فریت بار به بریزبن

فریت باربه بریزبن

افرادی که تصمیم نهایی خود را برای مهاجرت به بریزبن گرفتند تصمیم دارند در کنار اقدامات ضروری برای مهاجرت، بتواند فریت بار به بریزبن و ارسال بار به بریزبن نیز انجام دهند. ما در این بخش قصد داریم اطلاعات خوبی در رابطه با بهترین روش برای فریت بار به بریزبن و نرخ حمل کالا و ارسال بار هوایی به بریزبن را به شما همراهان عزیز ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید : فریت بار به استرالیا

درباره شهر بریزبن

شهر بریزبن یا بریزبین (Brisbane) سومین شهر پر جمعیت استرالیا و پایتخت ایالت کوئینزلند (Queensland) بوده و در جنوب شرقی این ایالت واقع شده است. نام گذاری این شهر به دلیل وجود رودخانه ای به نام بریزبن است که در آن وجود دارد.

جالب است بدانید شهر بریزبن، شهری با چندگانگی فرهنگی بالاست به طوری که بیش از ۳۰ درصد از جمعیت این شهر متولد شهرهای دیگر هستند و رتبه بالایی در رتبه ‌بندی زیست‌ پذیرترین شهرهای جهان دارد و از انجایی که فرصت ‌های شغلی در شهر بریزبن به طور مداوم در حال افزایش است و مشاغل در این شهر حقوق و دستمزد بالایی نیز دارد، هر ساله افراد زیادی از سرتاسر جهان به این شهر بزرگ از کشور استرالیا مهاجرت می کنند.

 

 

ارسال بار به بریزبن

فرقی نمی کند چه با هدف ادامه تحصیل به شهر بریزبن مهاجرت کنید و یا تصمیم داشته باشید این شهر را برای کار و ادامه زندگی انتخاب کنید و یا عزیزانتان در این شهر زندگی می کنند، در هر صورت ممکن است شرایطی ایجاد شود که به ارسال بار به بریزبن نیاز داشته باشید. فریت بار به بریزبن به شما این امکان را می دهد تا وسایل شخصی، اثاثیه منزل و هر چیزی که ممکن است در این شهر نیاز داشته باشید را به راحتی ارسال نمایید و کاملا ایمن، مطمئن و سالم در شهر بریزین تحویل بگیرید.

برای بهره مندی از خدمات ارسال بار به بریزین بهترین پیشنهاد این است که با شرکت جهان کالا کارگو همکاری کنید. این شرکت با سابقه درخشان و تخصصی که در زمینه فریت بار و ارسال بار هوایی و دریایی و زمینی به سایر کشورهای دنیا دارد می تواند شما را در این زمینه راهنمایی کرده و بهترین و مقرون به صرفه ترین شرایط را برای فریت بار به بریزبن برایتان فراهم می کند.

از دیگر خدماتی که توسط شرکت جهان کالا کارگو در زمینه فریت بار به بریزین و سایر شهرها و کشورها دنیا ارائه می شود میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • ارائه بهترین بسته بندی برای جلو گیری از صدمات احتمالی
  • انجام کلیه امور بسته بندی در محل، تخلیه و بار گیری و سایر خدمات جانبی مورد نیاز مشتری
  • مشاوره و انجام کلیه تشریفات گمرکی در مبداء و مقصد و اخذ مجوزهای لازم
  • دارا بودن هزینه منصفانه برای ارسال بار
  • پیگیری انلاین وضعیت حمل و نقل بار و محموله
  • طرف قرارداد با بیمه های مربوط به باربری

 

ارسال بار به بریزبن
ارسال بار به بریزبن

ارسال بار هوایی به بریزبن

ارسال بار هوایی به بریزبن به شما این امکان را می دهد تا بار و محموله خود را در کوتاه ترین زمان ممکن به این شهر ارسال کنید. فریت بار هوایی به بریزبن توسط شرکت جهان کالا کارگو به شما این اطمینان را می دهد که بار و محموله خود را کاملا به موقع و با بهترین قیمت ممکن به شهر بریزبن ارسال نمایید.

ارسال بار هوایی به بریزبن وارد فرودگاه BNE می شود و شما می توانید با در دست داشتن بارنامه خود و مدارک شناسایی، بار و محموله خود را تحویل بگیرید.

برای اینکه اطلاعات بیشتری در این زمینه داشته باشید می توانید با کارشناسان شرکت جهان کالا کارگو از طریق شماره تلفن های زیر تماس بگیرید و بعد از دریافت مشاوره، مراحل ارسال بار هوایی به بریزبن را شروع کنید.

 

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ 

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

 

نرخ حمل کالا به بریزبن

نرخ حمل کالا به بریزین با توجه به مسیری که برای حمل و نقل انتخاب کردید (هوایی یا دریایی) و همچنین وزن و حجم محموله، هزینه مربوط به بسته بندی، تشریفات گمرکی، بیمه و غیره متغیر است. کارشناسان مجرب در شرکت جهان کالا کارگو  بعد از بازدید رایگان، شرایط حمل و نقل و فریت بار بصورت هوایی و دریایی را تعیین کرده و نرخ حمل کالا به بریزبن را به صورت کتبی ارائه خواهند داد.

 

هزینه فریت باربه بریزبن
هزینه فریت باربه بریزبن

 

 

کالاهایی که برای ارسال به بریزبن دارای ممنوعیت هستند ؟

شهر بریزبن تابع قوانین کشور استرالیاست و براساس این موضوع کالاهایی که برای ارسال به استرالیا دارای ممنوعیت هستند نیز برای ارسال به بریزبن دارای ممنوعیت بودخ و نباید این کالاها را در بسته بندی خود داشته باشید. از جمله کالاهایی که برای ارسال به شهر بریزبن دارای ممنوعیت هستند عبارتند از :

 

  • میوه و سبزیجات تازه.
  • گیاهان و پیازهای زنده
  • دانه ها، دانه های ناشناس، از جمله ادویه جات ترشی جات
  • حیوانات زنده که نیاز به مجوز واردات دارند، از جمله حیوانات خانگی
  • محصولات بیولوژیکی شامل برخی از داروهای گیاهی و گیاهی
  • کالاهای فرآوری نشده با منشا گیاهی و حیوانی
  • کالاهای آلوده یا کالاهای حاوی بقایای ارگانیک
  • کالاهایی که آگاهانه آلوده به آفات یا بیماری ها هستند

 

خلاصه مطلب

شهر بریزبن یکی از شهرهای بزرگ و مهاجر پذیر استرالیاست که سالانه تعدادی از افراد با هدف ادامه تحصیل، کار و زندگی به این شهر مهاجرت می کنند. برای ارسال بار به بریزبن یا فریت بار به بریزبن بهترین و مقرون به صرفه ترین کار این است که با شرکت جهان کالا کارگو همکاری داشته باشید و یک تجربه عالی از حمل و نقل بین المللی کاملا ایمن و مطمئن را به این شهر داشته باشید.

اگر مطلب را دوست داشتید امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 3 =