صادرات زعفران به ترکیه :صادرات چمدانی به ترکیه

بهترین شرکت برای صادرات زعفران به ترکیه جهان کالا کارگو

ترکیه یکی از کشورهای همسایه ایران است. این کشور در شمال غربی ایران واقع شده و دارای اقتصاد پویایی در بین کشورهای خاورمیانه است. درهای صادرات ایران و ترکیه همیشه باز بوده است. یکی از با ارزش ترین صادرات این کشور، صادرات زعفران به ترکیه است.

کشور ما به عنوان بزرگترین تولید کننده زعفران در جهان شناخته می شود. برای صادرات زعفران به ترکیه تعرفه های خاصی در نظر گرفته شده است و در هنگام بردن زعفران به ترکیه نیز باید قوانین را رعایت کنید. اگر می خواهید نحوه صادرات زعفران به ترکیه را یاد بگیرید با ما همراه باشید.

قبل از جمع آوری مدارک لازم برای بردن زعفران به ترکیه، لازم است بدانید که قیمت و تعرفه کالا مهمترین قسمت برای این امر خواهد بود. در گمرک مشخصات صادرکننده، اظهار کننده و گیرنده کالا و کشور محل صدور را مشخص می کنید. در ضمن اولین شرط ورود به این مجموعه دولتی داشتن کارت بازرگانی است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با صادرات زعفران به ترکیه می توانید با شماره تلفن های شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید و مشاوره خوبی در این زمینه دریافت نمایید :

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ 

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

آشنایی با تعرفه صادرات زعفران به ترکیه:

همانطور که می دانید زعفران یکی از مهم ترین و با ارزش ترین محصولات کشاورزی است که در کشور ما تولید می شود. زعفران گیاهی استوایی است. این اقلیم در بسیاری از نقاط ایران به ویژه در استان های شمال شرق کشور وجود دارد. بنابراین در کشور ما به وفور تولید می شود.

بر اساس آمارهای منتشر شده، ایران به عنوان بزرگترین تولید کننده زعفران در جهان شناخته می شود. تعرفه صادرات زعفران به ترکیه با توجه به نوع تجارت شما متفاوت است و تعیین این تعرفه بر عهده سازمان توسعه تجارت است.

صادرات زعفران به ترکیه چگونه است؟

 

نحوه بردن زعفران در مقادیر کم به ترکیه آسان است. دلیل این امر این است که کیفیت این محصول تولید شده در کشورمان بسیار بالاست و تجار عموما از روش صادرات چمدانی به ترکیه استفاده می کنند.

راه های مختلفی برای صادرات زعفران به ترکیه از کشور وجود دارد. همانطور که اشاره کردیم یکی از این راه ها تجارت زعفران چمدانی است. به این ترتیب نیازی به خرید هیچ گونه کارت بازرگانی نیست، مانند مسافر مقداری زعفران در چمدان خود حمل کرده و به خارج از کشور می برید. برای برداشتن این کیسه ها نیازی به مجوز قانونی ندارید.

اما روش دیگر برای بردن زعفران به ترکیه استفاده از شرکت های حمل و نقل کالاست. شرکت جهان کالا کارگو با خدمات ارسال بار و کالا، همچنین خدمات صادرات کالا به کشور های دیگر را دارد. یکی از این کشور ها ترکیه است.

قوانین صادرات زعفران به ترکیه چیست؟

 

به طور کلی قوانین صادرات زعفران به ترکیه مشخص شده است. در قانون کشور ما در خصوص میزان زعفران استخراج شده از طریق چمدان پیش بینی شده است. هر کسی که پاسپورت مستقل داشته باشد می تواند ۱۰۰ گرم با خود به خارج از کشور ببرد.

می توانید از این تسمه ها استفاده کنید و مقداری زعفران خارج از کشور را به صورت چمدان بردارید. به طور کلی می توان گفت صادرات زعفران از طریق چمدان به ترکیه نباید تجاری سازی شود در غیر این صورت با موانع قانونی مواجه خواهید شد.

البته اگر بخواهید زعفران بیشتری از کشور صادر کنید باید مجوزهایی دریافت کنید. با اخذ این مجوزها می توانید این محدودیت را حذف کرده و زعفران بیشتری صادر کنید.

 

مدارک لازم جهت صادرات زعفران به ترکیه:

 

برای صادرات زعفران به ترکیه باید یک سری مراحل را طی کنید و مدارک تایید کننده اصالت محصول را ارائه دهید که در ادامه بیشتر با آنها آشنا خواهیم شد به عنوان مثال:

• معرفی نامه یا وکالت نامه برای اظهار زعفران به گمرک که توسط وکیل تهیه شده است.
• گواهی دریافت استاندارد تدارکات
• گواهی سلامت در صورت نیاز خریدار
• مجوز صادرات نهایی
• روش عدل بندی
• کارت بازرگانی فعال در زمینه بازرگانی یا صادرکننده زعفران
• گواهی قرنطینه و پرواربندی گیاه در صورت درخواست خریدار

بسته به اینکه زعفران خود را چگونه و به چه میزان صادر می کنید، ممکن است برخی از این اقلام نیاز به تغییر داشته باشند. ضمناً مجوز از سوی سازمان صمت داده می شود. در نهایت برای خروج محصول از کشور باید حقوق گمرکی و مالیات و مالیات بر ارزش افزوده پرداخت کنید.

بیشتر بخوانبد: صادرات زعفران به کانادا

قیمت زعفران در ترکیه ۲۰۲۳ چقدر است؟

 

بسیاری از تجار و صادرکنندگان مایلند از قیمت زعفران صادراتی به ترکیه مطلع شوند. همانطور که اشاره کردیم قیمت زعفران به طور کلی در این کشور بالا است. با این حال، این قیمت ها ممکن است در این کشور به دلیل دو مورد زیر متفاوت باشد:

•عرضه فله
• خرده فروشی

اگر این محصولات را از طریق گمرک صادر کرده اید، قطعا محصولات شما عمده هستند. برای اینکه بتوانید این محصولات را به صورت عمده به فروش برسانید، باید آنها را با قیمت کمتری به فروش برسانید.

زیرا خرده فروشان معمولا زعفران صادراتی خود را با قیمت بالاتری می فروشند. باید بدانید که سود خرده فروشی در ترکیه بالاست. اما باید این را هم بدانید که خرده فروشی دشوارتر از عمده فروشی است.

قیمت زعفران در ترکیه معمولا به دلار تعیین می شود. سایت های فروشگاهی بزرگی مثل علی بابا کیلویی این محصول ایرانی را به دلار تعیین می کنند. با فروش این طلای قرمز در ترکیه می توانید سود قابل توجهی کسب کنید.

به طور کلی می توان گفت که قیمت زعفران در این کشور تابع هیچ قانونی نیست و متغیر است. با توافق با خریدار می توانید این محصول را با قیمت بالاتری به فروش برسانید. همچنین می توانید سود کمتری داشته باشید و بسیار سریعتر بفروشید.

شما می توانید از محموله هوایی برای حمل بار و حتی محموله های کوچک در حالت بار و صادرات استفاده کنید. خدمات شرکت جهان کالا کارگو در برگیرنده تمام نیازهای مشتریان از بسته بندی در مبداء ، بارنامه و ارسال بار هوایی توسط ایرلاین های معتبر دنیا ، تا ترخیص بار در گمرکات و تحویل در مقصد می ‌باشد .

این شرکت با تمرکز بر حمل بار هوایی بین المللی قادر به خدمت رسانی و ارائه مشاوره رایگان در زمینه حمل بار زمینی نیز می ‌باشد.

بیشتر بدانید: با شرایط و نحوه صادرات زعفران به اروپا آشنا شوید

 

صادرات زعفران به اروپا

از جمله ویژگی های شرکت جهان کالا کارگو عبارتند از:

• حمل و نقل و اضافه بار در جهان کالا با بهترین بسته بندی برای جلو گیری از صدمات احتمالی انجام می شود
• جهان کالا کارگو در جهت مشتری مداری تا حد ممکن از هزینه های اضافی که بر دوش مشتری بوده کاسته است و هزینه ارسال بار منصفانه ای را اخذ مینماید
• امکان پیگیری آنلاین وضعیت بار و محموله بعد از ارسال بار به خارج از کشور
• جهان کالا کارگو طرف قرارداد با بیمه های مربوط به باربری میباشد از همین رو میتوانید با آرامش خاطر بار خود را به این شرکت بسپارید
• حمل و نقل و اضافه اثاثیه منزل و شخصی و مبلمان و لوازم منزل از طریق دریائی توسط کانتینر و کشتی از مرز خروجی بندرعباس به کلیه بنادر اروپایی ، آسیایی ، آفریقا ، استرالیا ، آمریکا و کانادا
• حمل و نقل و اضافه بار و لوازم منزل و شخصی و مبلمان و اثاثیه منزل از طریق هوایی (توسط خطوط هوایی داخلی وخارجی) به صورت خرده بار و چارتر از فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی به کلیه فرودگاه های کشورهای اروپایی ، آسیایی ، آمریکا و کانادا
• مشاوره و انجام کلیه تشریفات گمرکی در مبداء و مقصد و اخذ مجوزهای لازم برای حمل بار به خارج از کشور
• انجام کلیه امور بسته بندی در محل ، تخلیه و بار گیری و سایر خدمات جانبی مورد نیاز مشتری
• تعیین شرایط حمل و نقل و اضافه بار بصورت هوایی و دریایی اعلام نرخ کتبی خدمات

برای کسب اطلاعات بیشتر از قوانین و هزینه های مربوط به صادرات زعفران به ترکیه، همین حالا با کارشناسان مجرب شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید و اطلاعات دقیق و به روزی را در این زمینه دریافت کنید:

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

۳/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + نه =