فریت بار به آدلاید

فریت بار به آدلاید

اگر شما نیز تصمیم گرفته اید به استرالیا و آدلاید مهاجرت کنید، می توانید با استفاده از خدمات فریت بار به آدلاید، دیگر نگرانی از بابت سنگین شدن وزن چمدان و ارسال وسایل شخصی و مورد نیاز خود به این شهر نداشته باشید و در شرایطی کاملا قانونی و ایمن، تمام وسایل و لوازم شخصی که ممکن است برای شروع زندگی جدید در ادلاید به آن نیاز داشته باشید را به این شهر بفرستید و در زمان مناسب و تعیین شده در آدلاید تحویل بگیرید. به همین دلیل از خدمات فریت بار میتوانید کمک بگیرید.

بیشتر بخوانید : فریت بار به استرالیا

درباره آدلاید

آدلاید (Adelaide) یکی از شهرهای جنوبی کشور استرالیاست که به عنوان مرکز ایالت استرالیای جنوبی نیز شناخته شده است. آدالاید از نظر جمعیتی، پنجمین شهر پر جمعیت در کشور استرالیا محسوب می ‌شود و به دلیل برگزاری طیف گسترده ‌ای از جشنواره ‌ها، رویدادها و سرگرمی‌ های مختلف در شهر آدالاید، لقب مرکز فرهنگی استرالیا نیز به این شهر داده شده است. علاوه بر این به دلیل وجود تعداد بسیار زیادی کلیسا در آدلاید، این شهر با عنوان شهر کلیساها نیز معروف است.

از دیگر ویژگی های شهر آدلاید می توان به مقرون به صرفه بودن زندگی در این شهر و همچنین موفق ترین شهر در استرالیا که توانسته بیشترین امار شغل در زمینه پزشکی و مددکاری را ایجاد کند، اشاره کرد. از انجایی که آدلاید یکی از راحت‌ ترین شهرهای استرالیا برای زندگی و تحصیل شناخته شده است، همین موضوع باعث شده تا تقاضا برای مهاجرت به آدلاید از همه شهرها و کشورهای دنیا وجود داشته باشید و جمعیت افراد مهاجر در این شهر که برای کار و تحصیل به آدالاید مهاجرت کرده اند، بسیار بیشتر از سایر شهرهای استرالیا باشد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط فریت بار به آدلاید، هزینه های فریت بار به آدلاید و آشنایی با بهترین شرکت ایرانی فعال در زمینه ارسال بار به خارج از کشور و آدلاید، حتما در ادامه این بخش با ما همراه بمانید.

ارسال بار به آدلاید

اگر قصد دارید وسایل شخصی یا کالاهای خانگی را به استرالیا و شهر آدلاید ارسال کنید، در مکان مناسبی هستید. مهم نیست که شما یک مهاجر باشید که می خواهید تمام وسایل خانه خود را به این شهر ارسال می کند یا یک دانشجوی مهاجر هستید که قصد دارد وسایل شخصی و مورد نیاز خود را به آدلاید بفرستد، ما در شرکت جهان کالا کارگو می توانیم کل این فرآیند را برای شما انجام دهیم.

خدمات حمل و نقل خارج از کشور ما به استرالیا و آدلاید برای انتقال وسایل شخصی و اثاثیه منزل برای زندگی در استرالیا تا حد امکان بدون استرس است. مهم نیست که فقط چند جعبه ارسال می کنید یا کل وسایل خانه خود را، تیم های متخصص ما به طور کامل حمل و نقل بین المللی به استرالیا را از جمله بسته بندی ایمن و استاندارد، حمل بار از درب منزل تا فرودگاه بین المللی، انجام تشریفات گمرکی و اخذ مجوزهای لازم، ترخیص کالا از گمرک و فراهم کردن اسناد و مدارک مورد نیازسازماندهی می کنند.

کارشناسان شرکت جهان کالا کارگو که در زمینه ارانه خدمات حمل و نقل بین المللی پیشرو هستند و دقیقا می دانند که برای جابجایی وسایل خانواده ها، مهاجران، مسافران و دانشجویان به آدلاید و استرالیا چه چیزی لازم است و می توانند کل فرآیند را تا حد امکان روان و بدون استرس کنند.

این شرکت به هر شهر و منطقه استرالیا و تمام شهرها و کشورهای دنیا خدمات ارائه می دهد، بنابراین مهم نیست که به کجا در استرالیا می روید، این اطمینان به شما داده می شود که وسایل شما با خیال راحت و در شرایط کاملا قانونی و استاندارد به آنجا می رسد.

  1. ساده ترین راه برای بهره مندی از خدمات فریت بار به آدلاید و خارج از کشور این است که چند روز قبل از تاریخ پرواز خود به آدلاید، به دایره فریت بار فرودگاه بین المللی مراجعه کنید تا برای ورود بار به محوطه مجوز لازم دریافت کنید.
  2. سپس بار و محموله خود را تا دایره ارزیابی و بازرسی گمرک حمل کنید تا مورد بازدید و بررسی قرار بگیرد.
  3. بعد از بازرسی، پته سبز گمرکی برای شما صادر می شود بعد از این مرحله باید به یکی از شرکت هایی که در زمینه حمل و نقل بین المللی فعالیت دارند (مثل شرکت جهان کالا کارگو) مراجعه کنید تا بارنامه و تگ بار برای بار و محموله شما صادر شود.
  4. سپس مجددا به دایره فریت بار در فرودگاه مراجعه کنید تا تگ بار بر روی محموله و بار شما نصب شده و برای ارسال بار به آدلاید اماده شود.

از آنجایی که جابجایی کالاهای خانگی شما می تواند اجازه ورود آفات و بیماری ها را ایجاد کند، بنابراین وسایل شخصی که وارد استرالیا می شوند تحت کنترل امنیت زیستی هستند. دپارتمان کشاورزی و اداره آب و محیط زیست، اسناد مربوط به واردات وسایل شخصی را ارزیابی می کند و اغلب نیاز به بازرسی کالاها دارد. این بخش همیشه یک ارزیابی از فرم B534 و لیست بسته بندی را انجام می دهد تا مشخص کند که آیا کالاهایی که به صورت فریت بار به ادلاید ارسال شده اند، نگرانی در مورد امنیت زیستی دارند یا خیر. این به بخش اجازه می دهد تا تصمیم بگیرد که چه مقدار از محموله باید برای بازرسی ارائه شود. برخی از اقلام ممکن است نیاز به درمان داشته باشند یا ممکن است با هزینه شما تخریب یا صادر شوند.

برای اینکه در هنگام فریت بار به آدلاید با چنین مشکلی مواجه نشوید، لازم است بدانید که نمی توانید موارد زیر را به عنوان وسایل شخصی به آدلاید ارسال کنید :

  • میوه و سبزیجات تازه
  • گیاهان زنده، پیازها، ریشه ها، بنه ها و قلمه ها
  • بذرهای ممنوعه و محدود
  • دانه های ناشناس (از جمله ادویه جات ترشی جات)
  • محصولات گیاهی پرخطر سوسک خپرا (khapra beetle)
  • حیوانات زنده (از جمله حیوانات خانگی) که نیاز به مجوز واردات دارند
  • محصولات بیولوژیکی از جمله برخی داروهای گیاهی
  • کالاهای فرآوری نشده با منشا گیاهی یا حیوانی
  • کالاهای کثیف یا کالاهای حاوی بقایای آلی
  • کالاهایی که آگاهانه به آفات یا بیماری آلوده شده اند

علاوه بر این، قبل از بسته بندی وسایل و بار هایی که قرار است از طریق فریت بار به آدلاید ارسال کنید باید اطمینان حاصل کنید که کالاهایی که با غذا، خاک، گیاهان، حیوانات یا محصولات آنها در تماس بوده اند، کاملا تمیز و خشک هستند.

 

ارسال بار به آدلاید
ارسال بار به آدلاید

 

برای فریت بار به آدلاید حتما پکینگ لیست یا لیست بسته بندی تهیه کنید

آنچه را که در هر جعبه در لیست بسته بندی وجود دارد، به وضوح یادداشت کنید. هنگام بسته بندی وسایل شخصی خود، فهرستی تهیه کنید که شامل تمام کالاهای محموله شما باشد. این باید شامل برچسب زدن واضح به عنوان مثال “جعبه ۱ از ۱۲” و لیستی از کالاهای موجود در هر جعبه باشد. همچنین در توضیحات ذکر کنید که کالاها از چه چیزی ساخته شده اند ؛ به عنوان مثال قاب تخت فلزی، صندلی های چوبی، قاب عکس پلاستیکی، سبد حصیری و غیره. زیرا این لیست توسط مقامات استرالیا مورد نیاز خواهد بود.

برای اینکه خیالتان از بسته بندی کالاها و وسایل راحت باشد و پکینگ لیست مطابق با قوانین بین المللی تهیه شود بهترین پیشنهاد این است که برای فریت بار به آدلاید حتما از خدمات بسته بندی شرکت جهان کالا کارگو بهره مند شوید تا هم خیالتان از بابت بسته بندی ایمن و استاندارد وسایل راحت بوده و هم یک پکینگ لیست اصولی و کامل داشته باشید.

 

ویژگی های شرکت جهان کالا کارگو در زمینه حمل بار بین المللی و فریت بار به آدلاید

  • حمل و نقل و فریت بار در جهان کالا با بهترین بسته بندی برای جلو گیری از صدمات احتمالی انجام می شود
  • جهان کالا کارگو در جهت مشتری مداری تا حد ممکن از هزینه های اضافی که بر دوش مشتری بوده کاسته است و هزینه ارسال بار منصفانه ای را اخذ مینماید
  • امکان پیگیری آنلاین وضعیت بار و محموله بعد از ارسال بار به خارج از کشور
  • جهان کالا کارگو طرف قرارداد با بیمه های مربوط به باربری میباشد از همین رو میتوانید با آرامش خاطر بار خود را به این شرکت بسپارید
  • حمل و نقل و فریت اثاثیه منزل و شخصی و مبلمان و لوازم منزل از طریق دریائی توسط کانتینر و کشتی از مرز خروجی بندرعباس به کلیه بنادر اروپایی، آسیایی، آفریقا، استرالیا، آمریکا و کانادا
  • حمل و نقل و فریت بار و لوازم منزل و شخصی و مبلمان و اثاثیه منزل از طریق هوایی (توسط خطوط هوایی داخلی وخارجی) به صورت خرده بار و چارتر از فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی به کلیه فرودگاه های کشورهای اروپایی، آسیایی، آمریکا و کانادا
  • مشاوره و انجام کلیه تشریفات گمرکی در مبداء و مقصد و اخذ مجوزهای لازم برای حمل بار به خارج از کشور
  • انجام کلیه امور بسته بندی در محل، تخلیه و بار گیری و سایر خدمات جانبی مورد نیاز مشتری
  • تعیین شرایط حمل و نقل و فریت بار بصورت هوایی و دریایی اعلام نرخ کتبی خدمات

 

ارسال فرش به آدلاید

برای ارسال فرش به ادلاید نیز قوانین مخصوصی وجود دارد که باید حتما به ان توجه داشته باشید. مثلا شما مجاز هستید فقط ۲ تخته فرش دستباف یا ۲۰ متر مربع فرش دستباف را به عنوان بار شخصی از طریق فریت بار به آدلاید ارسال کنید اما برای ارسال فرش ماشینی به ادلاید محدودیت خاصی وجود ندارد و فقط زمانی که تعداد فرش های ماشینی بسیار زیادی باشند، به عنوان بار تجاری دسته بندی شده و باید از طریق کارگو برای ارسال فرش به آدلاید اقدام نمایید.

برای استفاده از خدمات ارسال فرش به آدلاید نیز پیشنهاد پیشنهاد می کنیم با شرکت جهان کالا کارگو همکاری کنید تا هم از بسته بندی استاندارد و ایمن فرش ها مطمئن شوید و هم تمام اقدامات مربوط به اخذ مجوز و تشریفات گمرکی را به کارشناسان این شرکت بسپارید تا تمام مراحل مطابق با قوانین بین المللی انجام شود و هیچ مشکلی ایجاد نشود.

 

هزینه فریت بار به آدلاید
هزینه فریت بار به آدلاید

 

هزینه فریت بار به آدلاید

برای محاسبه هزینه فریت بار به آدلاید معمولا عوامل مختلفی از جمله وزن و حجم بار و محموله، مسیر حمل بار ادلاید (دریایی یا هوایی)، هزینه های مربوط به بسته بندی و حمل بار از درب منزل تا فرودگاه، هزینه های مربوط به تشریفات گمرکی و اخذ مجوز و هزینه های شرکت حمل و نقل در نظر گرفته می شود. اما به طور کلی در هنگام تعیین هزینه فریت بار به آدلاید، هرچه وزن بار و محموله شما بیشتر باشد، هزینه فریت بار کمتر خواهد بود.

 

برای اطلاع از هزینه فریت بار به آدلاید بهتر است با کارشناسان مجرب شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید و اطلاعات دقیق و به روزی را در این زمینه دریافت نمایید :

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ 

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

 

خلاصه مطلب

فریت بار یکی از روش های عالی برای ارسال وسایل شخصی، وسایل منزل، کتاب، مواد غذایی و غیره به سایر کشورها بوده و به شما این امکان را میدهد تا با صرف هزینه کمتر، وسایل مورد نیاز خود یا سایر افراد را به آمستردام و یا سایر شهرها و کشورهای دنیا ارسال نمایید. برای بهره مندی از خدمات فریت بار به آدلاید و خارج از کشور بهترین پیشنهاد این است که با شرکت جهان کالا کارگو همکاری کنید تا خیالتان از بابت تمام اقدامات قانونیی که برای این منظور باید انجام شود، راحت باشد.

اگر مطلب را دوست داشتید امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − دو =