فریت بار به اروپا : کدام را انتخاب می کنید هوایی یا دریایی؟

فریت بار به اروپا

فرقی نمی کند قصد مهاجرت به اروپا داشته باشید و یا عزیزانتان در اروپا ساکن باشند ، در هر صورت گاهی اوقات شرایطی ایجاد می شود که به ارسال بار به اروپا یا فریت بار به اروپا نیاز داشته باشید .

خوشبختانه این روزها خدمات باربری بین المللی بسیار گسترده شده و شما می توانید با همکاری شرکت هایی که در زمینه حمل و نقل بین المللی فعالیت دارند ، فریت بار به اروپا را با بهترین و مقرون به صرفه ترین هزینه انجام دهید و محموله و بار خود را در زمان مناسب و کاملا سالم و ایمن در اروپا تحویل بگیرید .

در ادامه این بخش با ما همراه باشید و از شرایط و قوانینی که برای فریت بار به اروپا یا حمل بار به اروپا وجود دارد مطلع شوید و همچنین با بهترین و معتبرترین شرکت ایرانی برای فریت بار به اروپا نیز آشنا شوید تا بتوانید یک ارسال بار مطمئن و عالی به اروپا انجام دهید .

 

 شما برای فریت بار به اروپا میتوانید با جهان کالا کارگو در ارتباط باشید :

 

فریت بار به اروپا کاملا استاندارد و در کوتاهترین زمان با جهان کالا

وقتی زمان مهاجرت فرا می رسد ، هیچ چیز نمی تواند به اندازه داشتن وسایل شخصی در کشور مقصد احساس خوبی را در شما ایجاد کند و باعث می شود تا احساس کنید در خانه خود هستید .

بنابراین بهترین کار این است که از خدمات فریت بار به اروپا بهره مند شوید و وسایل شخصی و مورد نیاز خود را از طریق حمل بار هوایی به اروپا ارسال کنید .

شرکت جهان کالا کارگو یکی از شرکت های پیشرو در زمینه ارائه خدمات حمل و نقل بین المللی است که می تواند به شما در ارسال بار به اروپا از بسته بندی گرفته تا انجام تشریفات گمرکی و قانونی کمک کند تا یک تجربه عالی از فریت بار به اروپا داشته باشید .

حمل بار هوایی به اروپا یکی از روش های کاملا ایمن ، سریع و مطمئن است که به شما این امکان را می دهد تا وسایل مورد نیاز خود را در شرایطی کاملا استاندارد و در کوتاه ترین زمان ممکن به اروپا ارسال کنید .

برای اینکه تمام مراحل حمل بار هوایی به اروپا به موقع انجام شود بهتر است از ۲ هفته قبل از پرواز خود به اروپا ، مراحل و اقدامات لازم برای ارسال بار هوایی به اروپا را انجام دهید تا بتوانید وسایل خود را در بهترین زمان در اروپا تحویل بگیرید .

تفریت بار به اروپا کاملا استاندارد و در کوتاهترین زمان 

نکات مهم در حمل بار هوایی به اروپا که باید به آن توجه کنیم

  • هنگام ارسال لوازم شخصی به اروپا یا در سطح بین المللی باید یک لیست بسته بندی یا پکینگ لیست که به تفکیک به تمام محتویات داخل بار و بسته بندی اشاره کرده اید را تکمیل کنید . مثلا به جای نوشتن پوشاک از عبارت “۴ عدد بلوز پشمی ، ۲ عدد شلوار جین” و غیره استفاده کنید .
  • در صورتی که قصد ارسال وسایل شکننده به اروپا دارید بهتر است از خدمات بسته بندی استاندارد شرکت ها استفاده کنید تا خیالتان از بابت سالم رسیدن این وسایل به اروپا راحت باشد .
  • علاوه بر این باید دقت داشته باشید که هیچ کدام از کالاها و اقلامی که برای ارسال به اروپا ممنوع هستند در بسته بندی وسایل و محموله شما وجود نداشته باشد . بهتر است این موضوع را با توجه به قوانینی که در هر کشور اروپایی وجود دارد بررسی کنید و با کالاهای ممنوعه برای ارسال به کشور مقصد خود آشنا شوید .

 

فریت بار به اروپا : حمل بار هوایی یا دریایی ؟

فریت بار معمولا برای افرادی که قصد مهاجرت به کشور دیگری دارند ، مورد استفاده قرار میگیرد تا بتوانند وسایل و لوازم مورد نیاز خود را از طریق فریت بار به کشور مقصد ارسال کنند. این نوع ارسال بار برای مقاصد شخصی انجام می گیرد و هیچ ماهیت تجاری ندارد و به نوعی بار خصوصی محسوب شده و از فریت بار برای ارسال آن استفاده می شود .

بنابراین برای اینکه بتوانید بار خود را با فریت بار به اروپا ارسال کنید باید به شرکتهای هواپیمایی فریت بار مانند مراجعه کنند تا مراحل ارسال بار به اروپا به درستی انجام شود و بارنامه ای که حاوی مشخصات و اطلاعات مسافر است برای بار صادر شود .

شما میتوانید وسایل و لوازم شخصی خود را هم از مسیر دریایی و هم از مسیر هوایی به اروپا ارسال کنید . با استفاده از روش ارسال بار دریایی به اروپا می توانید وسایل و لوازمی که حجم و اندازه بزرگتری دارند را نیز به اروپا ارسال کنید و در هزینه های خود صرفه جویی داشته باشید . فریت بار هوایی به اروپا معمولا دارای محدودیت از نظر وزن و حجم بوده و به نسبت ارسال بار دریایی ، دارای هزینه و نرخ بالاتری نیز است .

شما می توانید بعد از تماس با شرکت جهان کالا کارگو و دریافت مشاوره از کارشناسان مجرب این مجموعه ، بهترین و مناسب ترین مسیر برای فریت بار به اروپا را انتخاب کنید ، تمام مراحل بسته بندی کالا و محموله خود و حمل بار تا فرودگاه را به این شرکت بسپارید و خیالتان از بابت انجام تشریفات گمرکی و اخذ مجوزهای لازم راحت باشد ؛ زیرا این شرکت با تجربه و تخصصی که در زمینه فریت بار و ارسال بار به اروپا دارد ، تمام مراحل قانونی را کاملا دقیق و اصولی انجام می دهد و کمک میکند تا یک تجربه عالی از فریت بار به اروپا داشته باشید .

حمل بار به اروپا هو ایی یا دریایی ؟

هزینه ارسال بار به اروپا | کرایه حمل بار به اروپا

هزینه ارسال به اروپا و کرایه حمل بار به اروپا با توجه به فاصله ای که تا کشور مقصد دارید متفاوت بوده و نرخ آن با توجه به وزن محموله نیز متفاوت است . اما لازم است بدانید به طور کلی در ارسال بار هوایی به اروپا ، هرچقدر وزن کالا بیشتر شود ، نرخ کرایه حمل هوایی ارزانتر خواهد شد .

علاوه بر این وزن و حجم کالا  نیز تاثیر مستقیم در قیمت تمام شده فریت بار به اروپا دارد ، چنانچه وزن حجمی کالایی  بیشتر از وزن واقعی محموله باشد بارنامه طبق وزن حجمی محاسبه میگردد . همچنین نوع کالا نیز تاثیر مستقیم بر هزینه های بسته بندی و امور گمرکی دارد .

برای اینکه بتوانید هزینه تقریبی محموله و باری که برای ارسال به اروپا در نظر دارید را برآورد کنید میتوانید با شماره تلفن های شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید تا کارشناسان مجرب این شرکت بعد از بازدید رایگان و تعیین بهترین مسیر برای فریت بار به اروپا ، هزینه و نرخ کرایه حمل بار به اروپا را به شما اعلام کنند :

ارسال بار به اروپا

اروپا ممکن است دومین قاره کوچک جهان باشد، اما دومین قاره پرجمعیت است و تعداد افرادی که به این قاره و شهرهای اروپایی مهاجرت می کنند بسیار زیاد است.

از آنجایی که محدودیت های زیادی در حمل بار توسط مسافر وجود دارد ،  بسیاری از  افرادی که تمایل دارند به کشورهای اروپایی مثل  انگلیس،آلمان،  فنلاند،دانمارک، کرواسی، فرانسه،گرجستان،یونان، ایسلند، ایتالیا ،لوکزامبورگ،موناکو،هلند،نروژ،لهستان ،پرتغال، روسیه، صربستان، اسلواکی، اسلوونی ، اسپانیا، سوئد، سوئیس، اوکراین، واتیکان و دیگر کشورهای اروپایی مهاجرت کنند.

پیشنهاد مدی شود که از خدمات فریت بار به اروپا که توسط بهترین و معتبرترین شرکت های فعال در زمینه حمل و نقل بین المللی ارائه می شود، استفاده کنند تا از این طریق بتوانند تمام چیزهایی که برای زندگی جدید در اروپا به آن نیاز دارند را با مقرون صرفه ترین هزینه، به شهر یا کشور مقصد خود ارسال کنند.

برای این منظور، خدمات حمل و نقل بین المللی جهان کالا کارگو ، بهترین انتخاب برای فریت بار به اروپا محسوب می شود، زیرا پوشش جامعی از اروپا، از جمله تمام فرودگاه ها و بنادر اصلی را ارائه می دهد.

کالاهای ممنوعه برای فریت بار به اروپا

نکته قابل توجهی که در رابطه با فریت بار به اروپا وجود دارد این است که در هنگام ارسال بار به اروپا، حتما با لیست کالاهای ممنوعه برای ارسال به اروپا آشنا باشید و هرگز این اقلام را در بسته بندی بار و محموله خود قرار ندهید، زیرا در صورت وجود هر کدام از کالاهای ممنوعه در بسته بندی بار و محموله شما، ممکن است با مشکلاتی در روند فریت بار به اروپا مواجه شوید. بنابراین برای جلوگیری از مشکلات، هزینه ها و جریمه های اضافی، باید از حمل و نقل کالاهای زیر به اروپا خودداری کنید:

  1. محصولات غذایی فاسد شدنی
  2. حیوانات زنده،
  3. گیاهان و دانه ها
  4. هر گونه دارو
  5. کالاهای خطرناک و محدود شده که مشمول تاییدیه و رویه ‌های خاص هستند
  6. آئروسل ها یا اسپری
  7. مایعات
  8. پول نقد
  9. حواله
  10. کارت های اعتباری و نقدی
  11. گذرنامه و سایر اسناد محرمانه
  12. جواهرات
  13. هنر و عتیقه با ارزش

برای اینکه مطمئن شوید در بسته بندی بار و محموله ای که برای فریت بار به اروپا آماده کنید، هیچکدام از این کالاهای ممنوعه وجود نداشته باشند، بهتر است از خدمات بسته بندی که توسط شرکت های فعال در زمینه حمل و نقل بین المللی ارائه می شود استفاده کنید تا فرآیند بسته بندی وسایل شما با دقت کامل و مطابق با استانداردهای بین المللی انجام شود.

کارشناسان متخصص ما، کوچکترین مسائل موجود در این زمینه را بررسی و کنترل می کنند تا در طول فرآیند فریت بار به اروپا با هیچ مشکلی مواجه نشوید.

ویژگی های شرکت جهان کالا کارگو: بهترین ارائه دهنده خدمات فریت بار به اروپا

 

  • حمل و نقل و فریت بار در این شرکت  با بهترین بسته بندی برای جلو گیری از صدمات احتمالی انجام می شود.
  • جهان کالا کارگو در جهت مشتری مداری تا حد ممکن از هزینه های اضافی که بر دوش مشتری بوده کاسته است و هزینه ارسال بار منصفانه ای را اخذ می نماید.
  • امکان پیگیری آنلاین وضعیت بار و محموله بعد از ارسال بار به خارج از کشور
  • جهان کالا کارگو طرف قرارداد با بیمه های مربوط به باربری میباشد از همین رو میتوانید با آرامش خاطر بار خود را به این شرکت بسپارید.
  • حمل و نقل و فریت اثاثیه منزل و شخصی و مبلمان و لوازم منزل از طریق دریائی توسط کانتینر و کشتی از مرز خروجی بندرعباس به کلیه بنادر اروپایی ، آسیایی ، آفریقا ، استرالیا ، آمریکا و کانادا
  • حمل و نقل و فریت بار و لوازم منزل و شخصی و مبلمان و اثاثیه منزل از طریق هوایی (توسط خطوط هوایی داخلی و خارجی) به صورت خرده بار و چارتر از فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی به کلیه فرودگاه های کشورهای اروپایی ، آسیایی ، آمریکا و کانادا
  • مشاوره و انجام کلیه تشریفات گمرکی در مبداء و مقصد و اخذ مجوزهای لازم برای حمل بار به خارج از کشور
  • انجام کلیه امور بسته بندی در محل ، تخلیه و بلاار گیری و سایر خدمات جانبی مورد نیاز مشتری
  • تعیین شرایط حمل و نقل و فریت بار بصورت هوایی و دریایی اعلام نرخ کتبی خدمات

 

خلاصه مطلب

استفاده از خدمات فریت بار به اروپا به شما این امکان را می دهد تا از ارسال کتاب به اروپا ، همچنین تمام وسایل شخصی و مورد نیاز خود مثل لباس ، لوازم خانه و سایر لوازم مورد نیاز خود را به راحتی به کشور مقصد ارسال کنید و کاملا سالم تحویل بگیرید .

اگر مطلب را دوست داشتید امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =