فریت بار ارزان به ونکوور با جهان کالا کارگو:

فریت بار ارزان به ونکوور با جهان کالا کارگو

چه در حال نقل مکان به خارج از کشور باشید یا فقط به قصد مسافرت یا مهاجرت به یکی از کشورهای دنیا می روید، می توانید از خدمات فریت بار ارزان برای ارسال بار و وسایل شخصی خود استفاده کنید و مطمئن باشید که تمام وسایل شخصی شما با بسته بندی ایمن و استاندارد و در مدت زمان تعیین شده به مقصد شما خواهند رسید.

برای بهره مندی از فریت بار ارزان به ونکوور، لازم است که حتما با یک شرکت فعال در زمینه فریت بار همکاری کنید، تمام مراحل قانونی و مورد نیاز برای اماده کردن چمدان ها و بارهای خود برای فریت بار به ونکوور را انجام دهید تا یک یک فریت بار ارزان و مقرون به صرفه را تجربه کنید.

در ادامه این بخش با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در رابطه با فریت بار  ارزان به ونکوور کسب کنید و با یکی از بهترین و معتبرترین شرکت ها ایرانی فعال در زمینه فریت بار ارزان به خارج از کشور آشنا شوید.

درباره ونکوور:

درباره ونکوور

ونکوور (Vancouver) یکی از شهرهای ساحلی و بندرگاهی در کاناداست که در منطقه لوئر مین لند (Lower Mainland) در استان بریتیش کلمبیا (Columbia British) قرار گرفته است. ونکوور پر جمعیت ترین شهر این استان بوده و به عنوان سومین کلان شهر در کانادا شناخته شده است.

البته لازم است بدانید که ونکوور یکی از ۵ شهر برتر دنیا از لحاظ کیفیت و استانداردهای زندگی است و از همین رو افرادی که قصد مهاجرت به امریکا را دارند، این شهر را به عنوان مقصد خود انتخاب می کنند تا علاوه بر بهره مندی از بهترین امکانات زندگی، شرایط بهتری را از نظر تحصیل و یا کار نیز تجربه کنند.

بنابراین اگر تصمیم داید به ونکوور مهاجرت کنید و یا برای مسافرت یا تحصیل به این شهر می روید، می توانید تمام وسایل و لوازم مورد نیاز خود را با بسته بندی ایمن و استاندارد و از مسیرهای کاملا قانونی به ونکوور ارسال کنید و هیچ نگرانی از بابت سنگین شدن چمدان هایتان نداشته باشید.

چراکه فریت بار ارزان به ونکوور این امکان را برای شما فراهم کرده تا بتوانید با هزینه ای مناسب تر و مقرون به صرفه تر از هزینه اضافه بار مسافری، تمام آن چیزهایی که برای شروع زندگی جدید در ونکوور به آن نیاز دارید را این شهر بفرستید و در زمان تعیین شده، در ونکوور تحویل بگیرید.

برای اینکه اطلاعات بیشتری در رابطه با فریت بار به ونکوور کسب کنید و با بهترین شرکت ارائه دهنده فریت بار ارزان به ونکور آشنا شوید، به خواندن این مطلب ادامه دهید.

آشنایی با فریت بار به ونکوور:

آشنایی با فریت بار به ونکوور

به طور کلی، حمل و نقل وسایل شخصی می ‌تواند یکی از نگران ‌کننده ‌ترین بخش ‌های یک جا به ‌جایی باشد، زیرا بسیاری از افراد نمی ‌توانند تا زمانی که دارایی‌ های ارزشمندشان سالم و سلامت به دستشان برسد، به طور کامل خیالشان راحت باشد.

بنابراین اگر قصد مهاجرت یا مسافرت به یکی از کشورهای دنیا مثل ونکوور را دارید و نگران سنگین شدن چمدان و پرداخت هزینه زیادی به عنوان هزینه اضافه بار مسافری هستید، بهترین پیشنهاد این است که از خدمات فریت بار ارزان به ونکوور استفاده کنید.

با استفاده از این خدمات می توانید، تمام وسایل شخصی و مورد نیاز خود را در بسته بندی های ایمن و استاندارد و مطابق با قوانین بین المللی، به ونکوور ارسال کنید. برای این منظور، فقط کافیست با یک شرکت معتبر و متخصص در زمینه فریت بار به ونکوور همکاری کنید.

استفاده از خدمات فریت بار، علاوه بر اینکه بهترین مراقبت را از وسایل شما در طول سفرهای بین المللی ارائه می دهد، بلکه بسیار مقرون به صرفه تر از هزینه اضافه بار در اکثر خطوط هوایی است.

فریت بار به ونکوور

شما می توانید از دو مسیر هوایی یا دریایی برای ارسال بار و محموله خود به ونکوور استفاده کنید.

برای بهره مندی از ارسال بار هوایی و خدمات فریت بار به ونکوور، باید از چند روز قبل از تاریخ پرواز خود به ونکوور به دایره فریت بار فرودگاه بین المللی مراجعه کرده تا برای ورود بار به محوطه مجوزهای لازم را دریافت کنید.

سپس بار و محموله خود را تا دایره ارزیابی و بازرسی گمرک حمل کرده تا مورد بازدید و بررسی قرار گیرد. بعد از بازرسی، پته سبز گمرکی برای شما صادر خواهد شد و بعد از این مرحله باید به یکی از شرکت هایی که در زمینه حمل و نقل بین المللی فعالیت دارند ؛ مثل شرکت جهان کالا کارگو مراجعه کرده تا بارنامه و تگ بار برای بار و محموله شما صادر شود.

سپس مجددا به دایره فریت بار در فرودگاه مراجعه کنید تا تگ بار بر روی محموله و بار شما نصب شده و برای فریت بار به ونکوور اماده شود.

فریت بار به ونکوور

اگر قصد دارید وسایل منزل، مبلمان و سایر وسایل بزرگ و حجیم که امکان ارسال آنها از طریق هواپیما و مسیر هوایی وجود ندارد را انجام دهید، بهترین کار این است که  از ارسال بار با کشتی (مسیر دریایی) به ونکوور استفاده کنید.

اگرچه این روش مقرون به صرفه تر از ارسال بار هوایی است اما مدت زمان بیشتری طول می کشد تا بار و محموله خود را در شهر مقصد تحویل بگیرید و لازم از مدت ها قبل از سفر خود به ونکوور برای این موضوع برنامه ریزی کنید.

فرقی نمی کند قصد داشته باشید از کدام روش برای فریت بار به ونکوور استفاده کنید، در هر صورت می توانید این خدمات را از شرکت جهان کالا کارگو که در این زمینه متخصص بوده و تجربه کافی دارد، دریافت کنید.

خدمات شرکت جهان کالا کارگو در برگیرنده تمام نیازهای مشتریان از بسته بندی در مبداء ، بارنامه و ارسال بار هوایی توسط ایرلاین های معتبر دنیا ، تا ترخیص بار در گمرکات و تحویل در مقصد می ‌باشد .

این شرکت با تمرکز بر حمل بار هوایی بین المللی قادر به خدمت رسانی و ارائه مشاوره رایگان در زمینه حمل بار زمینی نیز می ‌باشد.

نقاط قوت جهان کارگو

نقاط قوت جهان کارگو:

  • حمل و نقل و فریت بار در جهان کالا با بهترین بسته بندی برای جلو گیری از صدمات احتمالی انجام می شود
  • جهان کالا کارگو در جهت مشتری مداری تا حد ممکن از هزینه های اضافی که بر دوش مشتری بوده کاسته است و هزینه ارسال بار منصفانه ای را اخذ مینماید
  • امکان پیگیری آنلاین وضعیت بار و محموله بعد از ارسال بار به خارج از کشور
  • جهان کالا کارگو طرف قرارداد با بیمه های مربوط به باربری میباشد از همین رو میتوانید با آرامش خاطر بار خود را به این شرکت بسپارید
  • حمل و نقل و فریت اثاثیه منزل و شخصی و مبلمان و لوازم منزل از طریق دریائی توسط کانتینر و کشتی از مرز خروجی بندرعباس به کلیه بنادر اروپایی ، آسیایی ، آفریقا ، استرالیا ، آمریکا و کانادا
  • حمل و نقل و فریت بار و لوازم منزل و شخصی و مبلمان و اثاثیه منزل از طریق هوایی (توسط خطوط هوایی داخلی وخارجی) به صورت خرده بار و چارتر از فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی به کلیه فرودگاه های کشورهای اروپایی ، آسیایی ، آمریکا و کانادا
  • مشاوره و انجام کلیه تشریفات گمرکی در مبداء و مقصد و اخذ مجوزهای لازم برای حمل بار به خارج از کشور
  • انجام کلیه امور بسته بندی در محل ، تخلیه و بار گیری و سایر خدمات جانبی مورد نیاز مشتری
  • تعیین شرایط حمل و نقل و فریت بار بصورت هوایی و دریایی اعلام نرخ کتبی خدمات

 

شرکت جهان کالا کارگو با تخصص و تجربه خوبی که در  زمینه  فریت بار ارزان به ونکوور را دارد ، مراحل لازم و قانونی قبل از ارسال بار به ونکوور را انجام می دهد . برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با شماره تلفن های شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید و با تیم تخصصی و حرفه ای این شرکت صحبت کنید :

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ 

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

خلاصه مطلب

فریت بار یکی از روش های مطمئن و سریع و ارزان برای ارسال وسایل شخصی، وسایل منزل، کتاب، مواد غذایی و غیره به سایر کشورهاست و به شما این امکان را می دهد تا با هزینه کمتر و مقرون به صرفه تر، وسایل مورد نیاز خود یا سایر افراد را به ونکوور و یا سایر شهرها و کشورهای دنیا ارسال کنید.

برای اینکه تمام مراحل قانونی و مهم را برای فریت بار به ونکوور به درستی انجام شود بهتر است به یک شرکت حمل و نقل معتبر و متخصص در این زمینه مراجعه کنید و پیشنهاد ما به شما شرکت جهان کالا کارگو است.

 

اگر مطلب را دوست داشتید امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 8 =