فریت بار به دورتموند

فریت بار به دورتموند

اگر شما نیز تصمیم خود را برای مهاجرت به دورتموند گرفته اید و می خواهید با بهترین و مقرون صرفه ترین روش برای فریت بار به دورتموند یا ارسال بار و حمل کالا به دورتموند آشنا شوید، حتما در ادامه این بخش با ما همراه باشید تا اطلاعات خوبی در این زمینه کسب کنید و با یکی از بهترین و معتبرترین شرکت های ایرانی فعال در زمینه فریت بار به دورتموند و سایر کشورهای دنیا بیشتر آشنا شوید.

 

درباره دورتموند

دورتموند (Dortmund) هفتمین شهر پر جمعیت آلمان است که به عنوان بزرگترین شهر در منطقه رور یا روهر (Ruhr) نیز شناخته شده است. از لحاظ جغرافیایی، شهر دورتموند در شمال ایالت نوردراین وستفالن (Nordrhein-Westfalen ) و در غرب کشور آلمان قرار گرفته است.

از انجایی که کیفیت زندگی در شهر دورتموند بسیار بالاست و شاخص قدرت خرید مردم در این شهر بسیار بالاست و همچنین از سطح امنیت خوبی نیز برخودار است، بسیاری از افرادی که قصد مهاجرت به یکی از کشورهای اروپایی را دارند، شهر دورتموند را برای این منظور انتخاب می کنند و به همین دلیل به یکی از مهاجرپذیرترین شهرهای کشور آلمان تبدیل شده است.

 

بیشتر بخوانید : فریت بار به آلمان

حمل کالا به دورتموند از مسیر هوایی

مهاجرت به خارج از کشور هیجان انگیز است، اما جابجایی وسایل خود به یک کشور جدید می تواند گیج کننده به نظر برسد. در واقع، طیف متنوعی از گزینه های حمل و نقل در دسترس است و بازار شلوغی از شرکت های جابجایی بین المللی برای انتخاب وجود دارد.

فرقی نمی‌کند از آسیا به دورتموند می‌روید یا از مناطق دورتر، راه‌ های مختلفی وجود دارد که می‌ توانید مطمئن شوید که وسایلتان به ‌موقع و ایمن به این شهر می‌رسند. با این حال، عوامل زیادی وجود دارد که باید قبل از انتخاب یک گزینه جابجایی بین المللی یا فریت بار به دورتموند در نظر بگیرید. این موارد شامل رعایت بودجه، به حداقل رساندن آسیب و شکستگی و دریافت وسایل خود در یک دوره زمانی تعیین شده است.

برای کمک به تصمیم گیری در مورد اینکه کدام گزینه جابجایی بین المللی برای فریت بار به دورتموند بهترین است، توضیحاتی که در ادامه اورده شده است، را مطالعه کنید.

فریت بار به دورتموند یا حمل کالا به دورتموند از طریق حمل و نقل هوایی بسیار آسان است و به شما این امکان داده می شود تا تمام وسایل شخصی و مورد نیاز خود را که برای شروع زندگی جدید در شهر دورتموند به آن نیاز خواهید داشته را در بسته بندی کاملا ایمن و استاندارد و مطابق با قوانین بین المللی، در سریع ترین زمان ممکن به این شهر از آلمان ارسال کنید. زیرا این کشور دارای فرودگاه های بین المللی متعددی است و می توانید فریت بار به دورتموند را به راحتی و از مسیر هوایی انجام دهید.

 

به طور کلی، وقتی صحبت از جابجایی و مهاجرت به دورتموند و آلمان می شود، حمل و نقل هوایی سریع ترین راه برای رساندن وسایل شما به مقصد است. همچنین می‌توان فریت بار به دورتموند را با سایر روش ‌های حمل و نقل ترکیب کرد؛ برخی از افراد اقلام سبک ‌تر و ضروری را از طریق هوا ارسال می ‌کنند و از گزینه‌ های دیگر برای اجسام سنگین ‌تر استفاده می ‌کنند. با این حال، این گران ترین روش جابجایی است، بنابراین معمولاً نسبت به دریا، جاده یا راه آهن محبوبیت کمتری دارد.

برای استفاده از خدمات فریت بار به دورتموند باید از چند روز قبل از تاریخ پرواز خود به اوهایو به دایره فریت بار فرودگاه بین المللی مراجعه کرده تا برای ورود بار به محوطه مجوزهای لازم را دریافت کنید. سپس بار و محموله خود را تا دایره ارزیابی و بازرسی گمرک حمل کرده تا مورد بازدید و بررسی قرار گیرد. بعد از بازرسی، پته سبز گمرکی برای شما صادر خواهد شد و بعد از این مرحله باید به یکی از شرکت هایی که در زمینه حمل و نقل بین المللی فعالیت دارند ؛ مثل شرکت جهان کالا کارگو مراجعه کرده تا بارنامه و تگ بار برای بار و محموله شما صادر شود. سپس مجددا به دایره فریت بار در فرودگاه مراجعه کنید تا تگ بار بر روی محموله و بار شما نصب شده و برای ارسال کالا به دورتموند اماده شود.

ارسال کالا به دورتموند از مسیر دریایی

فرقی نمی کند شهر مقصد شما در آلمان به یکی از این بنادر اصلی آلمان یعنی هامبورگ و برمرهاون نزدیک باشد یا نه، حمل و نقل بار و محموله از مسر دریایی در سراسر آلمان آسان است. در واقع، اکثر شرکت ‌های فعال در زمینه ارسال کالا به دورتموند، خدماتی را ارائه می ‌دهند تا کالاهای شما را به هر جایی که در آلمان ، قصد مهاجرت به آن را دارید، تحویل دهند.

بنابراین اگر مایل به صرفه جویی در هزینه هستید یا می خواهید وسایل خود را به روشی سازگارتر با محیط زیست نسبت به حمل و نقل هوایی حمل کنید، حمل و نقل دریایی یک گزینه عالی برای ارسال کالا به دورتموند است. البته باید به خاطر داشته باشید که دریافت اقلام از این طریق زمان زیادی طول می کشد، بنابراین هنگام مهاجرت، وسایل ضروری و ارزشمند خود را همراه خود داشته باشید.

برای اینکه بتوانید به درستی تصمیم بگیرید که بار و محموله خود را با استفاده از کدام روش به دورتموند ارسال کنید، بهترین پیشنهاد این است که با یک شرکت معتبر و متخصص در زمینه فریت بار به خارج از کشور مشورت کنید.

شرکت جهان کالا کارگو یکی از معتبرترین و بهترین شرکتهای ایرانی فعال در زمینه فریت بار دورتموند و سایر کشورهای خارجی است که با تخصص و تجربه ای که در این زمینه دارد، می تواند بهترین راهنمایی را در این زمینه به شما ارائه دهد تا بتوانید بهترین و مقرون صرفه ترین روش را برای ارسال کالا به دروتمون ارسال نمایید.

خدمات شرکت جهان کالا کارگو در برگیرنده تمام نیازهای مشتریان از بسته بندی در مبداء ، بارنامه و ارسال بار هوایی توسط ایرلاین های معتبر دنیا ، تا ترخیص بار در گمرکات و تحویل در مقصد می ‌باشد . این شرکت با تمرکز بر حمل بار هوایی بین المللی قادر به خدمت رسانی و ارائه مشاوره رایگان در زمینه حمل بار زمینی نیز می ‌باشد.

 

ویژگی های شرکت جهان کالا کارگو در زمینه حمل بار بین المللی

 

  • حمل و نقل و فریت بار در جهان کالا با بهترین بسته بندی برای جلو گیری از صدمات احتمالی انجام می شود
  • جهان کالا کارگو در جهت مشتری مداری تا حد ممکن از هزینه های اضافی که بر دوش مشتری بوده کاسته است و هزینه ارسال بار منصفانه ای را اخذ مینماید
  • امکان پیگیری آنلاین وضعیت بار و محموله بعد از ارسال بار به خارج از کشور
  • جهان کالا کارگو طرف قرارداد با بیمه های مربوط به باربری میباشد از همین رو میتوانید با آرامش خاطر بار خود را به این شرکت بسپارید
  • حمل و نقل و فریت اثاثیه منزل و شخصی و مبلمان و لوازم منزل از طریق دریائی توسط کانتینر و کشتی از مرز خروجی بندرعباس به کلیه بنادر اروپایی ، آسیایی ، آفریقا ، استرالیا ، آمریکا و کانادا
  • حمل و نقل و فریت بار و لوازم منزل و شخصی و مبلمان و اثاثیه منزل از طریق هوایی (توسط خطوط هوایی داخلی وخارجی) به صورت خرده بار و چارتر از فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی به کلیه فرودگاه های کشورهای اروپایی ، آسیایی ، آمریکا و کانادا
  • مشاوره و انجام کلیه تشریفات گمرکی در مبداء و مقصد و اخذ مجوزهای لازم برای حمل بار به خارج از کشور
  • انجام کلیه امور بسته بندی در محل ، تخلیه و بار گیری و سایر خدمات جانبی مورد نیاز مشتری
  • تعیین شرایط حمل و نقل و فریت بار بصورت هوایی و دریایی اعلام نرخ کتبی خدمات

هزینه فریت بار به دورتموند

تعیین هزینه فریت بار به دورتموند به عوامل و متغیرهای زیادی بستگی دارد و این هزینه با توجه به وزن و حجم بار، مسیری که برای حمل بار دورتموند انتخاب می کنید (دریایی یا هوایی) هزینه های مربوط به بیمه باربر ، هزینه های مربوط به اخذ مجوز و انجام تشریفات گمرکی، هزینه مربوط به بسته بندی بار و هزینه های شرکت حمل و نقذ و نرخ ارز متفاوت و متغییر است. اما به طور کلی ، در هنگام تعیین هزینه فریت بار به دورتموند، هرچه وزن بار و محموله شما بیشتر باشد، هزینه فریت بار کمتر می شود.

 

برای اطلاع از هزینه فریت بار به دورتموند بهتر است با کارشناسان مجرب شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید و اطلاعات دقیق و به روزی را در این زمینه دریافت نمایید :

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

خلاصه مطلب

فریت بار یکی از روش های مطمئن و سریع برای ارسال وسایل شخصی، وسایل منزل، کتاب، مواد غذایی و غیره به سایر کشورهاست و به شما این امکان را می دهد تا با هزینه کمتر و مقرون به صرفه تر، وسایل مورد نیاز خود یا سایر افراد را به دورتموند و یا سایر شهرها و کشورهای دنیا ارسال کنید. برای اینکه تمام مراحل قانونی و مهم را برای فریت بار به دورتموند به درستی انجام شود باید به یک شرکت حمل و نقل معتبر و متخصص در این زمینه مراجعه کنید و پیشنهاد ما به شما شرکت جهان کالا کارگو است . این شرکت با سابقه و تجربه خیلی خوبی که در زمینه فریت بار و کارگو دارد میتواند شما را در این زمینه راهنمایی کرده و با ارائه شرایط عالی ، محموله و بار شما را به دورتموند ارسال خواهد کرد.

اگر مطلب را دوست داشتید امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =