فریت بار به تگزاس

فریت بار به تگزاس

اگر قصد مهاجرت به تگزاس را داشته باشید، می توانید از خدماتی تحت عنوان فریت بار به تگزاس یا ارسال بار به تگزاس استفاده کنید و از این طریق، تمام وسایل شخصی و مورد نیاز خود را کاملا قانونی و در شرایط ایمن و مطمئن به این شهر بفرستید.

 

درباره تگزاس

تگزاس (Texas) یکی از ۵۰ ایالت آمریکاست که به عنوان دومین ایالت پرجمعیت و بزرگ آمریکا نیز شناخته شده و معروف است. ایالت تگزاس در جنوب آمریکا قرار گرفته و دارای مرز بین‌ المللی با کشور مکزیک است و از نظر جغرافیایی، از غرب با ایالت نیو مکزیکو، از شمال با اوکلاهما، از شمال ‌شرق با آرکانزاس و از شرق هم با لوئیزیانا مرز مشترک دارد.

از بزرگترین شهرهای تگزاس می توان به شهرهای هیوستون (Houston)، سان ‌آنتونیو (San Antonio)، ال پاسو (El Paso) و آستین (Austin) که مرکز این ایالت است، اشاره کرد.

 

برای اینکه اطلاعات بیشتری در رابطه با نحوه فریت بار به تگزاس کسب کنید و با هزینه ارسال بار به تگزاس بیشتر آشنا شوید و بهترین شرکت حمل و نقل بین المللی که در زمینه فرستادن بار به تگزاس و خارج از کشور فعال است را بشناسید، حتما درادامه این بخش با ما همراه بمانید.

بیشتر بخوانید : فریت بار به آمریکا

 

ارسال  بار به تگزاس | فرستادن بار به تگزاس

اگر می‌خواهید بار و محموله ای را با قیمتی مقرون ‌به‌ صرفه به تگزاس بفرستید،  اصلا نگران نباشید. چرا که شرکت جهان کالا کارگو اینجاست تا به شما کمک کند بهترین و مناسب ترین روش برای ارسال بار به تگزاس را انتخاب کنید و این خدمات را با هزینه ای مقرون به صرفه و اقتصادی دریافت نمایید.

شرکت جهان کالا کارگو با تجربه و تخصصی که در زمینه ارسال بار به خارج از کشور را دارد می تواند از بسته بندی استاندارد و ایمن بار و محموله تا حمل بار به فرودگاه بین المللی و انجام تشریفات گمرکی و اخذ مجوزهای لازم در کنار باشد تا تمام این مراحل کاملا درست و قانونی پیش رفته و بار و محموله شما برای فرستادن به تگزاس اماده باشد. علاوه بر این امکان پیگیری انلاین ارسال بار به تگزاس و هر مقصد دیگری از دنیا توسط شرکت جهان کالا کارگو فراهم شده و شما می توانید بار و محموله خود را از مبدا تا رسیدن به مقصد پیگیری نمایید.

بنابراین اگر احساس کردید که وزن چمدان و بارهایی که باید با خود به تگزاس ببرید، بیشتر از حد مجاز در شرکت های هواپیمایی مسافربری هست، بهترین پیشنهاد این است که به جای پرداخت هزینه اضافه بار مسافری، از خدمات ارسال بار به تگزاس استفاده کنید. برای استفاده از این خدمات وزن بار و محموله شما باید بیشتر از ۴۵ کیلو گرم باشد و می توانید تمام کالاها و وسایل شخصی خود را که از نظر قانونی ممنوعیتی برای ورود به امریکا و تگزاس ندارند را، به صورت استاندارد بسته بندی کرده و برای فرستادن به تگزاس اماده کنید.

ارسال بار به تگزاس
ارسال بار به تگزاس

برای استفاده از خدمات ارسال بار به تگزاس، باید چند روز قبل از تاریخ پرواز خود به تگزاس، به دایره فریت بار فرودگاه بین المللی مراجعه کنید تا برای ورود بار به محوطه مجوز لازم دریافت کنید. سپس بار و محموله خود را تا دایره ارزیابی و بازرسی گمرک حمل کنید تا مورد بازدید و بررسی قرار بگیرد. بعد از بازرسی، پته سبز گمرکی برای شما صادر می شود بعد از این مرحله باید به یکی از شرکت هایی که در زمینه حمل و نقل بین المللی فعالیت دارند (مثل شرکت جهان کالا کارگو) مراجعه کنید تا بارنامه و تگ بار برای بار و محموله شما صادر شود. سپس مجددا به دایره فریت بار در فرودگاه مراجعه کنید تا تگ بار بر روی محموله و بار شما نصب شده و برای ارسال بار به تگزاس اماده شود.

به طور کلی، از دو روش ارسال بار هوایی و ارسال بار دریایی برای فرستادن بار به تگزاس استفاده می شود. اگر فرصت کافی ندارید و می خواهید بار و محموله خود را در کوتاه ترین زمان ممکن در تگزاس تحویل بگیرید، بهترین کار این است که از ارسال بار هوایی به تگزاس استفاده کنید. اما اگر مساله زمان ندارید و می خواهید اثاثیه منزل و کالاهای پر حجم و بزرگ را به تگزاس ارسال کنید، بهتر است از ارسال بار دریایی به تگزاس ارسال کنید تا بار و محموله شما با کشتی های باری و مخصوص به سمت تگزاس ارسال شوند.

 

برای اینکه بتوانید بهترین و مناسب ترین مسیر و روش حمل و نقل برای ارسال بار به تگزاس را انتخاب کنید، ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما با کارشناسان شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید. کارشناسان این شرکت بعد از بازدید حضوری از محموله و بار شما، مناسب ترین روش برای حمل بار به تگزاس را پیشنهاد خواهند داد.

در واقع خدمات شرکت جهان کالا کارگو در برگیرنده تمام نیازهای مشتریان از بسته بندی در مبداء، بارنامه و ارسال بار هوایی توسط ایرلاین های معتبر دنیا، تا ترخیص بار در گمرکات و تحویل در مقصد می ‌باشد. این شرکت با تمرکز بر حمل بار هوایی بین المللی قادر به خدمت رسانی و ارائه مشاوره رایگان در زمینه حمل بار زمینی نیز می ‌باشد.

 

 

ویژگی های شرکت جهان کالا کارگو در زمینه حمل بار بین المللی

  • حمل و نقل و فریت بار در جهان کالا با بهترین بسته بندی برای جلو گیری از صدمات احتمالی انجام می شود
  • جهان کالا کارگو در جهت مشتری مداری تا حد ممکن از هزینه های اضافی که بر دوش مشتری بوده کاسته است و هزینه ارسال بار منصفانه ای را اخذ مینماید
  • امکان پیگیری آنلاین وضعیت بار و محموله بعد از ارسال بار به خارج از کشور
  • جهان کالا کارگو طرف قرارداد با بیمه های مربوط به باربری میباشد از همین رو میتوانید با آرامش خاطر بار خود را به این شرکت بسپارید
  • حمل و نقل و فریت اثاثیه منزل و شخصی و مبلمان و لوازم منزل از طریق دریائی توسط کانتینر و کشتی از مرز خروجی بندرعباس به کلیه بنادر اروپایی، آسیایی، آفریقا، استرالیا، آمریکا و کانادا
  • حمل و نقل و فریت بار و لوازم منزل و شخصی و مبلمان و اثاثیه منزل از طریق هوایی (توسط خطوط هوایی داخلی وخارجی) به صورت خرده بار و چارتر از فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی به کلیه فرودگاه های کشورهای اروپایی، آسیایی، آمریکا و کانادا
  • مشاوره و انجام کلیه تشریفات گمرکی در مبداء و مقصد و اخذ مجوزهای لازم برای حمل بار به خارج از کشور
  • انجام کلیه امور بسته بندی در محل، تخلیه و بار گیری و سایر خدمات جانبی مورد نیاز مشتری
  • تعیین شرایط حمل و نقل و فریت بار بصورت هوایی و دریایی اعلام نرخ کتبی خدمات
هزینه فریت بار به تگزاس
هزینه فریت بار به تگزاس

 

هزینه فریت بار به تگزاس

برای محاسبه هزینه فریت بار به تگزاس موارد خیلی زیادی در نظر گرفته می شود که مهم ترین انها، وزن و حجم محموله شماست. نکته قابل توجهی که در رابطه با هزینه فریت بار به تگزاس باید بدانید این است که در حمل هوایی، هرچقدر وزن کالا بیشتر شود، نرخ کرایه حمل هوایی ارزانتر خواهد شد.

علاوه بر این، وزن و حجم کالا نیز تاثیر مستقیمی در قیمت تمام شده فریت بار دارد. یعنی اگر وزن حجمی کالایی  بیشتر از وزن واقعی خود کالا باشد، بارنامه بر اساس وزن حجمی محاسبه می شود. همچنین مواردی همچون هزینه بسته بندی بار، هزینه مربوط به تشریفات گمرکی و اخذ مجوز، هزینه بیمه و شرکت باربری نیز در هزینه نهایی فریت بار به تگزاس موثر هستند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با هزینه فریت بار به تگزاس می توانید با شماره تلفن های شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید و مشاوره خوبی در این زمینه دریافت نمایید :

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ 

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

 

خلاصه مطلب

فریت بار یا ارسال بار به خارج از کشور، یکی از روش های بسیار عالی و مقرون به صرفه ای هست که می توانید برای ارسال وسایل شخصی، وسایل منزل، کتاب، مواد غذایی و غیره به سایر کشورها مورد استفاده قرار دهید. شرکت جهان کالا کارگو با سابقه و تجربه خیلی خوبی که در زمینه فریت بار و کارگو دارد میتواند شما را در این زمینه راهنمایی کرده و با ارائه شرایط عالی، محموله و بار شما را به تگزاس ارسال کند.

 

اگر مطلب را دوست داشتید امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + چهارده =