فریت بار به اتریش: بهترین تعرفه و خدمات با ما

فریت بار به اتریش جهان کالا کارگو

فرقی نمی کند قصد مهاجرت به کشور اتریش (Austria ) را داشته باشید و یا می خواهید تعطیلات طولانی مدتی را در این کشور سپری کنید ؛ در هر صورت لازم است یک سری وسایل و لوازم مورد نیاز خود را به این کشور حمل کنید .

همانطور که می دانید هزینه حمل اضافه بار مسافری معمولا بسیار زیاد است و بسیاری از افراد در این مواقع سعی می کنند تا کمترین میزان بار را به همراه خود حمل کنند !

اما این موضوع نباید باعث نگرانی شما باشد ! چرا که امروزه تعداد زیادی شرکت های حمل و نقل بین المللی در ایران و تمام کشورهای دنیا وجود دارند که می توانید با همکاری این شرکت های تمام وسایل و لوازم مورد نیاز خود را به صورت ارسال هوایی یا فریت بار به اتریش ارسال کنید و مطمئن باشید که بار و محموله شما کاملا ایمن و مطمئن به کشور مقصد خواهد رسید .

ما در این بخش قصد داریم تمام اطلاعاتی که لازم است در رابطه با فریت بار به اتریش یا ارسال بار به اتریش بدانید را در اختیارتان قرار دهیم . با ما همراه باشید و اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید .

درباره اتریش:

درباره اتریش

اتریش یکی از کشورهای اروپای مرکزی است. پایتخت آن وین است. این کشور از شمال با آلمان و جمهوری چک، از شرق با اسلوواکی و مجارستان، از جنوب با ایتالیا و اسلوونی و از غرب با سوئیس و لیختنشتاین هم‌مرز است.

اتریش در سال ۲۰۱۵ در رتبه چهاردهم کشورهای ثروتمند جهان بر پایه سرانه تولید ناخالص داخلی، قرار داشت. تا دهه ۱۹۸۰ بسیاری از صنایع بزرگ اتریش ملی شدند. با این حال، در سال‌های اخیر، خصوصی‌سازی باعث کوچک شدن حجم بخش دولتی اتریش در مقایسه با دیگر اقتصادهای اروپایی شده‌ است.

به‌ طور سنتی کشور آلمان مهمترین شریک تجاری اتریش بوده‌ است که این موضوع باعث شده‌ است که نسبت به تغییرات سریع در اقتصاد آلمان آسیب‌پذیر شود.بسیاری از ایرانیان برای گردش و همچنین تجارت عازم کشور اتریش می گردند. و همچنین گاهی اوقات تجار و مردم می خواهند کالایی را از اتریش به ایران و بالعکس ارسال کنند .

از این رو شرکت جهان کالا کارگو خدمات مربوط فریت بار و بسته بندی کالا های شما را با بهره گیری از کادری مجرب و داشتن سابقه طولانی در زمینه فریت بار به عهده می‌گیرد. خدمات شرکت جهان کالا کارگو جهت فریت بار به اتریش، شامل موارد زیر می باشد:

بسته بندی بار و ارسال بار به اتریش:

بسته بندی بار و ارسال بار به اتریش

بیشتر مسافرانی که قصد مسافرت بلند مدت به اتریش هستند نگران این موضوع می باشند که به بار ارسالی آنها به اتریش در طول و مدت مسیر آسیب و یا صدمه های احتمالی وارد گردد.

اگر قصد مهاجرت یا سفر طولانی مدت به اتریش را دارید ، قطعا یکی از مهمترین موارد موجود در چک لیست قبل از حرکت شما ، انتخاب بهترین روش برای حمل وسایل گرانبها به کشور اتریش است و همچنین حمل و انتقال وسایل منزل و ضروری به کشور اتریش به یکی از اولویت های اصلی برای شما تبدیل شده است .

خوشبختانه برای مهاجران ، گزینه های زیادی برای ارسال بار به اتریش وجود دارد . به عنوان مثال ، شما می توانید وسایل خود را از طریق هوا یا دریا ارسال کنید و اگر در داخل اتحادیه اروپا هستید ، حتی می توانید این وسایل را از طریق جاده یا قطار ارسال  کنید .

ارسال بار به اتریش

اگرچه ارسال بار به اتریش به روش هوایی معمولا خیلی سریع انجام می شود اما هزینه بالایی هم دارد و باید قبل از انتخاب این روش برای ارسال بار به اتریش حتما تحقیقات لازم در رابطه با هزینه های مربوط به ارسال بار هوایی یا دریایی به اتریش را بررسی کنید و بعد بهترین و مناسب ترین روش را برای این منظور انتخاب نمایید .

اگر تصمیم گرفتید ارسال بار به اتریش را به صورت هوایی انجام دهید ، باید فرودگاه های اصلی این کشور را بشناسید . فرودگاه بین المللی وین (Vienna International Airport) قطب اصلی هواپیمایی اتریش است .

اما با این حال با توجه به اینکه قصد مهاجرت به کدام بخش اتریش را دارید می توانید از فرودگاه های سالزبورگ (Salzburg) ، اینسبروک (Innsbruck) ،      گراتس (Graz) ، لینز (Linz) یا کلاگنفورت (Klagenfurt)  برای ارسال بار به اتریش استفاده کنید .

شرکت فریت بار و حمل بار هوایی جهان کالا کارگو با ارائه ی خدمات اصولی و استاندارد در رابطه با بسته بندی و استفاده کردن از مرغوب ترین نوع کارتن جهت فریت بار و بسته بندی لوازم شخصی , اسباب و اثاثیه و لوازم منزل و غیره …..

 همچنین با سود بردن و استفاده کردن از افراد متخصص و با تجربه و مجرب در زمینه ی بسته بندی تا امروزه بهترین نوع خدمات را برای کسانی که قصد داشته اند مسافرت بلند مدت و اقامت در اتریش داشته باشند را ارائه کرده و شهروندان ایرانی در این مورد هیچگونه دغدغه و مشکلی ندارند.

بیشتر بخوانید : هزینه فریت بار

فریت بار و ارسال بار هوایی به اتریش چگونه انجام می شود ؟

فریت بار و ارسال بار هوایی به اتریش چگونه انجام می شود

به طور کلی ، فرآیند فریت بار یا ارسال بار هوایی به اتریش یا سایر کشورهای دنیا با تماس با شرکت های مخصوص حمل و نقل بین المللی که در زمینه فریت بار و کارگو فعالیت دارند ، مثل شرکت جهان کالا کارگو ، برای دریافت قیمت شروع می شود .

رای اینکه با هزینه تقریبی ارسال بار به اتریش آشنا شوید باید میزان وزن تقریبی وسایل و لوازمی که قرار است به این کشور ارسال کنید را بدانید .ارسال بار یا فریت بار هوایی معمولا به دو روش انجام می شود .

شما می توانید همه وسایل و لوازم مورد نیاز خود در کشور مقصد را خودتان بسته بندی کنید ، سپس با یک شرکت هواپیمایی یا شرکت جابجایی مثل شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید تا مراحل قانونی و ارسال بار به اتریش را انجام دهد .

در روش دیگر ، شما می توانید تمام مراحل بسته بندی و اقدامات و تشریفات گمرکی و قانونی را به شرکت حمل و نقل بین المللی مورد اعتماد خود مثل شرکت جهان کالا کارگو بسپارید تا تمام مراحل ارسال بار به اتریش با دقت انجام شود و ارسال بار مطمئن و ایمن به اتریش داشته باشید .

بنابراین بعد از انتخاب شرکت حمل و نقل بین المللی ، کار اصلی آغاز می شود . به طور معمول ، شرکت جهان کالاکارگو با نظم بخشیدن به مدارک شما و اطمینان از کامل  بودن تمام مدارک لازم برای حمل و نقل و گمرک ، کار خود را برای ارسال بار به اتریش شروع خواهد کرد .

پس از این ، شما باید وسایل خود را برای حمل و نقل بسته بندی کنید . این کار را می توانید هم خودتان انجام دهید و یا کار بسته بندی وسایل را نیر به شرکت جهان کالا کارگو بسپارید .

سپس شرکت همه چیز را به فرودگاه می برد و بعد از صدور بارنامه مخصوص ، آن را به کشور اتریش ارسال می کند . بعد از ورود محموله و بار شما به کشور مقصد ، اقدامات قانونی برای ترخیص کالا انجام میگیرد و شما می توانید با در دست داشتن بار نامه و مدارک مورد نیاز ، بار خود را در کشور اتریش تحویل بگیرید .

ارسال بار هوایی به اتریش چقدر طول می کشد ؟

ارسال بار هوایی به اتریش چقدر طول می کشد

اگر قصد دارید وسایل خود را با ارسال بار هوایی به اتریش بفرستید ، باید حداقل یک هفته قبل از پرواز خود به این کشور ، هماهنگی ها را شروع کنید . به طور معمول ، کالاها و بارهایی که با روش حمل هوایی به اتریش ارسال می شوند معمولا طی مدت حدودا  ۵ روز وارد این کشور خواهد شد .

هنگامی که محموله شما وارد اتریش شود ، باید مراحل ترخیص کالا از گمرک را طی کند .  معمولا اگر شرکت های حمل و نقل بین المللی کار ترخیص کالا و بار را از اتریش انجام دهند ، روند ترخیص بار و کالا سریع تر خواهد بود  ، اما اگر خودتان این کار را انجام دهید ممکن است زمان طولانی تری بکشد .

البته برای بارهای مسافری و لوازم شخصی و منزل به دلیل عدم تجاری بودن کالا و حجم کم کالا ، نیاز نیست با شرکتی جهت ترخیص کالا در مقصد هماهنگ کنید به همین دلیل کالای مسافری و شخصی به سهولت ترخیص و تحویل گیرنده کالا میشود.

بنابراین حتما در رابطه با این موضوع با شرکت جهان کالا کارگو مشورت کنید تا تمام تشریفات و اقدامات قانونی و کمرگی برای ترخیص بار شما از فرودگاه اتریش به بهترین شکل ممکن انجام شود .

هزینه فریت بار به اتریش:

هزینه فریت بار به اتریش

بزرگترین ایراد حمل و نقل هوایی و فریت بار به اتریش این است که گرانترین روش جابجایی است و دلیل آن این است که فضای بسیار کمتری در پروازها وجود دارد ، بنابراین با قیمت بالایی به فروش می رسد .

به این ترتیب ، انتظار می رود که ارسال بار هوایی یا فریت بار هوایی به اتریش چند برابر حمل و نقل جاده ای یا چند برابر هزینه حمل و نقل دریایی باشد . به همین دلیل اکثر صاحبان کالا یا مسافرین برای اقلام ضروری و دارای حجم کم از روش حمل هوایی استفاده می کنند.

به طور کلی ، هزینه فریت بار به اتریش معمولاً براساس وزن واقعی محموله شما ، فاصله کشور مبدا تا اتریش ، هزینه بیمه ، هزینه مربوط به ترخیص کالا در گمرک ، هزینه بسته بندی و غیره محاسبه می شود .

 

 

انتخاب بهترین شرکت برای فریت بار به اتریش

برای اینکه بار و محموله خود را با خیال راحت به اتریش ارسال کنید و نگرانی از بابت تشریفات گمرکی و مواردی از این دست ، برای فریت بار به اتریش نداشته باشید بهتر است قبل از هر اقدامی با یک شرکت حمل و نقل که در زمینه فریت بار و کارگو فعالیت دارد ، مشورت کنید .

شرکت جهان کالا کارگو یکی از شرکت های معتبر در این زمینه است که می توانید برای فریت بار به اتریش به آن اطمینان کرده و با خیال راحت ارسال بار هوایی به اتریش را انجام دهید .

این شرکت با تجربه و اطلاعاتی که در رابطه با شرایط و مقررات ارسال بسته و بار به اتریش دارد می تواند شما را در این زمینه راهنمایی کند و تمام اقدامات لازم برای  فریت بار به اتریش را با دقت کامل انجام دهد .

 

انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور خود مسافر:

انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور خود مسافر

برخی مسافران ضروری می دانند در این مورد برای انجام امورات مربوط به تشریفات گمرکی , کارشناس فریت بار را شخصا همراهی کنند. با این حال مسافران بیشتری هم هستند که تمام امورات مربوط به انجام دادن تشریفات گمرکی را بر عهده ی شرکت فریت بار قرار می‌دهند .

تمامی کارها مطابق با خواست مشتری صورت می گیرد و هدف تمامی کارکنان شرکت فریت بار و حمل بار هوایی جهان کالا کارگو کسب رضایت شهروندان ایرانی می‌باشد.

اخذ بارنامه جهت ارسال بار به اتریش:

شرکت فریت بار و حمل بار هوایی جهان کالا کارگو در کوتاه ترین زمان ممکن و با هزینه ی بسیار پایین مسئولیت اخذ بارنامه از شرکت های هواپیمایی همچون , شرکت هواپیمایی امارات , ترکیش ایرلاینز , لوفتهانزا و غیره … را جهت ارسال بار به اتریش بر عهده دارد.

ارسال بار از اتریش به ایران ، فریت بار از اتریش به ایران ، ارسال بار تجاری از اتریش به ایران، حمل بار از اتریش به ایران و واردات از اتریش به ایران را با بهترین کیفیت و بالاترین امنیت را می‌توانید در شرکت حمل و نقل بین المللی جهان کالا کارگو تجربه کنید.

خلاصه مطلب

فریت بار یکی از روش های مطمئن و سریع برای ارسال وسایل شخصی ، وسایل منزل ، کتاب ، مواد غذایی و غیره به سایر کشورها بوده و به شما این امکان را میدهد تا با صرف هزینه کمتر ، وسایل مورد نیاز خود یا سایر افراد را به اتریش و یا کشورهای دیگر ارسال کنید .

شرکت جهان کالا کارگو با سابقه و تجربه خیلی خوبی که در زمینه فریت بار و کارگو دارد میتواند شما را در این زمینه راهنمایی کرده و با ارائه شرایط عالی ، محموله و بار شما را به اتریش ارسال کند .

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با شماره تلفن های شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید :

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰   ۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱   ۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱  ۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴   ۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸  ۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

اگر مطلب را دوست داشتید امتیاز دهید!

2 دیدگاه در “فریت بار به اتریش: بهترین تعرفه و خدمات با ما

    • مدیریت میگوید:

      سلام برای دریافت اطلاعات در این خصوص میتوانید با مشاوران ما از طریق واتس اپ با شماره ۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵ در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + نه =