برترین شرکت برای فریت بار به لاس وگاس : جهان کالا کارگو

فریت بار به لاس وگاس

استفاده از خدمات فریت بار به لاس وگاس می تواند به شما کمک کند تا تمام وسایل و لوازم شخصی و مورد نیاز خود را در هر وزن و حجمی که هستند کاملا ایمن و سالم و از مسیر قانونی به لاس وگاس بفرستید و در زمان مناسب و مورد نظر خودتان، در این شهر تحویل بگیرید.

 

درباره لاس وگاس

لاس وگاس (Las Vegas) پرجمعیت ترین شهر ایالت نوادا (Nevada) در ایالات متحده آمریکاست که در جنوب غربی آمریکای شمالی واقع شده و به عنوان پایتخت سرگرمی در جهان معروف است و به همین دلیل به عنوان یکی از پر بازدیدترین مقاصد گردشگری جهان نیز شناخته شده است.

لاس وگاس جز شهرهای بسیار گران محسوب می شود و از آنجایی که نماد گرایی در معماری این شهر جایگاه ویژه ای دارد، سازه های مشهور دنیا از جمله برج ایفل و برج خلیفه و غیره به زیباترین شکل ممکن در این شهر شبیه سازی شده اند و همین موضوع باعث شده تا لاس وگاس یک لوکیشن خوب برای عکاسی و تهیه فیلم و موزیک ویدئوهای مختلف تبدیل شود.

از انجایی که شهر لاس وگاس یکی از شهرهای محبوب و پرطرفدار برای گذراندن تعطیلات طولانی مدت به همراه سرگرمی های متنوع است، بسیاری از افراد تصمیم می گیرند تا این شهر را یا برای مسافرت و یا برای زندگی انتخاب کنند.

 

فرقی نمی کند با چه هدفی قصد رفتن به لاس وگاس را داشته باشید، در هر صورت لازم است یک سری وسایل و لوازم مورد نیازتان را با خود به لاس وگاس ببرید و اگر وزن و حجم این وسایل بیشتر از مقدار مجاز بار مسافری باشد، مطمئنا باید هزینه زیادی را بابت حمل اضافه بار مسافری پرداخت نمایید.

برای اینکه اطلاعات بیشتری در رابطه با فریت بار به لاس وگاس یا حمل بار هوایی به لاس وگاس کسب کنید و از هزینه فریت بار به لاس وگاس مطلع شوید، حتما در ادامه با ما همراه بمانید.

فریت بار به لاس وگاس:

فریت بار یا ارسال بار به لاس وگاس یکی از خدمات کاربردی و ارزشمندی است که توسط شرکت های حمل و نقل بین المللی به افرادی است که قصد دارند به این شهر، سفر یا مهاجرت داشته باشند.

با بهره مندی از این خدمات می توانید تمام وسایل و اثاثیه منزل، لوازم شخصی، مواد غذایی مجاز، کتاب، مبلمان و هر ان چیزی که ممکن است در لاس وگاس به آن نیاز داشته باشید را از مسیر قانونی و کاملا ایمن و مطمئن به این شهر ارسال کنید و در زمان مناسب و تعیین شده در لاس وگاس تحویل بگیرید.

شرکت جهان کالا کارگو یکی از شرکت های پیشرو در ارائه خدمات باربری بین المللی است که تمام مراحل ارسال بار به لاس وگاس از بسته بندی استاندارد و ایمن گرفته تا حمل بار و محموله از درب منزل تا فرودگاه بین المللی را بر عهده می گیرد و بعد از انجام تشریفات گمرکی و اخذ مجوزهای لازم برای ارسال بار به لاس وگاس، بارنامه مخصوصی برای شما صادر می کند و سپس بار و محموله شما را از مسیر دریایی یا هوایی به لاس وگاس  ارسال خواهد کرد.

 

فریت بار به لاس وگاس با جهان کالا

به طور کلی مراحل فریت بار به لاس وگاس با همکاری شرکت جهان کالا کارگو به ترتیب زیر خواهد بود :

  • تماس با شرکت جهان کالا کارگو
  • بازدید رایگان کارشناسان مجرب از بار و محموله شما
  • تعیین بهترین مسیر برای ارسال بار به لاس وگاس (دریایی یا هوایی) و تعیین هزینه ارسال بار از ایران به لاس وگاس
  • بسته بندی کاملا استاندارد و ایمن توسط شرکت جهان کالا کارگو
  • حمل بار از درب منزل تا فرودگاه بین المللی
  • انجام تشریفات قانونی و اخذ مجوزهای لازم و ضروری برای ارسال بار به لاس وگاس
  • صدور بارنامه
  • امکان پیگیری بار و محموله تا زمان رسیدن به لاس وگاس

 حمل بار هوایی به لاس وگاس:

اگر قصد دارید بار و محموله ای که به لاس وگاس ارسال می کنید در کوتاه ترین زمان ممکن در این شهر تحویل بگیرید، بهترین پیشنهاد این است که از خدمات حمل بار هوایی به لاس وگاس  استفاده کنید.

با استفاده از خدمات حمل بار هوایی می توانید تمام وسایل و لوازم شخصی مورد نیاز خود یا عزیزانتان را بدون نگرانی از حجم و وزن این وسایل به لاس وگاس ارسال کنید و کاملا ایمن و مطمئن در این شهر تحویل بگیرید  .

برای بهتره مندی از خدمات حمل بار هوایی به لاس وگاس لازم است که حتما با یک شرکت معتبر و حرفه ای که در زمینه حمل و نقل بین المللی فعالیت دارد، همکاری کرده و ارسال بار هوایی به لاس وگاس را کاملا قانونی و مطمئن از طریق این شرکت انجام دهید.

 

شرکت جهان کالا کارگو یکی از شرکت های حرفه ای و متخصص در زمینه باربری بین المللی است که خدمات فریت بار و ارسال بار به خارج از کشور را با بهترین شرایط و مقرون به صرفه ترین قیمت به مشتریان خود ارائه می دهد.

خدمات شرکت جهان کالا کارگو در برگیرنده تمام نیازهای مشتریان از بسته بندی در مبداء، بارنامه و ارسال بار هوایی توسط ایرلاین های معتبر دنیا، تا ترخیص بار در گمرکات و تحویل در مقصد می ‌باشد. این شرکت با تمرکز بر حمل بار هوایی بین المللی قادر به خدمت رسانی و ارائه مشاوره رایگان در زمینه حمل بار زمینی نیز خواهد بود.

 

نکته ای که در رابطه با حمل بار هوایی به لاس وگاس وجود دارد این است که این روش معمولا دارای هزینه بالا تری است و برای ارسال بار و وسایلی که از نظر وزن بسیار سنگین بوده و یا از نظر حجم، فضای زیادی را اشغال می کنند مثل مبلمان و کمد و غیره دارای محدودیت بوده و لازم است قبل از انتخاب مسیر حمل بار به لاس وگاس، حتما ار کارشناسان مجرب شرکت جهان کالا کارگو تقاضا کنید تا از محموله و بار شما بازدید کرده و سپس بهترین و مناسب ترین مسیر برای حمل بار به لاس وگاس را به شما پیشنهاد دهند.

 

حمل بار هوایی به لاس وگاس

هزینه فریت بار به لاس وگاس:

هزینه فریت بار به لاس وگاس به عوامل مختلفی مثل حجم و وزن بار و محموله شما، هزینه های مربوط به بسته بندی و پالت بندی بار و محموله، هزینه های مربوط به گمرک و ترخیص کالا، هزینه بیمه، هزینه های جانبی شرکت حمل و نقل، نرخ ارز و غیره بستگی دارد و به همین دلیل نمی توان هزینه ثابت و مشخصی را به عنوان هزینه فریت بار به لاس وگاس بیان کرد.

البته لازم است بدانید جهان کالا کارگو در جهت مشتری مداری تا حد ممکن از هزینه های اضافی که بر دوش مشتری بوده کاسته است و هزینه ارسال بار منصفانه ای را اخذ مینماید.

 

برای کسب اطلاعات دقیق تر در رابطه با هزینه ارسال بار به لاس وگاس میتوانید با شماره تلفن های شرکت جهان کالا کارگوتماس بگیرید :

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ 

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

 

خلاصه مطلب

با استفاده از خدمات فریت بار و ارسال بار به لاس وگاس می توانید تمام وسایل و لوازم شخصی مورد نیاز خود را بدون نگرانی از حجم و وزن این وسایل، کاملا قانونی و ایمن به این شهر ارسال کرده و در بهترین و مناسب ترین زمان در لاس وگاس تحویل بگیرید.

برای اینکه تمام مراحل ارسال بار به لاس وگاس کاملا دقیق و قانونی انجام شود بهترین کار این است که با یک شرکت حمل و نقل بین المللی مثل شرکت جهان کالا کارگو همکاری داشته باشید.

اگر مطلب را دوست داشتید امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 8 =