ترخیص لوازم منزل در استرالیا

  • برگه اطلاعات ABF در مورد ارسال وسایل شخصی شما به استرالیا که دارای اطلاعاتی در مورد مراحل ترخیص وسایل شخصی است.
  • تکمیل بیانیه آثار شخصی بدون همراه فرم (B534) موجود در وب سایت. ABF برای ارائه اطلاعات غلط یا گمراه کننده در این فرم مجازات هایی در نظر گرفته شده است.
  • اگر شخص دیگری کالاهای شما را ترخیص می کند، باید یک بیانیه قانونی امضا کند که نشان می دهد از طرف شما این کار را انجام می دهد.
  • پکینگ لیست
  • بارنامه دریایی یا بارنامه هوایی
  • اظهارنامه قانونی

 

هزینه ارسال لوازم منزل به استرالیا

هزینه ارسال لوازم منزل به استرالیا با توجه به مسیری که برای حمل و نقل بین المللی انتخاب کردید (دریایی یا هوایی) و همچنین حجم و وزن بار یا محموله متفاوت است. برای اطلاع از هزینه تقریبی ارسال لوزام منزل به استرالیا میتوانید با شرکت جهان کالا از طریق شماره تلفن های زیر تماس بگیرید و با ارائه جزئیات در رابطه با محموله و بار خود، از قیمت تقریبی ارسال لوازم منزل به استرالیا مطلع شوید.

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ 

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

 

خلاصه مطلب

برای ارسال لوازم و اثاثیه منزل به استرالیا میتوانید هم از مسیر دریایی و هم از مسیر هوایی اقدام کنید. برای اینکه تمام مراحل قانونی برای فریت بار و حمل اثاثیه منزل به استرالیا به درستی انجام شود و با مشکلی در این زمینه مواجه نشوید بهترین کار این است که با شرکت جهان کالا کارگو همکاری کنید.

 

 

اگر مطلب را دوست داشتید امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =