فریت بار ارزان

فریت بار ارزان

در دنیای امروزی، فریت بار، راه‌ حل ایده ‌آلی برای جا به‌ جایی سریع و ایمن بار در سراسر جهان است و به فرستنده‌ ها این امکان را می ‌دهد تا با روشی سریع و آسان، تمام وسایل مورد نیاز خود را که ممکن است وزن زیادی داشته باشند را با هزینه ای مقرون به صرفه تر از هزینه اضافه بار مسافری، به کشور مقصد خود ارسال کنند.

در واقع خدمات فریت بار، شامل ارسال بار شخصی است که هیچگونه ماهیت تجاری نداشته و به مسافران و یا مهاجران این امکان را می دهد تا هر انچه ممکن است برای شروع زندگی جدید خود در یک کشور جدید به ان نیاز داشته باشند را در بسته بندی های کاملا ایمن و استاندارد و مطابق با قوانین بین المللی به کشور مقصد خود ارسال کنند.

برای اینکه اطلاعات بیشتری در رابطه با فریت بار ارزان کسب کنید و بهترین و معتبرترین شرکت ایرانی فعال در زمینه ارائه خدمات فریت بار اقتصادی را بشناسید، حتما در ادامه این بخش با ما همراه بمانید.

فریت بار ارزان  چیست؟

همه افرادی که قصد مسافرت یا مهاجرت به یکی از کشورهای خارجی را دارند، در کنار تمام دغدغه های مربوط به فراهم کردن شرایط مناسب برای مهاجرت، لازم است برای ارسال بار به خارج از کشور نیز اقداماتی انجام دهند تا با هزینه ای مناسب و مقرون به صرفه، تمام آن چیزهایی که برای شروع زندگی جدید در یک کشور جدید به آن نیاز دارند، را به کشور مقصد ارسال کنند. در این شرایط، استفاده از خدمات فریت بار می تواند یکی از گزینه های عالی باشد و پیشنهاد می شود که حتما از فریت بار اقتصادی برای این منظور استفاده کنید تا دیگر نگرانی از بابت سنگین شدن چمدان خود نداشته باشید.

زیرا همانطور که می دانید، وزن چمدان برای سفرهای هوایی بسیار محدود است و اگر چمدان شما دارای وزن اضافی باشد، لازم است هزینه زیادی را تحت عنوان اضافه بار مسافری بپردازید. همچنین ممکن است برخی از وسایل و لوازم مورد علاقه خود را از چمدان خارج کنید تا وزن چمدانتان در حد استاندارد باقی بماند!

اما با استفاده از خدمات فریت بار ارزان که توسط شرکت های فعال در زمینه حمل و نقل بین المللی ارائه می شود، دیگر نگرانی در این زمینه نخواهید داشت! چرا که شما می توانید تمام وسایل خود را در بسته بندی های کاملا استاندارد و مطابق با قوانین و شرایط استاندارد و بین المللی، در کوتاه ترین زمان ممکن و با هزینه کاملا اقتصادی و مقرون به صرفه به کشور مقصد خود ارسال کنید و با در دست داشتن مدارک شناسایی معتبر، بار و محموله خود را در کشور مقصد تحویل بگیرید.

البته لازم است بدانید که با استفاده از خدمات فریت بار ارزان، فقط می توانید لوازم شخصی خود را که هیچگونه ماهیت تجاری ندارند، ارسال کنید. البته در این مورد نیز هر کشوری دارای قوانین خاص است و لازم است قبل از بسته بندی لوازم شخصی برای فریت بار، حتما با قوانین و شرایط فریت بار به کشور مقصد خود آشنا شوید و فقط وسایلی را در بسته بندی قرار دهید که برای ارسال به آن کشور مجاز هستند.

نکته دیگری که در رابطه با فریت بار ارزان وجود دارد این است که پرواز فریت بار معمولا چند روز زودتر انجام می گیرد و بعد از اینکه مسافر به کشور مقصد رسید می تواند با در دست داشتن بار نامه، تمام بار و وسایلی که با فریت بار اقتصادی به کشور مقصد ارسال کرده است را دریافت کند. برای این منظور لازم است پس از تماس با هواپیمایی در کشور مقصد و با همراه داشتن مدارک شناسایی، برای ترخیص کالای خود در فرودگاه مقصد اقدام کنید.

البته برای اینکه تمام مراحل مربوط به فریت بار ارزان کاملا دقیق و قانونی انجام شود و هیچگونه مشکلی در زمینه تشریفات گمرکی نداشته باشید، بهتر است با یک شرکت معتبر و متخصص در زمینه حمل و نقل بین المللی و فریت بار اقتصادی همکاری کنید و بهترین پیشنهاد در این زمینه، همکاری با شرکت جهان کالا کارگو است.

کارشناسان مجرب و متخصص در شرکت جهان کالا کارگو، از قوانین و شرایط فریت بار به تمام کشورهای دنیا مطلع هستند و به شما کمک می کنند تا تمام مراحل مربوط به فریت بار را از بسته بندی بار و محموله گرفته تا انجام تشریفات گمرگی و صدور بارنامه را کاملا دقیق و قانونی طی کنید و با هیچ مشکلی در این زمینه مواجه نشوید.

در واقع، خدمات شرکت جهان کالا کارگو در برگیرنده تمام نیازهای مشتریان از بسته بندی در مبداء ، بارنامه و ارسال بار هوایی توسط ایرلاین های معتبر دنیا ، تا ترخیص بار در گمرکات و تحویل در مقصد می ‌باشد . این شرکت با تمرکز بر حمل بار هوایی بین المللی قادر به خدمت رسانی و ارائه مشاوره رایگان در زمینه حمل بار زمینی نیز می ‌باشد.

فریت بار ارزان

نقاط قوت جهان کارگو

برای استفاده از خدمات فریت بار ارزان و ارسال بار به خارج از کشور می توانید به سایت شرکت جهان کالا کارگو مراجعه کنید و بار و کالا خود را از طریق این شرکت معتبر و با همکاری کارشناسان مجرب و متخصص در این شرکت ارسال کنید.

 

از جمله ویژگی ها و نقاط قوت شرکت جهان کالا کارگو عبارت است از:

  • حمل و نقل و فریت بار در جهان کالا با بهترین بسته بندی برای جلو گیری از صدمات احتمالی انجام می شود
  • جهان کالا کارگو در جهت مشتری مداری تا حد ممکن از هزینه های اضافی که بر دوش مشتری بوده کاسته است و هزینه ارسال بار منصفانه ای را اخذ مینماید
  • امکان پیگیری آنلاین وضعیت بار و محموله بعد از ارسال بار به خارج از کشور
  • جهان کالا کارگو طرف قرارداد با بیمه های مربوط به باربری میباشد از همین رو میتوانید با آرامش خاطر بار خود را به این شرکت بسپارید
  • حمل و نقل و فریت اثاثیه منزل و شخصی و مبلمان و لوازم منزل از طریق دریائی توسط کانتینر و کشتی از مرز خروجی بندرعباس به کلیه بنادر اروپایی ، آسیایی ، آفریقا ، استرالیا ، آمریکا و کانادا
  • حمل و نقل و فریت بار و لوازم منزل و شخصی و مبلمان و اثاثیه منزل از طریق هوایی (توسط خطوط هوایی داخلی وخارجی) به صورت خرده بار و چارتر از فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی به کلیه فرودگاه های کشورهای اروپایی ، آسیایی ، آمریکا و کانادا
  • مشاوره و انجام کلیه تشریفات گمرکی در مبداء و مقصد و اخذ مجوزهای لازم برای حمل بار به خارج از کشور
  • انجام کلیه امور بسته بندی در محل ، تخلیه و بار گیری و سایر خدمات جانبی مورد نیاز مشتری
  • تعیین شرایط حمل و نقل و فریت بار بصورت هوایی و دریایی اعلام نرخ کتبی خدمات

برای دریافت هرگونه پاسخ برای سوالات خود در زمینه فریت بار اقتصادی به خارج از کشور و مطلع شدن از شرایط و هزینه های مربوط به فریت بار به کشور مورد نظر خود، همین حالا با شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید و با کارشناسان مجرب این شرکت صحبت کنید.

  • شماره تلفن شرکت جهان کالا کارگو:

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰  – ۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱  – ۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱ – ۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ –  ۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸  – ۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

  • آدرس شرکت جهان کالا کارگو:

فرودگاه امام خمینی(ره)، ترمینال بار، جنب حوزه ۲ تجاری، پلاک ۴۱

 

اگر مطلب را دوست داشتید امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =