بهترین خدمات فریت بار به کانادا با جهان کالا کارگو

فریت بار به کانادا با جهان کالا کارگو

فریت بار به کانادا

ارسال بار به کانادا و ارسال هوایی بار به کانادا موضوعی است که امروز میخواهیم به آن بپردازیم و شما را به طور کامل با مسیر فریت بار به کانادا آشنا کنیم و همینطور با مفاهیم فریت بار چیست یا کارگو چیست آشنا کنیم.

داشتن اطلاعات و آگاهی در رابطه با فریت بار به کانادا و روش های ارسال هوایی بار به کانادا برای بسیاری از مشاغل و حتی افراد مختلف بسیار مهم است . هنگامی که شما نیاز به حمل و نقل کالا به خارج از مرزها دارید ، ضروری است که از یک شرکت قابل اعتماد و امن استفاده کنید . اگرچه حمل و نقل مرزی می تواند پیچیده باشد ، اما اگر با خدمات حمل و نقل مناسب و قابل اطمینان در این زمینه آشنا باشید ، به شما این اطمینان داده می شود که بار شما به سرعت و با اطمینان جا بجا می شود.

در این بخش ، با تمام چیزهایی که لازم است در رابطه با فریت بار به کانادا بدانید ، آشنا می شوید و همچنین معتبرترین شرکت ایرانی برای ارسال هوایی بار به کانادا را نیز به شما همراهان عزیز معرفی خواهیم کرد . با ما همراه باشید .پیشنهاد میکنم اگر قصد ارسال بار به کانادا را دارید حتما تا پایان این مقاله با ما همراه شوید.

کارگو به کانادا

کارگو همان فریت بار است منتها مخصوص وسایل سنگین یا بزرگ تر و یا به عنوان مثال محصولاتی که ماهیت تجاری دارند اگر میخواهید محصول خود را به کشوری صادر کنید میتوانید از کارگو استفاده نمایید .

هزینه فریت بار به کانادا

هزینه فریت بار به کانادا به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمی توان یک هزینه ثابت و مشخص برای آن بیان کرد . به طور کلی هزینه فریت بار به کانادا شامل هزینه بسته بندی محموله ، هزینه شرکت برای ثبت و ارسال محموله ، ارزش محموله ،  وزن و ابعاد محصول یا کالا  ، مبدا کالاهایی که ارسال می کنید و فاصله ان تا کانادا ، هزینه گمرک و غیره بستگی دارد .

نرخ ایرلاین امارات قیمت فریت بار به کانادا به هر سه شهری فرودگاه بین المللی دارند ۱۸.۰۰۰.۰۰۰ میلیون تومان است.

عوامل موثر بر هزینه ارسال هوایی بار به کانادا

خب این بخش را هم به طور کامل در مقاله ی فریت بار چیست توضیح داده ایم و اینجا به صورت چک لیستی به شما برخی از عوامل موثر بر هزینه ی فریت بار و کارگو را میگوییم:

  • وزن و ابعاد محصول یا کالا
  • فاصله تا مقصد
  • نوع کالا
  • قوانین کشور های مبدا و مقصد
  • شرکت های خدمات دهنده

مدارک مورد نیاز برای فریت بار به کانادا

فریت بار و ارسال بار هوایی به کانادا نیاز به مقدار مشخصی از مدارک برای تکمیل و ارسال دارد . به همین ترتیب ، هنگام حمل بار از یک مکان بین المللی به کانادا ، باید اطمینان حاصل کنید که مدارک مربوطه را تکمیل کرده اید .
به طور معمول برای فریت بار به کانادا باید:

  •  کپی پشت و روی کارت ملی فرستنده
  • کپی صفحه اول پاسپورت فرستنده
  • آدرس محل سکونت و شماره تماس فرستنده
  • کپی تصویر پاسپورت گیرنده

 

ارسال بار به کشور کانادا
ارسال بار به کانادا

مراحل فریت بار به کانادا

ارسال بار به کانادا مانند دیگر کشور ها یک سری مراحل اداری دارد مانند گمرکی و دریافت بارنامه و.. که باید انجام میگرد، و شرکت جهان کالا به شما این اطمینان را می دهد که با بهترین کیفیت و بالاترین سرعت انجام این امور را به دست می گیرد. در ادامه به طور اصولی به بررسی مراحل فریت بار به کانادا می پردازیم.

دریافت بار از مشتری در ایران

اولین مرحله تخویل گرفتن بار توسط تیم جهان کالاست تا به انبار های مخصوص برای ادامه کار سپرده شود.

بسته بندی مرسوله

پس از دریافت بار از مشتری و تحویل دادن آن به تیم بسته بندی، کارهای تیم بسته بندی بار برای یک ارسال ایمن و مطمئن آغاز می شود. شما می توانید با خیالی آسوده این کار را به تیم جهان کالا کارگو بسپارید زیرابا سابقه چندین ساله در زمینه بسته بندی و ارسال کالا به بهترین شکل ممکن محموله ها را بسته بندی و پالت بندی در صورت نیاز می کند.

بسته بندی مرسوله ها
بسته بندی و پالت بندی مرسوله

انجام کارهای گمرکی و مربوط به فرودگاه

یکی دیگر از خدمات مجموعه جهان کالا انجام کلیه امور اداری از جمله گمرک و فرودگاه است. که دیگر نیازیبه حضور مشتری نیست و کارشناسان جهان کالا تمام این فرایند های اداری را با بهترین کیفیت پیش می برند.

دریافت بارنامه

پس از انجام تمام مراحل اداری (گمرک، فرودگاه و.. ) بارنامه صادر می شود. در بارنامه اطلاعات دقیق بار ارسالی شما توضیح داده می شود. اطلاعاتی مانند: وزن بار، نوع بار، جنس بار و…

ارسال بار به کانادا

پس از انجام این مراحل مرسوله شما برای بارگیری به مقصد کانادا آماده و ارسال می شود. و شما می توانید با دریافت کننده در کانادا برای زمان دقیق حضور در فرودگاه های کانادا هماهنگ شوید.

  • آدرس محل سکونت و شماره تماس دریافت ‌کننده بار 
  •  ایمیل از فرستنده و گیرنده
  • لیست مرسوله های ارسال شده


علاوه بر این ، باید تعیین کنید که محموله شما تحت قوانین یا محدودیت های موجود است . برای برخی از محموله ها ممکن است مجوز واردات / صادرات مورد نیاز باشد ، در حالی که برای حمل کالاهای خاص از آن طرف مرز ، مجوز مبدا NAFTA لازم است .


ارائه مدارک مورد نیاز در صورتی ضروری است که بخواهید کالای شما بدون تأخیر از گمرک عبور کند . به طور کلی ، مدارک نادرست یا اسناد ناقص مسئول بسیاری از تأخیرهای حمل و نقل هستند .

چگونه شرکت معتبری برای فریت بار به کانادا انتخاب کنیم ؟

امروزه خدمات حمل و نقل به طرز چشمگیری متفاوت است ، بنابراین هنگام انتخاب یک شرکت حمل و نقل و تدارکات ، موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید . برای مثال ، هنگام یادگیری نحوه فریت بار به کانادا ، باید شرکتها را بر اساس موارد زیر ارزیابی کنید :

  • تجربه
  • رتبه
  • قابلیت اطمینان و شهرت
  • خدماتی که ارائه می دهند

به طور کلی انتخاب شرکت حمل و نقلی که طیف گسترده ای از خدمات را ارائه می دهد ، مناسب تر خواهد بود . به عنوان مثال اگر شرکت حمل و نقل انتخابی شما بتواند حمل و نقل را از طریق هوا ، زمین و دریا ترتیب دهد ،

همیشه می توانید به روش های مختلف حمل و نقل دسترسی داشته باشید و به همین ترتیب ، بسته به هر محموله خاص ، می توانید از ترکیبی از سرویس های سریع و گزینه های حمل و نقل کم هزینه استفاده کنید .

مطمئنا شما هم هنگام فریت بار به کانادا نمی خواهید هزینه های بیشتری پرداخت کنید ! بنابراین چه کالاهایی را از مرز ایالات متحده به کانادا منتقل می کنید و چه محموله ای را از قاره دیگری به کانادا می فرستید ، باید یک شرکت حمل و نقل و تدارکات پیدا کنید که نرخ های رقابتی را ارائه دهد . بنابراین شرکتی که برای فریت بار به کانادا انتخاب می کنید باید دارای شهرت فوق العاده ای باشد ، کاملاً قابل اعتماد بوده و تجربه گسترده در این زمینه داشته باشد .

فریت بار به کانادا

معتبرترین شرکت ایرانی برای فریت بار به کانادا جهان کالا کارگو

با توجه به اینکه پیچیدگی های خاصی در کاغذ بازی و تکمیل مدارک مورد نیاز برای فریت بار به کانادا وجود دارد بهترین پیشنهاد این است که قبل از ارسال بار هوایی به کانادا حتما با یک شرکت حمل و نقل که در زمینه فریت بار و کارگو فعالیت دارد ، مشورت کنید .

شرکت جهان کالا کارگو یکی از شرکت های معتبر در این زمینه است که می توانید برای فریت بار به کانادا به آن اطمینان کرده و با خیال راحت ارسال بار هوایی به کانادا را انجام دهید .


در واقع شرکت جهان کالا کارگو بدون در نظر گرفتن اینکه محموله شما از کجاست و از کجا منشا می گیرد ، دقیقاً می داند که چگونه بار را به کانادا حمل کند و با آگاهی دقیق و کامل از جزئیات مقررات فریت بار به کانادا ، این اطمینان را میدهد که محموله شما بدون تاخیر از مرز عبور می کند .

مزایای کار با شرکت فریت بار جهان کالا کاگو

  • جلوگیری از تاخیر
  • مدیریت ریسک
  • رعایت مقررات گمرکی
  • مشاوره در مورد به حداقل رساندن عوارض و هزینه های
  • گمرکی
  • آماده سازی حمل و نقل
  • تکمیل و تحویل مدارک مربوطه
  • ارسال الکترونیکی مستندات مناسب
  • گذرگاه سریعتر مرز
  • کاهش کلی هزینه ها
ارسال بار به کانادا

ارسال هوایی بار به کانادا

خب همانطور که میدانید ارسال هوایی بار و فریت بار کالا به کانادا با توجه به سکونت و مهاجرت تعداد زیادی از ایرانیان مقیم کانادا امروزه یکی از متداول ترین روش ها محسوب میشود و خبر خوب اینکه شرکت جهان کالا در زمینه ی ارسال هوایی و دریایی به کانادا خدمات مناسبی ارایه میدهد .

به طور کلی بهتر است کالاهایی با وزن های ۴۵ – ۱۰۰۰ کیلو گرم را به روش هوایی ارسال کنید زیرا هزینه ی حمل به این روش خیلی کمتر از روش ارسال دریایی است.

البته توجه داشته باشید که درصورتی که وزن حجمی کالای شما بیشتر از وزن خود کالای شما باشد وزن حجمی ملاک قرار میگیرد به عنوان مثال ۱۰۰۰ کیلو مبلمان خیلی بیشتر از ۱۰۰۰ کیلو لباس محاسبه میشود .

یک خبر خوب* شرکت جهان کالا با دارا بودن مجوز از هواپیمایی کشور و همچنین حضور دایم در فرودگاه امام خمینی (ره) می تواند با ارسال نرخ های بی واسطه یا پایین ترین نرخ های ممکن ارسال هوایی بار برای شما مهاجرین و مسافرین محترم نسبت به ارسال بار اقدام کند

ارسال دریایی یا هوایی کدام به صرفه تر است ؟

به طور خیلی ساده و خلاصه روش دریایی زمانی به صرفه است که شما بخواهید کالایی با وزن بالای ۲۰۰۰ کیلو گرم را ارسال کنید مثل لوازم کامل خانه ی خود مانند مبلمان میز ناهار خوری و البسه و … در غیر اینصورت همانطور که گفته شد بهتر است از ارسال هوایی بار استفاده کنید .

نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که در ارسال های هوایی ممکن است که فاصله ی کشوری با ایران زیاد نباشد اما به دلیل قوانین بین کشور ها ممکن است مسیر پرواز طولانی تر از فاصله ی دو کشور شود .

ارسال فول بار به کانادا

به زبانی ساده اجاره کانتیز به شکل دربست را فول بار می گویند. به این صورت که ظرفیت کانتینر ها بر متراژ متر مکعب اجاره می شود. وقتی شما حداقل مقدار باری که دارید اگر بیشتر و یا همه ظرفیت کانیتر را پر کنید به اصطلاخ از فول بار یعنی اجاره یک کانتیر برای این کار استفاده میکنم.

ارسال دریایی

ارسال خرده بار به کانادا

وقتی که حجم بار شما کم باشد، از روش خرده بار برای ارسال به کانادا استفاده کنید. برای این کار، باید  فضای یک کانتینر را اجاره کنید.

  • فضای کانتینرهای اشتراکی بر اساس مترمکعب (CBM) محاسبه می‌ شود و هر CBM معادل یک متر مکعب است. حداقل فضایی که می‌ توانید اجاره کنید، یک CBM است.
  • در حمل کانتینرهای اشتراکی، وزن بیشتر از ۱۰۰۰ کیلوگرم در هر CBM مجاز نمی‌ باشد. اگر وزن بار کمتر از ۱۰۰۰ کیلوگرم باشد اما حجم آن بیشتر از یک CBM باشد، محاسبه می‌ شود که دو CBM استفاده شود.
  • در صورتی که وزن بار کمتر از ۵۰۰ کیلوگرم باشد، استفاده از حمل هوایی به لحاظ قیمت مزیت دارد.

نکاتی درباره دریافت بار در فرودگاه های مختلف

وقتی که محموله شما به یکی از شهرها یا فرودگاه‌ های کانادا وارد می‌ شود، یک بازه زمانی مشخص برای نگهداری رایگان آن در انبار فرودگاه وجود دارد. اگر تحویل بار به تأخیر بیفتد، هزینه‌ ای برای نگهداری بیشتر دریافت می‌ شود. به عنوان مثال، در فرودگاه تورنتو این بازه فعلی ۴۸ ساعت است. برای جلوگیری از پرداخت هزینه اضافی، مهم است شما یا فردی که مسئول دریافت محموله در کانادا است، به موقع برای تحویل آن اقدام کنید. این کار می‌ تواند جلوی هزینه‌ های قابل توجهی برای نگهداری بیشتر در انبار فرودگاه را بگیرد.

نکته اول

هزینه نگهداری محموله در انبار فرودگاه به وزن و حجم کالاهایی که در انبار نگهداری می‌ شوند، وابسته است. واضح است که هرچه وزن و حجم بیشتری داشته باشند، هزینه نگهداری نیز افزایش می‌ یابد.

نکته دوم

البته در حالت استاندارد، هزینه‌ ای که برای دریافت بارنامه و قبض انبار در بازه زمانی معین درخواست می‌ شود، ممکن است چند ده دلار باشد. این هزینه در مقایسه با هزینه نگهداری اضافی بار در انبار فرودگاه بسیار کم است.

نکته سوم

در شرایطی که محموله مورد نظر شما بسیار بزرگ و دارای حجم و وزن زیادی باشد، حتی در صورت مراجعه در مدت زمان استاندارد اعلام شده، باید هزینه‌ ای بابت جابه‌ جایی آن که ممکن است توسط کارگر انسانی یا لیفتراک و سایر تجهیزات انجام گرفته باشد، بپردازید. (این هزینه در فرودگاه‌ های کشور کانادا  دریافت می شود.)

فریت بار به شهرهای کانادا
سخن پایانی

فریت بار بار به کانادا یا ارسال بار هوایی به کانادا یکی از روش های مطمئن و سریع برای ارسال وسایل شخصی ، وسایل منزل ، کتاب ، مواد غذایی و غیره به این کشور بوده و به شما این امکان را میدهد تا با صرف هزینه کمتر ، وسایل مورد نیاز خود یا سایر افراد را به کانادا ارسال کنید . نکته قابل توجهی که در این زمینه وجود دارد ، انتخاب یک شرکت حمل و نقل معتبر برای فریت بار به کانادا است . شرکت جهان کالا کارگو با سابقه و تجربه خیلی خوبی که در این زمینه دارد می تواند شما را در این زمینه راهنمایی کرده و با ارائه شرایط عالی ، محموله و بار شما را به کانادا ارسال کند .

شرکت جهان کالا برای ارسال بار به کانادا به روش حمل دریایی سعی کرده مناسب ترین خدمات را ارایه کند. لطفا جهت ارتباط مستقیم با کارشناسان شرکت جهان کالا با شماره های زیر تماس بگیرید:

  • ۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱
  • ۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰
  • ۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

همچنین میتوانید از طریق تلگرام و یا واتساپ با ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول فریت بار به کانادا

ارسال هوایی بار چیست؟

ارسال هوایی بار یا همان فریت بار مخصوص ارسال بار های مسافران است که ماهیت تجاری نداشته و وزن انها خیلی زیاد نباشد.

ارسال هوایی یا دریایی کدام به صرفه تر است؟

درصورتی که وزن کالای یا کالاهای شما بالای ۲۰۰۰ کیلوگرم باشد بهتر است از ارسال دریایی استفاده نمایید و همچنین اگر وزن کالای شما بین ۵۰ تا ۱۰۰۰ کیلوگرم باشد بهتر است از ارسال هوایی استفاده کنید که هزینه ی آنهم کمتر است.

 
چه عواملی بر هزینه ی ارسال تاثیر گذار است؟
  1.  وزن کالا
  2. نوع کالا
  3. فاصله تا مقصد
  4. قوانین کشور های مبدا و مقصد
  5.  شرکت های خدمات دهنده و …
چگونه درخواست ارسال هوایی به کانادا را ثبت کنم؟

می توانید خیلی راحت با کارشناسان ما در تماس باشید تا خیلی راحت بتوانید در جریان و روال کار قرار بگیرید شرکت جهان کالا با مجوز از شرکت هواپیمایی و همچنین حضور دائم در فرودگاه امام خمینی (ره) و ارائه ی پایین ترین نرخ ها بدون واسطه شمارا در امر ارسال راهنمایی می کند.

 

ویدیو معرفی فریت بار به کانادا

۴.۹/۵ - (۷ امتیاز)

11 دیدگاه در “بهترین خدمات فریت بار به کانادا با جهان کالا کارگو

  1. Kate Van De Wiele میگوید:

    سلام من قصد دارم یه ست کامل مبل و جهیزیه. تخت و وسایل از ایران بخرم. بفرستم با شما بیاد. از نظر زمانی و هزینه چه روشی رو راهنمایی میکنین. من langley bc canada -.هستم

    • جهان کالا کارگو میگوید:

      سلام دوست عزیز برای اطلاع از شرایط و ارسال بار به ونکوور باما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 8 =