فریت بار به مونترال

ارسال بار به مونترال

افرادی که قصد مهاجرت به مونترال دارند و یا دوستان و عزیزان انها در این شهر ساکن هستند، می توانند با استفاده از خدمات فریت بار به کانادا و ارسال بار مونترال، تمام وسایل و لوازم شخصی و مورد نیاز خود یا عزیزانشان را به راحتی و با ایمن ترین روش به مونترال ارسال نمایید. این روش حمل و نقل بین المللی می توانند تمام دغدغه و نگرانی شما از بابت حمل اضافه بار مسافری را برطرف کرده و به شما این امکان را می دهد تا بتوانید لوازم شخصی، اثاثیه منزل، کتاب و هر انچیزی که از نظر قانونی مجاز است را با هزینه عالی و کاملا ایمن و مطمئن به مونترال بفرستید !

درباره شهر مونترال

مونترال (Montreal) بزرگترین شهر در جنوب غرب استان کِبِک (Quebec) در شرق کانادا (Canada) است و به عنوان دومین شهر بزرگ کانادا و پانزدهمین شهر بزرگ امریکای شمالی نیز شناخته شده و معروف است. جالب است بدانید که مونترال بعد از پاریس، دومین شهر بزرگ با زبان فرانسوی است (حدود ۶۷ درصد ساکنان آن فرانسه زبان هستند) اما امروزه جمعبت مهاجر و انگلیسی زبان مونترال نیز به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

از لحاظ جغرافیایی، مونترال در ۵۳۹ کیلومتری شمال شرقی تورنتو (Toronto) و در ۱۹۰ کیلومتری شرق اتاوا (Ottawa) قرار دارد.

شهر مونترال مرکز تجاری – صنعتی – فرهنگی کبک است و مجموعه ا از فرهنگ های مختلف را در خود جای داده است. مونترال همچنین یکی از اصلی ترین مقاصد ایرانیان برای مهاجرت به کاناداست و تعداد زیادی ایرانی موقیم در مونترال وجود دارد.

اگر از طرفداران هنر و معماری هستید و یا قصد دارید یک تاجر حرفه ای و بین المللی باشید، شهر مونترال می تواند شهر مناسبی برای شما باشد ؛ زیرا مونترال پایتخت فرهنگی کاناداست و مرکز انجام مبادلات تجاری و کانون فعالیت‌های اقتصادی در ایالت کبک محسوب می شود.

این شهر بسیار آرام و دنج است و از لحاظ اقتصادی در کانادا بسیار برجسته است  و به دلیل رشد اقتصادی بسیار بالایی که دارد، به عنوان قطب اقتصادی در کانادا محسوب می شود و هزینه زندگی در این شهر بسیار بالاست !

 

اگر تمایل دارید با شرایط ارسال بار به مونترال بیشتر آشنا شوید و شرکت حمل و نقل بنی المللی معتبر در زمینه فریت بار و ارسال بار مونترال را بشناسید، حتما در ادامه با ما همراه بمانید.

حمل بار به مونترال
حمل بار به مونترال

حمل بار به مونترال

آیا قصد دارید به مونترال یا هر نقطه دیگری در کانادا نقل مکان می کنید و می خواهید اموال خود را جابجا کنید؟ یا در حال تحصیل در مونترال هستید و می خواهید کتابهای خود را به این شهر ارسال کنید؟ یا شاید در هنگام سفر به مونترال آنقدر خرید کرده اید و یا به قدری لوازم شخصی دارید که بار شما برای هواپیما بسیار بزرگ و سنگین بوده و از خود می پرسید که چگونه می توان همه اینها را کاملا ایمن و راحت به مونترال ارسال کرد ؟

بهترین پیشنهاد برای شما این است که از فریت بار به مونترال استفاده کنید.شما می توانید با بهره گیری از خدمات حمل بار به مونترال توسط شرکت جهان کالا کارگو، ​​محموله های خود را به سرعت، با اطمینان و با قیمت عالی به مونترال ارسال کنید و کاملا سالم، قانونی و ایمن در این شهر تحویل بگیرید.

فریت بار به مونترال

فریت بار معمولا برای افرادی که قصد مهاجرت به کشور دیگری دارند، مورد استفاده قرار می گیرد تا بتوانند وسایل و لوازم مورد نیاز خود را از طریق فریت بار به کشور مقصد ارسال کنند. این نوع ارسال بار برای مقاصد شخصی انجام می گیرد و هیچ ماهیت تجاری ندارد و به نوعی بار خصوصی محسوب شده و از فریت بار برای ارسال آن استفاده می شود.

فریت بار به مونترال را می توانید با همکاری شرکت های معتبر و حرفه ای که در زمینه حمل و نقل بین المللی فعالیت دارند انجام دهید. شرکت جهان کالا کارگو یکی از این شرکت های معتبری است که در زمینه باربری بین المللی پیشرو بوده و خدمات فریت بار و ارسال بار به مونترال را با مقرون صرفه ترین قیمت به مشتریان خود ارائه می دهد.

شرکت جهان کالا تمام مراحل فریت بار به مونترال از بسته بندی استاندارد و ایمن گرفته تا حمل بار و تخلیه در فرودگاه بین المللی، انجام تشریفات گمرکی و اخذ مجوزهای لازم برای ارسال بار هوایی به مونترال را انجام میدهد و از تمام قوانین و مقرراتی که برای فریت بار به مونترال و کانادا وجود دارد مطلع است و تمام کارهایی که برای ارسال بار ایمن و مطمئن به مونترال باید انجام شود را کاملا دقیق و درست انجام خواهد داد تا خیالتان از بابت سالم و به موقع رسیدن بار و محموله به مونترال راحت باشد.

 

این شرکت بعد از انجام مراحل قانونی برای فریت بار به مونترال، بارنامه هوایی که حاوی اطلاعات فرستند، اطلاعات گیرنده و محتویات بار است را برای شما صادر می کند و سپس بار و محموله شما را با ایرلاین های معتبر مثل ایرلاین های ایران ایر، ماهان، امارات، قطر ایرویز یا ترکیش ایر به سمت مونترال انجام خواهد شد.

 نکته دیگری که در رابطه با شرکت جهان کالا کارگو وجود دارد این است امکان پیگیری انلاین محموله و بار از زمان ارسال تا تحویل در مونترال را برای مشتریان خود فراهم کرده است تا خیالتان از بابت ارسال بار هوایی به مونترال کاملا راحت باشد.

 

هزینه فریت بار به مونترال
هزینه فریت بار به مونترال

هزینه فریت بار به مونترال

فریت بار به مونترال دارای هزینه ثابت و مشخصی نیست. بنابراین، اگر می خواهید بدانید هزینه ارسال بار به مونترال چقدر است، بهتر است با کارشناسان شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید. کارشناسان این شرکت با بررسی وزن و حجم محموله و بار شما، هزینه های مربوط به بسته بندی و حمل بار تا فرودگاه، هزینه های مربوط به گمرک و اخذ مجوز، بیمه و غیره، نرخ نهایی و هزینه فریت بار به مونترال را به شما اعلام خواهند کرد.

برای ارتباط با کارشناسان مجرب در شرکت جهان کالا کارگو می توانید با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید :

 

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ 

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

خلاصه مطلب

فریت بار و ارسال بار به مونترال یکی از روش های مطمئن و عالی برای ارسال وسایل شخصی به این شهر است و به شما این امکان را می دهد تا با هزینه مناسب، وسایل و کالاهای مورد نیاز خود را  به مونترال و یا سایر شهرها و کشورهای دنیا ارسال نمایید. شما میتوانید با همکاری شرکت جهان کالا کارگو، تمام مراحل قانونی برای فریت بار یا ارسال بار به مونترال را به بهترین شکل ممکن انجام دهید و ارسال بار ایمن و مطئنی به این شهر داشته باشید.

 

اگر مطلب را دوست داشتید امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 12 =