کارگو از ترکیه به ایران

کارگو از ترکیه به ایران

ما در این بخش سعی کردیم تا اطلاعات مفیدی در رابطه با کارگو ترکیه به ایران یا کارگو از ترکیه به شما همراهان عزیز ارائه دهیم . با ما همراه بمانید و اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید .

روابط جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ترکیه در دوره های اخیر به طور کلی صلح آمیز بوده و ایران و ترکیه از جمله شرکای تجاری عمده ای هستند و هرکدام به دلیل مجاورت جغرافیایی ، روابط زبانی و قومی ، دیگری را تحت تأثیر قرار می دهند و علایق مشترک فرهنگی نیز دارند .

ترکیه و ایران توافقنامه تجارت ترجیحی منعقد کرده اند. بیش از ۳.۷ میلیارد دلار تجارت صادراتی از ترکیه به ایران شامل کالاهایی مانند : آهن ، طلا ، فولاد ، منسوجات و وسایل نقلیه جاده ای وجود دارد . صادرات ایران به ترکیه نیز شامل مواردی همچون محصولات انرژی خام ، محصولات پلاستیکی ، به علاوه فلزات و مواد شیمیایی آلی است .

از آنجا که برای سفر شهروندان ترکیه و ایران در هر کشور شرایط ویزا وجود ندارد ، روابط فرهنگی ، سیاسی و اقتصادی بین این دو کشور بسیار قوی است و در نتیجه حجم بالایی از محموله بین دو کشور جا به جا می شود .

 

علاوه بر این ارسال پوشاک و لباس از ترکیه به ایران نیز بسیار متداول و رایج است و بسیاری از واردکنندگان لباس و پوشاک و لوازم منزل از ترکیه تمایل دارند از یک روش حمل و نقل بین المللی مطمئن و ایمن مثل کارگو از ترکیه به ایران انجام دهند .

 

برای بهره گیری خدمات جهان کالا برای کارگو از ترکیه به ایران تنها کافی است با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید.

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ 

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

بیشتر بخوانید : فریت بار به ترکیه

 

 

کارگو ترکیه چیست ؟ |  کارگو از ترکیه به ایران

 

اصطلاح کارگو (cargo) به طور کلی برای کالاهایی که با کشتی یا هواپیما باری حمل می شوند استفاده می شود . کالاها و محصولاتی که با کارگو حمل می شوند ، معمولا ماهیت تجاری دارند . این روش ارسال بار معمولا توسط تجار مورد استفاده قرار می گیرد و بار و کالاها با هواپیماها یا کشتی های مخصوص و غول پیکر به کشور مقصد حمل خواهند شد.

 

کارگو از ترکیه به ایران نیز توسط وارد کنندگان کالا مورد استفاده قرار می گیرد و به انها این امکان را می دهد تا بتوانند حجم زیادی از محصول و کالایی که قرار است از ترکیه به ایران وارد کنند را با خیال راحت حمل کرده و محموله خود را به طور قانونی وراد ایران کنند.

 

برای انجام مراحل کارگو از ترکیه به ایران باید به شرکت هایی که در ترکیه در زمینه حمل و نقل بین المللی بار و محموله فعالیت می کنند مراجعه کنید و فرم اطلاعات بار و محموله خود را به طور دقیق و کامل پر کنید . این فرم شامل مواردی همچون ویژگی محموله ، شرایط حمل و نقل ، نوع حمل و نقل مورد استفاده ، هزینه گواهینامه (در صورت لزوم) و میزان عوارض گمرکی است.

 

این شرکت ها در تمام مراحل حمل و نقل و ترخیص کالا از گمرک ، مشاوره و پشتیبانی ارائه دهند و تمام اطلاعات و با ارئه پشتیبانی عملیاتی مورد نیاز برای بهینه سازی زمان و هزینه ها به صادر کنندگان اجازه میدهند با آرامش و امنیت محموله و بار خود را به مکان مورد نظر خود برسانند . با توجه به نوع محموله و بار شما و همچنین اندازه و حجم و وزن آن ممکن است از روش ارسال بار هوایی یا ارسال بار زمینی استفاده شود که هر کدام از این روش ها شرایط مخصوص به خود را داشته و با توجه به تشخیص شما انتخاب خواهند شد.

 

بیشتر بخوانید : فریت بار به ارمنستان

حمل پوشاک و ارسال لباس از ترکیه به ایران 

شهرهای مختلف ترکیه مرکز فروش لباس از برندهای معروف و شناخته شده دنیا هستند و از آنجایی که روابط تجاری ایران با سایر کشورهای اروپایی با تحرم مواجه است ، حمل پوشاک از ترکیه و ارسال لباس از ترکیه به ایران این امکان را به وجود آورده تا این لباس های برند و پرطرفدار نیز به راحتی وارد ایران شده و در فروشگاه ها و بوتیک های ایران به فروش برسد.

همکاری با شرکت های حمل و نقل بین المللی ترکیه یکی از مطمئن ترین روش ها برای حمل پوشاک از ترکیه به ایران بوده و به شما این امکان را می دهد تا با بهترین روش و مناسب ترین قیمت ، ارسال لباس از ترکیه به ایران انجام شود و بتوانید با خیال راحت محموله و بار خود را کاملا سالم و ایمن در ایران تحویل بگیرید.

اگر قصد دارید ارسال لباس از ترکیه به ایران را با روش ارسال بار هوایی انجام دهید می توانید با همکاری شرکت های حمل و نقل بین المللی از یکی از فرودگاه های بین المللی ترکیه مثل فرودگاه‌ بین‌المللی آتاتورک ، فرودگاه آنتالیا ، فرودگاه شاکیرپاشا آدانا ، فرودگاه دالامان ، فرودگاه اوگوزلی ، فرودگاه اَسَن ‌بوغا انکارا و فرودگاه بین‌المللی عدنان مِندرس در ازمیر انجام دهید.

اما اگر قصد دارید حمل پوشاک از ترکیه به ایران را از راه زمینی ارسال کنید باید بدانید که این روش نسبت به روش ارسال بار هوایی هزینه کمتری خواهد داشت و در مدت زمان کوتاهی هم به ایران می رسد  و از طریق مرز بازرگان به ایران ارسال خواهند شد .

 

قیمت کارگو ترکیه
قیمت کارگو ترکیه

قیمت کارگو ترکیه | هزینه کارگو از ترکیه به ایران

هزینه کارگو از ترکیه به ایران با توجه به وزن محموله و بار شما ، مسیری که برای حمل و نقل بار در نظر گرفتید ، هزینه های مربوط به بسته بندی و بیمه محموله و قیمت لیر متفاوت خواهد بود . برای اینکه از قیمت کارگو ترکیه مطلع شوید بهترین کار این است که با شرکت های حمل و نقل بین المللی در ترکیه صحبت کنید زیرا این قیمت ها همیشه در حال تغییر هستند .

 

خلاصه مطلب

استفاده از کارگو یکی از روش های مطمئن و عالی برای ارسال بارهای تجاری از یک کشور به کشور دیگر است و به شما این امکان را می دهد تا محموله و بار خود را در هر اندازه و حجمی که هست با خیال راحت به کشور خود وارد کنید و تمام مراحل قانونی و کمرگی برای این کار را نیز با همکاری شرکت های حمل و نقل بین المللی انجام خواهد شد .

 

برای بهره گیری خدمات جهان کالا برای کارگو از ترکیه به ایران تنها کافی است با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید یا به شماره تلفن ۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵ در واتس اپ پیام دهید، مشاوران ما در کمترین زمان ممکن به سوالات شما پاسخ خواهند داد. میتوانید در قسمت ارسال نظرات نیز درخواست خود را مطرح کنید تا به سوالات شما پاسخ دهیم.

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ 

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

اگر مطلب را دوست داشتید امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =