فریت بار به آلمان

این روزها به دلیل افزایش مهاجرت ، بسیاری از افراد دغدغه ارسال بار به کشور مقصد را دارند و به دنبال یک راه حل مطمئن و مقرون به صرفه هستند تا بتوانند وسایل و لوازم مورد نیاز خود را به کشور مقصد ارسال کنند . فریت بار به آلمان و ارسال هوایی یکی از موضوعاتی ست که افرادی که قصد مهاجرت به آلمان را دارند با آن سروکار دارند.

جهان کالا کارگو این کار را بسیار ساده کرده و به شما کمک می کند تا در کمترین زمان ممکن تمام وسایل و لوازمی که نمی توانید به عنوان بار در هواپیما مسافربری همراه خود داشته باشید را جداگانه ارسال کنید و کاملا سالم در کشور مقصد دریافت نمایید .

درباره کشور آلمان

آلمان با نام رسمی جمهوری فدرال بزرگترین کشور اروپای مرکزی و پرجمعیتترین کشور در اتحاد ی اروپاست. آلمان از شمال با دانمارک، از سمت شرق با لهستان و جمهوری چک، از جنوب با اتریش و سوئیس و از سمت غرب با لوکزامبورگ، فرانسه، بلژیک و هلند مرز مشترک دارد. آلمان از شانزده ایالت تشکیل شده است. آلمان یکی از تاثیرگذارترین کشورها در فرهنگ اروپایی و یکی از قدرتهای جهانی در اقتصاد است که در سراسر دنیا بخاطر مهندسی دقیق و کیفیت بالای محصولات صنعتی اش مشهور است.

شهر هامبورگ به عنوان یک شهر ایالتی آلمان شناخته می شود و یکی از ۶۱ ایالت آلمان می باشد و بندر هامبورگ در جنوب شبه جزیره یوتالند واقع شده است .این شهر در شمال اسکاندیناوی و در غرب دریای شمال و در شرق دریای بالتیک واقع شده است.هامبورگ روی رود البه که از تقاطع دو رود آلستر و بیله تشکیل می شود واقع شده است. هامبورگ آب و هوایی بسیار ملس دارد و تحت تاثیر آب و هوای اقیانوسی ، اطلس قرار دارد. هامبورگ یکی از شهر های شمالی آلمان می‌باشد.

درباره ی فرودگاه های آلمان

اگر قصد ارسال بار هوایی به آلمان دارید پس حتما نسبتا به فرودگاه هایی که در این کشور قرار دارد باید اطلاعات کافی را داشته باشید.

فرودگاه بین المللی آلمان در شهر هامبورگ

فرودگاه هامبورگ یک فرودگاه همگانی مسافربری است که از نظر بزرگی دومین فرودگاه بزرگ آلمان است این فرودگاه در ۶۱ کیلومتری از شمال مرکز شهر هانبورگ واقع شده است. بر اساس آماری که در سال ۴۱۶۲ منتشر شد این فرودگاه به عنوان پنجمین فرودگاه شلوغ تجاری آلمان شناخته شده است. و تعداد ۶۲۱۱۴۱۱۱ مسافر در این فرودگاه تردد داشته اند .و چیزی در حدود ۶۷۸۱۵۱ پرواز از این فرودگاه بلند شده است.

آلمان به دلیل مرکزیت در اروپا، قطب حمل و نقل اروپا به حساب میآید. این کشور دارای بازار اجتماعی اقتصادی با موجودی سرمایه بزرگ، نیروی کار مجرب، سطح پایین فساد، و سطح بالا از نوآوری است. آلمان بزرگترین اقتصاد ملی در اروپاست و هم چنین جزو چهار تولید کننده بزرگ در سال می‌باشد.

بیشترین تعداد مهاجران را شهرهای هامبورگ، هسن، برلین و بادن-وورتمبرگ دارا می باشد. آلمان دارای حمل و نقل متراکم و شبکهای مدرن است و در شبکه بزرگراهی و اتوبانی از نظر مقدار و طول رتبه سوم در جهان را داراست. کشور آلمان با توجه به امکانات و تسهیالتی که برای مهاجرین فراهم کرده مقصد و انتخاب نهایی برای بسیاری از ایرانیان به خصوص قشر تحصیلکرده می‌باشد.

دانشگاه های با رتبه بالا، موقعیتهای شغلی، امکان تجارت و بسیاری موارد دیگر از انگیزههای اصلی این مهاجران می‌باشد. ارسال بار به آلمان که در اصطلاح فریت بار به آلمان نامید میشود از رایجترین اقدامات مسافرین برای ارسال محموله های خود به آلمان می‌باشد.

درباره فرودگاه های آلمان
فرودگاه های آلمان

ازآنجا که عموما وزن بار ارسالی به آلمان از وزن بار مجاز مسافری بیشتر می باشد مسافران اقدام به فرستادن وسایل خود قبل ازپرواز به صورت هوایی می کنند. از جمله موارد رایجی که فریت بار به آلمان صورت میپذیرد می توان به لیست زیر اشاره نمود. فریت بار وسایل منزل به آلمان ، ارسال و صادرات بار به آلمان ، ارسال و صادرات تابلو فرش به آلمان ، ارسال و صادرات فرش به آلمان ، ارسال و صادرات صنایع دستی به آلمان ، ارسال و صادرات میوه به آلمان ، ارسال و صادرات سبزیجات به آلمان ، ارسال و صادرات قارچ به آلمان ، فریت بار و صادرات خشکبار به آلمان ، ارسال و صادرات زعفران به آلمان ، ارسال و صادرات بار تجاری به آلمان ، ارسال و صادرات وسائل رستوران به آلمان ، حمل بار به آلمان ، ارسال و صادرات تنور به آلمان ، ارسال و صادرات چینی آلات به آلمان.

دانشگاه‌ های با رتبه بالا، موقعیت های شغلی، امکان تجارت و بسیاری موارد دیگر از انگیزه های اصلی مهاجرت به آلمان می‌باشد.

یکی از مراحل مهم برای حمل و جابه جایی هر نوع باری بسته بندی مناسب طبق نیازها و استانداردهای حملو نقل می‌ باشد. بسته بندی استاندارد مانع از آسیب دیدگی هر نوع باری هنگام حمل و نقل به آلمان می‌شود. جدای از آسیب دیدگی، بستهبندی غیر استاندارد امکان پذیرش در گمرک و بنادر کشور را پیدا نخواهد کرد و توسط کارکنان گمرک مرجوع می شود. سی تی ام توانایی فراهم کردن هر نوع بسته بندی استاندارد و مناسب را برای مراجعه کنندگان فراهم می آورد. ما امکان فراهم کردن هر نوع کارتون با ابعاد و ضخامت مناسب که اصطلاحا کارتون فریت نامیده می‌شود را برای مسافران مقدور می‌سازیم. همچنین ما می توانیم برای مسافرانی که می خواهند اقداماتی همچون فریت مبلمان، فریت تابلو نقاشی، فریت تابلو فرش و یا فریت وسایلی که بیشتر در معرض آسیب دیده گی می‌ باشد انجام دهند جعبه چوبی فریت متناسب با لوازم متقاضیان تهیه نمائیم.

هزینه فریت بار به آلمان چقدر است؟

هزینه فریت بار به آلمان

هزینه فریت بار به آلمان با توجه  به اندازه و وزن بار و محموله شما و سرعت ورود آن به کشور آلمان متفاوت است . اما با این حال میتوانید با همکاری بهترین شرکتهای حمل و نقل بین المللی مثل شرکت جهان کالا کارگو در هزینه های خود صرفه جویی کرده و فریت بار به آلمان را با قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی انجام دهید .

مواردی که در هزینه فریت بار به آلمان در نظر گرفته می شود

  • هزینه بسته بندی
  • هزینه حمل و نقل تا بخش بار فرودگاه امام

نکات مهم در ارسال هوایی بار به آلمان

در فریت بار به آلمان سعی کنید از کارتن های ابعاد متوسط برای بسته بندی استفاده کنید چون کارتن های سنگین و بزرگ جابه جایی اونها خیلی مشکل تر هستند و امکان آسیب دیدن اونها بیشتر هستند.

در فریت بار به آلمان باید توجه داشته باشید که اندازه کارتن ها خیلی با هم تفاوت نداشته باشند تا اگر بعدا تصمیم به پالت بندی گرفتید به مشکل برنخورید .

برای فریت بار به آلمان این نکته را مد نظر داشته باشید برای بدست آوردن وزن مناسب برای یک کارتن از روش که بیان می کنم استفاده کنید تا به بتونید وزن مناسب کارتن جهت فریت بار به آلمان را بدست آورید. برای فریت بار به آلمان

ارسال بار هوایی به آلمان

طول ،عرض و ارتفاع کارتن را در هم ضرب کنید و مقداری که بدست می آید بر عدد ۱۱۱۱ تقسیم کنید تا وزن مناسب برای هر کارتن بدست آورید. چون اگه وزن بار شما از این مقدار کمتر بشه بار شما را حجمی حساب می کنند که هزینه فریت بار به آلمان اون به مراتب بیشتر می شود.

بیشتر بخوانید : بسته بندی و ارسال لوازم منزل

مدارک مورد نیاز برای فریت بار به آلمان

برای ارسال بار به کشور آلمان مدارکی مورد نیاز است که در ادامه به بررسی آن می پردازیم:

  • کپی یا عکس از بلیط هواپیما
  • اصل و کپی پاسپورت یا کارت ملی فرستنده‌ ی بار
  • لیست بار موجود در بسته های شما

اگر قصد ارسال بار تجاری را دارید نیز مدارک زیر را باید داشته باشید:

  • کارت بازرگانی یا معرفی‌ نامه شرکتی که بار را ارسال کرده.
  • در صورت نیاز مجوز لازم برای گرفتن مجوز صادرات
  • پکینگ لیست 
  • اینوویس

ارسال هدیه به شهرهای مختلف آلمان | با کمترین قیمت

اگر قصد دارید از ایران به آلمان بسته ای ارسال کنید مبنی بر هدیه به فردی در هر یک از شهر های آلمان به راحتی با خدمات جهان کالا کارگو امکان پذیر است. ارسال بسته های کوچک با خدمات فریت بار به آلمان یا به قولی ارسال خرده بار و کالاهایی که زیر ۲۰ کیلو می شود برای ارسال به آلمان با جهان کالا کارگو امکان پذیر است.

ارسال های خرده بار و کوچک شما که زیر ۱۰ یا ۱۵ کیلو نیز باشد را جهان کالا به مقصد شهر های آلمان مثل برلین، فرانکفورت و.. با قیمتی ارزان و با بسته بندی های خوب و با کیفیت انجام می شود.

استاندارد ها و روش های گمرکی برای ورود بار به آلمان

آلمان یکی از کشور عضو اتحادیه اروپا است و بنابراین ، از روش ها و اسناد استاندارد اتحادیه اروپا برای کنترل واردات کالا و مواد به کشور آلمان استفاده می کند .

هنگامی که قصد دارید بار یا محموله ای را از یک کشور که خارج از اتحادیه اروپا قرار دارد (مثل ایران ) به آلمان ارسال کنید باید اقدامات لازم را برای دریافت اظهارنامه گمرکی ، چه به صورت الکترونیکی و چه با استفاده از سند اعلامیه کاغذی انجام دهید .

اگرچه شرکت حمل و نقل و فریت بار به کشور آلمان مسول ثبت اظهار نامه کمرگی است اما شما مسئول تهیه اطلاعات صحیح اظهارنامه خواهید بود .

در صورت ارسال بار دریایی یا اقیانوسی به آلمان ، شرکت حمل و نقل و فریت بار شما باید باید حداقل ۲۴ ساعت قبل از بارگیری کالاهای شما در بندر مبدا ، اظهارنامه ورود را ثبت کند . و در صورتی که قرار است بار و محموله شما با ارسال هوایی به آلمان فرستاده شود ، اظهارنامه کمرگی باید قبل از خارج شدن هواپیما از کشور مبدا صادر شود و برای مسافت های کوتاه حداقل باید ۴ ساعات قبل از ورود هواپیما به فرودگاه آلمان ارائه شود .

علاوه بر این باید همراه با اظهارنامه گمرکی ، دو نسخه از فاکتور تجاری کالا یا موادی را که حمل می کنید را نیز ارائه دهید . بسته به نوع حمل اقلام خود به آلمان ، ممکن است ملزم به ارائه گواهی مبدا نیز باشید .

کالا ممنوع برای فریت بار به آلمان 

کالاهای ممنوعه برای فریت بار به آلمان 

برای ارسال برخی از کالاها به آلمان باید حتما محدودیت ها و ممنوعیت هایی که در اتحادیه اروپا برای این اقلام وجود دارد را بررسی کنید و بعد برای فریت بار به آلمان اقدام نمایید . در زیر به چند مورد از کالاهایی که برای ورود به آلمان دارای محدودیت و ممنوعیت هستند اشاره کردیم :

مواد شیمیایی

 ورود برخی از انواع مواد شیمیایی به آلمان ممنوع است ، در حالی که برخی دیگر نیاز به مجوزها و مجوزهای مناسب دارند .

محصولات فولادی و آهنی

 اگر محصولات آهن و فولاد را برای فریت بار به آلمان در نظر گرفتید ، باید بررسی کنید که آیا نوعی از آنها هستند که شما را ملزم به ارائه سند نظارت به همراه اظهارنامه گمرکی می کنند یا نه .

پوشاک و منسوجات

 برخی از محصولات نساجی و پوشاک برای فریت بار به آلمان یا به کشورهای عضو اتحادیه اروپا نیاز به مجوزهای ویژه دارند.

سبزیجات و میوه ها

 اگر می خواهید میوه یا سبزیجات را از کشوری خارج از اتحادیه اروپا به آلمان ارسال کنید و یا به این کشور وارد کنید ، باید گواهی مبدا و انطباق را ارائه دهید .

این موارد تنها چند نمونه از محدودیت هایی است که ممکن است بر برنامه های شما برای فریت بار به کشور آلمان تأثیر گذار باشد . برای اینکه با جزئیات بیشتر در رابطه با محدودیت ها و ممنوعیت ها برای فریت بار به آلمان آشنا شوید می توانید به پایگاه TARIC مراجعه کنید و اطلاعات دقیق تری در این زمینه کسب کنید . برای جستجو در این پایگاه باید به دنبال وجود کدهایی مثل   CITES ، PROHI یا RSTR در برابر شماره HS باشید و یا توضیحات محصول یا کالای خود را در این پایگاه جستجو کنید .

ارسال بار دریایی و اقیانوسی به آلمان

اگر محموله و باری که برای فریت به آلمان در نظر گرفتید بسیار بزرگ باشد باید از مسیرهای دریایی و اقیانوسی یا هوایی برای ارسال بار به آلمان استفاده کنید . خدمات ارسال بار اقیانوس برای فریت بار به آلمان هزینه کمتری نسبت به ارسال بار هوایی دارد و برای حمل و نقل های بزرگتر ، بهترین و مناسب ترین روش خواهد بود .

فریت بار به کشور آلمان
  • هزینه تخلیه و انبار داری
  • هرینه گرفتن مجوز مربوط بسته بندی و بار
  • هزینه بار نامه
  • هزینه گمرک و گرفتن برگه سبز یا مجوز صادرات برای کالای تجاری

معتبرترین شرکت ایرانی برای فریت بار به آلمان

برای اینکه بار و محموله خود را با خیال راحت به آلمان ارسال کنید و نگرانی از بابت محدودیت هایی که برای فریت بار به آلمان وجود دارد نداشته باشید بهتر است قبل از هر اقدامی با یک شرکت حمل و نقل که در زمینه فریت بار و کارگو فعالیت دارد ، مشورت کنید . شرکت جهان کالا کارگو یکی از شرکت های معتبر در این زمینه است که می توانید برای فریت بار به آلمان به آن اطمینان کرده و با خیال راحت ارسال بار هوایی به آلمان را انجام دهید .

در واقع شرکت جهان کالا کارگو با تجربه و سابقه زیادی که در زمینه ارسال بار و فریت بار به کشورهای مختلف دارد ، دقیقاً می داند که چگونه بار را به آلمان حمل کند و با آگاهی دقیق و کامل از جزئیات مقررات فریت بار به آلمان ، این اطمینان را میدهد که محموله شما بدون تاخیر از مرز عبور می کند و کاملا سالم و به موقع به آلمان می رسد.

مراحل فریت بار به آلمان

 اینکه شرکت جهان کالا کارگو، تمام مراحل حمل بار هوایی شما را بعهده دارد، ولی برای آگاهی بیشتر شما، به طور کامل مراحل ارسال بار هوایی به شهرهای آلمان را برای شما بیان میداریم:

  1. ارتباط با متخصصان جهان کالا کارگو و دریافت مشاوره رایگان.
  2. بسته بندی و پالت بندی بار
  3. حمل و نقل بار از منزل یا شرکت شما به بخش بار فرودگاه امام (ره)
  4. تکمیل کردن مدارک فریت بار مسافر
  5. دریافت مجوزهای لازم برای فریت بار به کشور آلمان
  6. انجام کارهای گمرکی
  7. دریافت بارنامه ، گرفتن رزرو ارسال بار و صدور بیمه نامه فریت بار به آلمان
  8. تحویل دادن بارنامه و مدارک به مشتری و تسویه حساب با مشتری.
فریت به کشور آلمان

فریت بار کالاهای مرجوعی به آلمان

برای فرستادن کالاهای مرجوعی به آلمان، شما می توانید از خدمات شرکت های حمل و نقل بین المللی استفاده کنید. این شرکت ها با دادن خدمات مرجوعی، به شما کمک می کنند تا بتوانید بار خود را به آلمان بفرستید. اول از همه شما باید به شرکتی که قرار است کالای خریداری شده را به آن ها مرجوع کنید اطلاع دهید و از آن ها بخواهید که نحوه ی مرجوع کردن بار را به شما اطلاع دهند و شما را راهنمایی کنند. ممکن است آن ها شرکت هایی حمل و نقلی را به شما معرفی کنند که برای مرجوع کالا مناسب باشند. یکی از این شرکت های مناسب، شرکت جهان کالا کارگو است. شما می توانید با شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید تا در مورد شرایط بسته بندی، مدارک و هزینه های لازم شما را راهنمایی کنند. ممکن است از شما مدارکی مانند فاکتور خرید، اطلاعات مربوط به محصول و شرایط مرجوعی بدهند. شما باید از درست بودن شماره تماس و آدرس مطمئن باشید تا بسته به مقصد صحیح برسد. بعد از اینکه مراحل فوق را انجام دادید حالا نویت این است که بسته خود را همراه با هزینه حمل و نقل به شرکت موردنظر تحویل دهید. شما بعد از ارسال بسته می توانید با شماره پیگیری، وضعیت بسته خود را چک کنید.

سخن پایانی

اگر قصد ارسال لوازم منزل به آلمان را دارید و یا بار و کالا شما برای رفتن به آلمان بسیار زیاد است می توانید از روش فریت بار به آلمان استفاده کنید . در واقع فریت بار یکی از روش های مطمئن و سریع برای ارسال وسایل شخصی ، وسایل منزل ، کتاب ، مواد غذایی و غیره به سایر کشورها بوده و به شما این امکان را میدهد تا با صرف هزینه کمتر ، وسایل مورد نیاز خود یا سایر افراد را به آلمان ارسال کنید .

برای اینکه تمام مراحل قانونی و مهم را برای فریت بار به آلمان به درستی انجام شود باید به یک شرکت حمل و نقل معتبر و حرفه ای در این زمینه مراجعه کنید و پیشنهاد ما به شما شرکت جهان کالا کارگو است . این شرکت با سابقه و تجربه خیلی خوبی که در زمینه فریت بار و کارگو دارد میتواند شما را در این زمینه راهنمایی کرده و با ارائه شرایط عالی ، محموله و بار شما را به آلمان ارسال کند.

سوالات متداول فریت بار به آلمان

فریت بار چیست؟

فریت بار یک واژه مورد استفاده در صنعت حمل و نقل است که به بارهای بزرگ و سنگین اشاره دارد که با استفاده از کانتینرها، کامیون‌ ها یا وسایل حمل و نقل مخصوص دیگر حمل می‌ شوند.

چگونه می‌ توان بار را به آلمان ارسال کرد؟

برای ارسال فریت بار به آلمان، می‌ توانید از شرکت‌ های حمل و نقل بین‌ المللی مثل جهان کالا کارگو استفاده کنید که خدمات ارسال بین‌ المللی را ارائه می‌ دهند. این شرکت‌ ها می‌ توانند بسته‌ بندی، حمل و تحویل بار را به مقصد در آلمان انجام دهند.

مدت زمان تحویل بار به آلمان چقدر است؟

مدت زمان تحویل بسته به مسافت، روش حمل و نقل و شرکت حمل و نقل متفاوت است.

چگونه می‌ توانم بار را بسته‌ بندی کنم برای ارسال به آلمان؟

بسته‌ بندی باید با دقت و به شیوه‌ ای که بار را در مقابل خطرات حمل و نقل محافظت کند، انجام شود. استفاده از جعبه‌ ها و بسته‌ بندی‌های مناسب برای جلوگیری از آسیب به بار بسیار مهم است.

ویدیو فریت بار به آلمان

۴.۹/۵ - (۸ امتیاز)

12 دیدگاه در “بهترین خدمات فریت بار به آلمان با جهان کالا

    • جهان کالا کارگو میگوید:

      سلام دوست عزیز
      برای ارسال بار هوایی
      فقط به شهرهایی که فرودگاه بین المللی دارن‌میتونیم ارسال کنیم‌

    • جهان کالا کارگو میگوید:

      سلام دوست عزیز ممنون از انتخاب جهان کالا برای خدمت رسانی
      وممنون از ثبت نظرتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + پنج =

تماس سریع