ارسال بار به فنلاند 

ارسال بار به فنلاند

اگر شما نیز قصد دارید به فنلاند مهاجرت کنید اما نگرانی هایی از قبیل حمل وسایل و بار به فنلاند دارید و در پی کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با فریت بار به فنلاند و قوانین ارسال بار به فنلاند هستید، در ادامه مطالب قصد داریم تا شما را با معتبرترین و بهترین روش های حمل و نقل بین المللی جهت ارسال کالای خود به فنلاند آشنا کنیم.

درباره فنلاند

فنلاند یکی از وسیع ترین کشورها در اروپا است که از شمالی ترین کشورهای قطب شمال نیز محسوب می شود و از نظر آب و هوایی بسیار سرد بوده و در مناطق شمالی گاهی هوا به منفی ۳۰ درجه نیز می رسد. فنلاند از غرب با سوئد، از شرق با روسیه، از شمال با نروژ و از جنوب با استونی در همسایگی می باشد. این کشور در رده کشورهای کم جمعیت و مرفه اروپایی قراردارد و جمعیت آن حدود ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر می باشد. سیستم حکومت در این کشور جمهوری بوده و عضو اتحادیه اروپا می باشد. واحد پول فنلاند یورو است. پایتخت فنلاند بندر هلسینکی (هلسینگفورس) می باشد که از توسعه یافته ترین شهرهای اروپایی بوده و نمادی از پیشرفت های چمشگیر شهری در صلح با طبیعت است.

زبان های اصلی مردم این کشور فنلاندی و سوئدی می باشد، اما بسیاری از مردم این کشور انگلیسی را به خوبی صحبت می کنند. دین رسمی این کشور مسیحیت است، اما قابل ذکر است که در این کشور آزادی مذهب وجود دارد و هیچ فردی مجبور به انتخاب دین یا مذهبی نیست. این کشور عدالت خواه بوده و دارای آزادی فردی است.

این کشور برای گردشگری و سفر مکانی عالی به شمار می رود و از ویژگی های بارز آن می توان به مناطق بیابانی و جنگل های منحصر به فرد، قایقرانی در آب هایی به رنگ آسمان که زیبایی زیر آب را دریغ نکرده، فستیوال های موسیقی و اسکی قطبی و …اشاره کرد.

اگر در انتخاب آب و هوای سفر به فنلاند دل نگران هستید، در صورتی که عاشق برف و فعالیت های زمستانی هستید، پیشنهاد می کنیم از ماه دسامبر تا مارس به این کشور سفر کنید، ولی اگر از طرفداران آفتاب بهاری و طبیعت سر سبز هستید از ماه آوریل تا مه مناسب ترین زمان برای سفر به فنلاند خواهد بود.

حمل هوایی کالا به فنلاند

افرادی که تصمیم به مهاجرت به کشورهای خارجی دارند، در جریان محدودیت وزنی برای حمل چمدان های مسافران هستند و همینطور این را نیز می دانند که در صورتی که وزن چمدان ها بیشتر از حد مجاز باشد باید هزینه زیادی جهت اضافه بار مسافری پرداخت کنند، به همین دلیل این افراد در پی راه و روشی معتبر و مطمئن و با هزینه ای مناسب هستند تا بتوانند لوازم شخصی و اسباب منزل خود را به کشور یا شهر مقصد ارسال کنند.

در این شرایط، شما می توانید با استفاده از خدمات فریت بار به فنلاند تمام لوازم مورد نیاز خود را که البته از نظر کشور فنلاند هیچگونه محدودیتی ندارند با بسته بندی ایمن و استاندارد به صورت کاملا معتبر و مطابق با قوانین بین المللی، از طریق حمل نقل های باری به فنلاند ارسال کنید و در زمان مشخص شده، تحویل بگیرید.

جهت استفاده از فریت بار به فنلاند باید به حوزه فریت بار فرودگاه بین المللی مراجعه کرده تا مجوز های لازم را جهت ورود بار به محوطه ارزیابی و بازرسی گمرک فرودگاه دریافت کرده تا محموله های شما مورد بازدید و بررسی قرار بگیرند. پس از بازرسی، پته سبز گمرکی را برای شما صادر خواهند کرد و سپس با مراجعه به شرکت های حمل و نقل بین المللی، بارنامه و تگ بار برای محموله های شما صادر می شود. حال مجددا به حوزه فریت بار فرودگاه مراجعه کرده تا تگ بار بر روی محموله های شما نصب شود و برای ارسال به فنلاند آماده شوند.

هزینه فریت بار به به فنلاند

با توجه به عوامل مختلف و متغیر هایی مانند حجم و وزن بار، مسیری که برای ارسال بار به فنلاند انتخاب می کنید، هزینه های مربوط به گرفتن مجوز و انجام تشریفات گمرکی، هزینه های مربوط به بیمه باربری، هزینه مربوط به بسته بندی محموله و هزینه های شرکت حمل و نقل و نرخ ارز ، هزینه فریت بار به فنلاند محاسبه می شود. قابل ذکر است که هر چه وزن محموله شما بیشتر باشد، هزینه فریت بار کمتر خواهد شد.

اگر مطلب را دوست داشتید امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =