چگونگی ارسال بار به دالاس با جهان کالا کارگو + قوانین جدید

ارسال بار به دالاس با جهان کالا کارگو

اگر شما نیز قصد مهاجرت به دالاس را دارید، میتوانید با استفاده از خدمات ارسال بار به دالاس ، تمام وسایل شخصی و لوازم منزل که ممکن است در این شهر به آن نیاز داشته باشید را بدون نگرانی از وزن و حجم این وسایل، به راحتی به دالاس ارسال کند و کاملا سالم، امن و قانونی در این شهر تحویل بگیرید.

 

 

 

درباره دالاس

دالاس (Dallas) سومین شهر بزرگ ایالت تگزاس است که به عنوان نهمین شهر بزرگ و چهارمین کلان شهر بزرگ در آمریکا نیز محسوب می‌شود که تقریبا یک ‌چهارم جمعیت ایالت تگزاس در این شهر زندگی می‌کنند!

 شهر دالاس از نظر قدرت مالی- اقتصادی و امکانات رفاهی در مقایسه با شهرهای جهانی در سطح شهرهای رده “بتای مثبت” قرار دارد و اقتصاد این شهر نیز بر پایه بانکداری، تجارت، صنعت نیرو، خدمات مخابراتی، فناوری اطلاعات، حمل و نقل، خدمات درمانی و تحقیقات پزشکی استوار است و همین موضوع باعث شده تا اقتصاد دالاس جزء اقتصادهای برتر آمریکا باشد.

دالاس در زمینه اشتغال زایی و کاهش بیکاری نیز بسیار موفق بوده و به عنوان چهارمین مرکز اشتغال ‌زایی در آمریکا شناخته شده است و همین موضوع باعث شده تا شهر دالاس به عنوان یکی از اصلی ترین مقاصد برای مهاجرت تبدیل شود به گونه ای که امروزه ایرانیان ساکن در دالاس، جمعیت قابل توجهی را به خود اختصاص داده است!

آشنایی مختصر با فریت بار به دالاس

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با حمل بار به دالاس، مراحل فریت بار به دالاس و همچنین هزینه ارسال بار به دالاس، حتما در ادامه این بخش با ما همراه بمانید.

آشنایی مختصر با فریت بار به دالاس:

فریت بار معمولا برای افرادی که قصد مهاجرت به کشور دیگری دارند، مورد استفاده قرار میگیرد تا بتوانند وسایل و لوازم مورد نیاز خود را از طریق فریت بار به کشور مقصد ارسال کنند.

این نوع ارسال بار برای مقاصد شخصی انجام می گیرد و هیچ ماهیت تجاری ندارد و به نوعی بار خصوصی محسوب شده و از فریت بار برای ارسال آن استفاده می شود. ارسال بار به دالاس یا فریت بار به دالاس نیز معمولا برای این منظور انجام میگیرد تا بتوانید وسایل و لوازم بزرگ و مورد نیاز خود در دالاس را به راحتی به این کشور ارسال کنید.

 

 

شرکت جهان کالا کارگو خدمات حمل و نقل هوایی با قیمت های رقابتی را در پروازهای مستقیم و غیر مستقیم به دالاس ارائه می دهد. این شرکت تمام مراحل قانونی برای فریت بار به دالاس را با دقت انجام می دهد، مراحل بسته بندی کالا را به خوبی پیش میبرد و بعد بار نامه مخصوصی که حاوی مشخصات ارسال کننده بار، محتویات بار و بارنامه است را صادر می کند تا بتوانید به راحتی بار خود را در دالاس تحویل بگیرید.

حمل و نقل هوایی

برای فریت بار به دالاس گزینه های مختلفی وجود دارد. اگر تصمیم دارید وسایل منزل، مبلمان و وسایل بسیار بزرگ را به شهر دالاس ارسال کنید، بهترین پیشنهاد این است که از خدمات حمل و نقل دریایی برای حمل بار به دالاس استفاده نمایید.

در این روش شما میتوانید تمام وسایل و لوازمی که قصد دارید به این شهر ارسال کنید را در یک پالت مخصوص بسته بندی کرده و بعد از انجام تشریفات گمرکی و قانونی، بار و محموله شما به سمت شهر دالاس ارسال خواهد شد. این نوع حمل بار معمولا هزینه بسیار کمتری نسبت به ارسال بار هوایی دارد و برای حمل و نقل های بزرگتر، بهترین و مناسب ترین روش خواهد بود.

اما اگر قصد دارید وسایل شخصی و لوازمی که به دالاس ارسال می کنید، در کمترین زمان ممکن به این شهر برسد و یا قصد دارید وسایل ارزشمند، خوراکی و مواد غذایی فاسد شدنی و یا وسایلی که در بسته بندی های استاندارد و کوچک قرار میگیرند را به این شهر ارسال کنید، بهتر است از طریق حمل بار هوایی به دالاس ارسال کنید.

 

 

برای اینکه بتوانید بهترین تصمیم را در رابطه با انتخاب مناسب ترین مسیر برای فریت بار به دالاس بگیرید، پیشنهاد می کنیم که حتما با شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید. کارشناسان مجرب این شرکت بعد از بازدید رایگان از محموله و بار شما، بهترین و مناسب ترین روش حمل و نقل را به شما پیشنهاد می‌کنند و می توانید از خدمات بسته بندی استاندارد و بارگیری و حمل محموله تا فرودگاه این شرکت نیز استفاده کنید و انجام تشریفات قانونی و اخذ مجوزهای لازم را با همکاری این شرکت پیش ببرید و یک تجربه عالی از فریت بار به دالاس داشته باشید.

در واقع شرکت جهان کالا کارگو با تجربه و سابقه زیادی که در زمینه ارسال بار و فریت بار به کشورهای مختلف دارد، دقیقاً می داند که چگونه بار را به دالاس حمل کند و با آگاهی دقیق و کامل از جزئیات مقررات فریت بار به آمریکا، به شما این اطمینان را میدهد که محموله شما بدون تاخیر از مرز عبور می‌کند و کاملا سالم و به موقع به دالاس می رسد.

 

 

 چگونگی نحوه ارسال کالا به دالاس:

چگونگی نحوه ارسال کالا به دالاس

برای ارسال کالا به دالاس لازم است که حتما با یکی از شرکت هاای معتبر که در زمینه حمل و نقل بین المللی فعالیت دارند، همکاری کنید تا تمام مراحل ارسال کالا به دالاس کاملا قانونی طی شود و هیچ مشکلی در این زمینه نداشته باشید.

شرکت جهان کالا کارگو یکی از شرکت های پیشرو در زمینه ارائه خدمات حمل و نقل بین المللی است که تمام مراحل ارسال بار از درب منزل تا شهر دالاس را به طور دقیق و قانونی انجام می‌دهد تا دیگر نگرانی از این بابت نداشته باشید.

شرکت جهان کالا تمام مراحل فریت بار به را کاملا دقیق و مطابق با قوانین و استانداردهای موجود برای ارسال بار به خارج از کشور انجام میدهد و و تمام کارهایی که برای ارسال بار ایمن و مطمئن به دالاس باید انجام شود را کاملا دقیق و درست انجام خواهد داد تا خیالتان از بابت سالم و به موقع رسیدن بار و محموله به دالاس راحت باشد.

 نحوه ارسال کالا به دالاس توسط شرکت جهان کالا کارگو به ترتیب زیر است :

  • تماس با شرکت جهان کالا کارگو جهت بازدید رایگان کارشناسان مجرب از بار و محموله شما
  • دریافت مشاوره و تعیین شرایط حمل و نقل و فریت بار به ادمونتون بصورت هوایی یا دریایی( ارسال بار با کشتی ) و اعلام نرخ کتبی خدمات
  • انجام کلیه امور بسته بندی با کیفیت استاندارد در محل، تخلیه و بار گیری تا فرودگاه امام خمینی
  • انجام کلیه تشریفات گمرکی در مبداء و مقصد و اخذ مجوزهای لازم برای ارسال بار به دالاس
  • صدور بارنامه مخصوص
  • ارسال بار یا فریت بار به دالاس
  • امکان پیگیری بار تا رسیدن به دالاس

 

هزینه ارسال بار به دالاس چگونه محاسبه می شود؟

هزینه ارسال بار به دالاس چگونه محاسبه می شود

 

هزینه فریت بار با توجه به حجم و وزن بار و محموله شما و مسیری که برای حمل بار به دالاس در نظر گرفتید، هزینه های مربوط به بسته بندی بار، هزینه بیمه، هزینه مربوط به صدور مجوز های گمرکی، هزینه بیمه و غیره متفاوت است.

نکته ای که در این زمینه باید بدانید این است که به طور کلی در ارسال بار هوایی به دالاس و سایر کشورهای دنیا، هرچقدر وزن کالا بیشتر شود، نرخ کرایه حمل هوایی ارزانتر خواهد شد.

اما با این حال میتوانید با همکاری بهترین شرکتهای حمل و نقل بین المللی مثل شرکت جهان کالا کارگو در هزینه های خود صرفه جویی کرده و فریت بار به دالاس را با قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی انجام دهید.

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با هزینه ارسال بار به دالاس میتوانید با شماره تلفن های شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید و از کارشناسان مجرب این مجموعه اطلاعات خوبی کسب کنید :

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ 

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

خلاصه مطلب

شما میتوانید با استفاده از خدمات حمل  بار به دالاس تمام وسایل شخصی و مورد نیاز خود مثل لباس، لوازم خانه، کتاب و سایر لوازم مورد نیاز خود را به راحتی به این شهر ارسال کرده و کاملا سالم و ایمن تحویل بگیرید.

بهترین پیشنهاد این است که از خدمات فریت بار، حمل بار یا ارسال بار به دالاس با شرکت جهان کالا کارگو همکاری کنید و تمام وسایل و بار خود را کاملا قانونی و مطمئن به این شهر ارسال کنید.

اگر مطلب را دوست داشتید امتیاز دهید!

1 دیدگاه در “چگونگی ارسال بار به دالاس با جهان کالا کارگو + قوانین جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 7 =