بهترین شرکت برای فریت بار به فلوریدا: جهان کالا کارگو

فریت بار به فلوریدا

اگر شما نیز جز ان دسته از افرادی هستید که قصد مهاجرت به فلوریدا را دارید و می خواهید با روش های فریت بار به فلوریدا آشنا شوید و با همکاری بهترین و معتبرترین شرکت ایرانی، وسایل و لوازم شخصی و مورد نیاز خود را به فلوریدا ارسال کنید، حتما در ادامه این بخش با ما همراه بمانید تا هم اطلاعات خوبی در رابطه با فریت بار به فلوریدا کسب کنید و هم با معتبرترین شرکت ایرانی که در زمینه فریت بار و ارسال کالا به فلوریدا و سایر کشورهای دنیا فعال است آشنا شوید.

درباره فلوریدا

فلوریدا (Florida) یکی از ایالت های واقع در قسمت جنوب شرقی آمریکاست که از شمال با ایالت جورجیا، از شرق با اقیانوس اطلس، از جنوب با تنگه فلوریدا، از غرب با خلیج مکزیک و از شمال‌ غرب با ایالت آلاباما دارای مرز مشترک است.

شهر تالاهاسی (Tallahassee) پایتخت ایالت فلوریداست و شهر جکسون ویل (Jacksonville) پرجمعیت ترین و بزرگترین شهر این ایالت از نظر مساحت است و کلان شهر میامی (Miami metropolitan) پرجمعیت‌ترین منطقه شهری ایالت فلوریدا محسوب می شود.

از آنجایی که فلوریدا هم از نظر اقتصادی و سطح زندگی و هم از نظر دارا بودن مراکز آموزش عالی و دانشگاه های معتبر، دارای سطح بسیار بالایی است، بسیاری از افرادی که قصد مهاجرت دارند، این ایالت از آمریکا را برای ادامه کار، زندگی و تحصیل خود انتخاب می کنند.

 

 

فریت بار به فلوریدا:

فریت بار کالا یا ارسال کالا به خارج از کشور معمولا برای محموله هایی که دارای ماهیت شخصی بوده مورد استفاده قرار می گیرد و معمولا این محموله ها بزرگتر و سنگین تر از محموله هایی هستند و از طریق پست مرسوم مرسوله ارسال نمی شوند.

معمولا از فریت بار برای ارسال این کالاها به مقصد مورد نظر در خارج از کشور استفاده می شود.البته این محدودیت وزن و اندازه محموله بار در هر شرکت متفاوت خواهد بود.

به عنوان مثال شرکت جهان کالا کارگو فریت بار به فلوریدا را برای بارهایی که دارای وزن بیشتر از ۴۵ کیلوگرم است را انجام می دهد.برای بهره مندی از خدمات فریت بار به فلوریدا  باید تمام چیزهایی که در بسته بندی و محموله شما وجود دارد را با دقت و تمام جزئیات یادداشت کنید.

محموله و بار شما باید دارای ماهیت شخصی باشد یعنی شامل وسایل و لوازم شخصی بوده و هیچ کدام از مواردی که در بسته بندی قرار داده اید ماهیت تجاری نداشته باشد و جز اقلام ممنوعه برای ارسال به فلوریدا نباشد.

برای اینکه تمام مراحل فریت بار به فلوریدا کاملا دقیق و قانونی پیش رود و با هیچگونه مشکلی در این زمینه مواجه نشوید لازم است که با یک شرکت معتبر و متخصص در زمینه فریت بار و کارگو همکاری داشته باشید.ا

ین شرکت ها معمولا تمام مراحل فریت بار به فلوریدا و خارج از کشور را از بسته بندی بار و محموله گرفته تا حمل بار از درب منزل تا فرودگاه بین المللی و انجام اقدامات قانونی در زمینه صدور بارنامه و انجام تشریفات گمرکی و اخذ مجوزهای لازم را مطابق با قوانین بین المللی و قوانین کشور مقصد انجام خواهند تا خیالتان از همه لحاظ راحت باشد.

چرا فریت بار به فلوریدا با جهان کالا کارگو؟ 

شرکت جهان کالا کارگو یکی از شرکت های معتبر و متخصص در زمینه فریت بار و کارگو است که می توانید برای فریت بار به فلوریدا به آن اطمینان کرده و همکاری خیلی خوبی را با این شرکت تجربه کنید.

این شرکت بعد از انجام مراحل قانونی برای فریت بار به فلوریدا، بارنامه هوایی که حاوی اطلاعات فرستنده، اطلاعات گیرنده و محتویات بار است را برای شما صادر می کند و سپس بار و محموله شما را با ایرلاین های معتبر به سمت فلوریدا ارسال خواهد کرد.

نکته قابل توجهی که در رابطه با شرکت جهان کالا کارگو لازم است بدانید این است که این شرکت، امکان پیگیری انلاین محموله و بار از زمان ارسال تا تحویل در فلوریدا را برای مشتریان خود فراهم کرده است تا خیالتان از بابت ارسال کالا به فلوریدا راحت باشد.

برای اینکه بار و محموله خود را به فلوریدا ارسال کنید می توانید هم از مسیر دریایی و هم از مسیر هوایی برای این منظور استفاده کنید. اگر بار و محموله شما دارای وزن بسیار سنگینی است و قصد دارید اسباب و وسایل منزل مثل مبلمان، کمد، فرش و وسایل اینچنینی را به فلوریدا ارسال نمایید بهترین پیشنهاد این است که از مسیر دریایی برای ارسال کالا به فلوریدا استفاده کنید.

در این روش بار و محموله شما در بسته بندی کاملا استاندارد و ایمن در پالت های مخصوص قرار می گیرد و بعد از بارگیری کامل کشتی باربری، به سمت فلوریدا ارسال خواهد شد. ارسال کالا با کشتی معمولا زمان بر بوده و به نسبت دارای هزینه کمتری خواهد بود.

اما اگر می خواهید فریت بار به فلوریدا را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهید و محموله خود را خیلی زود در شهر یا کشور مقصد خود دریافت نمایید، بهترین پیشنهاد این است که از روش هوایی برای حمل کالا به فلوریدا استفاده کنید.

این روش اگرچه دارای هزینه بیشتری است اما به شما این اطمینان داده می شود که در کوتاه ترین زمان ممکن و در شرایطی کاملا ایمن بار و محموله شما به فلوریدا ارسال خواهد شد.

 

فریت بار به فلوریدا با جهان کالا کارگو

 

مراحل ارسال کالا به فلوریدا

برای اینکه از خدمات فریت بار به فلوریدا استفاده کنید لازم است که از چند روز قبل از تاریخ پرواز خود به فلوریدا، به دایره فریت بار فرودگاه بین المللی مراجعه کرده تا برای ورود بار و محوله خود به محوطه مجوز لازم را دریافت نمایید.

سپس بار و محموله خود را به دایره ارزیابی و بازرسی گمرک حمل کرده تا مورد بازدید و بررسی قرار گیرد. بعد از بازرسی، پته سبز گمرکی برای بار و محموله صادر می شود بعد از این مرحله باید به یکی از شرکت هایی که در زمینه حمل و نقل بین المللی فعالیت دارند مراجعه کنید تا بارنامه و تگ بار برای بار و محموله شما صادر شود.

سپس مجددا به دایره فریت بار در فرودگاه مراجعه کنید تا تگ بار بر روی محموله و بار شما نصب شده و برای ارسال بار به فلوریدا اماده شود.از آنجایی که کارشناسان حاضر در شرکت جهان کالا کارگو با تمام قوانین و الزامات لازم برای فریت بار به فلوریدا و خارج از کشور آشنا هستند به شما کمک می کنند تا تمام مراحل قانونی و لازم برای اخذ مجوز و تشریفات گمرکی را به بهترین شکل ممکن پیش ببرید و خیالتان از تمام جهات راحت باشد.

ویژگی های شرکت جهان کالا کارگو در زمینه حمل بار بین المللی:

  • حمل و نقل و فریت بار در جهان کالا با بهترین بسته بندی برای جلو گیری از صدمات احتمالی انجام می شود
  • جهان کالا کارگو در جهت مشتری مداری تا حد ممکن از هزینه های اضافی که بر دوش مشتری بوده کاسته است و هزینه ارسال بار منصفانه ای را اخذ مینماید
  • امکان پیگیری آنلاین وضعیت بار و محموله بعد از ارسال بار به خارج از کشور
  • جهان کالا کارگو طرف قرارداد با بیمه های مربوط به باربری میباشد از همین رو میتوانید با آرامش خاطر بار خود را به این شرکت بسپارید
  • حمل و نقل و فریت اثاثیه منزل و شخصی و مبلمان و لوازم منزل از طریق دریائی توسط کانتینر و کشتی از مرز خروجی بندرعباس به کلیه بنادر اروپایی ، آسیایی ، آفریقا ، استرالیا ، آمریکا و کانادا
  • حمل و نقل و فریت بار و لوازم منزل و شخصی و مبلمان و اثاثیه منزل از طریق هوایی (توسط خطوط هوایی داخلی وخارجی) به صورت خرده بار و چارتر از فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی به کلیه فرودگاه های کشورهای اروپایی ، آسیایی ، آمریکا و کانادا
  • مشاوره و انجام کلیه تشریفات گمرکی در مبداء و مقصد و اخذ مجوزهای لازم برای حمل بار به خارج از کشور
  • انجام کلیه امور بسته بندی در محل ، تخلیه و بار گیری و سایر خدمات جانبی مورد نیاز مشتری
  • تعیین شرایط حمل و نقل و فریت بار بصورت هوایی و دریایی اعلام نرخ کتبی خدمات

هزینه فریت بار به فلوریدا

 

هزینه فریت بار به فلوریدا:

هزینه فریت بار به فلوریدا معمولا با توجه به عوامل مختلفی محاسبه می شود و به همین دلیل نمی توان یک هزینه ثابت و مشخص برای آن بیان کرد. به طور کلی هزینه ارسال بار به فلوریدا با توجه به هزینه بسته بندی محموله، هزینه شرکت برای ثبت و ارسال محموله، ارزش محموله،  وزن و ابعاد محصول یا کالا، مبدا کالاهایی که ارسال می کنید و فاصله ان تا شهر یا کشور مقصد، هزینه گمرک و غیره تعیین می شود.

برای اینکه بتوانید با هزینه فریت بار به فلوریدا آشنا شوید بهترین پیشنهاد این است که با کارشناسان مجرب شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید و به طور تقریبی از هزینه ارسال بار به فلوریدا مطلع شوید:

برای اطلاع از هزینه فریت بار به فلوریدا بهتر است با کارشناسان مجرب شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید و اطلاعات دقیق و به روزی را در این زمینه دریافت نمایید :

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

خلاصه مطلب

فریت بار و ارسال بار به فلوریدا یکی از روش های مطمئن و عالی برای ارسال وسایل شخصی به این شهر است و به شما این امکان را می دهد تا با هزینه مناسب، وسایل و کالاهای مورد نیاز خود را  به فلوریدا و یا سایر شهرها و کشورهای دنیا ارسال نمایید.

شما میتوانید با همکاری شرکت جهان کالا کارگو ، تمام مراحل قانونی برای فریت بار یا ارسال بار به فلوریدا را به بهترین شکل ممکن انجام دهید و ارسال بار ایمن و مطئنی به این شهر داشته باشید.

اگر مطلب را دوست داشتید امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + چهارده =