بهترین خدمات فریت بار به اورلاندو را به جهان کالا کارگو بسپارید!

فریت بار به اورلاندو با جهان کالا کارگو

فرقی نمی کند با چه هدفی قصد رفتن به اورلاندو داشته باشید ؛ در هر صورت می توانید با استفاده از خدمات فریت بار به اورلاندو و بدون اینکه نگران حمل اضافه بار مسافری باشید ، تمام وسایل و لوازمی که ممکن است در این شهر به آن نیاز پیدا کنید را به راحتی به اورلاندو بفرستید و کاملا ایمن و قانونی در این شهر تحویل بگیرید.

 

 

 

معرفی کوتاه اورلاندو

اورلاندو یا اورلندو (Orlando) یکی از شهرهای ایالت فلوریدا (Florida) در ایالات متحده آمریکاست که در فلوریداری مرکزی و بخش اورنج (Orange County) واقع شده است . این شهر به دلیل جاذبه های طبیعی و زیبایی که دارد لقب “زیبا شهر” را از ان خود کرده و دریاچه ایولا (Eola) به عنوان نماد و سبملی برای شهر اورلندو است.

علاوه بر این ، شهر اورلاندو با عنوان پایتخت پارک های دنیا نیز شناخته شده است و همین موضوع باعث شده تا سالانه افراد زیادی از کشورهای مختلف به این شهر سفر کنند و تعداد توریست در این شهر بسیار بالا باشد ؛ به گونه ای که فرودگاه بین‌المللی اورلندو بیست و نهمین فرودگاه شلوغ دنیا و سیزدهمین فرودگاه شلوغ آمریکا محسوب می شود.

والت دیزنی (Walt Disney) ، سی ورلد (SeaWorld) یا پارک آبی زنجیره ای ، سرزمین تمساح ها و قلمرو حیوانات دیزنی در شهر اورلاندو قرار دارند و همین موضوع باعث شده تا اورلندو به یکی از مشهورترین مقاصد توریستی تبدیل شود.

 

در ادامه این بخش با ما همراه باشید تا اطلاعات خوبی در رابطه با ارسال بار هوایی به اورلاندو و هزینه فریت بار به اورلاندو کسب کنید و با بهترین و معتبرترین شرکت ایرانی که در زمینه فریت بار و حمل و نقل بین المللی فعالیت دارد ، آشنا شوید.

معرفی کوتاه اورلاندو

ارسال بار به اورلاندو:

همانطور که می دانید سالانه تعداد سفرهای هوایی به آمریکا و شهرهای مختلف آن مثل اورلاندو در حال افزایش است و همین موضوع باعث شده تا فریت بار به آمریکا و ارسال بار به اورلاندو نیز افزایش پیدا کند . برای اینکه مراحل فریت بار به اورلاندو به درستی انجام شود و تمام قوانبن و مقررات برای این منظور به درستی انجام گیرد ، لازم است که حتما با یک شرکت حمل و نقل معتبر که در زمینه فریت بار و کارگو فعالیت دارد ، همکاری کنید.

 

این شرکتها  مثل شرکت جهان کالا کارگو  از تمام قوانین و مراحل ارسال بار به اورلاندو مطلع هستند و به شما این امکان را میدهند تا بار و محموله خود را از زمانی که تحویل داده اید و تا زمان دریافت کالا و بسته در اورلاندو پیگری کنید . علاوه بر این ، با ارائه خدمات بسته بندی استاندارد و ایمن و بیمه کردن بار و محموله شما ، باعث می شوند تا خیالتان از بابت سالم رسیدن بار و محموله به اورلاندو نیز راحت باشد.

 

حمل بار هوایی به اورلاندو:

حمل بار هوایی به اورلاندو

حمل بار هوایی به اورلاندو یکی از بهترین و ارزشمندترین خدماتی است که می توانید در زمان مهاجرت یا مسافرت طولانی مدت به این شهر مورد استفاده قرار دهید و تمام وسایل و لوازمی که ممکن است در اورلندو به آن نیاز پیدا کنید را کاملا قانونی و ایمن به این شهر بفرستید .

به طور کلی حمل بار هوایی به اورلاندو یکی از بهترین و مناسب ترین روش ها برای ارسال وسایل و لوازم کوچک ، شکننده و فسادپذیر است و به شما این اطمینان داده می شود که بار و محموله ای که به اورلاندو ارسال کرده اید ، در سریع ترین زمان ممکن به این شهر خواهد رسید.

شرکت جهان کالا کارگو با تخصص و تجربه ای که در زمینه فریت بار و حمل بار هوایی به کشورهای مختلف دنیا را دارد ، می تواند بهترین راهنمای شما برای حمل بار هوایی به اورلاندو باشد .

این شرکت تمام مراحل مربوط به ترخیص کالا از گمرک را با دقت و با توجه به قوانین و مقررات ایران و آمریکا انجام می دهد ، بارنامه مخصوصی که حاوی اطلاعات فرستنده ، اطلاعات گیرنده و نوع بار و محموله است را برای شما صادر می کند و بار و محموله شما را کاملا قانونی و با بسته بندی ایمن و استاندارد از مسیر هوایی به اورلاندو ارسال خواهد کرد.

در زیر مراحل حمل بار هوایی به اورلاندو توسط شرکت جهان کالا کارگو را به اختصار توضیح داده ایم :

شرکت جهان کالا کارگو

  • تماس با شرکت جهان کالا کارگو
  • بازدید رایگان کارشناسان مجرب از بار و محموله شما
  • تعیین بهترین مسیر برای ارسال بار زمینی یا هوایی و تعیین هزینه ارسال بار از ایران به اورلاندو
  • بسته بندی کاملا استاندارد و ایمن توسط شرکت جهان کالا کارگو
  • حمل بار از درب منزل تا فرودگاه بین المللی
  • انجام تشریفات قانونی و اخذ مجوزهای لازم و ضروری برای حمل بار به اورلندو
  • صدور بارنامه
  • امکان پیگیری بار و محموله تا زمان رسیدن به اورلاندو

نکته ای که در رابطه با ارسال بار هوایی به اورلاندو  وجود دارد این است که کالاهایی که دارای ممنوعیت ارسال به آمریکا و اورلاندو هستند را بشناسید و این کالاها و محصولات را به هیچ عنوان در بار و محموله خود قرار ندهید .

زیرا در صورت وجود کالاهای ممنوع در بسته بندی بار و محموله شما ، ممکن است مراحل حمل بار هوایی به اورلاندو با مشکل مواجه شوند .

برخی از کالاهایی که برای ارسال به آمریکا و اورلاندو با ممنوعیت مواجه هستند را در زیر معرفی کرده ایم :

  • هر چیزی که از خز سگ یا گربه ساخته شده باشد
  • مواد مخدر و و برخی داروهای خاص دیگر مانند Rohypnol و Fen-Phen
  • حیوانات در معرض انقراض یا وسایل ساخته شده از چنین گونه هایی ، از جمله عاج ، مگر اینکه بتوانید حداقل ۱۰۰ سال از سن آن را ثابت کنید.
  • طلا از کشورهایی همچون کوبا ، ایران ، لیبی ، صربستان و سودان
  • محصولات کشورهای تحریم شده از جمله کوبا ، ایران ، کره شمالی ، میانمار ، سودان و سوریه
  • مارک های تجاری و مقالات نقض حق چاپ ، طراحی های غیرقانونی و نرم افزارهای سرقتی

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به سایت گمرک و مرزبانی ایالات متحده به این سایت  مراجعه کنید.

هزینه فریت بار به اورلاندو

 

هزینه فریت بار به اورلاندو:

هزینه فریت بار به اورلاندو به موارد مختلفی بستگی دارد و شامل یک هزینه ثابت و مشخص نیست . بنابراین بهتر است برای اینکه با هزینه فریت بار به اورلندو بیشتر آشنا شوید حتما با چند شرکت که در زمینه حمل و نقل بین المللی فعالیت دارند ، تماس بگیرید تا بتوانید با شرکتی که دارای مقرون صرفه ترین هزینه فریت بار به اورلاندو است ، همکاری کنید.

 

 

لازم است بدانید شرکت جهان کالا کارگو در جهت مشتری مداری تا حد ممکن از هزینه های اضافی که بر دوش مشتری بوده کاسته است و هزینه ارسال بار منصفانه ای را اخذ مینماید  .

برای اطلاع از هزینه فریت بار اورلاندو  می توانید با شماره تلفن ‌های شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید:

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ 

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

خلاصه مطلب

فریت بار یکی از روش های مطمئن و سریع برای ارسال وسایل شخصی ، وسایل منزل ، کتاب ، مواد غذایی و غیره به سایر کشورها بوده و به شما این امکان را میدهد تا با صرف هزینه کمتر ، وسایل مورد نیاز خود یا سایر افراد را به اورلاندو بفرستید .

برای اینکه تمام مراحل قانونی و مهم را برای فریت بار به اورلاندو به درستی انجام شود ، پیشنهاد می کنیم به شرکت جهان کالا کارگو مراجعه کنید . این شرکت با سابقه و تجربه خیلی خوبی که در زمینه فریت بار و کارگو دارد میتواند شما را در این زمینه راهنمایی کرده و با ارائه شرایط عالی ، محموله و بار شما را به اورلاندو ارسال خواهد کرد.

 

اگر مطلب را دوست داشتید امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 2 =