ارسال  بار به کلن

ارسال  بار به کلن

آیا می دانید افرادی که قصد مهاجرت به خارج از کشور دارند می توانند با استفاده از خدمات فریت بار و ارسال بار به خارج از کشور، تمام وسایل، لوازم شخصی، اثاثیه منزل و هر آن چیزی که برای شروع زندگی جدید در شهر جدید نیاز دارند را به شهر و کشور مقصد خود بفرستند و کاملا ایمن و قانونی تحویل بگیرند ؟ شما می توانید با استفاده از خدمات فریت بار به کلن، خیالتان از بابت حمل اضافه بار مسافری راحت بوده و از این طریق تمام وسایل و لوازم شخصی و مورد نیاز خود را با بسته بندی استاندار و کاملا ایمن و قانونی به کلن ارسال کنید.

بیشتر بخوانید : فریت بار به آلمان

شهر کلن (به آلمانی Köln) یکی از قدیمی ترین شهرهای بزرگ و صنعتی کشور آلمان است که در ایالت نوردراین-وستفالن (North Rhine-Westphalia) و منطقه راین-رور (Rhine-Ruhr) و در غرب آلمان قرار گرفته و به عنوان چهارمین شهر پرجمعیت آلمان نیز شناخته شده و معروف است.

علاوه بر این می توان شهر کلن را به عنوان یک شهر فرهنگی در آلمان که اکثر فعالیت‌های فرهنگی و هنری در این شهر برگزار می شود نیز معرفی کرد. کارناوالی که در شهر کلن برگزار می شود مشهورترین کارناوال جهان است و هر سال قبل از شروع عید پاک برگزار می شود و ساکنان کلن روزهای بسیار شاد و متفاوتی را برای خود رقم می زنند.

شهر کلن یکی از شهرهای بزرگ دانشجویی در آلمان نیز هست و به دلیل وجود دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی بسیار معتبر و حرفه ای در این شهر، توانسته سالانه دانشجویان زیادی را برای ادامه تحصیل پذیرش کند.

شهر کلن هم از نظر تاریخی و فرهنگی و هم از نظر اقتصادی جز مهم ترین شهرها در آلمان و سرتاسر اروپاست و به دلیل موقعیت جغرافیایی خیلی خوبی که دارد، یکی از قدرتمندترین بنادر تجاری آلمان و اروپا نیز محسوب می شود و همچنین جز شهرهایی هست که بیشترین امکانات نمایشگاه های تجاری و بازرگانی اروپا را در خود جای داده است و به همین دلیل با عنوان قطب صنعتی کشور آلمان شناخته شده است.

جمعیت شهر کلن در سال ۲۰۲۰ چیزی در حدود یک میلیون نفر بوده که بیش از ۳۶ درصد از این جمعیت را مهاجرین تشکیل داده اند ! از انجایی که این شهر پیوسته در حال رشد اقتصادی است، سالانه تعداد زیادی از افراد تصمیم می گیرند تا به این شهر سرسبز و پرجنب و جوش در آلمان مهاجرت کنند.

برای اینکه با شرایط ارسال بار یا فریت بار کلن بیشتر آشنا شوید، از هزینه ارسال بار به کلن مطلع شوید و بهترین شرکت ایرانی که در زمینه حمل و نقل بین المللی فعالیت دارد را بشناسید حتما در ادامه با ما همراه بمانید.

فریت  بار به کلن
فریت  بار به کلن

فریت  بار به کلن

فریت بار معمولا برای افرادی که قصد مهاجرت به کشور دیگری دارند، مورد استفاده قرار میگیرد تا بتوانند با این روش، وسایل و لوازم مورد نیاز خود را از طریق فریت بار به کشور مقصد ارسال کنند. این نوع ارسال بار برای مقاصد شخصی انجام می گیرد و هیچ ماهیت تجاری ندارد و به نوعی بار خصوصی محسوب شده و از فریت بار برای ارسال آن استفاده می شود. شما می توانید از خدمات فریت بار به کلن برای ارسال لوازم و اثاثیه منزل، کتاب، پوشاک، مواد غذایی و هر چیز دیگری که منع قانونی برای ارسال به آلمان و کلن ندارد استفاده کنید و تمام چیزهایی که نمی توانید در چمدان مسافری همراه خود ببرید را از این طریق به شهر کلن ارسال کنید.

برای این منظور و بهره مندی از خدمات ارسال بار به خارج از کشور باید با یک شرکت معتبر و حرفه ای که در زمینه باربری بین المللی فعالیت دارد، همکاری کنید. خدمات شرکت جهان کالا کارگو در برگیرنده تمام نیازهای مشتریان از بسته بندی در مبداء، بارنامه و ارسال بار هوایی توسط ایرلاین های معتبر دنیا، تا ترخیص بار در گمرکات و تحویل در مقصد است. این شرکت با تمرکز بر حمل بار هوایی بین المللی قادر به خدمت رسانی و ارائه مشاوره رایگان در زمینه حمل بار زمینی نیز هست و شما می توانید با توجه به نوع بار و محموله و هزینه هایی که برای ارسال بار به کلن وجود دارد، بهترین و مناسب ترین روش برای فریت بار به کلن را انتخاب کرده و تمام بار و محموله خود کاملا قانونی و ایمن به کلن ارسال کنید.

 

شما می توانید برای فریت بار به کلن هم از مسیر هوایی و هم از مسیر زمینی استفاده کنید که انتخاب بهترین مسیر با توجه به وزن و حجم و بار و محموله شما، زمان مورد انتظار برای دریافت بار و محموله در کلن و هزینه ای که برای این منظور در نظر گرفتید بستگی خواهد داشت که بعد از مشورت با کارشناسان شرکت جهان کالا کارگو میتوانید بهترین و مناسب ترین روش برای ارسال بار به کلن را انتخاب کنید.

 

"شرایط

شرایط ارسال بار به کلن

برای تعیین بهترین شرایط حمل بار به کلن پیشنهاد می شود قبل از هر اقدامی حتما با یک شرکت معتبر و متخصص در زمینه حمل و نقل بین المللی صحبت کنید. کارشناسان مجرب در شرکت جهان کالا کارگو پاسخگوی تمام سوالات شما در زمینه فریت بار بوده و می توانند بهترین راهنمای شما برای آشنایی بیشتر با شرایط ارسال بار به کلن باشند.

به طور کلی مراحل ارسال بار توسط شرکت جهان کالا کارگو به ترتیب زیر خواهد بود :

  • تماس با شرکت جهان کالا کارگو
  • بازدید رایگان کارشناسان مجرب از بار و محموله شما
  • تعیین بهترین مسیر برای ارسال بار (زمینی یا هوایی) و تعیین هزینه ارسال بار از ایران به کلن
  • بسته بندی کاملا استاندارد و ایمن توسط شرکت جهان کالا کارگو
  • حمل بار از درب منزل تا فرودگاه بین المللی
  • انجام تشریفات قانونی و اخذ مجوزهای لازم و ضروری برای حمل بار به کلن
  • صدور بارنامه
  • امکان پیگیری بار و محموله تا زمان رسیدن به کلن

 

نکته مهمی که در رابطه با ارسال بار به کلن وجود دارد این است که دقت داشته باشید که کالاها و محصولات ممنوع برای ارسال بار به آلمان و کلن در محموله و بار شما وجود نداشته باشد. زیرا در این صورت مراحل ارسال باربا مشکل مواجه خواهد شد. از جمله کالاهایی که برای ارسال به کلن دارای ممنوعیت و محدودیت هستند را در زیر نام برده ایم :

  • مواد منفجره و مهمات
  • مواد مخدر و داروهای روان گردان
  • هر گونه حیوان یا گونه محافظت شده، گیاه خشک شده یا اشیایی که دارای اهمیت تاریخی هستند (عاج، پوست مار، پوست پلنگ، وسایل قبل از کلمبیا و غیره)
  • انواع خاصی از گوشت
  • آبسنت، الکل متیل و الکل خالص
  • مواد رادیواکتیو
  • شراب، آب انگور و سایر مواد غذایی و کالاهای مصرفی به مقدار زیاد

از آنجایی که کارشناسان شرکت جهان کالا کارگو با تمام جزئیات و قوانین مربوط به حمل و نقل بین المللی آشنا بوده و از قوانین و مقرارات سایر کشورها برای ارسال بار مطلع هستند، می توانند بهترین و مناسب ترین شرایط برای ارسال بار به کلن را برای شما فراهم کنند تا خیالتان از همه لحاظ راحت باشد.

 

هزینه فریت  بار به کلن
هزینه فریت  بار به کلن

هزینه فریت بار به کلن

از انجایی که تعین هزینه فریت بار به کلن به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد بهتر است برای اینکه با هزینه فریت بار به کلن آشنا شوید حتما با چند شرکت در زمینه حمل و نقل بین المللی تماس بگیرید تا بتوانید  از طریق شرکتی که دارای مقرون صرفه ترین هزینه فریت بار است، همکاری کنید. لازم است بدانید شرکت جهان کالا کارگو در جهت مشتری مداری تا حد ممکن از هزینه های اضافی که بر دوش مشتری بوده کاسته است و هزینه ارسال بار منصفانه ای را اخذ مینماید.

برای اطلاع از هزینه فریت بار کلن می توانید با شماره تلفن‌های شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید :

 

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ 

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

خلاصه مطلب

فریت بار به کلن برای ارسال کالا و بار با مقاصد شخصی مورد استفاده قرار می گیرد که ممکن است از روش هوایی یا زمینی انجام شود. برای استفاده از خدمات فریت بار و ارسال بار به کلن می توانید به سایت شرکت جهان کالا کارگو مراجعه کنید و بعد از دریافت مشاوره از کارشناسان مجرب این مجموعه، بار و کالا خود را از طریق این شرکت معتبر به کلن ارسال کنید.

اگر مطلب را دوست داشتید امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + هجده =