فریت بار به لس آنجلس

فریت بار به لس آنجلس

اگر شما نیز قصد دارید فریت بار به لس آنجلس انجام دهید و می خواهید اطلاعاتی را در رابطه با هزینه ارسال بار به لس آنجلس کسب کنید و با نحوه ارسال بار هوایی به لس انجلس بیشتر آشنا شوید و معتبرترین شرکت ایرانی برای فریت بار به لس آنجلس را بشناسید، حتما در ادامه با ما همراه باشید و اطلاعات خوبی در این زمینه کسب کنید.

بیشتر بخوانید : فریت بار به آمریکا

 

درباره لس آنجلس

لس آنجلس (Los Angeles) به اختصار LA، بزرگترین و شناخته ترین شهر ایالت کالیفرنیا آمریکاست و از آن با عنوان شهر فرشتگان نیز یاد می شود. لس آنجلس یکی از شهرهای غربی آمریکا بوده و مهاجران بسیار زیادی از کشورهای مختلف دنیا این شهر را برای ادامه زندگی انتخاب کردند و ایرانیان نیز یکی از این گروه های مهاجر در آمریکا و لس آنجلس هستند و همین موضوع باعث شده تا نه تنها تعداد افرادی که به لس آنجلس سفر می کنند، زیاد باشد بلکه استفاده از خدمات فریت بار به لس آنجلس و حمل بار به لس آنجلس نیز بیشتر از قبل مورد توجه قرار گرفته و بسیاری از افراد به جای حمل اضافه بار مسافری، تصمیم می گیرند تا بار و وسایل مورد نیاز خود را از طریق خدمات حمل و نقل بین المللی به لس آنجلس ارسال کنند.

 

فریت بار به لس آنجلس

چه خودتان قصد مهاجرت به لس آنجلس را داشته باشید و چه عزیزانتان در این شهر زندگی کنند ؛ در هر صورت ارسال بار به لس آنجلس به شما این امکان را می دهد تا بتوانید تمام وسایل و لوازم مورد نیاز خود مثل اثاثیه منزل، وسایل کار، کتاب، مواد غذایی، لباس و غیره را به راحتی به لس آنجلس ارسال کنید وکاملا ایمن و مطمئن در شهر مقصد تحویل بگیرید.

برای اینکه تمام مراحل فریت بار به لس آنجلس به درستی انجام شود و تمام اقدامات قانونی و مجوزهای لازم برای این منظور دریافت شود، لازم است که حتما به یک شرکت حمل و نقل بین المللی معتبر که در زمینه فریت بار و کارگو فعالیت دارند مراجعه کنید.

چرا که این شرکت ها از تمام قوانین و مقررات کشورهای دنیا در زمینه فریت بار و ارسال بار آگاه بوده و در کنار ارائه مشاوره در رابطه با انتخاب بهترین مسیر برای فریت بار به لس آنجلس، به شما این امکان را میدهد تا بار خود را از زمانی که تحویل داده اید و تا زمان دریافت کالا و بسته در لس آنجلس پیگری کنید.

شرکت جهان کالا کارگو یکی از این شرکت های معتبر و متخصص در زمینه فریت بار و ارسال بار به تمام شهرها و کشورهای دنیاست که میتواند بهترین شرایط برای ارسال بار و فریت بار به لس انجلس را برای شما فراهم کرده و تمام مراحل مربوط به تشریفات گمرکی و اخذ مجوزهای لازم برای فریت بار به لس آنجلس را کاملا دقیق و قانونی انجام دهد و بار و محموله شما را کاملا ایمن و مطمئن به شهر مقصد ارسال خواهد کرد.

 

ارسال بار به لس آنجلس
ارسال بار به لس آنجلس

نحوه ارسال بار هوایی به لس آنجلس

اگر تصمیم دارید بار و محموله شما در زمان مناسب به لس آنجلس برسد، بهترین کار این است که از ارسال بار هوایی به لس انجلس استفاده کنید. به طور کلی حمل و نقل هوایی برای وسایل کم حجم و کوچک مثل البسه و کیف وکفش ، شکننده مثل ظروف، ارزشمند و فسادپذیر  بهترین انتخاب است اما لازم است بدانید که ارسال بار هوایی به لس آنجلس، با توجه به گران تر بودن نرخ سوخت مصرفی هواپیما، هزینه بالاتری نسبت به روش حمل دریایی دارد.

توجه داشته باشید که شما میتوانید لوازم پرحجم مثل  مبلمان منزل  را هم به روش هوایی ارسال کنید اما با توجه به ابعاد و حجم مبلمان، هزینه زیادی را باید به شرکت هواپیمایی و لاین هوایی مربوطه پرداخت کنید.

در ادامه به مراحل و نحوه ارسال بار به لس آنجلس از طریق شرکت جهان کالا کارگو اشاره کردیم :

  • تماس با شرکت جهان کالا کارگو برای بازدید رایگان کارشناسان مجرب از بار و محموله شما
  • تعیین بهترین مسیر برای ارسال بار به لس انجلس (دریایی یا هوایی) و مشخص کردن هزینه حمل بار به لس آنجلس
  • بسته بندی کاملا استاندارد و ایمن توسط شرکت جهان کالا کارگو
  • حمل بار از درب منزل تا فرودگاه بین المللی
  • انجام تشریفات قانونی و اخذ مجوزهای لازم و ضروری برای فریت بار به لس انجلس
  • صدور بارنامه
  • امکان پیگیری محمولات ارسال شده به لس آنجلس

کالاهای ممنوعه برای ارسال به لس آنجلس

البته لازم است بدانید که برای ارسال بار به لس آنجلس و سایر شهرها و کشورهای دنیا با توجه به قوانین و مقررات آن کشور، محدودیت ها و ممنوعیت هایی وجود دارد و دقت داشته باشید که کالاهایی که برای ارسال به لس آنجلس دارای ممنوعیت و محدودیت هستند در بسته بندی شما وجود نداشته باشد. برخی از کالاهایی که ورود آن به آمریکا و لس آنجلس با ممنوعیت و محدودیت مواجه است را در زیر نام برده ایم :

 

  • هر چیزی که از خز سگ یا گربه ساخته شده باشد
  • مواد مخدر
  • حیوانات در معرض انقراض
  • طلا از کشورهایی همچون کوبا، ایران، لیبی، صربستان و سودان
  • محصولات کشورهای تحریم شده از جمله کوبا، ایران، کره شمالی، میانمار، سودان و سوریه
  • مارک های تجاری و مقالات نقض حق چاپ، طراحی های غیرقانونی و نرم افزارهای سرقتی
  • مصنوعات فرهنگی
  • گوشت یا محصولات گوشتی
  • بیشتر میوه ها و سبزیجات
  • غنائم شکار
  • گیاهان، دانه ها و خاک
  • اسلحه گرم

 

هزینه ارسال بار به لس آنجلس
هزینه ارسال بار به لس آنجلس

هزینه ارسال بار به لس آنجلس

به طور کلی هزینه ارسال بار به لس آنجلس با توجه به موارد مختلفی مثل وزن و حجم بار و  محموله شما و مسیری که برای ارسال بار به لس آنجلس (هوایی یا دریایی) انتخاب کردید، بستگی داشته و متفاوت خواهد بود. اما به طور کلی برای اینکه هزینه فریت بار به لس انجلس برای شما مناسب باشد لازم است یک شرکت حمل و نقل حرفه ای و با تجربه را در این زمینه انتخاب کنید. شرکت جهان کالا کارگو یکی از این شرکت های معتبر و حرفه ای در زمینه فریت بار به لس انجلس و سایر شهرها و کشورهای دنیاست که دارای قیمت رقابتی بوده و به شما این اطمینان را میدهد که کالا و محموله را با روشی کاملا ایمن و مطمئن و سریع به لس انجلس ارسال می کند.

برای کسب اطلاعان بیشتر در رابطه با هزینه ارسال بار به لس انجلس می توانید با شماره تلفن های شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید :

 

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ 

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

خلاصه مطلب

فریت بار به لس آنجلس یکی از روش های مطمئن و سریع برای ارسال وسایل شخصی، وسایل منزل، کتاب، مواد غذایی و غیره بوده و به شما این امکان را میدهد تا با صرف هزینه کمتر، وسایل مورد نیاز خود یا سایر افراد را به این شهر ارسال کنید. برای اینکه تمام مراحل قانونی و مهم را برای ارسال بار به لس انجلس به درستی انجام شود بهتر است با شرکت جهان کالا کارگو همکاری داشته باشید تا هم از خدمات بسته بندی استاندارد، انجام تشریفات گمرکی و اخذ مجوزهای قانونی این شرکت استفاده کنید و هم با استفاده از شرایط عالی، محموله و بار خود را به لس آنجلس ارسال کنید.

 

اگر مطلب را دوست داشتید امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 20 =