ارسال بار به واشنگتن

فریت بار به واشنگتن

در ادامه این بخش با ما همراه بمانید و اطلاعات خوبی در رابطه با ارسال بار به واشنگتن، هزینه فریت بار به واشنگتن و روش ارسال وسایل منزل به واشنگتن کسب کنید و با بهترین شرکت ایرانی که در زمینه ارائه خدمات حمل و نقل بین المللی فعال است، آشنا شوید.

 

بیشتر بخوانید : فریت بار به آمریکا

 

درباره واشنگتن

واشنگتن (Washington) یکی از ایالت های امریکا و واشنگتن دی سی (Washington, D.C.)، پایتخت ایالات متحده آمریکاست. واشنگتن دی سی. از نظر جغرافیایی، در منطقه میانه آتلانتیک (Atlantic)، ساحل شرقی ایالات متحده بین مریلند (Maryland) و ویرجینیا (Virginia) واقع شده است. این شهر به هیچ‌کدام از ایالت ‌های آمریکا وابسته نیست و بودجه آن توسط کنگره تصویب می ‌شود و از آنجایی که بر اساس قانون اساسی آمریکا ساخته شده است، در عرصه اقتصاد بین ‌المللی نیز دارای جایگاه ویژه و منحصر به فردی است و ساختمان ‌های مرکزی مانند صندوق بین ‌المللی پول و بانک جهانی نیز در این شهر قرار گرفته اند.

حضور دانشجویان از کشورهای مختلف دنیا در واشنگتن دی سی و همچنین حضور توریست هایی که از سراسر جهان برای بازدید از موزه ها و مکان های تاریخی وارد واشنگتن می شوند باعث شده تا این شهر همچنان سر زنده و پر جنب و جوش به نظر برسد.

اگر به هر دلیلی قصد مسافرت یا مهاجرت به واشنگتن را دارید، بهتر است در کنار تمام اطلاعاتی که در زمینه مهاجرت کاری یا تحصیلی به واشنگتن کسب می کنید، اطلاعاتی نیز در زمینه ارسال بار به واشنگتن داشته باشید تا در هنگام مهاجرت به این شهر، دغدغه ای در رابطه با حمل بار به واشنگتن نداشته باشید و بتوانید با خیال راحت هر ان چیزی که ممکن است در این شهر به آن نیاز پیدا کنید ر ا به راحتی و در امنیت کامل به واشنگتن ارسال کنید.

 

 

برای کسب اطلاعان بیشتر در رابطه با هزینه ارسال بار به واشنگتن می توانید با شماره تلفن های شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید :

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ 

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

فریت بار به واشنگتن

فریت بار معمولا برای افرادی که قصد مهاجرت به کشور یا شهر دیگری در دنیا را دارند، مثل واشنگتن، مورد استفاده قرار میگیرد تا بتوانند از این طریق، تمام وسایل و لوازم مورد نیاز خود را از طریق فریت بار به واشنگتن، ارسال کنند. این نوع ارسال بار معمولا برای مقاصد شخصی انجام می گیرد و هیچ ماهیت تجاری ندارد و به نوعی بار خصوصی محسوب شده و از فریت بار برای ارسال آن استفاده می شود.

بنابراین شما می توانید با استفاده از خدمات ارسال بار به واشنگتن، تمام وسایل و لوازم مورد نیاز خود مثل اثاثیه منزل، وسایل کار، کتاب، مواد غذایی، لباس و غیره را بدون اینکه نگران وزن و حجم آن باشید، به راحتی به واشنگتن ارسال کنید وکاملا ایمن و قانونی در این شهر تحویل بگیرید.

برای اینکه تمام مراحل فریت بار به واشنگتن به درستی انجام شود و تمام اقدامات قانونی و مجوزهای لازم برای این منظور دریافت شود، لازم است که حتما به یک شرکت حمل و نقل بین المللی معتبر که در زمینه فریت بار و کارگو فعالیت دارند مراجعه کنید. چرا که این شرکت ها از تمام قوانین و مقررات کشورهای دنیا در زمینه فریت بار و ارسال بار آگاه بوده و در کنار ارائه مشاوره در رابطه با انتخاب بهترین مسیر برای فریت بار به واشنگتن، به شما این امکان را میدهند تا بار خود را از زمانی که تحویل داده اید و تا زمان دریافت بار و محموله در واشنگتن، به راحتی و به صورت آنلاین پیگری کنید.

برای بهره مندی از خدمات فریت بار به واشنگتن، باید چند روز قبل از تاریخ پرواز خود به واشنگتن، به دایره فریت بار فرودگاه بین المللی مراجعه کنید تا برای ورود بار به محوطه مجوز لازم دریافت کنید. سپس بار و محموله خود را تا دایره ارزیابی و بازرسی گمرک حمل کنید تا مورد بازدید و بررسی قرار بگیرد. بعد از بازرسی، پته سبز گمرکی برای شما صادر می شود بعد از این مرحله باید به یکی از شرکت هایی که در زمینه حمل و نقل لبن المللی فعالیت دارند (مثل شرکت جهان کالا کارگو) مراجعه کنید تا بارنامه و تگ بار برای بار و محموله شما صادر شود. سپس مجددا به دایره فریت بار در فرودگاه مراجعه کنید تا تگ بار بر روی محموله و بار شما نصب شود و برای فریت بار واشنگتن آماده شود.

پرواز فریت بار معمولا چند روز زودتر انجام می گیرد و بعد از اینکه مسافر به کشور مقصد رسید می تواند با در دست داشتن بار نامه خود، تمام بار و وسایلی که با فریت بار به واشنگتن ارسال کرده است را دریافت کند.

شرکت جهان کالا کارگو یکی از این شرکت های معتبر و متخصص در زمینه فریت بار و ارسال بار به تمام شهرها و کشورهای دنیاست که میتواند بهترین شرایط برای ارسال بار و فریت بار به واشنگتن را برای شما فراهم کرده و تمام مراحل مربوط به بسته بندی ایمن و مطمئن بار و محموله، حمل بار از درب منزل تا فرودگاه بین المللی، انجام تشریفات گمرکی و اخذ مجوزهای لازم برای فریت بار به واشنگتن را کاملا دقیق و قانونی انجام دهد و بار و محموله شما را کاملا ایمن و مطمئن به این شهر ارسال خواهد کرد.

 

از دیگر ویژگی های شرکت جهان کالا کارگو در زمینه حمل بار بین المللی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • حمل و نقل و فریت بار در جهان کالا با بهترین بسته بندی برای جلو گیری از صدمات احتمالی انجام می شود
  • جهان کالا کارگو در جهت مشتری مداری تا حد ممکن از هزینه های اضافی که بر دوش مشتری بوده کاسته است و هزینه ارسال بار منصفانه ای را اخذ مینماید
  • امکان پیگیری آنلاین وضعیت بار و محموله بعد از ارسال بار به خارج از کشور
  • جهان کالا کارگو طرف قرارداد با بیمه های مربوط به باربری میباشد از همین رو میتوانید با آرامش خاطر بار خود را به این شرکت بسپارید
  • حمل و نقل و فریت اثاثیه منزل و شخصی و مبلمان و لوازم منزل از طریق دریائی توسط کانتینر و کشتی از مرز خروجی بندرعباس به کلیه بنادر اروپایی، آسیایی، آفریقا، استرالیا، آمریکا و کانادا
  • حمل و نقل و فریت بار و لوازم منزل و شخصی و مبلمان و اثاثیه منزل از طریق هوایی (توسط خطوط هوایی داخلی وخارجی) به صورت خرده بار و چارتر از فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی به کلیه فرودگاه های کشورهای اروپایی، آسیایی، آمریکا و کانادا
  • مشاوره و انجام کلیه تشریفات گمرکی در مبداء و مقصد و اخذ مجوزهای لازم برای حمل بار به خارج از کشور
  • انجام کلیه امور بسته بندی در محل، تخلیه و بار گیری و سایر خدمات جانبی مورد نیاز مشتری
  • تعیین شرایط حمل و نقل و فریت بار بصورت هوایی و دریایی اعلام نرخ کتبی خدمات

 

حمل اثاثیه منزل به واشنگتن

برای حمل اثاثیه منزل به واشنگتن نیز می توانید از خدمات فریت بار یا ارسال بار به واشنگتن استفاده کنید. در این مواقع پیشنهاد می شود قبل از هر اقدامی حتما با یک شرکت معتبر که در زمینه حمل و نقل بین المللی فعالیت دارد، مشورت کنید.

کارشناسان شرکت جهان کالا کارگو ابتدا به صورت رایگان و حضوری از بار و محموله شما بازدید می کنند و سپس بهترین و مناسب ترین مسیر برای حمل اثاثیه منزل به واشنگتن را مشخص خواهند کرد. شما می توانید از خدمات بسته بندی ایمن و مطمئن این شرکت بهره مند شوید تا تمام وسایل و اثاثیه منزل شما کاملا مطمئن و ایمن بسته بندی شده و سپس توسط این شرکت به فرودگاه بین المللی حمل خواهند شد و در نهایت تمام اقدامات قانونی در جهت اخذ مجوزهای لازم، انجام تشریفات گمرکی توسط شرکت جهان کالا کارگو انجام می گیرد و بارنامه هوایی مخصوصی که هوایی اطلاعات بار و محموله و اطلاعات فرستنده و گیرنده است درج شده و در نهایت حمل اثاثیه منزل به واشنگتن در زمان مناسب و تعیین شده، انجام خواهد شد.

 

به طور کلی، نحوه ارسال کالا و حمل اثاثیه منزل به واشنگتن توسط شرکت جهان کالا کارگو به ترتیب زیر است :

  • تماس با شرکت جهان کالا کارگو جهت بازدید رایگان کارشناسان مجرب از بار و محموله شما
  • دریافت مشاوره و تعیین شرایط حمل و نقل و فریت بار به واشنگتن بصورت هوایی یا دریایی و اعلام نرخ کتبی خدمات
  • انجام کلیه امور بسته بندی با کیفیت استاندارد در محل، تخلیه و بار گیری تا فرودگاه بین المللی امام خمینی
  • انجام کلیه تشریفات گمرکی در مبداء و مقصد و اخذ مجوزهای لازم برای ارسال بار به واشنگتن
  • صدور بارنامه مخصوص
  • ارسال بار یا فریت بار اثایه منزل به واشنگتن
  • امکان پیگیری بار تا رسیدن به واشنگتن

 

هزینه ارسال بار به واشنگتن
هزینه ارسال بار به واشنگتن

هزینه ارسال بار به واشنگتن

به طور کلی هزینه ارسال بار به واشنگتن با توجه به موارد مختلفی مثل وزن و حجم بار و  محموله شما و مسیری که برای ارسال بار به واشنگتن (هوایی یا دریایی) انتخاب کردید، بستگی داشته و متفاوت خواهد بود. اما به طور کلی برای اینکه هزینه فریت بار به واشنگتن برای شما مناسب باشد لازم است یک شرکت حمل و نقل حرفه ای و با تجربه را در این زمینه انتخاب کنید. شرکت جهان کالا کارگو یکی از این شرکت های معتبر و حرفه ای در زمینه فریت بار به واشنگتن و سایر شهرها و کشورهای دنیاست که دارای قیمت رقابتی بوده و به شما این اطمینان را میدهد که کالا و محموله را با روشی کاملا ایمن و مطمئن و سریع به واشنگتن ارسال می کند.

 

برای کسب اطلاعان بیشتر در رابطه با هزینه ارسال بار به واشنگتن می توانید با شماره تلفن های شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید :

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ 

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

 

خلاصه مطلب

فریت بار به واشنگتن یکی از روش های مطمئن و سریع برای ارسال وسایل شخصی، وسایل منزل، کتاب، مواد غذایی و غیره بوده و به شما این امکان را میدهد تا با صرف هزینه کمتر، وسایل مورد نیاز خود یا سایر افراد را به این شهر ارسال کنید. برای اینکه تمام مراحل قانونی و مهم را برای ارسال بار به واشنگتن به درستی انجام شود بهتر است با شرکت جهان کالا کارگو همکاری داشته باشید تا هم از خدمات بسته بندی استاندارد، انجام تشریفات گمرکی و اخذ مجوزهای قانونی این شرکت استفاده کنید و هم با استفاده از شرایط عالی، محموله و بار خود را به واشنگتن ارسال کنید.

 

 

اگر مطلب را دوست داشتید امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − ده =