خدمات فریت بار به اسلو با جهان کالا:

فریت بار به اسلو جهان کالا کارگو

در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات خوبی در رابطه با فریت بار به اسلو ، شرایط و هزینه های ارسال بار به اسلو کسب کنید و همچنین با بهترین شرکت حمل و نقل بین المللی که در زمینه فریت بار و ارسال بار بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهد ، آشنا شوید .

اسلو یا اوسلو (Oslo) پایتخت کشور نروژ است که بزرگترین شهر این کشور بوده و هم به عنوان یک استان و هم یک شهرستان نیز شناخته می شود 

این شهر بزرگ و زیبا در کنار جاذبه های طبیعی فوق العاده زیبا و خیره کننده ای که دارد ، میزبان کاخ شاه ، دولت و مجلس نیز هست و همین موضوع باعث شده تا شهر اسلو در نروژ ، به مرکز سیاسی ، علمی ، اقتصادی ، اداری و فرهنگی تبدیل شود و همچنین کانون اصلی بازرگانی ، بانکداری ، صنایع و کشتیرانی درکشور نروژ باشد .

جالب است بدانید که تعداد زیادی از شرکت های مربوط به بخش دریانوردی و بیمه دریایی در شهر اسلو قرار دارند و این موضوع باعث شده تا این شهر به عنوان صنایع دریایی اروپا نیز شناخته شود .

از انجایی که شهر اسلو از جمله شهرهای توسعه یافته محسوب می شود و سرعت پیشرفت در این شهر بسیار بالاست ، افراد بسیار زیادی تصمیم می گیرند تا شهر اسلو نروژ را برای مهاجرت انتخاب کنند و بهترین شرایط را از نظر کار ، تحصیل و زندگی برای خود فراهم کنند .

همانطور که می دانید وقتی صحبت از مهاجرت می شود ، بسیاری از افراد تمایل دارند تا وسایل و لوازم شخصی و مورد نیازشان را نیز  همراه با خود به شهر و کشور مقصد ببرند تا شرایط اولیه و خوبی را برای شروع زندگی جدید در شهر و کشور جدید داشته باشند .

در این مواقع استفاده از خدمات فریت بار و ارسال بار اسلو می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد . اما مساله ای که وجود دارد این است که کدام شرکت حمل و نقل بین المللی بهترین شرایط را برای ارسال بار به اسلو ارائه می دهد و چگونه می توان هزینه ارسال بار و فریت بار به اسلو را محاسبه کرد ؟

 فریت بار به اسلو چگونه انجام می شود؟

فریت بار به اسلو چگونه انجام می شود

بسیاری از افرادی که به سایر شهرها و کشورهای دنیا مهاجرت می کنند ، معمولا با محدودیت حمل بار مواجه هستند ، اما مجبور هستند وسایل و بار اضافی را همراه با خود به شهر یا کشور مقصد حمل کنند !

در این شرایط استفاده از خدمات ارسال بار هوایی یا فریت بار می تواند یک گزینه عالی و سریع برای ارسال تمام چیزهایی باشد که نمی توانید در هواپیما مسافربری همراه خود داشته باشید .

اگر تصمیم دارید بار و محموله ای که به اسلو ارسال می کنید ، خیلی سریع به این شهر برسد ، بهترین پیشنهاد است که از ارسال بار هوایی به اسلو استفاده کنید .

البته لازم است بدانید این روش نسبت به سایر روش های ارسال بار به خارج از کشور هزینه بالاتری داشته و محدودیت بیشتری نیز در ارسال بسته بندی و کالا با وزن زیاد و شکل و حجم بزرگ خواهید داشت .

برای اینکه تمام مراحل ارسال بار هوایی به اسلو کاملا قانونی و درست انجام شود ، لازم که با یک شرکت حمل و نقل بین المللی حرفه ای و معتبر همکاری کنید .

شرکت جهان کالا کارگو یکی از شرکت های معتبری است که در زمینه ارائه خدمات باربری بین المللی پیشرو بوده و شرایطی را برای مشتریان خود فراهم می کند که بتوانند تمام وسایل شخصی و مورد نیاز خود مثل لوازم منزل، لباس و پوشاک ، کتاب ، مواد غذایی و غیره را با بسته بندی ایمن و استاندارد به شهر اسلو ارسال کنند و نگرانی از بابت انجام تشریفات گمرکی و اخذ مجوزهای قانونی و لازم برای ارسال بار هوایی به اسلو نداشته باشند ؛

چراکه شرکت جهان کالا کارگو با تخصص و تجربه خیلی خوبی که در زمینه فریت بار و ارسال به خارج از کشور دارد با تمام قوانین و مقررات موجود در این زمینه آشنا بوده و تمام مراحل ارسال بار به اسلو را کاملا دقیق و قانونی طی خواهد کرد .

آشنایی با رایج ترین روش حمل و نقل برای اسال بار به اسلو:

شنایی با رایج ترین روش حمل و نقل برای اسال بار به اسلو

حمل و نقل دریایی رایج ترین روش حمل و نقل بین المللی است و حدود ۹۰ درصد حجم ارسال بار به کشور نروژ  و شهر اسلو از طریق حمل و نقل دریایی انجام می شود .

بر اساس آمار نروژ ، در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ ، ۴۷ میلیون تن کالا به بزرگترین بنادر نروژ حمل و نقل شده است که بندر اسلو دروازه اصلی کانتینرها و مسافران است . این بندر در انتهای فیورد اسلو (Oslo  Fjord‎) واقع شده و دارای اتصالات حمل و نقل خوبی به بقیه کشور است .

گاهی اوقات ممکن است ارسال بار دریایی به اسلو برای شما مناسب و مقرون به صرفه باشد و گاهی نیز ممکن است به دلیل محدودیت زمانی ، نیاز داشته باشید که محموله و بار خود را از مسیر هوایی به اسلو ارسال کنید .

بنابراین برای انتخاب بهترین شرایط ارسال بار به اسلو حتما با کارشناسان شرکت جهان کالا کارگو صحبت کنید .

 

برای اینکه بتوانید از بهترین شرایط ارسال بار به اسلو مطلع شوید ، لازم است که حتما با یکی از شرکتهای باربری بین المللی مشورت و همکاری کنید . شرکت جهان کالا کارگو این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده تا کارشناسان مجرب این مجموعه به صورت رایگان از بار و محموله مشتریان بازدید کنند تا بتوانند بهترین و مناسب ترین شرایط ارسال بار به اسلو را برای آنها تعیین نمایند .

خبردار شوید از مراحل ارسال بار به اسلو توسط شرکت جهان کالا کارگو:

خبردار شوید از مراحل ارسال بار به اسلو توسط شرکت جهان کالا کارگو

  • بازدید رایگان کارشناسان مجرب از بار و محموله شما
  • تعیین بهترین مسیر برای ارسال بار به اسلو (دریایی یا هوایی) و مشخص کردن هزینه حمل بار به اسلو
  • بسته بندی کاملا استاندارد و ایمن توسط شرکت جهان کالا کارگو
  • حمل بار از درب منزل تا فرودگاه بین المللی
  • انجام تشریفات قانونی و اخذ مجوزهای لازم و ضروری برای فریت بار به اسلو
  • صدور بارنامه
  • امکان پیگیری محمولات ارسال شده به اسلو

 آیا میدانید هزینه فریت بار به اسلو چگونه محاسبه می شود ؟

آیا میدانید هزینه فریت بار به اسلو چگونه محاسبه می شود

هزینه فریت بار به اسلو بر اساس حجم و وزن محموله ، مسیر انتخاب شده و فوریت تحویل کالا در شهر یا کشور مقصد محاسبه می شود . اما لازم است بدانید هرچه وزن محموله و بار بیشتر باشد ، نرخ واحد کرایه حمل هوایی کاهش خواهد یافت .

کارشناسان حرفه ای در شرکت جهان کالا کارگو پس از رویت محموله و اندازه گیری وزن و حجم محموله ، هزینه نهایی ارسال بار یا فریت بار به اسلو را هم به صورت شفاهی و هم به صورت کتبی به مشتریان خود اعلام می کنند .

برای ارتباط با شرکت جهان کالا و کسب اطلاعات دقیق تر در رابطه با شرایط و هزینه فریت بار به اسلو می توانید با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید :

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ 

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

خلاصه مطلب

فریت بار به اسلو یک روش ایمن و مطمئن برای ارسال کردن وسایل ، کالا و محموله های شخصی به این شهر بوده و استفاده از این روش نسبت به حمل بار اضافه در هواپیماهای مسافربری هزینه بسیار کمتری به همراه دارد و این اطمینان به شما داده می شود که محموله مورد نظر شما بعد از بسته بندی عالی ، با امنیت کامل به شهر اسلو ارسال خواهد شد .

 

اگر مطلب را دوست داشتید امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 4 =