بهترین خدمات حمل بار به لهستان را به جهان کالا بسپارید!

حمل بار به لهستان با جهان کالا کارگو

ما در این بخش قصد داریم تمام اطلاعاتی که لازم است در رابطه با فریت بار به لهستان یا حمل بار به لهستان بدانید را در اختیارتان قرار دهیم و معتبرترین شرکت حمل و نقل بین المللی را به شما معرفی کنیم . با ما همراه باشید و اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید .

 

 

 

درباره لهستان

لهستان (Poland) یکی از کشورهایی است که در مرکز اروپا واقع شده و از غرب با آلمان ، از جنوب غربی با جمهوری چک ، از جنوب با اسلوواکی ، از جنوب شرقی با اوکراین ، از شرق با بلاروس ، از شمال شرقی با لیتوانی و از شمال با دریای بالتیک همسایه است که به دلیل وسیع بودن با عنوان نهمین کشور پهناور اروپا و ۶۹ مین کشور پهناور جهان شناخته شده است . لهستان دارای ۱۶ استان بوده و پایتخت ان شهر ورشو (Warsaw) است و از دیگر شهرهای مهم لهستان می توان به کراکوف ((Krakow ، لودز (Lodz) و وروتسواف (Wroclaw) اشاره کرد .

با پیشرفت لهستان در یک دهه اخیر و توسعه زیاد در صنعت و اقتصاد و نیاز روز افزون به نیروی کار خارجی و  همچنین از آنجایی که این کشور از دسته کشورهای ارزان قیمت با امکانات خوب است ، باعث شد تا تعداد زیادی از افراد به قصد کار و ادامه زندگی تصمیم بگیرند به لهستان مهاجرت کنند .

 

درباره لهستان

اگر قصد مهاجرت به لهستان را دارید و یا می خواهید تعطیلات طولانی مدتی را در این کشور سپری کنید ؛ در هر صورت لازم است یک سری وسایل و لوازم مورد نیاز خود را به خود به لهستان ببرید . همانطور که می دانید هزینه حمل اضافه بار مسافری معمولا بسیار زیاد است و بسیاری از افراد در این مواقع سعی می کنند تا کمترین میزان بار را به همراه خود حمل کنند !

اما اگر بار و وسایل شما دارای وزن و حجم بسیار بالایی است اصلا نگران نباشید ! چرا که امروزه تعداد زیادی شرکت حمل و نقل بین المللی در ایران و تمام کشورهای دنیا وجود دارند که می توانید با همکاری این شرکت ها ، تمام وسایل و لوازم مورد نیاز خود را به صورت ارسال هوایی یا فریت بار به لهستان ارسال کنید و مطمئن باشید که بار و محموله شما کاملا ایمن و مطمئن به این کشور خواهد رسید .

ارسال بار به لهستان | فریت بار به لهستان:

ارسال بار به لهستان

بسیاری از افراد که به کشورهای دیگر مهاجرت می کنند ، معمولا با محدودیت حمل بار مواجه هستند ، اما مجبور هستند وسایل و بار اضافی و بیشتری را با خود به کشور مقصد ببرند ! در این شرایط ارسال بار هوایی یا فریت بار می تواند یک گزینه عالی و سریع برای ارسال تمام چیزهایی باشد که نمی توانید در هواپیما مسافری همراه خود ببرید .

برای بهره مندی از این خدمات یعنی ارسال بار به لهستان باید چند روز قبل از تاریخ پرواز خود به لهستان ، به دایره فریت بار فرودگاه بین المللی مراجعه کنید تا برای ورود بار به محوطه مجوز لازم دریافت کنید . سپس بار و محموله خود را تا دایره ارزیابی و بازرسی گمرک حمل کنید تا مورد بازدید و بررسی قرار بگیرد . بعد از بازرسی ، پته سبز گمرکی برای شما صادر می شود بعد از این مرحله باید به یکی از شرکت هایی که در زمینه حمل و نقل بین المللی فعالیت دارند (مثل شرکت جهان کالا کارگو) مراجعه کنید تا بارنامه و تگ بار برای بار و محموله شما صادر شود. سپس مجددا به دایره فریت بار در فرودگاه مراجعه کنید تا تگ بار بر روی محموله و بار شما نصب شده و برای ارسال بار به لهستان اماده شود.

برای اینکه تمام مراحل ارسال بار به لهستان کاملا دقیق و قانونی انجام شود ، شرکت های متعددی مانند شرکت جهان کالا کارگو وجود دارند که در زمینه فریت بار و ارسال بار هوایی که می توانید با همکاری این شرکتها ، بهترین تجربه را از فریت بار به لهستان داشته باشید .

این شرکت بعد از بسته بندی ایمن و مطمئن بار ، بار نامه هوایی مخصوصی برای بسته ها صادر می کند که مشخصات و اطلاعات فرستنده و همچنین مواردی مانند وزن کالا ، تعداد بسته ها ، ماهیت کالا ، وزن خالص کل بار ، وزن ناخالص بار ، ابعاد دقیق بسته ها ، فرودگاه مبدا ، فرودگاه مقصد ، هزینه ارسال بار و نرخ تبدیل دلار به ریال در آن درج شده و محموله و بار شما در امنیت کامل به کشور مقصد ارسال می شود .

افرادی که از فریت بار استفاده کردند می توانند با همراه داشتن بارنامه خود ، به فرودگاه کشور لهستان مراجعه کرده و بسته بندی و بارهای خود را کاملا سالم دریافت کنند .

 

 

خدمات شرکت جهان کالا کارگو در برگیرنده تمام نیازهای مشتریان از بسته بندی در مبداء ، بارنامه و ارسال بار هوایی توسط ایرلاین های معتبر دنیا ، تا ترخیص بار در گمرکات و تحویل در مقصد می ‌باشد . این شرکت با تمرکز بر حمل بار هوایی بین المللی قادر به خدمت رسانی و ارائه مشاوره رایگان در زمینه حمل بار زمینی نیز می ‌باشد .

برای مراجعه به شرکت جهان کالا کارگو میتوانید به آدرس تهران ، فرودگاه امام خمینی(ره) ، ترمینال بار ، جنب حوزه ۲ تجاری ، پ ۴۱ مراجعه کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید :

 

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ 

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

 

از دیگر ویژگی های شرکت جهان کالا کارگو در زمینه حمل بار بین المللی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

شرکت جهان کالا کارگو

  • حمل و نقل و فریت بار در جهان کالا با بهترین بسته بندی برای جلو گیری از صدمات احتمالی انجام می شود
  • جهان کالا کارگو در جهت مشتری مداری تا حد ممکن از هزینه های اضافی که بر دوش مشتری بوده کاسته است و هزینه ارسال بار منصفانه ای را اخذ مینماید
  • امکان پیگیری آنلاین وضعیت بار و محموله بعد از ارسال بار به خارج از کشور
  • جهان کالا کارگو طرف قرارداد با بیمه های مربوط به باربری میباشد از همین رو میتوانید با آرامش خاطر بار خود را به این شرکت بسپارید
  • حمل و نقل و فریت اثاثیه منزل و شخصی و مبلمان و لوازم منزل از طریق دریائی توسط کانتینر و کشتی از مرز خروجی بندرعباس به کلیه بنادر اروپایی ، آسیایی ، آفریقا ، استرالیا ، آمریکا و کانادا
  • حمل و نقل و فریت بار و لوازم منزل و شخصی و مبلمان و اثاثیه منزل از طریق هوایی (توسط خطوط هوایی داخلی وخارجی) به صورت خرده بار و چارتر از فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی به کلیه فرودگاه های کشورهای اروپایی ، آسیایی ، آمریکا و کانادا
  • مشاوره و انجام کلیه تشریفات گمرکی در مبداء و مقصد و اخذ مجوزهای لازم برای حمل بار به خارج از کشور
  • انجام کلیه امور بسته بندی در محل ، تخلیه و بار گیری و سایر خدمات جانبی مورد نیاز مشتری
  • تعیین شرایط حمل و نقل و فریت بار بصورت هوایی و دریایی اعلام نرخ کتبی خدمات

هزینه حمل بار به لهستان:

هزینه حمل بار به لهستان

هزینه حمل بار به لهستان بر اساس ابعاد و وزن محموله ، مسیر انتخاب شده و فوریت تحویل محاسبه می شود . اما لازم است بدانید هرچه وزن محموله و بار بیشتر باشد ، نرخ واحد کرایه حمل هوایی کاهش پیدا می کند . کارشناسان حرفه ای در شرکت جهان کالا کارگو پس از رویت محموله و اندازه گیری وزن و حجم محموله ، هزینه نهایی ارسال بار هوایی یا فریت بار به لهستان را هم به صورت شفاهی و هم به صورت کتبی به مراجعه کنندگان خود اعلام می کنند .

 

خلاصه مطلب

ارسال بار هوایی به لهستان یا فریت بار به لهستان یک روش ایمن ، سریع و مطمئن برای ارسال کردن وسایل ، کالا و محموله های شخصی به این کشور است . هزینه استفاده از این روش نسبت به حمل بار اضافه در هواپیماهای مسافربری بسیار کمتر بوده و این اطمینان به شما داده می شود که محموله مورد نظر شما بعد از بسته بندی عالی ، با امنیت کامل به لهستان ارسال خواهد شد .

 

اگر مطلب را دوست داشتید امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − شش =