کارگو از ایران به کانادا را به متخصص آن بسپارید!

کارگو از ایران به کانادا جهان کالا کاراگو

از هر کجا که به دنبال صادرات یا واردات به کانادا هستید و هر محصولی که دارید ، این صفحه برای شماست . این منبع دارای اطلاعاتی است که به شما کمک می کند تا بار و محموله خود را با حمل و نقل دریایی یا هوایی را با سهولت و موفقیت بیشتر به کانادا ارسال کنید  و از شرایط و هزینه های مربوط به کارگو از ایران به کانادا مطلع شوید .

کالاهای مصرفی ۲۰ درصد از واردات کانادا را تشکیل می دهند و وسایل نقلیه موتوری ، الکترونیک ، ماشین آلات و محصولات شیمیایی نیز در رتبه بالایی قرار دارند . ایالات متحده با فاصله زیاد بیشترین مبدأ کالاهای وارداتی به کانادا را دارد و چین در رتبه دوم قرار دارد .همچنین ایران نیز جز گشورهایی هست که محصولات مختلفی را به کانادا ارسال می کند و سهم خوبی در این بازار دارد .

 

برای تماس با کارشناسان مجرب شرکت جهان کالا کارگو می توانید با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید :

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ 

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

شرایط کارگو کانادا | گزینه های مختلف برای حمل بار به کانادا:

 

شرایط کارگو کانادا

 به طور کلی اصطلاح کارگو (cargo) برای کالاهایی که با کشتی یا هواپیما باری حمل می شوند استفاده می شود . کالاها و محصولاتی که با کارگو حمل می شوند ، معمولا ماهیت تجاری دارند . این روش ارسال بار معمولا توسط تجار و صادرکنندگان مورد استفاده قرار می گیرد و بار و کالاها با هواپیماها یا کشتی های باری مخصوص و غول پیکر حمل خواهند شد .

شما می توانید کالاهای تجاری را از طریق کشتی های حمل و نقل دریایی یا شرکت های حمل و نقل هوایی به کانادا ارسال کنید . هر کدام از این روش های کارگو از ایران به کانادا دارای نکات مثبت و معایبی هستند که در این صفحه به آنها اشاره خواهیم کرد .

حمل و نقل دریایی به کانادا – کارگو از ایران به کانادا از مسیر دریایی:

حمل و نقل دریایی به کانادا

بار کمتر از کانتینر (LCL) : لازم نیست یک کانتینر کامل برای حمل بار خود به کانادا اجاره کنید . در این روش بار و محموله شما در کنار بار و محموله سایر افراد به صورت اشتراکی در یک کانتینر بسته بندی شده و برای کارگو به کانادا آماده می شود . به طور معمول ، ممکن است این روش ، مقرون به صرفه ترین راه برای ارسال محموله های کوچک از ایران به کانادا باشد .

بار کامل کانتینر (FCL) : در این شکل از حمل و نقل بین المللی ، باید یک کانتینر کامل برای حمل و نقل محموله خود برای کارگو از ایران به کانادا اجاره کنید .

این روش از کارگو به کانادا ، به کسب و کارها این فرصت را می دهد که کانتینر خود را در مبدا مهر و موم کنند و تا زمانی که به دست گیرنده در کانادا برسد مهر و موم بماند . به طور کلی ، حمل و نقل FCL می تواند سریعتر و ارزانتر از LCL باشد .

حمل و نقل هوایی به کانادا | کارگو از ایران به کانادا از مسیر هوایی:

 

حمل و نقل هوایی به کانادا

حمل و نقل هوایی ، سریع ترین راه برای کارگو از ایران به کانادا است و به شما این امکان را می دهد تا بار و محموله خود را در بهترین و متاسب ترین زمان ممکن در کانادا تحویل بگیرید . اما با این حال ، کارگو از ایران به کانادا از مسیر هوایی ، تا حد زیادی گران ترین گزینه است .

هزینه کارگو از ایران به کانادا  | قیمت کارگو از ایران به کانادا:

 

هزینه کارگو از ایران به کانادا 

برای اینکه بتوانید کارگو از ایران به کانادا را به بهترین شکل ممکن انجام دهید، لازم است با یک شرکت معتبر که در زمینه حمل و نقل بین المللی فعالیت دارد ، همکاری کنید . این شرکت ها به عنوان یک فورواردر می توانند بر اساس معیارهای زیر به شما پیشنهاد هایی برای حمل و نقل دریایی و هوایی به کانادا ارائه دهند :

  • ماهیت کالایی که می خواهید ارسال کنید
  • روش حمل و نقل انتخابی شما، حمل و نقل هوایی یا اقیانوسی از طریق FCL یا LCL باشد
  • حجم محموله شما چقدر است و وزن آن چقدر است
  • مسافتی که بار باید جابجا شود
  • تحویل درب به بندر، بندر به در، بندر به بندر یا درب به درب به انتخاب شما

کارگو از ایران به کانادا با کشتی

همانطور که در بالا ذکر شد ، وزن محموله شما بر قیمت حمل و نقل و هزینه کارگو از ایران به کانادا تأثیر گذار است . همچنین می تواند بر انتخاب حمل و نقل هوایی یا اقیانوسی برای کارگو از ایران به کانادا نیز تأثیر گذار باشد .

به عنوان مثال ، اگر وزن کالاهای شما بیش از ۱۰۰ کیلوگرم است ، حمل و نقل دریایی معمولاً مقرون به صرفه ترین گزینه خواهد بود . اما اگر وزن محموله ای که قرار است به کانادا ارسال کنید ، کمتر از ۱۰۰ کیلوگرم (اما بیش از ۳۵ کیلوگرم) باشد ، تفاوت کمی بین هزینه حمل و نقل دریایی یا هوایی وجود دارد ، بنابراین ممکن است ترجیح دهید از گزینه سریعتر استفاده کنید .

اما اگر قرار هست بار و محموله ای با وزن بسیار زیاد را از ایران به کانادا ارسال کنید ، لازم است که حتما با کارشناسان مجرب یکی از این شرکت های باربری بین المللی مثل شرکت جهان کالا کارگو مشورت کنید تا هم از هزینه و قیمت کارگو از ایران به کانادا مطلع شوید و هم بهترین و مناسب ترین مسیر برای حمل و نقل بار و محموله از ایران به کانادا را انتخاب نمایید .

 

برای تماس با کارشناسان مجرب شرکت جهان کالا کارگو می توانید با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید :

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ 

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

ویژگی های شرکت جهان کالا کارگو در زمینه حمل بار بین المللی :

  • حمل و نقل و فریت بار در جهان کالا با بهترین بسته بندی برای جلو گیری از صدمات احتمالی انجام می شود
  • جهان کالا کارگو در جهت مشتری مداری تا حد ممکن از هزینه های اضافی که بر دوش مشتری بوده کاسته است و هزینه ارسال بار منصفانه ای را اخذ مینماید
  • امکان پیگیری آنلاین وضعیت بار و محموله بعد از ارسال بار به خارج از کشور
  • جهان کالا کارگو طرف قرارداد با بیمه های مربوط به باربری میباشد از همین رو میتوانید با آرامش خاطر بار خود را به این شرکت بسپارید
  • حمل و نقل و فریت اثاثیه منزل و شخصی و مبلمان و لوازم منزل از طریق دریائی توسط کانتینر و کشتی از مرز خروجی بندرعباس به کلیه بنادر اروپایی ، آسیایی ، آفریقا ، استرالیا ، آمریکا و کانادا
  • حمل و نقل و فریت بار و لوازم منزل و شخصی و مبلمان و اثاثیه منزل از طریق هوایی (توسط خطوط هوایی داخلی وخارجی) به صورت خرده بار و چارتر از فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی به کلیه فرودگاه های کشورهای اروپایی ، آسیایی ، آمریکا و کانادا
  • مشاوره و انجام کلیه تشریفات گمرکی در مبداء و مقصد و اخذ مجوزهای لازم برای حمل بار به خارج از کشور
  • انجام کلیه امور بسته بندی در محل ، تخلیه و بار گیری و سایر خدمات جانبی مورد نیاز مشتری
  • تعیین شرایط حمل و نقل و فریت بار بصورت هوایی و دریایی اعلام نرخ کتبی خدمات

مدت زمان کارگو و حمل بار به کانادا چقدر است ؟

مدت زمان کارگو و حمل بار به کانادا چقدر است

فاصله تا کانادا از بندر یا فرودگاه مبدأ انتخابی شما بر زمان حمل و نقل تاثیر می گذارد . به طور کلی، می توانید انتظار داشته باشید که یک محموله هوایی از یک فرودگاه بین المللی بزرگ در هر نقطه از جهان بین دو تا هشت روز طول بکشد تا به مقصد خود در کانادا برسد .

حمل و نقل اقیانوسی روند کندتری دارد . کشتی های باری که کانتینرها را به کانادا منتقل می کنند با سرعت متوسط ۳۵ کیلومتر در ساعت حرکت می کنند . بنابراین حمل و نقل ممکن است از ۱۱ روز تا ۵۳ روز طول بکشد تا به تحویل گیرندگان در کانادا برسد . انتخاب FCL یا LCL نیز بر زمان حمل و نقل تأثیر خواهد داشت .

شرایط ترخیص کالا از گمرک وارداتی کانادا:

 

شرایط ترخیص کالا از گمرک وارداتی کانادا

تمامی فرستنده های تجاری که به دنبال واردات کالا به کانادا هستند باید قوانین گمرکی را رعایت کنند . از آنجایی که این قوانین و مقررات می توانند کمی گیج کننده باشند ، بسیاری از کسب و کارها برای مدیریت فرآیند ، با یک شرکت حمل و نقل بین المللی معتبر و حرفه ای (مثل شرکت جهان کالا کارگو) همکاری می کنند .

با استفاده از خدمات این شرکت های باربری و تخصص کارشناسان آن ، مشاغل و کسب و کارهایی قصد انجام کارگو از ایران به کانادا را دارند می توانند از تاخیرهای غیرضروری حمل و نقل جلوگیری کنند و اطمینان حاصل کنند که محموله های آنها با قوانین گمرکی کانادا مطابقت دارد .

حتی زمانی که از کارشناسان حمل و نقل بین المللی استفاده می کنید ، هنوز برای یک تجارت ضروری است که اسناد خاصی را تهیه و ارسال نمایید . در اینجا اسنادی وجود دارد که مقامات گمرکی کانادا به احتمال زیاد به آنها نیاز دارند :

  • فاکتور تجاری
  • لیست بسته بندی یا پکینگ لیست
  • گواهی مبدا
  • اعتبار اسنادی یا سایر شرایط پرداخت (بستگی به قرارداد بین طرفین درگیر دارد)
  • بارنامه برای حمل و نقل دریایی یا بارنامه هوایی برای حمل و نقل هوایی (جهان کالا کارگو این را برای شما فراهم می کند)

بندرهای مخصوص کارگو بار به کانادا:

 

بندرهای مخصوص کارگو بار به کانادا

  • بندر مونترال واقع در رودخانه سنت لارنس کبک که ۱۷ کیلومتر از فرودگاه مونترال ترودو فاصله دارد .
  • بندر تورنتو واقع در سواحل دریاچه انتاریو
  • بندر ونکوور که دروازه ورود به کانادا برای بیش از ۱۷۰ اقتصاد تجارت جهانی است و در در دهانه رودخانه فریزر واقع شده است .

فرودگاه های مخصوص برای کارگو بار به کانادا:

 

فرودگاه های مخصوص برای کارگو بار به کانادا

  • فرودگاه بین المللی ادمونتون (کد یاتا: YEG) واقع در ۲۶ کیلومتری مرکز شهر ادمونتون
  • فرودگاه بین المللی کلگری (کد یاتا: YYC) ، دروازه ای به شمال غربی کانادا برای بار هوایی از اروپا و آسیا
  • فرودگاه بین المللی تورنتو پیرسون (کد یاتا: YYZ) ، بزرگترین فرودگاه کانادا واقع در ۱۴ کیلومتری شمال غربی مرکز شهر تورنتو
  • فرودگاه بین المللی وینیپگ (کد یاتا: YWG) ، دارای موقعیت استراتژیک در قلب کریدور تجاری قاره میانی
  • فرودگاه بین المللی مونترال پیر ترودو (کد یاتا: YUL) ، دروازه استراتژیک بین اروپا و آمریکای شمالی
  • فرودگاه بین المللی ونکوور (کد یاتا: YVR) ، واقع در ۱۲ کیلومتری مرکز شهر ونکوور

خلاصه مطلب

خدمات کارگو یکی از روش های بسیار عالی و مقرون به صرفه برای ارسال کالاهای تجاری به سایر کشورهای دنیاست و به تجار و صادرکنندگان این امکان را می دهد تا بار و محموله خود را کاملا قانونی با بسته بندی ایمن و استاندارد و در سلامت کامل به کشور مقصد ارسال کرده و به راحتی در این کشور تحویل بگیرید .برای بهره مندی از خدمات کارگو از ایران به کانادا با مقرون صرفه ترین قیمت می توانید با شرکت جهان کالا کارگو همکاری داشته باشید .

 

اگر مطلب را دوست داشتید امتیاز دهید!

2 دیدگاه در “کارگو از ایران به کانادا را به متخصص آن بسپارید!

  1. احمد میگوید:

    سلام من میخواهم وسایل زندگی ام در ونکور کانادا را بفرستم ایران شیراز حجم انها به اندازه یک سویت یکخوابه هست لطفا بفرمایید چند هزینه اش و چه باید بکنم

  2. Majid میگوید:

    سلام

    ما صادر کننده مواد غذایی نظیر برنج و کنسرو و بیسکویت و سایر اقلام به کانادا هستیم .

    آیا امکان جمل دریایی و ترانزیت به کانادا را دارید

    کالاهای ما در کانیتینر های ۲۰ فوت و ۴۰ فوت بارگیری میشوند .

    با تشکر

    رضایی

    ۰۹۱۲۳۳۹۲۱۰۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + سه =