بهترین خدمات صادرات خاویار به را به جهان کالا بسپارید

صادرات خاویار با جهان کالا کارگو

خاویار که در انواع مختلف از جمله خاویار طلایی، قرمز و سیاه عرضه می شود، یکی از گران ترین خوراکی های جهان به شمار می رود. ایران به عنوان یکی از بزرگترین صادرکنندگان خاویار در جهان شناخته می شود و هر ساله مقادیر قابل توجهی از این محصول را به بازارهای جهانی عرضه می کند.

این محصول برای فیل ماهی، ماهی اوزون، گوسفند ماهی و … مناسب است.از ماهیان خاویاری حاوی ۲۷ گونه مختلف به دست می آید. با توجه به قیمت بالای خاویار، تقاضا برای خرید آن در بازارهای داخلی بسیار کم بوده و بخش زیادی از این محصول به کشورهای خارجی صادر می شود.

صادرات به خارج از کشور  بخصوص خاویار یکی از ارز آورترین رشته های تجاری محسوب می شود به طوری که صادرات خاویار به ایران بیش از ۶ میلیون دلار در سال گذشته رقم قابل توجهی بوده و باعث شده افراد زیادی به دنبال سرمایه گذاری در این زمینه باشند.

صادرات خاویار  قوانین و شرایط خاصی دارد که ممکن است با توجه به کشور مقصد تغییر کند. لازم به ذکر است فرآیند صادرات این محصول از طریق شرکت های مختلف فعال در این زمینه انجام می شود.صادرات خاویار یکی از سودآورترین تجارت های دنیاست که تنها چند کشور توانایی انجام این مهم را دارند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با صادرات خاویار می توانید با شماره تلفن های شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید و مشاوره خوبی در این زمینه دریافت نمایید :

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ 

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

کشورمان به دلیل مجاورت با دریای خزر از پتانسیل بالایی در تولید و صادرات این ماده غذایی ارزشمند برخوردار است. با توجه به سودآوری این تجارت و استقبال بالای خاویار در سراسر جهان، برخی از کشورها به ویژه ایران سرمایه گذاری های زیادی در این زمینه انجام داده اند.

خاویار در سراسر جهان به عنوان یک محصول محبوب و لوکس دریایی شناخته شده است.دریای خزر به عنوان بزرگترین منبع گونه های ماهیان خاویاری شناخته می شود و بیشترین خاویار مورد نیاز کشور و بازارهای جهانی را تامین می کند.

سال گذشته بیش از ۱۲ تن خاویار در نقاط مختلف کشور تولید و بیش از ۴ تن به خارج از کشور صادر شد. در حال حاضر مقادیر زیادی خاویار ایرانی به کشورهای عضو اتحادیه اروپا صادر می شود.

مدارک مورد نیاز برای صادرات خاویار به خارج (کشورهای اروپایی):

مدارک مورد نیاز برای صادرات خاویار به خارج (کشورهای اروپایی)

 

صادرات خاویار به اروپا دارای مراحل و شرایط خاصی است که از جمله مدارک مورد نیاز برای صادرات خاویار به کشورهای اروپایی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

• اخذ گواهی مبدا از اتاق بازرگانی
• اخذ گواهی دامپزشکی
• مجوز CITES را دریافت کنید
• اخذ پروانه دامپزشکی
• مجوز حمل و نقل

توجه داشته باشید که هر مسافر خارج از کشور تنها می تواند ۱۳۵ گرم خاویار حمل کند و مقادیر بیشتر باید به درستی مشخص شود. همچنین صادرات خاویار به آمریکا و اسرائیل ممنوع است و نمی توان این محصول را مستقیماً از ایران به این کشورها صادر کرد.

لازم به ذکر است صادرات خاویار در سال های اخیر به دلیل صید بی رویه و رعایت نکردن حجم صید برخی از گونه های ماهی در حال انقراض با محدودیت های شدیدی از سوی سازمان شیلات مواجه شده است.

 

خاویار صادراتی به خارج
خاویار صادراتی به خارج :

به طور کلی خاویار ایران دارای ۴ نوع خاویار بلوگا، خاویار گلدن آسترا، خاویار سیبری و خاویار سوروگا است و بیشترین میزان صادرات خاویار بلوگا است. خاویار الماس، سه سافار، رویال و غیره. خاویار بلوگا که با نام های دیگری نیز شناخته می شود، به دلیل صرفه اقتصادی و در دسترس بودن، جایگاه ویژه ای در صادرات خاویار ایران به دست آورده است.

خاویار صادراتی ایران باید تحت شرایط خاصی به کشورهای هدف صادر شود که مهمتر از همه در بسته بندی استاندارد است. خاویار به همراه یخ و یونولیت باید از طریق هوا به کشور مقصد صادر شود. در غیر این صورت کیفیت خود را از دست می دهد.

 

قیمت خاویار ایرانی:

قیمت خاویار ایران کمی بالاتر از خاویار تولیدی در کشورهای دیگر است زیرا همانطور که قبلا توضیح دادیم بهترین ۵ رقم از این محصول در کشور ما تولید می شود. در میان این پنج گونه، گونه ای به نام بلوگا وجود دارد که منحصر به فردترین و بهترین گونه در کل جهان محسوب می شود.

این محصول بومی و بومی ایران است و ماهی آن در دریای خزر و آب های ایران به وفور یافت می شود. علاوه بر تولید خاویار دریایی در ایران، محصول دیگری نیز از ماهیان پرورشی تولید می شود که از نظر کیفیت و کیفیت متفاوت است.

از آنجایی که محصول تولید شده از ماهیان غیر کشاورزی و دریایی از کیفیت بالاتری برخوردار است، قیمت آن نیز بسیار گرانتر خواهد بود. قیمت خاویار تولید شده از ماهی دریایی تقریباً ۱۰ میلیون تومان و قیمت خاویار به دست آمده از همین مقدار ماهی پرورشی نیز ۷ میلیون تومان برآورد شده است.

این تفاوت قیمت در این دو رقم خاویار به دلیل کیفیت آنهاست. لازم به ذکر است که انواعی از خاویار وجود دارد که تولید آنها به دلیل شرایط محدود و کم است که ارزش و قیمت این محصول بسیار بالاتر است.

 

انواع خاویار ایرانی
انواع خاویار ایرانی:

علاوه بر گونه بلوگا، ۴ گونه خاویار مختلف در بین محصولات صادراتی ایران وجود دارد که در ادامه برای شما آنها را بررسی می کنیم.

  • گلدن آسترا:

نوعی خاویار با رنگ طلایی، در سرتاسر دنیا طرفداران زیادی دارد، اما به دلیل کمیاب بودن، به ندرت به کشورهای دیگر ارسال می شود.

  • توت یا سیبری:

این نوع خاویار بومی روسیه است، اما مقدار قابل توجهی خاویار در کشور ما نیز تولید می شود. متأسفانه به دلیل قیمت پایین صادراتی سود چندانی برای تجار ایرانی به همراه نخواهد داشت. تنها دلیل این امر تولید انبوه روسیه در حجم بسیار زیاد است.

  • سورو گادا:

نوع دیگری از این محصول که به دلیل پایین بودن تولید آن در کشور ما به کشورهای دیگر ارسال نمی شود و فقط در داخل مصرف می شود سوروگادا است. اگر این محصول به تولید انبوه برسد می توان آن را محصولی سودآور برای کشور دانست.

  • خاویار دریایی یا وحشی:

نوعی ماهی بومی ایران است که در گذشته فراوان بوده است

ماهیان خاویاری فوق به دلیل صید بی رویه در حال کاهش هستند، لذا به منظور جلوگیری از این امر و در عین حال حمایت از بازارهای هدف، دولت مزارع بزرگی را برای پرورش این نوع ماهی راه اندازی و افتتاح کرده است که حدود ۲ تا ۳ تن خاویار پرورشی تولید می شود. سالانه تولید شود.

از مزارع تولید خواهد شد. چنین سرمایه گذاری هایی در زمینه صادرات خاویار به ایران کمک می کند تا جایگاه خود را در ارسال این محصول حفظ کند.

 

شرایط صادرات خاویار

 

شرایط صادرات خاویار :

شرایط صادرات خاویار  شامل کلیه ضوابط و مقررات موجود برای صادرات سایر کالاها خواهد بود با این تفاوت که به دلیل خوراکی بودن و فساد زودهنگام آن باید سایر شرایط خاص را نیز در نظر گرفت. این شرایط عبارتند از:

  • ارسال این محصول باید از طریق هوا و هواپیما انجام شود تا در سریع ترین زمان ممکن به مقصد برسد.
  • بسته بندی این محصول باید به گونه ای باشد که از خراب شدن و خراب شدن آن جلوگیری کرده و طعم و خواص آن را تا حد زیادی حفظ کند. برای این کار باید از Unilite و بسته های یخ زیادی استفاده کنید.
  • علاوه بر اخذ مجوزهای لازم، هم صادرکننده و هم واردکننده باید عضو قرارداد فروش باشند.

بهترین خاویار صادراتی

بهترین خاویار صادراتی:

به طور کلی حدود ۲۷ نوع خاویار در جهان وجود دارد که مهمترین آنها عبارتند از:
• ماهی آسترا.
• فیل ماهی
• خروجی ازن
• نام ستاره
• شیب
• قره برون
• چالباش

 

شرایط صادرات خاویار به اروپا:

شرایط صادرات خاویار به اروپا

صادرات خاویار به اروپا نیازمند شرایط خاص و مجوزهای لازم است. اول از همه، ماهی که برای تولید خاویار باید صید یا پرورش داده شود باید ویژگی های فوق را داشته باشد.

• نوع و نژاد ماهی باید مشخص باشد.
• ماهی به درستی رشد کرده و به سن تولید مثل رسیده است.
• ماهی باید از همه لحاظ سالم باشد.
• کیفیت ماهی باید توسط کارشناسان تایید شود.
• نوع طعمه مورد استفاده برای ماهی باید تایید شده و غنی از مواد معدنی باشد.

فریت بار خاویار:

فریت بار خاویار

با کمک شرکت جهان کالا کارگو شما به راحتی میتوانید بار صادراتی خود را به صورت فریت بار به هر کشوری ارسال کنید. در واقع فریت بار خاویار یکی از راحت ترین روش های صادرات خاویار به کشور مقصد و وارد کننده است. با تماس با کارشناسان شرکت جهان کالا کارگو میتوانید با مشاوره رایگان درباره فریت بار خاویار برای صادرات دریافت کنید.

شرکت جهان کالا کارگو:

شرکت جهان کالا کارگو

شرکت جهان کالا کارگو یکی از بهترین شرکت های صادرات کالا به کشور های مختلف است. در این مقاله درباره نحوه صادرات خاویار  توضیح دادیم. اگر قصد صادرات را دارید میتوانید به راحتی با کمک شرکت جهان کالا کارگو صادرات خود را شروع کنید و به آنچه میخواهید دست پیدا کنید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه صادرات خاویار می توانید با شماره تلفن های شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید و مشاوره خوبی در این زمینه دریافت نمایید :

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ 

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

خدمات شرکت جهان کالا کارگو در برگیرنده تمام نیازهای مشتریان از بسته بندی در مبداء ، بارنامه و ارسال بار هوایی توسط ایرلاین های معتبر دنیا ، تا ترخیص بار در گمرکات و تحویل در مقصد می ‌باشد . این شرکت با تمرکز بر حمل بار هوایی بین المللی قادر به خدمت رسانی و ارائه مشاوره رایگان در زمینه حمل بار زمینی نیز می ‌باشد.

از جمله ویژگی های شرکت جهان کالا کارگو عبارتند از:

• حمل و نقل و اضافه بار در جهان کالا با بهترین بسته بندی برای جلو گیری از صدمات احتمالی انجام می شود
• جهان کالا کارگو در جهت مشتری مداری تا حد ممکن از هزینه های اضافی که بر دوش مشتری بوده کاسته است و هزینه ارسال بار منصفانه ای را اخذ مینماید
• امکان پیگیری آنلاین وضعیت بار و محموله بعد از ارسال بار به خارج از کشور
• جهان کالا کارگو طرف قرارداد با بیمه های مربوط به باربری میباشد از همین رو میتوانید با آرامش خاطر بار خود را به این شرکت بسپارید
• حمل و نقل و اضافه اثاثیه منزل و شخصی و مبلمان و لوازم منزل از طریق دریائی توسط کانتینر و کشتی از مرز خروجی بندرعباس به کلیه بنادر اروپایی ، آسیایی ، آفریقا ، استرالیا ، آمریکا و کانادا
• حمل و نقل و اضافه بار و لوازم منزل و شخصی و مبلمان و اثاثیه منزل از طریق هوایی (توسط خطوط هوایی داخلی وخارجی) به صورت خرده بار و چارتر از فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی به کلیه فرودگاه های کشورهای اروپایی ، آسیایی ، آمریکا و کانادا
• مشاوره و انجام کلیه تشریفات گمرکی در مبداء و مقصد و اخذ مجوزهای لازم برای حمل بار به خارج از کشور
• انجام کلیه امور بسته بندی در محل ، تخلیه و بار گیری و سایر خدمات جانبی مورد نیاز مشتری
• تعیین شرایط حمل و نقل و اضافه بار بصورت هوایی و دریایی اعلام نرخ کتبی خدمات

 

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =