فریت بار ارزان به بوستون

فریت بار ارزان به بوستون

اگر به فکر مهاجرت تحصیلی یا کاری به یکی از کشورهای آمریکایی هستید و می خواهید تمام اقدامات ضروری و لازم برای مهاجرت را به بهترین شکل ممکن انجام دهید تا در طول این مسیر، با هیچگونه مشکلی مواجه نشوید، لازم است در کنار سایر اقدامات و ضروری لازم برای مهاجرت، در رابطه با فریت بار ارزان و استفاده از این خدمات برای ارسال بار و محموله خود به شهر یا کشور مقصد نیز اطلاعاتی کسب کنید تا بتوانید از این طریق، بدون نگرانی از بابت سنگین شدن چمدان خود، تمام وسایلی که برای شروع زندگی جدید در کشور جدید به آن نیاز دارید را به راحتی و با هزینه ای مقرون به صرفه، به کشور مقصد ارسال کنید.

ما در ادامه این بخش، سعی کرده ایم تا اطلاعات کلی را در رابطه با فریت بار ارزان به بوستون را در اختیارتان قرار دهیم و یکی از معتبرترین شرکت های فعال در زمینه فریت بار به بوستون و سایر کشورهای دنیا را به شما همراهان عزیز معرفی کنیم. با ما همراه بمانید.

فریت بار ارزان به بوستون

درباره بوستون

بوستون (Boston)، بزرگترین شهر و مرکز ایالت ماساچوست (Massachusetts) در شرق آمریکاست. بوستون را می توان به عنوان شهری تاریخی و کهن با بناهای مستعمراتی و قدیمی است که مرکز حوادث انقلاب آمریکا است، معرفی کرد. همچنین می توان گفت که بوستون به عنوان یکی از شهرهای گران ‌قیمت و پرجمعیت این ایالت بوده که به دلیل وجود دانشگاه های معتبر در این شهر، مانند دانشگاه هاروارد، تقاضا برای مهاجرت تحصیلی به این شهر، بسیار زیاد است.

از نظر جغرافیایی، بوستون در در مجاورت نیویورک بوده و به پایتخت کانادا نیز نزدیک است و همین موضوع باعث شده تا تعداد مهاجرانی که این شهر از آمریکا را برای مهاجرت انتخاب می کنند، روز به روز افزایش پیدا کند.

بنابراین اگر شما نیز قصد مهاجرت به بوستون را دارید، بهتر است قبل از اینکه چمدان خود را ببندید و وسایل مورد نیاز خود را بسته بندی کنید، حتما از شرایط و قوانین فریت بار ارزان به بوستون مطلع شوید تا از این طری بتوانید هر انچه که ممکن است برای زندگی جدید خود نیاز داشته باشید را در چمدان و بسته بندی وسایل خود قرار دهید و نگرانی از بابت سنگین شدن بار و چمدان خود نداشته باشید. در ادامه اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب می کنید.

فریت بار ارزان به بوستون

فریت بار به بوستون

فریت بار، یکی از خدمات ارزشمند و مقرون به صرفه ای است که به تمام افرادی که قصد مسافرت با مهاجرت به خارج از کشور را دارند، این امکان را می دهد تا بتوانند بدون نگرانی از بابت سنگین شدن چمدان و پرداخت هزینه های گزاف بابت اضافه بار مسافری، تمام وسایل مورد نیاز خود را با بسته بندی های کاملا استاندارد و مطابق با قوانین بین المللی و قوانین کشور مبدا و مقصد خود، از مسیر هوایی یا دریایی، به شهر یا کشور مقصد خود ارسال کرده و در زمان تعیین شده تحویل بگیرند.

تنها کاری که برای بهره مندی از خدمات فریت بار ارزان به بوستون باید انجام دهید این است که یک شرکت معتبر و متخصص در زمینه فریت بار به خارج از کشور پیدا کنید و بعد از مشورت با کارشناسان این شرکت، تمام مرحال مربوط به فریت بار به بوستون را با همکاری این شرکت انجام دهید.

در واقع، فریت بار به مسافران و مهاجران این امکان را می دهد تا بتوانند وسایلی که از نظر حجم، وزن و ابعاد بسیار بزرگ و سنگین هستند و جنبه تجاری ندارند را با هزینه ‌ای مقرون به صرفه و در کمترین زمان ممکن از کشوری به کشور دیگر ارسال کنند.

برای بهره مندی از بهترین خدمات ارائه شده در زمینه فریت بار به بوستون، پیشنهاد می کنیم، با شرکت جهان کالا کارگو همکاری کنید تا یک تجربه عالی و متفاوت از ارسال بار به کشورهای خارجی را تجربه کنید.

برای بهره مندی از ارسال بار هوایی و خدمات فریت بار به بوستون، باید از چند روز قبل از تاریخ پرواز خود به این کشور، به دایره فریت بار فرودگاه بین المللی مراجعه کرده تا برای ورود بار به محوطه مجوزهای لازم را دریافت کنید. سپس بار و محموله خود را تا دایره ارزیابی و بازرسی گمرک حمل کرده تا مورد بازدید و بررسی قرار گیرد. بعد از بازرسی، پته سبز گمرکی برای شما صادر خواهد شد و بعد از این مرحله باید به یکی از شرکت هایی که در زمینه حمل و نقل بین المللی فعالیت دارند ؛ مثل شرکت جهان کالا کارگو مراجعه کرده تا بارنامه و تگ بار برای بار و محموله شما صادر شود. سپس مجددا به دایره فریت بار در فرودگاه مراجعه کنید تا تگ بار بر روی محموله و بار شما نصب شده و برای فریت بار ارزان به بوستون اماده شود.

خدمات فریت بار به بوستون و سایر کشورهای دنیا

اگرچه امروزه، شرکت های متعددی در زمینه ارائه خدمات فریت بار فعال هستند اما نکته مهمی که لازم است در این زمینه به آن توجه کنید که حتما به یک شرکت متخصص و با تجربه در زمینه ارسال بار به خارج از کشور مراجعه کنید تا تمام مراحل قانونی و لازم برای فریت بار به بوستون و سایر کشورهای دنیا توسط کارشناسان مجرب و متخصص در این زمینه انجام شود تا خیالتان از همه نظر راحت باشد.

شرکت جهان کالا کارگو، یکی از شرکت های پیشرو در ارائه خدمات ارسال بار و فریت بار به خارج از کشور است که می توانید برای فریت بار ارزان به بوستون به این شرکت اعتماد کنید. خدمات شرکت جهان کالا کارگو در برگیرنده تمام نیازهای مشتریان از بسته بندی در مبداء ، بارنامه و ارسال بار هوایی توسط ایرلاین های معتبر دنیا ، تا ترخیص بار در گمرکات و تحویل در مقصد می ‌باشد . این شرکت با تمرکز بر حمل بار هوایی بین المللی قادر به خدمت رسانی و ارائه مشاوره رایگان در زمینه حمل بار زمینی نیز می ‌باشد.

از ویژگی ها و نقاط قوت شرکت جهان کالا کارگو در زمینه فریت بار به خارج از کشور می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حمل و نقل و فریت بار در جهان کالا با بهترین بسته بندی برای جلو گیری از صدمات احتمالی انجام می شود
  • جهان کالا کارگو در جهت مشتری مداری تا حد ممکن از هزینه های اضافی که بر دوش مشتری بوده کاسته است و هزینه ارسال بار منصفانه ای را اخذ مینماید
  • امکان پیگیری آنلاین وضعیت بار و محموله بعد از ارسال بار به خارج از کشور
  • جهان کالا کارگو طرف قرارداد با بیمه های مربوط به باربری میباشد از همین رو میتوانید با آرامش خاطر بار خود را به این شرکت بسپارید
  • حمل و نقل و فریت اثاثیه منزل و شخصی و مبلمان و لوازم منزل از طریق دریائی توسط کانتینر و کشتی از مرز خروجی بندرعباس به کلیه بنادر اروپایی ، آسیایی ، آفریقا ، استرالیا ، آمریکا و کانادا
  • حمل و نقل و فریت بار و لوازم منزل و شخصی و مبلمان و اثاثیه منزل از طریق هوایی (توسط خطوط هوایی داخلی وخارجی) به صورت خرده بار و چارتر از فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی به کلیه فرودگاه های کشورهای اروپایی ، آسیایی ، آمریکا و کانادا
  • مشاوره و انجام کلیه تشریفات گمرکی در مبداء و مقصد و اخذ مجوزهای لازم برای حمل بار به خارج از کشور
  • انجام کلیه امور بسته بندی در محل ، تخلیه و بار گیری و سایر خدمات جانبی مورد نیاز مشتری
  • تعیین شرایط حمل و نقل و فریت بار بصورت هوایی و دریایی اعلام نرخ کتبی خدمات

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با هزینه فریت بار به بوستون و دریافت مشاوره از کارشناسان مجرب و متخصص در شرکت جهان کالا کارگو برای تصمیم گیری نهایی برای بهره مندی از این خدمات، می توانید از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

  • آدرس دفتر شرکت جهان کالا کارگو:

فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)، ترمینال بار، جنب حوزه ۲ تجاری، پلاک ۴۱

  • تلفن شرکت جهان کالا کارگو:

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰  – ۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱  – ۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱ ۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ –  ۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸   ۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

 

اگر مطلب را دوست داشتید امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − یک =