فریت بار به آمستردام

فریت بار به آمستردام

فرقی نمی کند چه قصد مسافرت به آمستردام را داشته باشید چه تصمیم گرفته باشید تا به این شهر زیبا مهاجرت کنید، در هر صورت می توانید از خدمات فریت بار به آمستردام استفاده کنید و بدون اینکه دغدغه ای نسبت به وزن چمدان خود داشته باشید، هر ان چیزی که ممکن است در این شهر به آن نیاز داشته باشید را به راحتی و از مسیر کاملا قانونی به آمستردام ارسال کنید.

 

درباره آمستردام

آمستردام (Amsterdam) پرجمعیت ترین شهر و پایتخت کشور هلند (Netherland) است که در غرب هلند و در هلند شمالی قرار دارد و به خاطر چشم انداز مسطح کانال ها، مزارع لاله ها، آسیاب های بادی و مسیرهای دوچرخه سواری مشهور است. جالب است بدانید که آمستردام با عنوان “ونیز شمالی” یا “ونیز هلند” نیز شناخته شده و معروف است و این موضوع به دلیل وجود کانال های ابی متعددی است که سراسر شهر امستردام را فرا گرفته است و همین امر باعث شده تا به یکی زیباترین و بهترین شهرهای دنیا برای گردشگری تبدیل شود.

شهر آمستردام نه تنها ظاهر تاریخی و جذاب خود را حفظ کرده و جز شهرهایی هست که بیشترین تعداد موزه را دارد، بلکه جز شهرهای فوق العاده مدرن نیز محسوب می شود و به همین دلیل افراد زیادی تمایل دارند تا این شهر زیبا و رویایی را از نزدیک ببینند. همچنین هلند به عنوان یکی از بهترین کشورهای جهان برای زندگی و کار مورد تمجید قرار می گیرد، که این خبر خوبی برای مهاجران است. فرهنگ غنی و کیفیت بالای زندگی در این کشور، آن را به مکانی واقعا ایده آل برای شروع یک زندگی جدید تبدیل کرده است.

 

در ادامه این بخش با ما همراه باشید و با نحوه ارسال بار به امستردام و هزینه فریت بار به آمستردام آشنا شوید و با شرکت ایرانی معتبر که در زمینه باربری بین المللی فعالیت دارد، آشنا شوید.

 

ارسال بار به آمستردام

دلایل زیادی وجود دارد که باعث می شود به ارسال بار به آمستردام نیاز پیدا کنید. شما می توانید از خدمات ارسال بار به آمستردام برای ارسال وسایل شخصی برای تحصیل در آمستردام استفاده کنید، وسایل و اثاثیه منزل خود را برای شروع زندگی جدید در شهر امستردام به این شهر بفرستید، برای ارسال یک بسته به یکی از عزیزان در هلند از این خدمات بهره مند شوید، به جای پرداخت هزینه اضافه بار مسافری، چمدان های خود را از طریق ارسال بار به آمستردام بفرستید.

در واقع شما می توانید با استفاده از خدمات فریت بار به آمستردام، با هزینه‌ های گران که برای حمل چمدان ‌های سنگین و دارای اضافه بار توسط خطوط هوایی و جابجایی‌ های خارج از بودجه خداحافظی کنید. با استفاده از این روش، می توانید چمدان های خود را که دارای وزن ۴۵ کیلوگرم به بالا بوده و یا اثاثیه منزل و لوازم شخصی و مورد نیاز خود را با بسته بندی استاندارد و ایمن و در شرایط کاملا قانونی به امستردام بفرستید و در زمان تعیین شده در این شهر تحویل بگیرید.

به طور کلی، خدمات ارسال بار به آمستردام به شما این امکان را می دهد که وسایل بسیار بیشتری را با خود بیاورید نسبت به زمانی که فقط به چند چمدان چک شده در هنگام پرواز تکیه می کنید.

ارسال بار به آمستردام
ارسال بار به آمستردام

ساده ترین راه برای بهره مندی از خدمات فریت بار به آمستردام و خارج از کشور این است که چند روز قبل از تاریخ پرواز خود به آمستردام، به دایره فریت بار فرودگاه بین المللی مراجعه کنید تا برای ورود بار به محوطه مجوز لازم دریافت کنید. سپس بار و محموله خود را تا دایره ارزیابی و بازرسی گمرک حمل کنید تا مورد بازدید و بررسی قرار بگیرد. بعد از بازرسی، پته سبز گمرکی برای شما صادر می شود بعد از این مرحله باید به یکی از شرکت هایی که در زمینه حمل و نقل بین المللی فعالیت دارند (مثل شرکت جهان کالا کارگو) مراجعه کنید تا بارنامه و تگ بار برای بار و محموله شما صادر شود. سپس مجددا به دایره فریت بار در فرودگاه مراجعه کنید تا تگ بار بر روی محموله و بار شما نصب شده و برای ارسال بار به آمستردام اماده شود.

برای اینکه تمام مراحل قانونی و تشریفات گمرکی برای ارسال بار به آمستردام کاملا دقیق و مطابق با استانداردهای بین المللی انجام شود، به شما پیشنهاد می کنیم که با شرکت جهان کالا کارگو همکاری داشته باشید. کارشناسان شرکت جهان کالا کارگو در زمینه ارسال بار خارج از کشور و مقصد مورد نظر شما دارای اطلاعات دقیق و تخصص کامل بوده و می توانند بهترین راهنمای شما در این مسیر باشند و علاوه بر این می توانید از خدمات بسته بندی استاندارد که توسط این شرکت ارائه می شود نیز بهره مند شوید تا خیالتان از بابت سالم رسیدن وسایل و بار به آمستردام راحت باشد.

البته لازم است بدانید که در هنگام ارسال بار به آمستردام فقط مجاز هستید وسایل و کالاهایی که دارای ممنوعیت و محدودیت را به این شهر ارسال کنید و به دلایل امنیتی و گمرکی، اقلامی وجود دارند که برای ارسال به آمستردام ممنوع بوده  و نمی توان آنها را حمل کرد.

به عنوان یک قانون کلی، می توانید مطمئن باشید که موارد زیر برای ارسال به آمستردام و هلند ممنوع هستند :

  • انواع اسپری (Aerosols)
  • محصولات حیوانی
  • پول نقد، کارت های اعتباری، کارت های حساب بدهی
  • کالاهای خطرناک
  • مایعات
  • داروها
  • گذرنامه یا سایر اسناد شخصی محرمانه
  • غذاهای فاسد شدنی
  • گیاهان

 

 

ویژگی های شرکت جهان کالا کارگو در زمینه حمل بار بین المللی

  • حمل و نقل و فریت بار در جهان کالا با بهترین بسته بندی برای جلو گیری از صدمات احتمالی انجام می شود
  • جهان کالا کارگو در جهت مشتری مداری تا حد ممکن از هزینه های اضافی که بر دوش مشتری بوده کاسته است و هزینه ارسال بار منصفانه ای را اخذ مینماید
  • امکان پیگیری آنلاین وضعیت بار و محموله بعد از ارسال بار به خارج از کشور
  • جهان کالا کارگو طرف قرارداد با بیمه های مربوط به باربری میباشد از همین رو میتوانید با آرامش خاطر بار خود را به این شرکت بسپارید
  • حمل و نقل و فریت اثاثیه منزل و شخصی و مبلمان و لوازم منزل از طریق دریائی توسط کانتینر و کشتی از مرز خروجی بندرعباس به کلیه بنادر اروپایی، آسیایی، آفریقا، استرالیا، آمریکا و کانادا
  • حمل و نقل و فریت بار و لوازم منزل و شخصی و مبلمان و اثاثیه منزل از طریق هوایی (توسط خطوط هوایی داخلی وخارجی) به صورت خرده بار و چارتر از فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی به کلیه فرودگاه های کشورهای اروپایی، آسیایی، آمریکا و کانادا
  • مشاوره و انجام کلیه تشریفات گمرکی در مبداء و مقصد و اخذ مجوزهای لازم برای حمل بار به خارج از کشور
  • انجام کلیه امور بسته بندی در محل، تخلیه و بار گیری و سایر خدمات جانبی مورد نیاز مشتری
  • تعیین شرایط حمل و نقل و فریت بار بصورت هوایی و دریایی اعلام نرخ کتبی خدمات

 

 

ارسال فرش به آمستردام
ارسال فرش به آمستردام

 

ارسال فرش به آمستردام

شما می توانید با استفاده از خدمات فریت بار، برای ارسال فرش به آمستردام نیز اقدام نمایید. نکته مهمی که در رابطه با ارسال فرش به آمستردام وجود دارد این است که نوع فرشی که قرار است ارسال کنید را مشخص نمایید. زیرا قوانین مربوط به ارسال فرش دستباف و فرش ماشینی به خارج از کشور کمی تفاوت دارند.

برای ارسال فرش دستباف به آمستردام فقط مجاز هستید ۲ تخته فرش یا در مجموع ۲۰ متر مربع فرش دستباف را به خارج از کشور ارسال نمایید اما برای ارسال فرش ماشینی به آمستردام و خارج از کشور محدودیت خاصی وجود ندارد اما اگر قصد دارید تعداد زیادی فرش را به خارج از کشور بفرستید باید به جای استفاده از فریت بار، از خدمات کارگو برای ارسال فرش به آمستردام استفاده کنید زیرا در این صورت، بار و محموله شما تجاری خواهد بود.

برای استفاده از خدمات ارسال فرش به آمستردام نیز پیشنهاد پیشنهاد می کنیم با شرکت جهان کالا کارگو همکاری کنید تا هم از بسته بندی استاندارد و ایمن فرش ها مطمئن شوید و هم تمام اقدامات مربوط به اخذ مجوز و تشریفات گمرکی را به کارشناسان این شرکت بسپارید تا تمام مراحل مطابق با قوانین بین المللی انجام شود و هیچ مشکلی ایجاد نشود.

 

 

هزینه فریت بار به آمستردام

برای محاسبه هزینه فریت بار به آمستردام باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرید اما به طور کلی، هزینه ارسال بار به خارج از کشور بر اساس وزن و حجم بار و محموله محاسبه می شود و همچنین مسیری که برای حمل بار آمستردام انتخاب کرده اید (دریایی یا هوایی)  نیز بر روی هزینه نهایی فریت بار به آمستردام تاثیر گذار است. نکته ای که باید بدانید این است که در هنگام تعیین هزینه فریت بار به آمستردام، هرچه وزن بار و محموله شما بیشتر باشد، هزینه فریت بار کمتر خواهد بود.

 

برای اطلاع از هزینه فریت بار به آمستردام بهتر است با کارشناسان مجرب شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید و اطلاعات دقیق و به روزی را در این زمینه دریافت نمایید :

 

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ 

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

 

خلاصه مطلب

فریت بار یکی از روش های عالی برای ارسال وسایل شخصی، وسایل منزل، کتاب، مواد غذایی و غیره به سایر کشورها بوده و به شما این امکان را میدهد تا با صرف هزینه کمتر، وسایل مورد نیاز خود یا سایر افراد را به آمستردام و یا سایر شهرها و کشورهای دنیا ارسال نمایید. برای بهره مندی از خدمات فریت بار به آمستردام و خارج از کشور بهترین پیشنهاد این است که با شرکت جهان کالا کارگو همکاری کنید تا خیالتان از بابت تمام اقدامات قانونیی که برای این منظور باید انجام شود، راحت باشد.

اگر مطلب را دوست داشتید امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − چهار =