فریت بار به بیرمنگام

فریت بار به بیرمنگام

اگر شما هم قصد مهاجرت دارید حتما میدانید که انجام کارهای مربوط به مهاجرت بسیار سخت و پیچیده است و این موضوع زمانی که قصد حمل بار و اثاثیه منزل به کشور مقصد را داشته باشید، چند برابر سخت تر خواهد بود. اما اصلا نگران نباشید ! چرا که ما در این بخش قصد داریم اطلاعات خوبی در رابطه با فریت بار به بیرمنگام و ارسال بار هوایی به بیرمنگام را در اختیار شما قرار داده و معتبرترین شرکت ایرانی که در زمینه حمل و نثل بین المللی و فریت بار فعالیت دارد را به شما معرفی کنیم تا خیالتان از بایت فریت بار و ارسال بار به بیرمنگام راحت باشد.

بیشتر بخوانید : فریت بار به انگلیس

 

درباره شهر بیرمنگام

شهر بیرمنگام یا بیرمینگهام (Birmingham) در کلان شهر متروپولیتن (Metropolitan)  در ناحیه میدلندز غربی (West Midlands) کشور انگلستان  واقع شده است و دومین  شهر پرجمعیت در بریتانیا شناخته شده است.  بیرمنگام شهری است با جاذبه های معماری مدرن، جاذبه های طبیعی خیره کننده و فعالیتهای صنعتی متعدد !

جمعیت قابل توجهی از ساکنان بیرمنگام را مهاجران تشکیل داده اند و مسلمانان بریتانیایی که تعداد انها بسیار زیاد هست نیز در این شهر سکونت دارند و به همین دلیل است که شهر بیرمنگام به یکی از مقاصد اصلی برای مهاجرت مسلمانان از کشورهای مختلف دنیا و ایران تبدیل شده است.

علاوه بر این، شهر بیرمنگام از نظر اقتصادی و اشتغال نیز دارای رتبه بسیار خوبی بوده و اقتصاد آن، دومین اقتصاد بزرگ در انگلیس محسوب می شود و ساکنان این شهر احساس آرامش و رضایت بسیار بالایی از زندگی خود دارند و همین موضوع باعث شده تا افراد مختلف برای ادامه تحصیل، کار و ایجاد شرایط بهتر برای زندگی خود به شهر بیرمنگام انگلیس مهاجرت نمایند.

 

فریت بار به انگلیس

ارسال بار به بیرمنگام

فریت بار یکی از خدمات بسیار پرطرفداری است که برای ارسال وسایل شخصی، لوازم منزل و هر آنچیزی که به عنوان بار مسافری نمی توانید با خود حمل کنید، مورد استفاده قرار می گیرید. برای اینکه با مشکلی در زمینه فریت بار و ارسال بار به بیرمنگام مواجه نشوید، بهترین پیشنهاد این است که با معتبرترین شرکت حمل و نقل بین المللی در ایران همکاری داشته باشید.

شرکت جهان کالا کارگو، یکی از شرکت های حرفه ای و متخصص در زمینه باربری و حمل بار به تمام شهرها و کشورهای دنیاست و شرایطی کاملا ایمن، مطمئن و قانونی را برای ارسال بار به بیرمنگام برای شما فراهم می کند.

فریت بار به بیرمنگام
فریت بار به بیرمنگام

شما میتوانید با همکاری این شرکت، از خدمات بسته بندی استاندارد و اصولی بهره مند می شوید، از خدمات بارگیری و خمل بار تا فرودگاه امام خمینی استفاده کنید و بعد از انجام تشریفات گمرکی و اخذ مجوزهای لازم، بارنامه مخصوصی براش شما صادر می شود و بار و محموله به سمت شهر بیرمنگام ارسال خواهد شد.

علاوه بر این، کارشناسان مجرب در شرکت جهان کالا کارگو به صورت رایگان از محموله و بار شما بازدید می کنند و بهترین و مناسب ترین مسیر (هوایی یا دریایی) برای حمل بار به بیرمنگام را به شما پیشنهاد می دهند تا بتوانید تصمیم درستی در این زمینه بگیرید.

ارسال بار به بیرمنگام تحت قوانین و شرایط ارسال بار به انگلیس و قوانین واردات و صادرات اتحادیه اروپا قرار دارد و باید تمام قوانین و محدودیتهایی که این کشور برای ورود کالا وجود دارد را در نظر داشته باشید. به عنوان مثال اگر ورود کالایی به انگلستان و شهر بیرمنگام ممنوع است، نباید آن کالا و محصول در بسته بندی شما نیز وجود داشته باشد. زیرا در صورت وجود کالاهای ممنوعه در بار و محموله شما، با مشکلات متعددی مواجه خواهید شد و ممکن است روند ارسال بار به انگلیس با تاخیر مواجه شود.

از جمله کالاهایی که برای ورود به شهر بیرمنگام انگلیس با ممنوعیت مواجه هستند را در زیر نام برده ایم :

  • محصولات کشاورزی (نیاز به مجوز)
  • داروهای کنترل شده (محدود و کنترل شده توسط صدور مجوز)
  • مواد منفجره (تحت اکثر شرایط ممنوع)
  • سلاح گرم (کنترل شده توسط مجوز)
  • آجیل و میوه های خشک (تنظیم شده / نیاز به مجوز بهداشت دارد)
  • فرآورده های دامی (نیاز به بررسی های بهداشتی / دامپزشکی دارد)
  • عسل (ممنوع)
  • تلفن بی سیم (نیاز به مجوز دارد)
  • غذاها و نوشیدنی ها (نیاز به بررسی های بهداشتی دارد)
  • گیاهان (نیاز به مجوز و مجوز بهداشت)
  • محصولات تولید شده در زندانهای خارجی (به استثنای برخی موارد)

 

اگر تصمیم دارید با تمام جزئیات و ممنوعیت های ورود کالا به انگلیس و بیرمنگام آشنا شوید حتما به وب سایت HM Revenue & Customs مراجعه نمایید تا اطلاعات دقیق تری در این زمینه کسب کنید.

شرکت جهان کالا کارگو با تجربه و اطلاعاتی که در رابطه با شرایط و مقررات ارسال بسته و بار به بیرمنگام و کشور انگلیس دارد می تواند شما را در این زمینه راهنمایی کرده و تمام اقدامات لازم برای فریت بار به بیرمنگام را کاملا دقیق و قانونی انجام خواهد داد.

 

هزینه فریت بار به بیرمنگام
هزینه فریت بار به بیرمنگام

  

هزینه ارسال بار هوایی به بیرمنگام

هزینه ارسال بار به بیرمنگام با توجه  به اندازه و وزن بار و محموله شما و مسیری که برای ارسال بار به بیرمنگام در نظر گرفتید، متفاوت خواهد بود. اما با این حال میتوانید با همکاری بهترین شرکت حمل و نقل بین المللی در ایران یعنی شرکت جهان کالا کارگو در هزینه های خود صرفه جویی کرده و فریت بار به بیرمنگام را با قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با هزینه ارسال بار هوایی به بیرمنگام میتوانید با شماره تلفن های شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید :

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ 

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

 

خلاصه مطلب

فریت بار یکی از روش های مطمئن و سریع برای ارسال وسایل شخصی، وسایل منزل، کتاب، مواد غذایی و غیره به سایر کشورها بوده و به شما این امکان را میدهد تا با صرف هزینه کمتر، وسایل مورد نیاز خود یا سایر افراد را به بیرمنگام و یا سایر شهرها و کشورهای دنیا ارسال کنید. شرکت جهان کالا کارگو با سابقه و تجربه خیلی خوبی که در زمینه فریت بار و کارگو دارد میتواند شما را در این زمینه راهنمایی کرده و با ارائه شرایط عالی، محموله و بار شما را به بیرمنگام ارسال خواهد کرد.

 

 

اگر مطلب را دوست داشتید امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + دوازده =