ما در این بخش قصد داریم تمام اطلاعاتی که لازم است در رابطه با فریت بار به لهستان یا حمل بار به لهستان بدانید را در اختیارتان قرار دهیم و معتبرترین شرکت حمل و نقل بین المللی را به شما معرفی کنیم . با ما همراه باشید و اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید .

 

 

 

درباره لهستان

لهستان (Poland) یکی از کشورهایی است که در مرکز اروپا واقع شده و از غرب با آلمان ، از جنوب غربی با جمهوری چک ، از جنوب با اسلوواکی ، از جنوب شرقی با اوکراین ، از شرق با بلاروس ، از شمال شرقی با لیتوانی و از شمال با دریای بالتیک همسایه است که به دلیل وسیع بودن با عنوان نهمین کشور پهناور اروپا و ۶۹ مین کشور پهناور جهان شناخته شده است . لهستان دارای ۱۶ استان بوده و پایتخت ان شهر ورشو (Warsaw) است و از دیگر شهرهای مهم لهستان می توان به کراکوف ((Krakow ، لودز (Lodz) و وروتسواف (Wroclaw) اشاره کرد .

با پیشرفت لهستان در یک دهه اخیر و توسعه زیاد در صنعت و اقتصاد و نیاز روز افزون به نیروی کار خارجی و  همچنین از آنجایی که این کشور از دسته کشورهای ارزان قیمت با امکانات خوب است ، باعث شد تا تعداد زیادی از افراد به قصد کار و ادامه زندگی تصمیم بگیرند به لهستان مهاجرت کنند .

 

درباره لهستان

اگر قصد مهاجرت به لهستان را دارید و یا می خواهید تعطیلات طولانی مدتی را در این کشور سپری کنید ؛ در هر صورت لازم است یک سری وسایل و لوازم مورد نیاز خود را به خود به لهستان ببرید . همانطور که می دانید هزینه حمل اضافه بار مسافری معمولا بسیار زیاد است و بسیاری از افراد در این مواقع سعی می کنند تا کمترین میزان بار را به همراه خود حمل کنند !

اما اگر بار و وسایل شما دارای وزن و حجم بسیار بالایی است اصلا نگران نباشید ! چرا که امروزه تعداد زیادی شرکت حمل و نقل بین المللی در ایران و تمام کشورهای دنیا وجود دارند که می توانید با همکاری این شرکت ها ، تمام وسایل و لوازم مورد نیاز خود را به صورت ارسال هوایی یا فریت بار به لهستان ارسال کنید و مطمئن باشید که بار و محموله شما کاملا ایمن و مطمئن به این کشور خواهد رسید .

ارسال بار به لهستان | فریت بار به لهستان:

ارسال بار به لهستان

بسیاری از افراد که به کشورهای دیگر مهاجرت می کنند ، معمولا با محدودیت حمل بار مواجه هستند ، اما مجبور هستند وسایل و بار اضافی و بیشتری را با خود به کشور مقصد ببرند ! در این شرایط ارسال بار هوایی یا فریت بار می تواند یک گزینه عالی و سریع برای ارسال تمام چیزهایی باشد که نمی توانید در هواپیما مسافری همراه خود ببرید .

برای بهره مندی از این خدمات یعنی ارسال بار به لهستان باید چند روز قبل از تاریخ پرواز خود به لهستان ، به دایره فریت بار فرودگاه بین المللی مراجعه کنید تا برای ورود بار به محوطه مجوز لازم دریافت کنید . سپس بار و محموله خود را تا دایره ارزیابی و بازرسی گمرک حمل کنید تا مورد بازدید و بررسی قرار بگیرد . بعد از بازرسی ، پته سبز گمرکی برای شما صادر می شود بعد از این مرحله باید به یکی از شرکت هایی که در زمینه حمل و نقل بین المللی فعالیت دارند (مثل شرکت جهان کالا کارگو) مراجعه کنید تا بارنامه و تگ بار برای بار و محموله شما صادر شود. سپس مجددا به دایره فریت بار در فرودگاه مراجعه کنید تا تگ بار بر روی محموله و بار شما نصب شده و برای ارسال بار به لهستان اماده شود.

برای اینکه تمام مراحل ارسال بار به لهستان کاملا دقیق و قانونی انجام شود ، شرکت های متعددی مانند شرکت جهان کالا کارگو وجود دارند که در زمینه فریت بار و ارسال بار هوایی که می توانید با همکاری این شرکتها ، بهترین تجربه را از فریت بار به لهستان داشته باشید .

این شرکت بعد از بسته بندی ایمن و مطمئن بار ، بار نامه هوایی مخصوصی برای بسته ها صادر می کند که مشخصات و اطلاعات فرستنده و همچنین مواردی مانند وزن کالا ، تعداد بسته ها ، ماهیت کالا ، وزن خالص کل بار ، وزن ناخالص بار ، ابعاد دقیق بسته ها ، فرودگاه مبدا ، فرودگاه مقصد ، هزینه ارسال بار و نرخ تبدیل دلار به ریال در آن درج شده و محموله و بار شما در امنیت کامل به کشور مقصد ارسال می شود .

افرادی که از فریت بار استفاده کردند می توانند با همراه داشتن بارنامه خود ، به فرودگاه کشور لهستان مراجعه کرده و بسته بندی و بارهای خود را کاملا سالم دریافت کنند .

 

 

خدمات شرکت جهان کالا کارگو در برگیرنده تمام نیازهای مشتریان از بسته بندی در مبداء ، بارنامه و ارسال بار هوایی توسط ایرلاین های معتبر دنیا ، تا ترخیص بار در گمرکات و تحویل در مقصد می ‌باشد . این شرکت با تمرکز بر حمل بار هوایی بین المللی قادر به خدمت رسانی و ارائه مشاوره رایگان در زمینه حمل بار زمینی نیز می ‌باشد .

برای مراجعه به شرکت جهان کالا کارگو میتوانید به آدرس تهران ، فرودگاه امام خمینی(ره) ، ترمینال بار ، جنب حوزه ۲ تجاری ، پ ۴۱ مراجعه کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید :

 

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ 

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

 

از دیگر ویژگی های شرکت جهان کالا کارگو در زمینه حمل بار بین المللی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

شرکت جهان کالا کارگو

  • حمل و نقل و فریت بار در جهان کالا با بهترین بسته بندی برای جلو گیری از صدمات احتمالی انجام می شود
  • جهان کالا کارگو در جهت مشتری مداری تا حد ممکن از هزینه های اضافی که بر دوش مشتری بوده کاسته است و هزینه ارسال بار منصفانه ای را اخذ مینماید
  • امکان پیگیری آنلاین وضعیت بار و محموله بعد از ارسال بار به خارج از کشور
  • جهان کالا کارگو طرف قرارداد با بیمه های مربوط به باربری میباشد از همین رو میتوانید با آرامش خاطر بار خود را به این شرکت بسپارید
  • حمل و نقل و فریت اثاثیه منزل و شخصی و مبلمان و لوازم منزل از طریق دریائی توسط کانتینر و کشتی از مرز خروجی بندرعباس به کلیه بنادر اروپایی ، آسیایی ، آفریقا ، استرالیا ، آمریکا و کانادا
  • حمل و نقل و فریت بار و لوازم منزل و شخصی و مبلمان و اثاثیه منزل از طریق هوایی (توسط خطوط هوایی داخلی وخارجی) به صورت خرده بار و چارتر از فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی به کلیه فرودگاه های کشورهای اروپایی ، آسیایی ، آمریکا و کانادا
  • مشاوره و انجام کلیه تشریفات گمرکی در مبداء و مقصد و اخذ مجوزهای لازم برای حمل بار به خارج از کشور
  • انجام کلیه امور بسته بندی در محل ، تخلیه و بار گیری و سایر خدمات جانبی مورد نیاز مشتری
  • تعیین شرایط حمل و نقل و فریت بار بصورت هوایی و دریایی اعلام نرخ کتبی خدمات

هزینه حمل بار به لهستان:

هزینه حمل بار به لهستان

هزینه حمل بار به لهستان بر اساس ابعاد و وزن محموله ، مسیر انتخاب شده و فوریت تحویل محاسبه می شود . اما لازم است بدانید هرچه وزن محموله و بار بیشتر باشد ، نرخ واحد کرایه حمل هوایی کاهش پیدا می کند . کارشناسان حرفه ای در شرکت جهان کالا کارگو پس از رویت محموله و اندازه گیری وزن و حجم محموله ، هزینه نهایی ارسال بار هوایی یا فریت بار به لهستان را هم به صورت شفاهی و هم به صورت کتبی به مراجعه کنندگان خود اعلام می کنند .

 

خلاصه مطلب

ارسال بار هوایی به لهستان یا فریت بار به لهستان یک روش ایمن ، سریع و مطمئن برای ارسال کردن وسایل ، کالا و محموله های شخصی به این کشور است . هزینه استفاده از این روش نسبت به حمل بار اضافه در هواپیماهای مسافربری بسیار کمتر بوده و این اطمینان به شما داده می شود که محموله مورد نظر شما بعد از بسته بندی عالی ، با امنیت کامل به لهستان ارسال خواهد شد .

 

اگر مطلب را دوست داشتید امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − 5 =

تماس سریع