فریت بار به عمان ،بهترین تعرفه و خدمات با جهان کالا کارگو

فریت بار به عمان جهان کالا کارگو

اگر شما نیز به هر دلیلی قصد مسافرت یا مهاجرت به عمان را دارید ، می توانید از خدمات فریت بار به عمان استفاده کنید و دیگر نگرانی از بابت اضافه بار مسافری و هزینه های بالای آن نداشته باشید .زیرا با استفاده از فریت بار به عمان می توانید بار و محموله های خود را در هر وزن و حجمی که هستند به راحتی و کاملا قانونی به این کشور ارسال کنید و کاملا ایمن و سالم در عمان تحویل بگیرید .

 

 

درباره عمان:

درباره عمان

کشور عمان ( به عربی : سلطنه عمان) یا کشور سلطان نشین عمان ، کشوری پادشاهی درشرق شبه جزیره عربستان است و پایتخت آن شهر مسقط می باشد . عمان از شرق به دریای عرب و از شمال به دریای عمان می رسد ، از جنوب با یمن و از غرب با عربستان سعودی و امارت متحده عربی مرز زمینی و با ایران دارای مرز دریایی است .

بخش کوچکی از عمان در قسمت جنوبی تنگه هرمز قرار دارد که مسندم نام دارد . این بخش از سرزمین اصلی جدا افتاده‌ و بخش دیگری از عمان مدحا نام دارد که توسط امارات متحده عربی احاطه شده‌است . این دو قسمت با عنوان برون بوم عمان شناخته شده هستند و از قسمت های اصلی این کشور جدا هستند .

جالب است بدانید کشور عمان نقش میانجیگری را در بین کشورهای خاورمیانه داشته و همچنین  قدیمی ‌ترین دولت مستقل در بین کشورهای عربی را دارد .

از انجایی که ایران و عمان دارای مرز مشترک بوده و بر دو سمت تنگه هرمز مسلط هستند ، روابط بسیار خوبی با یکدیگر داشته و از انجایی که یکی از امن‌ترین کشورهای جهان است ، مهاجرت و مسافرت طولانی مدت از ایران به عمان بسبار متداول بوده و افراد زیادی تمایل دارند تا در این شهر به کار و زندگی خود ادامه دهند .

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با روش های ارسال بار به عمان ؛ هزینه ارسال بار و فریت بار به عمان حتما در ادامه با ما همراه بمانید و با یکی از بهترین شرکت های ایرانی که در زمینه حمل و نقل بین المللی و ارسال بار به عمان فعال است ، آشنا شوید .

فریت بار به عمان:

نحوه ارسال بار هوایی به عمان

معمولا افرادی که به کشورهای دیگر مهاجرت می کنند ، با محدودیت حمل بار مواجه هستند ، اما به هر دلیلی مجبور هستند وسایل و بار اضافی و بیشتری را با خود به کشور مقصد ببرند !

در این شرایط  فریت بار می تواند یکی از گزینه های عالی و سریع برای ارسال تمام چیزهایی باشد که نمی توانید در هواپیما مسافری همراه خود ببرید . در واقع با استفاده از این روش ، با هزینه ای کمتر از هزینه اضافه بار مسافری ، تمام بار و محموله شما به کشور مقصد ارسال خواهد شد .

اگر می خواهید تمام مراحل فریت بار به عمان کاملا دقیق و قانونی و مطابق با قوانین و مقررات فرودگاه بین المللی ایران و عمان و شرکت هواپیمایی مورد نظر شما انجام شود ، بهترین پیشنهاد این است که قبل از هر اقدامی حتما با یکی از شرکت هایی که در زمینه حمل و نقل بین المللی فعال هستند ، مشورت و همکاری کنید .

شرکت جهان کالا کارگو یکی از این شرکت های معتبر و پیشرو در زمینه ارائه خدمات حمل و نقل بین المللی است که می توانیدبه آن اطمینان کرده و تمام مراحل ارسال بار و فریت بار به عمان را با همکاری این شرکت انجام دهید .

 

شرکت جهان کالا ، بعد از بسته بندی ایمن و مطمئن بار ، بار نامه هوایی مخصوصی برای بسته ها صادر می کند که مشخصات و اطلاعات فرستنده و همچنین مواردی مانند وزن کالا ، تعداد بسته ها ، ماهیت کالا ، وزن خالص کل بار ، وزن ناخالص بار ، ابعاد دقیق بسته ها ، فرودگاه مبدا ، فرودگاه مقصد ، هزینه ارسال بار و نرخ تبدیل دلار به ریال در آن درج شده و محموله و بار شما را در امنیت کامل به کشور عمان ارسال می کند .

در واقع خدمات شرکت جهان کالا کارگو در برگیرنده تمام نیازهای مشتریان از بسته بندی در مبداء ، بارنامه و ارسال بار هوایی توسط ایرلاین های معتبر دنیا ، تا ترخیص بار در گمرکات و تحویل در مقصد می ‌باشد . این شرکت با تمرکز بر حمل بار هوایی بین المللی قادر به خدمت رسانی و ارائه مشاوره رایگان در زمینه حمل بار زمینی نیز می ‌باشد .

 ویژگی های شرکت جهان کالا کارگو :

 

  • حمل و نقل و فریت بار در جهان کالا با بهترین بسته بندی برای جلو گیری از صدمات احتمالی انجام می شود
  • جهان کالا کارگو در جهت مشتری مداری تا حد ممکن از هزینه های اضافی که بر دوش مشتری بوده کاسته است و هزینه ارسال بار منصفانه ای را اخذ مینماید
  • امکان پیگیری آنلاین وضعیت بار و محموله بعد از ارسال بار به خارج از کشور
  • جهان کالا کارگو طرف قرارداد با بیمه های مربوط به باربری میباشد از همین رو میتوانید با آرامش خاطر بار خود را به این شرکت بسپارید
  • حمل و نقل و فریت اثاثیه منزل و شخصی و مبلمان و لوازم منزل از طریق دریائی توسط کانتینر و کشتی از مرز خروجی بندرعباس به کلیه بنادر اروپایی ، آسیایی ، آفریقا ، استرالیا ، آمریکا و کانادا
  • حمل و نقل و فریت بار و لوازم منزل و شخصی و مبلمان و اثاثیه منزل از طریق هوایی (توسط خطوط هوایی داخلی وخارجی) به صورت خرده بار و چارتر از فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی به کلیه فرودگاه های کشورهای اروپایی ، آسیایی ، آمریکا و کانادا
  • مشاوره و انجام کلیه تشریفات گمرکی در مبداء و مقصد و اخذ مجوزهای لازم برای حمل بار به خارج از کشور
  • انجام کلیه امور بسته بندی در محل ، تخلیه و بار گیری و سایر خدمات جانبی مورد نیاز مشتری
  • تعیین شرایط حمل و نقل و فریت بار بصورت هوایی و دریایی اعلام نرخ کتبی خدما

بیشتر بدانید: خدمات فریت بار

 ارسال خرده بار به عمان:

ارسال خرده بار به عمان

معمولا برای ارسال خرده بار (محموله هایی با وزن و حجم کمتر از یک تریلی) به کشورهایی که فاصله بسیار نزدیک با کشور مبدا دارند (مثل عمان و ایران) از روش گروپاژ استفاده می شود .

ارسال خرده بار به روش گروپاژ در واقع نوعی حمل و نقل بین المللی در مسیرهای نزدیک و برای بار و محموله کم است که شامل بسته بندی خرده بار به صورت جداگانه است . سپس تمام خرده بارهای بسته  بندی شده در کنار هم و در یک کانتینر یا پالت قرار میگیرند و بعد از بسته بندی کامل به کشور مقصد ارسال خواهد شد . از انجایی که این نوع ارسال خرده بار به عمان بسیار مقرون به صرفه است بسیاری از افراد این روش را برای ارسال خرده بار عمان ترجیح می دهند .

شرکت جهان کالا کارگو کلیه امور بسته بندی در محل ، تخلیه و بار گیری و سایر خدمات جانبی مورد نیاز مشتری را با دقت و طبق استاندارهای موجود انجام می دهد و بعد از انجام تشریفات گمرکی در مبداء و مقصد و اخذ مجوزهای لازم ، خرده بار شما را به عمان ارسال می کند و میتوانید با در دست داشتن بارنامه ، خرده بار خود را در کشور عمان تحویل بگیرید .

نحوه ارسال بار هوایی به عمان:

نحوه ارسال بار هوایی به عمان

اگر تصمیم دارید بار و محموله شما در سریع ترین زمان ممکن به عمان برسد بهترین پیشنهاد این است که از روش ارسال بار هوایی به عمان استفاده کنید .برای اینکه بتوانید از خدمات فریت بار یا ارسال بار هوایی به عمان استفاده کنید باید چند روز قبل از تاریخ پرواز خود به عمان ، به دایره فریت بار فرودگاه بین المللی مراجعه کنید تا برای ورود بار به محوطه مجوز لازم دریافت کنید .

سپس بار و محموله خود را تا دایره ارزیابی و بازرسی گمرک حمل کنید تا مورد بازدید و بررسی قرار بگیرد . بعد از بازرسی ، پته سبز گمرکی برای شما صادر می شود بعد از این مرحله باید به یکی از شرکت هایی که در زمینه حمل و نقل بین المللی فعالیت دارند (مثل شرکت جهان کالا کارگو) مراجعه کنید تا بارنامه و تگ بار برای بار و محموله شما صادر شود . سپس مجددا به دایره فریت بار در فرودگاه مراجعه کنید تا تگ بار بر روی محموله و بار شما نصب شده و برای ارسال بار به عمان اماده شود .

 

البته شما می توانید با همکاری شرکت جهان کالا کارگو ، انجام تمام این مراحل و اخذ مجوزهای لازم و تشریفات کمرگی را به کارشناسان مجرب شرکت جهان کالا کارگو بسپارید و خیالتان از این بابت راحت باشد . زیرا کارشناسان این مجموعه با تمام قوانین و مقررات مربوط به ارسال بار هوایی به عمان آشنا بوده و بار و محموله شما را در شرایطی کاملا ایمن و قانونی برای ارسال به عمان آماده خواهند کرد .

برای خدمات فریت بار به عمان توسط شرکت جهان کالا کارگو لازم است مراحل زیر را انجام دهید :

  • تماس با شرکت جهان کالا کارگو جهت بازدید رایگان کارشناسان مجرب از بار و محموله شما
  • دریافت مشاوره و تعیین شرایط حمل و نقل و فریت بار به عمان بصورت هوایی یا دریایی و اعلام نرخ کتبی خدمات
  • انجام کلیه امور بسته بندی با کیفیت استاندارد در محل ، تخلیه و بار گیری تا فرودگاه امام خمینی
  • انجام کلیه تشریفات گمرکی در مبداء و مقصد و اخذ مجوزهای لازم برای ارسال بار به عمان
  • صدور بارنامه مخصوص
  • ارسال بار یا فریت بار به عمان
  • امکان پیگیری بارتا رسیدن به عمان

هزینه ارسال بار به عمان:

هزینه ارسال بار به عمان

 

هزینه ارسال بار به عمان با توجه  به اندازه و وزن بار و محموله شما و مسیری که برای ارسال بار به عمان (دریایی یا هوایی) انتخاب کردید ، متفاوت خواهد بود .

علاوه بر این عواملی مثل هزینه بسته بندی ، بیمه ، گمرک و ترخیص کالا و غیره نیز بر روی هزینه نهایی ارسال بار به عمان اثرگذار هستند . اما با این حال میتوانید با همکاری بهترین شرکتهای حمل و نقل بین المللی مثل شرکت جهان کالا کارگو در هزینه های خود صرفه جویی کرده و فریت بار به عمان را با قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی انجام دهید .

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با هزینه فریت بارو ارسال بار به عمان می توانید با شماره تلفن های شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید :

 

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ 

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

  خلاصه مطلب

استفاده از خدمات فریت بار و ارسال بار به عمان یکی از روش های مطمئن و عالی برای ارسال وسایل شخصی به این شهر است و به شما این امکان را می دهد تا با هزینه مناسب ، وسایل و کالاهای مورد نیاز خود را  به عمان و یا سایر شهرها و کشورهای دنیا ارسال نمایید .

 

اگر مطلب را دوست داشتید امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =