ارسال بار به ژاپن با جهان کالا کارگو:

ارسال بار به ژاپن جهان کالا کارگو

اگر تصمیم دارید به ژاپن مهاجرت کنید یا تنها قصد دارید سفری به ژاپن داشته باشید، لازم است اطلاعاتی در زمینه نحوه ارسال بار به ژاپن و هزینه ارسال بار به ژاپن کسب کنید تا لوازم شخصی و کالاهای مورد نیاز خود را به بهترین روش ممکن به ژاپن ارسال کنید، در ادامه مطالب ما قصد داریم شما را با معتبرترین و بهترین روش های فریت بار و ارسال بار به ژاپن آشنا کنیم.

درباره ژاپن:

درباره ژاپن

ژاپن (Japan) از مجموعه جزایری تشکیل شده که در حاشیه شرق آسیا قرار گرفته است. جزایر اصلی آن شیکوکو، کیوشو، هونشو و هوکایدو می باشد. ژاپن کشوری کوهستانی بوده و جزیره هونشو آن کوه های آلپ را در برگرفته است.

ژاپن کشوری چهار فصل است؛ این کشور در اواخر  فصل بهار سالانه شاهد افزایش بارندگی های بسیار و همچنین کاهش دما می باشد و دارای تابستان هایی گرم و مرطوب است و از فصل پاییز به زمستان دمای هوا کاهش یافته و آب و هوایی سرد را تجربه می کند.

 

پایتخت ژاپن

پایتخت ژاپن شهر توکیو می باشد که یکی از پر جمعیت ترین شهرهای جهان به شمار می رود. بیش از ۱۲۶ میلیون نفر در ژاپن زندگی می کنند. مردم این کشور بیش از ۱۴۰۰ سال است که گیاهخواری را الگو مصرف غذایی خود قرار داده اند.

در سفرها و مهاجرت خود به ژاپن این را نیز بدانید که خوردن و آشامیدن تنقلات هنگام پیاده روی در این کشور نوعی بی ادبی و رفتاری سطح پایین تلقی می شود.زبان رسمی این کشور ژاپنی است. اکثریت مردم ژاپن پیرو دین شینتو بوده و مابقی پیرو آیین بودایی هستند.

 

حمل کالا به ژاپن

ژاپن یکی از قدرتمند ترین اقتصادهای جهان را دارد. ژاپن از کشورهای تولید کننده و صادر کننده به شمار می رود که عواملی چون نیروی کار تحصیلکرده و همکاری با شرکت های بزرگ سبب موفقیت اقتصادی این کشور شده است.

ژاپن دارای حکومتی سیاست مدار است و دارای نظام مشروطه سلطنتی بوده و امپراتوری تنها امور حکومت کشور را انجام می دهد. در قانون اساسی ژاپن سه اصل مهم آورده شده است؛ اصل اول: احترام به حقوق بشر و آزادی و برابری تمام مردم ژاپن، اصل دوم: ملت ژاپن حق حاکمیت و اداره امور کشور را در اختیار دارند و اصل سوم: صلح طلبی با شعار《برای همیشه از جنگ احتراز می‌کنیم》

حمل کالا به ژاپن:

حمل کالا به ژاپن

یکی از دغدغه های مهاجران ارسال بار به ژاپن است. کسانی که تصمیم به مهاجرت به ژاپن را دارند معمولا با محدودیت های حمل بار توسط فرودگاه مواجه می شوند؛ به همین خاطر باید وسایل و کالاهای مورد نیاز خود و حتی اثاثیه منزل را به صورت فریت بار مسافری به ژاپن ارسال کنند.

هیچگونه محدودیتی در حمل کالا به روش فریت بار به ژاپن وجود ندارد و همین امر سبب شده تا مسافران بتوانند هرگونه کالا شامل پوشاک، موادخوراکی، لوازم منزل، لوازم آشپزخانه، صنایع دستی و… را به ژاپن ارسال کنند.

ارسال بار به ژاپن به روش هوایی

برای ارسال بار به ژاپن به روش هوایی به فرودگاه امام مراجعه کرده و با همکاری با شرکت های بین المللی فعال در این زمینه، فریت بار به ژاپن انجام می‌شود. قابل ذکر است با توجه به قوانین گمرکی ژاپن ارسال هرگونه کالای تجاری در زمان ترخیص نیاز به پرداخت مالیات دارد اما عوارض گمرکی شامل کالا های مسافری نمی‌شود.

برای ارسال بار به ژاپن به صورت هوایی باید بسته بندی های تخصصی برای هر کالا در نظر گرفته شود تا هر کالا را با توجه به نوع خود از آسیب های احتمالی در هنگام حمل و ارسال حفظ کند. بنابراین با همکاری با یک شرکت حمل و نقل بین المللی معتبر و مطمئن با اطمینان خاطر کالاهای خود را به ژاپن ارسال کنید.

 

ارسال بار به ژاپن

شرکت های حمل و نقل بین المللی کارهای تشریفات گمرکی و … را برای حمل بار به ژاپن انجام داده و پس از بررسی و ارزیابی بارها توسط مامور گمرک و دریافت مجوز های لازم جهت ارسال هوایی بار مسافری به ژاپن، بارهای شما به این کشور ارسال می شود.

مدارک مورد نیاز جهت ارسال اثاثیه منزل و وسایل شخصی به ژاپن: اصل کارت ملی فرستنده، اصل پاسپورت فرستنده، کپی بلیت، آدرس کامل فرستنده و گیرنده، پستی گیرنده و شماره تلفن گیرنده می باشد.

هزینه ارسال بار به ژاپن :

هزینه ارسال بار به ژاپن

هزینه ارسال بار به ژاپن ثابت نبوده و عوامل زیادی در محاسبه هزینه حمل بار به ژاپن نقش دارند که بخشی از آنها شامل: نوع ایرلاین، وزن و حجم بار، نوع بار، فاصله هوایی دو کشور مبدا و مقصد، اخذ مجوز های خاص، هزین شرکت حمل کننده بار، هزینه بسته بندی بار، نرخ ارز، هزینه جا به جایی و باربری و … می شوند.

خدمات ارائه شده توسط شرکت جهان کالا کارگو جهت ارسال بار: 

  • حمل و نقل و فریت لوازم منزل و شخصی و مبلمان و اثاثیه منزل از طریق زمینی توسط کامیون چادری به صورت خرده بار (گروپاژ) و دربست به کشورهای اروپایی ، خاور دور و آسیای میانه.
  • حمل و نقل و فریت اثاثیه منزل و شخصی و مبلمان و لوازم منزل از طریق دریائی توسط کانتینر و کشتی از مرز خروجی بندرعباس به کلیه بنادر اروپایی، آسیایی، آفریقا، استرالیا، آمریکا و کانادا.
  •  حمل و نقل و فریت بار و لوازم منزل و شخصی و مبلمان و اثاثیه منزل از طریق هوایی (توسط خطوط هوایی داخلی و خارجی) به صورت خرده بار و چارتر از فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی به کلیه فرودگاه های کشورهای اروپایی ، آسیایی ، آمریکا و کانادا.
  • فریت بار به تمامی کشور های اروپایی (فریت بار به آلمان ، فریت بار به سوئد ، فریت بار به هلند ، و….)
  • مشاوره و انجام کلیه تشریفات گمرکی در مبداء و مقصد و اخذ مجوزهای لازم (گواهی مبداء- گواهی بهداشت- مجوز استاندارد و …)
  • انجام کلیه امور بسته بندی در محل ، تخلیه و بار گیری و سایر خدمات جانبی مورد نیاز مشتری.
  •  ارائه سرویس درب به درب جهت ارسال اوراق و اسناد ، نمونه کالا وسایر محصولات سبک و سنگین.

 

شرکت جهان کالا کارگو:

برای اینکه تمام مراحل قانونی ارسال بار به ژاپن از بسته بندی تا تشریفات گمرکی به درستی انجام گیرد لازم است با یک شرکت معتبر و حرفه ای که خدمات فریت بار ارائه می دهد ، همکاری کنید .

شرکت جهان کالا کارگو با تخصص و تجربه خوبی که در این زمینه دارد ، مراحل لازم و قانونی قبل از ارسال بار به ژاپن را انجام می دهد . برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با شماره تلفن های شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید و با تیم تخصصی و حرفه ای این شرکت صحبت کنید 

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰ – ۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱ – ۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱ – ۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ – ۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸ – ۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

اگر مطلب را دوست داشتید امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =