ارسال بار به سیدنی

ارسال بار به سیدنی

برای مهاجرت به سیدنی می توانید در کنار تمام اقداماتی که برای محیا کردن شرایط مهاجرت انجام می دهید، اقداماتی را نیز در جهت ارسال با به سیدنی انجام دهید تا خیالتان از بابت حمل بار و وسایل مورد نیاز به سیدنی راحت بوده و بتوانید به راحتی هر آن چیزی که ممکن است که در سیدنی به آن نیاز داشته باشید را بدون نگرانی از حجم و وزن آن، به این شهر ارسال کنید.

بیشتر بخوانید : فریت بار به استرالیا

درباره سیدنی

سیدنی (Sydney) مرکز ایالت نیو ساوت ولز (New South Wales) و بزرگترین شهر استرالیا و قاره اقیانوسیه است که در کرانه‌ های شرقی استرالیا (جنوب شرقی استرالیا) و در سواحل اقیانوس آرام قرار دارد و جز اولین شهرهایی هست که مهاجران، گردشگران و جهانگردان بعد از ورود به استرالیا وارد آن می شوند.

شهروندان سیدنی از قومیت ها، فرهنگ ها و نژادهای مختلف و متنوع هستند و همین موضوع به مهاجرپذیر بودن این شهر اشاره دارد. علاوه بر این وجود جاذبه ‌های طبیعی، مراکز تفریحی، پارک‌ های ملی و حفاظت شده، موزه‌ ها و گالری ‌های هنری متعدد در سیدنی نیز باعث شده تا این شهر، شهرت جهانی پیدا کند و بسیاری از افراد علاقه مند و مشتاق به مهاجرت یا مسافرت طولانی مدت به این شهر باشند.

از انجایی که وضعیت اقتصادی و شغلی در سیدنی بسیار خوب است و فرصت ‌های شغلی در زمینه نشر، حقوق، امور مالی، فنآوری اطلاعات و مهندسی، تجارت، ساخت و ساز و غیره در این شهر به وفور وجود دارد، بسیاری از افراد تصمیم می گیرند تا این شهر را برای ادامه زندگی خود انتخاب کرده و به سیدنی مهاجرت کنند.

 

استفاده از خدمات فریت بار و ارسال بار به خارج از کشور که توسط شرکت های فعال در زمینه حمل و نقل بین المللی ارائه می شود، به شما این امکان را می دهد تا تمام وسایل شخصی، لوازم منزل، کتاب، پوشاک و غیره را در بسته بندی های ایمن و استاندارد به سیدنی یا هر شهر و کشور دیگری ارسال کرده و کاملا قانونی و ایمن در شهر مقصد خود تحویل بگیرید.

در ادامه این بخش با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در رابطه با ارسال بار به سیدنی، مراحل فریت بار به سیدنی و هزینه ارسال بار به سیدنی کسب کنید.

 

فریت بار به سیدنی

فریت بار به سیدنی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید وسایل شخصی، لوازم منزل، کتاب و هر آن چیزی که نمی توانید با چمدان در هواپیما همراه خود داشته باشید را به صورت جداگانه در بسته بندی های استاندارد و ایمن و کاملا قانونی به سیدنی ارسال کنید و نگرانی از بابت حمل اضافه بار مسافری نداشته باشید.

 

شرکت های حمل و نقل بین المللی بسیار زیادی در تمام کشورهای دنیا وجود دارند که به شما این امکان را می دهند تا فریت بار به خارج از کشور انجام دهید و لوازم منزل و اثاثیه خود را از طریق هوایی یا دریایی به کشور مقصد خود ارسال نمایید. شرکت جهان کالا کارگو یکی از این شرکت های معتبر و حرفه ای در زمینه فریت بار و کارگو است که تمام خدمات حمل و نقل بین المللی از بسته بندی استاندارد و مطمئن گرفته تا انجام تشریفات گمرکی را به طور کاملا دقیق و قانونی انجام میدهد تا خیالتان از این بابت راحت باشد و یک ارسال بار امن و مطمئن به سیدنی یا سایر شهرها و کشورهای دنیا داشته باشید.

 

از دیگر ویژگی های شرکت جهان کالا کارگو در زمینه حمل بار بین المللی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • حمل و نقل و فریت بار در جهان کالا با بهترین بسته بندی برای جلو گیری از صدمات احتمالی انجام می شود
  • جهان کالا کارگو در جهت مشتری مداری تا حد ممکن از هزینه های اضافی که بر دوش مشتری بوده کاسته است و هزینه ارسال بار منصفانه ای را اخذ مینماید
  • امکان پیگیری آنلاین وضعیت بار و محموله بعد از ارسال بار به خارج از کشور
  • جهان کالا کارگو طرف قرارداد با بیمه های مربوط به باربری میباشد از همین رو میتوانید با آرامش خاطر بار خود را به این شرکت بسپارید
  • حمل و نقل و فریت اثاثیه منزل و شخصی و مبلمان و لوازم منزل از طریق دریائی توسط کانتینر و کشتی از مرز خروجی بندرعباس به کلیه بنادر اروپایی، آسیایی، آفریقا، استرالیا، آمریکا و کانادا
  • حمل و نقل و فریت بار و لوازم منزل و شخصی و مبلمان و اثاثیه منزل از طریق هوایی (توسط خطوط هوایی داخلی وخارجی) به صورت خرده بار و چارتر از فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی به کلیه فرودگاه های کشورهای اروپایی، آسیایی، آمریکا و کانادا
  • مشاوره و انجام کلیه تشریفات گمرکی در مبداء و مقصد و اخذ مجوزهای لازم برای حمل بار به خارج از کشور
  • انجام کلیه امور بسته بندی در محل، تخلیه و بار گیری و سایر خدمات جانبی مورد نیاز مشتری
  • تعیین شرایط حمل و نقل و فریت بار بصورت هوایی و دریایی اعلام نرخ کتبی خدمات
فریت بار به سیدنی
فریت بار به سیدنی

حمل بار هوایی به سیدنی

حمل بار هوایی یکی از گزینه های بسیار سریعتر برای ارسال بار به سیدنی است و به شما این امکان را می دهد تا بتوانید وسایل شخصی و لوازم مورد نیاز خود را در کوتاه ترین زمان ممکن در سیدنی تحویل بگیرید. البته لازم است بدانید که حمل بار هوایی به سیدنی معمولا هزینه بیشتری به همراه داشته و معمولا محدودیت ها و ممنوعیت های بیشتری نیز در در زمان استفاده از روش حمل بار هوایی به سیدنی وجود خواهد داشت.

کالاها و وسایلی که برای ارسال به سیدنی و استرالیا با ممنوعیت مواجه هستند عبارتند از :

  • میوه و سبزیجات تازه.
  • گیاهان و پیازهای زنده
  • دانه ها، دانه های ناشناس، از جمله ادویه جات ترشی جات
  • حیوانات زنده که نیاز به مجوز واردات دارند، از جمله حیوانات خانگی
  • محصولات بیولوژیکی شامل برخی از داروهای گیاهی و گیاهی
  • کالاهای فرآوری نشده با منشا گیاهی و حیوانی
  • کالاهای آلوده یا کالاهای حاوی بقایای ارگانیک
  • کالاهایی که آگاهانه آلوده به آفات یا بیماری ها هستند

 

به طور کلی انتخاب مسیر مناسب برای حمل بار به سیدنی به حجم و وزن وسایل و بار شما، زمان مورد انتظار برای دریافت بار و محموله در سیدنی و همچنین به انتخاب شخصی شما بستگی دارد اما بهترین پیشنهاد این است که قبل از هر اقدامی حتما با کارشناسان مجرب شرکت های حمل و نقل بین المللی مثل شرکت جهان کالا کارگو صحبت کنید تا بتوانید با توجه به توصیه این افراد، بهترین و مناسب ترین روش حمل و نقل را برای حمل بار سیدنی را انتخاب نمایید.

 

برای بهره مندی از خدمات فریت بار به سیدنی توسط شرکت جهان کالا کارگو لازم است مراحل زیر را انجام دهید :

  • تماس با شرکت جهان کالا کارگو جهت بازدید رایگان کارشناسان مجرب از بار و محموله شما
  • دریافت مشاوره و تعیین شرایط حمل و نقل و فریت بار به اتاوا بصورت هوایی یا دریایی و اعلام نرخ کتبی خدمات
  • انجام کلیه امور بسته بندی با کیفیت استاندارد در محل، تخلیه و بار گیری تا فرودگاه امام خمینی
  • انجام کلیه تشریفات گمرکی در مبداء و مقصد و اخذ مجوزهای لازم برای ارسال بار به سیدنی
  • صدور بارنامه مخصوص
  • ارسال بار یا فریت بار به سیدنی
  • امکان پیگیری بارتا رسیدن به سیدنی
هزینه ارسال بار به سیدنی
هزینه ارسال بار به سیدنی

 

هزینه ارسال بار به سیدنی

هزینه ارسال بار به سیدنی با توجه به مسیری که برای حمل و نقل بین المللی انتخاب کردید (دریایی یا هوایی) و همچنین حجم و وزن بار یا محموله شما، هزینه بسته بندی، هزینه بیمه، هزینه گمرک و ترخیص و غیره  متفاوت است.

 

برای اطلاع از هزینه فریت بار به سیدنی  میتوانید با شماره تلفن های شرکت جهان کالا کارگوتماس بگیرید :

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ 

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

 

خلاصه مطلب

شما می توانید با استفاده از خدمات فریت بارکه توسط شرکتهای باربری بین المللی مثل شرکت جهان کالا کارگو ارائه می شود، تمام وسایل شخصی و مورد نیاز خود را از مسیر هوایی یا دریایی کاملا قانونی و ایمن به سیدنی ارسال کنید و به راحتی در این شهر تحویل بگیرید و یک تجربه عالی از فریت بار یا ارسال بار به سیدنی داشته باشید.

اگر مطلب را دوست داشتید امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − دو =