اثاث کشی به اتریش: بهترین شرکت را برای اسباب کشی انتخاب کنید!

اثاث کشی به اتریش

فرقی نمی کند که بخواهید به اتریش مهاجرت کنید یا تعطیلات طولانی در این کشور داشته باشید. در هر صورت لازم است تعدادی از تجهیزات و مواد مورد نیاز خود را به این کشور حمل کنید.

همانطور که می دانید هزینه حمل بار اضافی اغلب بسیار بالاست و بسیاری از افراد سعی می کنند کمترین بار را با خود حمل کنند!اما این نباید شما را نگران کند!

از آنجایی که امروزه شرکت های حمل و نقل بین المللی زیادی در ایران و سراسر جهان وجود دارد که با همکاری این شرکت ها می توانید تمامی تجهیزات و مواد مورد نیاز خود را به صورت هوایی یا باری به اتریش ارسال کنید و مطمئن باشید که محموله شما به مقصد می رسد.

آشنایی مختصر با کشور اتریش (Austria):

آشنایی مختصر با کشور اتریش (Austria)

اتریش یکی از کشورهای اروپای مرکزی است. پایتخت آن وین است. این کشور از شمال با آلمان و جمهوری چک، از شرق با اسلواکی و مجارستان، از جنوب با ایتالیا و اسلوونی و از غرب با سوئیس و لیختن اشتاین همسایه است.

بیشتر بخوانید : اثاث کشی به آلمان

در سال ۲۰۱۵، اتریش در رتبه چهاردهم در میان ثروتمندترین کشورهای جهان از نظر تولید ناخالص داخلی سرانه قرار گرفت. در دهه ۱۹۸۰، بسیاری از صنایع بزرگ اتریش ملی شدند. با این حال، در سال های اخیر خصوصی سازی، اندازه بخش دولتی اتریش را در مقایسه با سایر اقتصادهای اروپایی کاهش داده است.
بسیاری از ایرانیان برای گردشگری و تجارت به اتریش می روند. همچنین گاهی اوقات بازرگانان و مردم تمایل به ارسال کالا از اتریش به ایران و بالعکس دارند.

به همین منظور شرکت باربری جهان کالا خدمات مربوط به حمل و نقل و بسته بندی کالای شما را با استفاده از کادری مجرب و با سابقه طولانی در زمینه حمل و نقل بر عهده می گیرد.

بهترین راه را برای اثاث کشی به اتریش:

بهترین راه را برای اثاث کشی به اتریش

بیشتر مسافرانی که قصد سفر طولانی به اتریش را دارند، نگران هستند که محموله آنها به اتریش در طول سفر آسیب ببیند یا آسیب ببیند.

اگر قصد مهاجرت یا سفر طولانی مدت به اتریش را دارید، یکی از مهم ترین مواردی که در چک لیست شما قبل از عزیمت قرار می گیرد این است که بهترین راه را برای انتقال اشیاء قیمتی خود به اتریش و همچنین خانه و وسایل ضروری خود انتخاب کنید. اتریش به یکی از اولویت های اصلی شما تبدیل شده است.

خوشبختانه برای مهاجران، گزینه های زیادی برای حمل و نقل به اتریش وجود دارد. به عنوان مثال، شما می توانید محصولات خود را از طریق هوا یا دریا ارسال کنید و اگر در داخل اتحادیه اروپا هستید، حتی می توانید آنها را از طریق جاده یا قطار ارسال کنید.

اثاث کشی به اتریش از طریق هوایی معمولاً بسیار سریع است، اما هزینه بالایی دارد و قبل از انتخاب این روش برای ارسال بار به اتریش، باید در مورد هزینه های ارسال بار به اتریش از طریق هوایی یا دریایی تحقیقات لازم را انجام دهید. سپس بهترین و مناسب ترین روش را برای این منظور انتخاب کنید.

اثاث کشی به اتریش از طریق هوایی:

اثاث کشی به اتریش از طریق هوایی

اگر تصمیم به اثاث کشی به اتریش از طریق هوایی دارید، باید از فرودگاه های اصلی این کشور مطلع شوید. فرودگاه بین المللی وین قطب اصلی خطوط هوایی اتریش است. با این حال، بسته به اینکه قصد مهاجرت به کدام قسمت از اتریش را دارید، می توانید از فرودگاه های سالزبورگ، اینسبروک، گراتس، لینز یا کلاگنفورت بار به اتریش ارسال کنید.

شرکت باربری جهان کالا، شرکتی است که در زمینه حمل و نقل و جابجایی وسایل شخصی، اثاثیه و لوازم منزل و … فعالیت می کند. خدمات اولیه و استاندارد مربوط به بسته بندی و استفاده از بهترین نوع مقوا برای بسته بندی و همچنین بهره اگیری و استفاده از متخصصین و افراد مجرب را ارائه می دهد.

در زمینه بسته بندی نیز تا کنون بهترین خدمات را برای شهروندان ایرانی و کسانی که قصد سفر و اقامت طولانی مدت در اتریش را دارند ارائه کرده ایم و هیچ گونه نگرانی و مشکلی در این زمینه ندارند.

حمل و نقل هوایی و اثاث کشی به اتریش با جهان کالاکارگو:

حمل و نقل هوایی و اثاث کشی به اتریش با جهان کالاکارگ

به طور کلی فرآیند حمل بار هوایی به اتریش یا سایر کشورهای جهان با اخذ قیمت از طریق تماس با شرکت های حمل و نقل بین المللی خصوصی فعال در زمینه حمل و نقل بار و بار مانند جهان کالا باربری آغاز می شود.

برای اطلاع از هزینه تقریبی ارسال کالا به اتریش، باید وزن تقریبی محصولات و موادی که به این کشور ارسال خواهید کرد را بدانید.حمل بار از طریق هوایی عموما به دو صورت انجام می شود.

پس از بسته بندی تمامی تجهیزات و مواد مورد نیاز خود در کشوری که قصد دارید به آنجا بروید، می توانید با یک شرکت هواپیمایی یا کشتیرانی مانند جهان کالا کارگو تماس بگیرید تا مراحل قانونی را طی کرده و بار را به اتریش ارسال کنید.

به عبارت دیگر شما می توانید تمامی مراحل بسته بندی و تشریفات گمرکی و قانونی را به شرکت حمل و نقل بین المللی معتبر خود مانند باربری جهان کالا بسپارید تا تمامی مراحل ارسال بار به اتریش با دقت انجام شده و حمل و نقل سالم باشد.

بنابراین، پس از انتخاب یک شرکت حمل و نقل بین المللی، کار واقعی آغاز می شود. به طور معمول شرکت جهان کالاکارگو با صدور مدارک شما و اطمینان از کامل بودن کلیه مدارک لازم برای حمل و نقل و گمرک برای ارسال بار به اتریش شروع به کار می کند.

پس از آن، شما باید اقلام خود را برای ارسال بسته بندی کنید. می توانید این کار را خودتان انجام دهید یا بسته بندی را به باربری جهان کالا بسپارید. سپس شرکت همه چیز را به فرودگاه می برد و بارنامه خاصی صادر می کند و به اتریش می فرستد.

پس از رسیدن بار و محموله شما به کشور مقصد، با انجام اقدامات قانونی تشریفات گمرکی انجام می شود و شما می توانید با بارنامه و مدارک لازم، بار خود را در اتریش تحویل بگیرید.

مدت زمان ارسال بار هوایی به اتریش چقدر است؟

مدت زمان ارسال بار هوایی به اتریش چقدر است؟

اگر قصد دارید کالاهای خود را از طریق بار هوایی به اتریش بفرستید، باید حداقل یک هفته قبل از پرواز به این کشور مقدمات را آغاز کنید.

معمولا کالاها و محموله هایی که از طریق هوایی به اتریش ارسال می شوند، در عرض ۵ روز به این کشور می رسند.هنگامی که محموله شما به اتریش می رسد، باید از گمرک ترخیص شود.

به طور کلی، اگر شرکت های حمل و نقل بین المللی ترخیص کالا و بار را از اتریش انجام دهند، روند ترخیص کالا و محموله سریعتر انجام می شود، اما اگر خودتان این کار را انجام دهید، ممکن است مدت زمان بیشتری طول بکشد.

بیشتر بدانید: اثاث کشی به استرالیا

هزینه اثاث کشی به اتریش چگونه محاسبه میشود؟

هزینه اثاث کشی به اتریش چگونه محاسبه میشود

بزرگترین عیب حمل و نقل هوایی و حمل بار به اتریش این است که گران ترین وسیله حمل و نقل است و این به دلیل این است که در پروازها فضای بسیار کمتری وجود دارد و به همین دلیل با قیمت بالایی به فروش می رسد.

به این ترتیب پیش بینی می شود ارسال بار هوایی یا باربری هوایی به اتریش چندین برابر هزینه باربری جاده ای یا دریایی هزینه داشته باشد. به همین دلیل اکثر صاحبان کالا یا مسافران از روش حمل و نقل هوایی برای کالاهای ضروری و کوچک استفاده می کنند.

به طور کلی هزینه اثاث کشی به اتریش معمولا بر اساس وزن واقعی محموله شما، فاصله کشور مبدا تا اتریش، هزینه بیمه، هزینه ترخیص کالا از گمرک، هزینه بسته بندی و غیره است. بر این اساس محاسبه می شود.

خدمات شرکت جهان کالا کارگو در برگیرنده تمام نیازهای مشتریان از بسته بندی در مبداء ، بارنامه و ارسال بار هوایی توسط ایرلاین های معتبر دنیا ، تا ترخیص بار در گمرکات و تحویل در مقصد می ‌باشد .

این شرکت با تمرکز بر حمل بار هوایی بین المللی قادر به خدمت رسانی و ارائه مشاوره رایگان در زمینه حمل بار زمینی نیز می ‌باشد.

از جمله ویژگی های شرکت جهان کالا کارگو عبارتند از:

از جمله ویژگی های شرکت جهان کالا کارگو

• حمل و نقل و اضافه بار در جهان کالا با بهترین بسته بندی برای جلو گیری از صدمات احتمالی انجام می شود.

جهان کالا کارگو در جهت مشتری مداری تا حد ممکن از هزینه های اضافی که بر دوش مشتری بوده کاسته است و هزینه ارسال بار منصفانه ای را اخذ مینماید.

• امکان پیگیری آنلاین وضعیت بار و محموله بعد از ارسال بار به خارج از کشور.

• جهان کالا کارگو طرف قرارداد با بیمه های مربوط به باربری میباشد از همین رو میتوانید با آرامش خاطر بار خود را به این شرکت بسپارید.

• حمل و نقل و اضافه اثاثیه منزل و شخصی و مبلمان و لوازم منزل از طریق دریائی توسط کانتینر و کشتی از مرز خروجی بندرعباس به کلیه بنادر اروپایی ، آسیایی ، آفریقا ، استرالیا ، آمریکا و کانادا.

• حمل و نقل و اضافه بار و لوازم منزل و شخصی و مبلمان و اثاثیه منزل از طریق هوایی (توسط خطوط هوایی داخلی وخارجی) به صورت خرده بار و چارتر از فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی به کلیه فرودگاه های کشورهای اروپایی ، آسیایی ، آمریکا و کانادا.

• مشاوره و انجام کلیه تشریفات گمرکی در مبداء و مقصد و اخذ مجوزهای لازم برای حمل بار به خارج از کشور.

• انجام کلیه امور بسته بندی در محل ، تخلیه و بار گیری و سایر خدمات جانبی مورد نیاز مشتری.

• تعیین شرایط حمل و نقل و اضافه بار بصورت هوایی و دریایی اعلام نرخ کتبی خدمات.

بیشتر بخوانید : اثاث کشی به آمریکا

برای کسب اطلاعات بیشتر از قوانین و هزینه های مربوط به اثاث کشی به اتریش، همین حالا با کارشناسان مجرب شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید و اطلاعات دقیق و به روزی را در این زمینه دریافت کنید:

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

اگر مطلب را دوست داشتید امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + چهارده =