فریت بار به انگلیس | بهترین تعرفه و خدمات

فریت بار به انگلیس

انگلیس یکی از کشورهای جزیزه ای – پادشاهی است که برای جا به جایی کالا و بار به حمل و نقل هوایی و دریایی وابسته است . اگر قصد دارید بار یا بسته ای به کشور انگلستان ارسال کنید یا فریت بار به انگلیس انجام دهید ، لازم است قبل از هر اقدامی حتما اطلاعات کافی در رابطه قوانینی که برای فریت بار به انگلیس وجود دارد آشنا شوید و بعد اقدامات لازم در این زمینه را انجام دهید .

ما در این بخش به شما می گوییم که فریت بار به انگلستان چه استاندارها و قوانینی دارد ، در رابطه با مواردی که باید قبل از ارسال اولین محموله به انگلیس ، از جمله روش های گمرکی و محدویتهای واردات به انگلیس اطلاعات خوبی در اختیارتان قرار می دهیم و شما را در این زمینه راهنمایی خواهیم کرد . با ما همراه باشید .

 بیشتر بخوانید : بسته بندی و ارسال لوازم منزل

استانداردها و قوانین فریت بار به انگلستان و ارسال بسته به انگلیس:

مقرارت و استاندارهای تعیین شده توسط خدمات اداره و مالیات انگلستان (HM Revenue and Customs) به قدری پیچیده است که با توجه به اینکه چه کالایی را به انگلیس ارسال می کنید و یا قصد ارسال بار از انگلیس را دارید ، این استانداردها متفاوت خواهد بود و این واقعیت که انگلیس باید از قوانین واردات و صادرات اتحادیه اروپا نیز پیروی کند ، وضعیت موجود را پیچیده تر کرده است . به همین دلیل دانستن اینکه چه قوانینی تحت شرایط خاص اعمال می شود ، دشوار خواهد بود .

خوشبختانه ، وب سایت HM درآمد و گمرک (www.gov.uk) شامل راهنمایی های جامع در این زمینه است اما گر فرصت کافی برای بررسی این سایت را ندارید میتوانید از تیم تخصصی و حرفه ای جهان کالا کارگو کمک بگیرید و اطلاعات کافی و لازمی که در رابطه با فریت بار به انگلیس ، ارسال بسته به انگلیس یا فریت بار از انگلیس را کسب کنید .

ارسال بار به انگلیس

شرایط اصلی حمل بار به بنادر انگلستان:

فرقی نمی کند قصد ارسال بار به انگلیس را داشته باشید و یا می خواهید از انگلیس به کشور دیگری مثل ایران فریت بار انجام دهید ؛ در هر صورت باید چند نکته مهم در این زمینه را بدانید و به خوبی درک کنید .

شماره  EORI : تمام  مشاغل مایل به واردات و صادرات کالاهای تجاری در سراسر مرزهای انگلستان به شماره ثبت و شناسایی اپراتور اقتصادی یعنی شماره EORI  نیاز دارند .

این شماره یک شناسه منحصر به فرد صادر شده توسط HM Revenue & Customs  است که می توانید برای ثبت نام EORI در وب سایت HM Revenue & Customs  درخواست دهید . ثبت نام حدود سه روز کاری طول می کشد .

کد کالا (Commodity Codes) : بریتانیا بر اساس سیستم بین المللی کدگذاری هماهنگ ، از کد کالا استفاده می کند ، بنابراین شما باید کد کالاهایی که به انگلیس حمل می کنید را بدانید .

اسناد مورد نیاز برای ترخیص کالا از گمرک :

علاوه بر یک سند اظهارنامه گمرکی به صورت دستی یا الکترونیکی صادر می شود ، HM Revenue & Customs برای ترخیص محموله شما به اسناد زیر احتیاج دارند :

  • بارنامه (برای حمل و نقل اقیانوس) یا بارنامه هوایی (برای حمل و نقل هوایی)
  • فاکتور تجاری صادر شده توسط تأمین کننده کالا
  • لیست بسته بندی کالا یا بار

 

شرکت های حمل و نقل بین المللی مثل جهان کالا کارگو تمام مراحل قانونی ارسال بار به انگلیس را با دقت کامل انجام می دهند و تمام مدارکی که برای این منظور نیاز دارید را به شما ارائه خواهند داد و بنابراین نگرانی از بابت مدارک فوق نخواهید داشت .

در واقع شرکت جهان کالا کارگو تمام اسناد و استاندارد مورد نیاز مقامات گمرکی انگلستان را تکمیل و مطابق پروتکل های لازم به شما ارائه خواهد کرد .

 

ارسال بار به انگلستان

محدودیتهای فریت بار به انگلستان:

برای فریت بار به انگلیس یا ارسال بسته به انگلستان محدودیتهایی نیز وجود دارد . تعدادی از این مقررات برای واردات از همه کشورها اعمال می شود ، در حالی که سایر محدودیت ها و ممنوعیت ها فقط برای کنترل واردات از کشورهای خارج از اتحادیه اروپا اعمال می شود :

 واردات موارد زیر صرف نظر از اینکه از چه کشوری فریت می شوند ممنوع یا محدود شده است :

  • محصولات کشاورزی (نیاز به مجوز)
  • داروهای کنترل شده (محدود و کنترل شده توسط صدور مجوز)
  • مواد منفجره (تحت اکثر شرایط ممنوع)
  • سلاح گرم (کنترل شده توسط مجوز)

محصولاتی که از کشورهای اتحادیه اروپا آزادانه به انگلستان وارد شوند :

  • آجیل و میوه های خشک (تنظیم شده / نیاز به مجوز بهداشت دارد)
  • فرآورده های دامی (قبل از اینکه گمرک آنها را برای ورود ترخیص کند ، نیاز به بررسی های بهداشتی / دامپزشکی دارد)
  • عسل (ممنوع)
  • تلفن بی سیم (نیاز به مجوز دارد)
  • غذاها و نوشیدنی ها (قبل از اینکه گمرک آنها را برای ورود ترخیص کند ، نیاز به بررسی های بهداشتی دارد)
  • گیاهان (نیاز به مجوز و مجوز بهداشت)
  • محصولات تولید شده در زندانهای خارجی (به استثنای برخی موارد)

 

همانطور که مشخص است ، این یک لیست جامع و کامل نیست و هدف از ان فقط ارائه چند نمونه از این محدویتهاست. می توانید لیست گسترده تری از واردات محدود و ممنوع را در وب سایت HM Revenue & Customs ببینید .

 هزینه فریت بار به انگلیس:

هزینه فریت بار به انگلیس با توجه  به اندازه و وزن بار و محموله شما و سرعت ورود آن به کشور انگلستان متفاوت است . اما با این حال میتوانید با همکاری بهترین شرکتهای حمل و نقل بین المللی مثل شرکت جهان کالا کارگو در هزینه های خود صرفه جویی کرده و فریت بار به انگلیس را با قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی انجام دهید .

 

ارسال بار به انگلیس

معتبرترین شرکت ایرانی برای فریت بار به انگلستان:

برای اینکه بار و محموله خود را با خیال راحت به انگلیس ارسال کنید و نگرانی از بابت محدودیت هایی که برای فریت بار به انگلستان وجود دارد ، نداشته باشید بهتر است قبل از هر اقدامی با یک شرکت حمل و نقل که در زمینه فریت بار و کارگو فعالیت دارد ، مشورت کنید .

شرکت جهان کالا کارگو یکی از شرکت های معتبر در این زمینه است که می توانید برای فریت بار به انگلستان به آن اطمینان کرده و با خیال راحت ارسال بار هوایی به انگلیس را انجام دهید .

این شرکت با تجربه و اطلاعاتی که در رابطه با شرایط و مقررات ارسال بسته و بار به انگلیس دارد می تواند شما را در این زمینه راهنمایی کند و تمام اقدامات لازم برای  فریت بار به انگلیس را با دقت کامل انجام دهد .

 

خلاصه مطلب

فریت بار یکی از روش های مطمئن و سریع برای ارسال وسایل شخصی ، وسایل منزل ، کتاب ، مواد غذایی و غیره به سایر کشورها بوده و به شما این امکان را میدهد تا با صرف هزینه کمتر ، وسایل مورد نیاز خود یا سایر افراد را به انگلیس و یا کشورهای دیگر ارسال کنید .

برای اینکه تمام مراحل قانونی و مهم را برای فریت بار به انگلستان به درستی انجام شود باید به یک شرکت حمل و نقل معتبر و حرفه ای در این زمینه مراجعه کنید و پیشنهاد ما به شما شرکت جهان کالا کارگو است .

این شرکت با سابقه و تجربه خیلی خوبی که در زمینه فریت بار و کارگو دارد میتواند شما را در این زمینه راهنمایی کرده و با ارائه شرایط عالی ، محموله و بار شما را به انگلیس ارسال کند .

اگر مطلب را دوست داشتید امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =