فریت بار به سوئیس : ۵+۱ کالای ممنوعه برای ارسال به سوئیس

فریت بار به سوئیس جهان کالا کارگو

برای اینکه اطلاعات خود را در رابطه با روش های  ارسال بار و فریت بار به سوئیس   افزایش دهید ، حتما در ادامه با ما همراه بمانید.سوئیس (Switzerland) یکی از کشورهای اروپایی است که در تلاقی اروپای غربی ، مرکزی و جنوبی واقع شده و از جنوب با ایتالیا ، از غرب با فرانسه، از شمال با آلمان و اتریش و از شرق با لیخن اشتاین همسایه است .

زوریخ (Zürich  ) ، ژنو (Geneva  ) و بازل (Basel ) از جمله شهرهای بزرگ و مراکز اقتصادی سوئیس هستند و پایتخت این کشور شهر بِرن (Bern) است .دفاتر مختلف سازمانهای بین ‌المللی از جمله ستاد مرکزی فیفا ، دومین دفتر بزرگ سازمان ملل و ساختمان اصلی بانک تسویه حساب ‌های بین ‌المللی و فرودگاه‌های بین‌المللی اصلی سوئیس در این شهرها قرار دارند .

اگر برای ادامه تحصیل ، زندگی یا کار قصد دارید به سوئیس مهاجرت کنید ، احتمالا به دنبال بهترین و مقرون صرفه ترین روش ها برای فریت بار به سوئیس هستید .گزینه های زیادی برای حمل بار به سوئیس وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که وسایل شما با خیال راحت وارد این کشور می شوند . با این حال ، عوامل مختلفی مانند کاهش هزینه ها ، اجتناب از آسیب و دریافت به موقع وسایل شما در کشور سوئیس نیز باید در نظر گرفته شوند .

آشنا شوید با انواع مسیرها برای فریت باربه سوئیس:

 

 روش اول : مسیر هوایی:

ارسال بار به سوئیس و حمل وسایل به سوئیس با حمل و نقل هوایی نسبتاً ساده است.  هر یک از فرودگاه های اصلی  برن ، ژنو ، لوگانو و زوریخ  محموله های بار را می پذیرند .

اگر از نظر زمانی دارای محدودیت هستید و تمایل دارید وسایل مورد نیاز خود را هر چه سریعتر در کشور سوئیس تحویل بگیرید ، ارسال بار به سوئیس با هواپیما بهترین و مناسب ترین گزینه خواهد بود .

البته لازم است بدانید هزینه حمل و نقل هوایی معمولاً بیشتر از سایر روش های حمل بار به سوئیس است و همچنین باید هزینه های بیمه ، هزینه های بررسی و سایر هزینه هایی که برای ارسال بار به سوئیس وجود دارد را نیز در نظر بگیرید .

هنگام ارسال بار هوایی به سوئیس ، هزینه ها بر اساس وزن بار و محموله محاسبه خواهند شد . در نتیجه ، اگر کالاهای سنگین ارسال می کنید ، ممکن است هزینه زیادی را شامل شود . به همین دلیل ، بهتر است از حمل و نقل هوایی برای محموله های کوچکتر استفاده شود .

در صورتی که با یک شرکت حمل و نقل معتبر و حرفه ای مثل شرکت جهان کالا کارگو همکاری کنید میتوانید بار و محموله خود را ظرف مدت یک هفته به کشور سوئیس ارسال نمایید .

این شرکت تمام مراحل بسته بندی بار تا انجام تشریفات گمرکی برای حمل بار به سوئیس را کاملا دقیق و قانونی انجام می دهد تا هیچ مشکلی در این زمینه نداشته باشید و با خیال راحت فریت بار به سوئیس را برای شما انجام خواهند داد .

از انجایی که کشور سوئیس دارای چندین فرودگاه ها بین المللی است ، ارسال بار هوایی می تواند راهی بدون دردسر برای رساندن وسایل شما به سوئیس باشد .

روش دوم : مسیر دریایی:

 

استفاده از مسیر دریایی و اقیانوسی یکی دیگر از روش هایی است که برای فریت بار به سوئیس وجود دارد . شما می توانید با این روش ، کالاهای بزرگ و سنگین را به راحتی به سمت کشور سوئیس حمل کرده و بار خود را کاملا سالم و ایمن در کشور مقصد تحویل بگیرید .

در این روش شما می توانید تمام بار و محموله خود را در یک پالت بسته بندی کنید و به کشور سوئیس ارسال نمایید (روش FCL) و یا اگر بار و محموله کمی دارید می توانید بار و بسته های خود را در کنار محموله سایر افراد در یک پالت بسته بندی کنید (روش LCL) و برای ارسال به سوئیس آماده کنید .

حمل بار به سوئیس از مسیر دریایی معمولا زمان بر بوده و ممکن است محموله شما طی مدت ۲۰ تا ۵۰ روز به سوئیس برسد . بنابراین اگر قصد دارید از این روش استفاده کنید ، حتما باید برنامه ریزی دقیق و اصولی داشته باشید تا بتوانید بار خود را در زمان مناسب در کشور مقصد تححویل بگیرید .

 

بیشتر بخوانید : خدمات بسته بندی و ارسال لوازم منزل 

 مدارک مورد نیاز برای ترخیص کالا از گمرک سوئیس:

چه حمل بار به سوئیس را از طریق مسیر هوایی انجام داده باشید و چه از مسیر دریایی اقدام به ارسال بار به سوئیس کرده باشید در هر صورت ، ترخیص کالا از گمرک همیشه بخشی از این فرایند است . برای خروج محموله شما از کشور مبدا و ورود به سوئیس ، مقامات گمرکی هر دو کشور باید اجازه حرکت آن را از طریق مرزهای مربوطه صادر کنند .

برای اینکه تاخیر و مشکلی در زمینه ترخیص بار در سوئیس ایجاد نشود بهترین کار این است که حتما از یک نماینده گمرکی برای انجام کارهای گمرکی و ترخیص کالا استفاده کنید .شرکت جهان کالا کارگو با تیم متخصص و حرفه ای که در این زمینه دارد ، تمام تشریفات گمرکی و قانونی برای ترخیص کالا را انجام میدهد و به شما این اطمینان داده می شود که همه تشریفات مطابق با قوانین گمرکی کشور مبدا و سوئیس و قوانین حمل و نقل بین المللی انجام خواهند شد .

 

برای شروع فرآیند ترخیص کالا از گمرک ، باید از وجود مدارک مورد نیاز زیر اطمینان حاصل کنید :

  • فاکتور تجاری
  • لیست بسته بندی یا پکینگ لیست
  • گواهی مبدا
  • اسناد مربوط به پرداخت هزینه حمل و نقل و گمرک و سایر شرایط پرداخت
  • بارنامه مخصوص برای حمل و نقل دریایی یا بارنامه هوایی برای حمل و نقل هوایی

علاوه براین قبل از ارسال بار به سوئیس ، باید چند نکته را از قبل آماده کنید . ابتدا باید موجودی وسایل خود را تهیه کنید و فقط می توانید اقلامی را که حداقل به مدت شش ماه در مالکیت شما هستند را برای ارسال به این کشور بسته بندی و آماده کنید .

همچنین باید شخصاً در گمرک حضور داشته باشید و مدرکی را برای دلیل ورود شما به کشور سوئیس در قالب یک قرارداد اجاره یا قرارداد کار ارائه دهید . شما باید فرم ۱۸.۴۴ را نیز در گمرک پر کنید ، اما اگر مقیم یکی از کشورهای اتحادیه اروپا هستید نیازی به ارائه مجوز اقامت سوئیس ندارید .

بیشتر بخوانید : هزینه فریت بار

خبردار شوید از کالاهای ممنوعه برای ارسال به سوئیس:

 

 

طبق قوانین کشور سوئیس ، ارسال برخی از کالاها به این کشور ممنوع بوده و باید دقت داشته باشید که این کالاهای ممنوع در بین کالاهایی که قرار است به این کشور ارسال کنید ، وجود نداشته باشند :

    • تمام محصولات حاوی دی متیل فومارات بیوسید (DMF)
    • حیوانات و محصولات با منشاء حیوانات از کشورهای ثالث (کشورهای غیر اتحادیه اروپا و نروژ)
    • قهوه
    • محصولات نفتی
    • گیاهان
    • چای

آشنایی با شرکت معتبر برای فریت بار به سوئیس:

برای اینکه تمام مراحل قانونی ارسال بار به سوئیس از بسته بندی تا تشریفات گمرکی به درستی انجام گیرد لازم است با یک شرکت معتبر و حرفه ای که خدمات فریت بار و کارگو ارائه می دهد ، همکاری کنید .

شرکت جهان کالا کارگو:

شرکت جهان کالا کارگو، یکی از شرکت های متخصص و باتجربه در زمینه اضافه بار به خارج از کشور است که می توانید تمام اقدامات لازم و ضروری برای اضافه بار قطررا به کارشناسان مجرب این شرکت بسپارید و خیالتان از بابت انجام شدن تمام کارها راحت باشد.خدمات شرکت جهان کالا کارگو در برگیرنده تمام نیازهای مشتریان از بسته بندی در مبداء ، بارنامه و ارسال بار هوایی توسط ایرلاین های معتبر دنیا ، تا ترخیص بار در گمرکات و تحویل در مقصد می ‌باشد . این شرکت با تمرکز بر حمل بار هوایی بین المللی قادر به خدمت رسانی و ارائه مشاوره رایگان در زمینه حمل بار زمینی نیز می ‌باشد.

از جمله  خدمات و ویژگی های شرکت جهان کالا کارگو عبارتند از:

• حمل و نقل و اضافه بار در جهان کالا با بهترین بسته بندی برای جلو گیری از صدمات احتمالی انجام می شود
جهان کالا کارگو در جهت مشتری مداری تا حد ممکن از هزینه های اضافی که بر دوش مشتری بوده کاسته است و هزینه ارسال بار منصفانه ای را اخذ مینماید
• امکان پیگیری آنلاین وضعیت بار و محموله بعد از ارسال بار به خارج از کشور
• جهان کالا کارگو طرف قرارداد با بیمه های مربوط به باربری میباشد از همین رو میتوانید با آرامش خاطر بار خود را به این شرکت بسپارید
• حمل و نقل و اضافه اثاثیه منزل و شخصی و مبلمان و لوازم منزل از طریق دریائی توسط کانتینر و کشتی از مرز خروجی بندرعباس به کلیه بنادر اروپایی ، آسیایی ، آفریقا ، استرالیا ، آمریکا و کانادا
• حمل و نقل و اضافه بار و لوازم منزل و شخصی و مبلمان و اثاثیه منزل از طریق هوایی (توسط خطوط هوایی داخلی وخارجی) به صورت خرده بار و چارتر از فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی به کلیه فرودگاه های کشورهای اروپایی ، آسیایی ، آمریکا و کانادا
• مشاوره و انجام کلیه تشریفات گمرکی در مبداء و مقصد و اخذ مجوزهای لازم برای حمل بار به خارج از کشور
• انجام کلیه امور بسته بندی در محل ، تخلیه و بار گیری و سایر خدمات جانبی مورد نیاز مشتری
• تعیین شرایط حمل و نقل و اضافه بار بصورت هوایی و دریایی اعلام نرخ کتبی خدمات

 

شرکت جهان کالا کارگو با تخصص و تجربه خوبی که در این زمینه دارد ، مراحل لازم و قانونی قبل از فریت بار به سوئیس را انجام می دهد . برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با شماره تلفن های شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید و با تیم تخصصی و حرفه ای این شرکت صحبت کنید :

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ 

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

خلاصه مطلب

فریت بار به سوئیس یکی از روش های مطمئن و عالی برای ارسال وسایل شخصی به این کشور است و به شما این امکان را می دهد تا با هزینه مناسب ، وسایل و کالاهای خود را از مسیر هوایی یا دریایی به سوئیس و سایر کشورهای دنیا ارسال کنید .شما میتوانید با همکاری شرکت جهان کالا کارگو ، ارسال بار و حمل بار مطمئن و ایمنی به کشور سوئیس داشته باشید .

اگر مطلب را دوست داشتید امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =