فریت بار به استراسبورگ

فریت بار به استراسبورگ

اگر شما نیز قصد مهاجرت به استراسبورگ را دارید احتمالا می خواهید در رابطه با روش های فریت بار به استراسبورگ یا ارسال بار استراسبورگ نیز اطلاعات خوبی داشته باشید. در ادامه با ما همراه بمانید و اطلاعات مفیدی در رابطه با هزینه و روش های ارسال بار به استراسبورگ فرانسه کسب کنید.

بیشتر بخوانید : فریت بار به آلمان

درباره استراسبورگ

استراسبورگ (Strasbourg) هفتمین شهر بزرگ فرانسه بوده و به عنوان مرکز ناحیه گرانت اِست (Grand Est ) شناخته شده است. این شهر دارای موقعیت جغرافیایی ویژه ای بوده و به دلیل مشرف بودن به رودخانه راین و قرار داشتن مراکز مهمی همچون پارلمان اروپا، مرکز مشاوره اروپایی و مرکز دادگاه حقوق بشر اروپا در آن، شهر استراسبورگ بسیار پراهمیت بوده و باعث شده تا این شهر به عنوان مرکز قانون‌گذاری اروپا انتخاب شود.

سالانه دانشجویان زیادی برای ادامه تحصیل در دانشگاه لویی پاستور، دانشکده ‌های علوم و علوم پزشکی، دانشکده مارک بلوک و دانشگاه روبرت شومن و همچنین مدارس بزرگ فرانسه مانند ENA به استراسبورگ مهاجرت می کنند و به همین دلیل شهر استراسبورگ به عنوان یکی از شهرهای دانشجویی کشور فرانسه معروف شده است و سالانه حدود ۱۰ هزار دانشجو جدید جذب می کند و به همین دلیل است که فارسی زبانان بسیار زیادی از سراسر دنیا و ایران این شهر را برای مهاجرت انتخاب می کنند.

 

ارسال بار به استراسبورگ

شهر استراسبورگ در مرز شرقی فرانسه با آلمان قرار گرفته و با شرق پاریس، حدود ۴۰۰ کیلومتر فاصله دارد. این شهر دارای فرهنگ آلمانی – فرانسوی است و فعالیت فرهنگی بسیار غنی مانند کنسرت، تئاتر، سینما و غیره در این شهر برگزار می ‌شود و از  لحاظ اقتصادی نیز به عنوان مرکز مهم تکنولوژی و تولید و قطب حمل ‌و ‌نقل جاده ‌ای، راه ‌آهنی و رودخانه ‌ای کشور فرانسه محسوب می شود.

اگر قصد مهاجرت به شهر استراسبورگ دارید و یا عزیزانتان در این شهر تاریخی زندگی می کنند، احتمالا ارسال بار به استراسبورگ به یک دغدغه مهم برای شما تبدیل شده است.

خوشبختانه این روزها خدمات حمل و نقل بین المللی بسیار گسترده و حرفه ای در همه کشورهای دنیا ارائه می شود و شما میتوانید خدمات مربوط به ارسال بار به استراسبورگ را با همکاری شرکت جهان کالا کارگو دریافت نمایید و یک ارسال بار ایمن و مطمئن به شهر استراسبورگ فرانسه داشته باشید.

 

شرکت جهان کالا کارگو پیشرو در ارائه خدمات حمل و نقل و فریت بار به استراسبورگ و سایر شهرها و کشورهای دنیا بوده و میتوانید با همکاری این شرکت، حمل و نقل و فریت اثاثیه منزل و شخصی و مبلمان و لوازم منزل و سایر لوازم مورد نیاز خود را با بسته بندی ایمن و مطمئن از مسیرهای دریایی و هوایی و زمینی به شهر یا کشور مورد نظر خود را انجام دهید.

علاوه بر این انجام کلیه امور بسته بندی در محل، تخلیه و بار گیری و سایر خدمات جانبی مورد نیاز مشتری، مشاوره و انجام کلیه تشریفات گمرکی در مبداء و مقصد و اخذ مجوزهای لازم و ارائه سرویس درب به درب جهت ارسال نمونه کالا و سایر محصولات سبک و سنگین از دیگر خدماتی هستند که میتوانید از شرکت جهان کالا کارگو دریافت نمایید.

 

ارسال بار هوایی به استراسبورگ | فریت بار به استراسبورگ

فریت بار معمولا برای افرادی که قصد مهاجرت به کشور دیگری دارند، مورد استفاده قرار میگیرد تا بتوانند وسایل و لوازم مورد نیاز خود را از طریق فریت بار به کشور مقصد ارسال کنند. این نوع ارسال بار برای مقاصد شخصی انجام می گیرد و هیچ ماهیت تجاری ندارد و به نوعی بار خصوصی محسوب شده و از فریت بار برای ارسال آن استفاده می شود.

برای اینکه بتوانید بار خود را با فریت بار به استراسبورگ ارسال کنید باید به شرکتهای هواپیمایی فریت بار مانند شرکت جهان کالا کارگو مراجعه کنید تا مراحل ارسال بار به درستی انجام شود و بارنامه ای که حاوی مشخصات و اطلاعات مسافر است برای بار شما صادر شود.

پروازی که برای ارسال بار هوایی به استراسبورگ وجود دارد معمولا چند روز زودتر انجام می گیرد و بعد از اینکه به کشور مقصد و شهر استراسبورگ رسیدید، می توانید با در دست داشتن بار نامه خود، تمام بار و وسایلی که با فریت بار به استراسبورگ ارسال کرده اید را کاملا سالم و ایمن دریافت کنید.

بنابراین اگر قصد ارسال بار به استراسبورگ را دارید میتوانید با شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید تا کارشناسان مجرب از بار و محموله شما به صورت رایگان بازدید کنند، شرایط حمل و نقل و فریت بار بصورت هوایی یا دریایی را برای شما تعیین کرده و با ارائه بسته بندی لوازم با کیفیت استاندارد و انجام تشریفات قانونی و گمرگی، بار و محموله شما را به شهر استراسبورگ ارسال خواهند کرد. علاوه بر این میتوانید از طریق این شرکت پیگیری محمولات ارسال شده را نیز انجام دهید.

هزینه فریت بار به استراسبورگ
هزینه فریت بار به استراسبورگ

 

هزینه فریت بار به استراسبورگ

هزینه فریت بار به استراسبورگ با توجه به وزن و حجم بار، فاصله تا کشور مقصد و شهر استراسبورگ، روش ارسال بار (هوایی یا دریایی یا زمینی)، هزینه شرکت فریت بار، مالیاتی که برای بار تعیین می شود و غیره متغیر بوده و بعد از مراجعه به شرکت های حمل بار مثل شرکت جهان کالا کارگو می توانید از هزینه دقیق فریت بار به اروپا خود مطلع شوید. برای تماس با شرکت جهان کالا کارگو و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه هزینه فریت بار به استراسبورگ میتوانید با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید :

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ 

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

 

خلاصه مطلب

شهر استراسبورگ یکی از شهرهای بزرگ و مهم فرانسه است که سالانه تعداد زیادی از افراد برای ادامه تحصیل، زندگی و کار به این کشور مهاجرت می کنند و نیاز دارند از روش های قانونی، ارسال بار به استراسبورگ انجام دهند. شرکت جهان کالا کارگو یکی از شرکت های معتبر و حرفه ای در زمینه فریت بار و ارسال بار به کشورها و شهرهای مختلف در سراسر دنیا بوده که میتوانید با همکاری این شرکت ارسال بار و فریت بار مطمئن و ایمنی را به شهر استراسبورگ انجام دهید.

اگر مطلب را دوست داشتید امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =