بهترین خدمات فریت بار به میلان با جهان کالا کارگو:

فریت بار به میلان

در ادامه با ما همراه بمانید و یا تمام چیزهایی که لازم است در رابطه با فریت بار به میلان ، ارسال بار به میلان ، حمل بار هوایی به میلان و هزنیه ارسال بار به میلان بدانید ، آشنا شوید .

میلان (Milan) یکی از شهرهای شناخته شده و معروف ایتالیا است که بسیاری از افراد بعد از شنیدن نام این شهر یاد تیم فوتبال پرطرفدار ایتالیایی می افتند ! میلان ، دومین شهر پرجمعیت ایتالیا و مرکز ناحیه لومباردی (Lombardy) در شمال کشور ایتالیاست و به عنوان قطب اصلی تجاری ، اقتصادی، گردشگری ، معماری ، تاریخی ، هنری ، مد و پوشاک ، سیاسی و غیره نیز شناخته شده و معروف است .

علاوه بر این ، شهر میلان با عنوان مرکز مُد جهان و مرکز تجارت ایتالیا نیز معروف است و بسیاری از برندهای معروف و لوکس دنیا مثل جورجیو آرمانی ، ورساچه ، پرادا ، دولچه و گابانا ، میو میو ، والنتینو ، امپریو آرمانی و غیره در این شهر مستقر هستند و همین موضوع باعث شده تا شهر میلان بیشتر از سایر کشورهای ایتالیا و اروپا گردشگران و مهاجران را به سمت خود جذب کند .

شهر میلان نه تنها دارای بناهای تاریخی و منحصر به فرد است ، بلکه از نظر معماری مدرن نیز بسیار پیشرفته بوده و می توانید در این شهر زیبا و بزرگ ، جاذبه‌ های بی‌ نظیری که ترکیبی از مدرنیته و میراث تاریخی هستند را در کنار هم ببینید و لذت ببرید .

از انجایی که شهر میلان در طی انقلاب صنعتی به قطب اقتصادی ایتالیا تبدیل شده است ، بسیاری از افراد معتقدند که این شهر می تواند بهترین مقصد برای کار کردن و کسب درآمد عالی باشد . علاوه بر این به دلیل وجود مراکز اموزش عالی و دانشگاه های بزرگ و تخصصی در شهر میلان ، این شهر به عنوان هدف اصلی بسیاری از جوانان برای ادامه تحصیل نیز تبدیل شده است .

بنابراین فرقی نمی کند با چه هدفی قصد مهاجرت به میلان را داشته باشید ، در هر صورت بهتر است در کنار تمام اقداماتی که برای مهاجرت انجام می دهید ، به فکر ارسال وسایل شخصی خود به میلان هم باشید تا بتوانید بعد از مهاجرت به این شهر ، زندگی جدید خود را راحتتر شروع کنید . فریت بار به میلان می تواند این امکان را برای شما فراهم کند تا تمام وسایل و لوازمی که ممکن است نیاز داشته باشید را به این شهر ارسال کنید

ارسال بار به میلان:

 

میلان یکی از شهرهای بزگر ایتالیاست و این کشور نیز یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا بوده و برای ارسال بار به میلان یا واردات و صادرات به آنجا ، باید مطابق با استانداردها و تعرفه های اتحادیه اروپا عمل کنید . قبل از ارسال بار به میلان باید تمام استانداردهایی که این کشور برای بسته بندی محموله و بار دارد را مورد توجه قرار داده و تمام جزئیات را رعایت کنید .

علاوه بر این اتحادیه اروپا محدودیت ها و ممنوعیت هایی را برای ارسال بار و کالاها و مواد خاص به همه کشورهای عضو این اتحادیه اعمال کرده که ایتالیا و شهر میلان نیز از این قاعده مستثنی نیستند  و باید در هنگام بسته بندی محموله خود حتما دقت داشته باشید که کالاهای ممنوعه برای ارسال به میلان در بسته بندی و بار شما وجود نداشته باشند .

اقلام ممنوعه برای ارسال به میلان:

اقلام ممنوعه برای ارسال به میلان

برخی از این اقلام ممنوعه که نمی توانید به میلان ارسال کنید عبارتند از :

  • قهوه
  • لوازم آرایشی
  • مواد غذایی از هر نوع
  • اجناس چرمی
  • تجهیزات پزشکی و داروها
  • محصولات ویتامین
  • گیاهان
  • کفش
  • محصولات حیوانی (اعم از غذایی یا غیر غذایی)
  • موسیقی ، فیلم یا رسانه های مشابه روی DVD یا CD
  • فلش USB

البته لازم است بدانید که موارد بالا تمام کالاهای ممنوعه برای ارسال به میلان و ایتالیا را شامل نمی شود و برای اینکه ارسال بار به میلان با هیچ مشکلی مواجه نشود ، لازم است که برای فریت بار به میلان حتما با یک شرکت حمل و نقل بین المللی معتبر همکاری داشته باشید.

شرکت جهان کالا کارگو یکی از شرکت های تخصصی و معتبر در زمینه فریت بار و کارگو است که می توانید تمام مراحل ارسال بار به میلان از بسته بندی تا انجام تشریفات گمرکی و اخذ مجوزهای لازم برای ارسال بار به میلان را به این شرکت بسپارید و خیالتان از بابت انجام اقدامات قانونی و مهم در این زمینه راحت باشد . چرا که این شرکت با تجربه و تخصصی که در زمینه باربری بین المللی دارد با تمام قوانین و مقررات اتحادیه اروپا آشنا بوده و می تواند تمام مراحل فریت بار به میلان را مطابق با این قوانین پیش ببرد .

 

حمل هوایی بار به میلان:

حمل هوایی بار به میلان

اگر تصمیم دارید بسته های کوچک و محدود را در زمان تعیین شده و مشخص به میلان ارسال کنید ، بهترین پیشنهاد این است که از روش حمل هوایی بار به میلان استفاده کنید . در روش حمل هوایی بار به میلان نه تنها بار و محموله شما در کوتاه ترین زمان ممکن به میلان می رسد بلکه امنیت کالا و بسته بندی شما به بهترین شکل ممکن حفظ خواهد شد و خطرات کمتری مثل خراب شدن ، شکستگی ، گم شدن و غیره را نیز به همراه خواهد داشت .

شرکت جهان کالا کارگو می تواند بهترین انتخاب برای حمل هوایی بار به میلان بوده و خدماتی که برای این منظور ارائه می دهد شامل موارد زیر هستند :

  • بازدید رایگان کارشناسان مجرب از بار و محموله شما
  • تعیین بهترین مسیر برای ارسال بار به میلان (دریایی یا هوایی) و مشخص کردن هزینه حمل بار به میلان
  • بسته بندی کاملا استاندارد و ایمن توسط شرکت جهان کالا کارگو
  • حمل بار از درب منزل تا فرودگاه بین المللی
  • انجام تشریفات قانونی و اخذ مجوزهای لازم و ضروری برای فریت بار به میلان
  • صدور بارنامه
  • امکان پیگیری محمولات ارسال شده

 

در واقع شرکت جهان کالا کارگو با تجربه و سابقه زیادی که در زمینه ارسال بار و فریت بار به کشورهای مختلف دارد ، دقیقاً می داند که چگونه فریت بار به میلان را انجام دهد و با آگاهی دقیق و کامل از جزئیات مقررات ارسال بار هوایی به میلان و ایتالیا ، این اطمینان را میدهد که محموله شما بدون تاخیر از مرز عبور می کند و کاملا سالم و به موقع به میلان می رسد .

 هزینه ارسال بار به میلان:

هزینه ارسال بار به میلان

هزینه ارسال بار به میلان با توجه به حجم و وزن بار و محموله شما و مسیری که برای حمل بار به میلان در نظر گرفتید متفاوت است . اما نکته ای که وجود دارد این است که در هنگام محاسبه هزینه ارسال بار به میلان ، هرچقدر وزن کالا بیشتر شود ، نرخ کرایه حمل هوایی ارزانتر خواهد شد . همچنین وزن حجمی بسته بندی و بار نیز در محاسبه هزینه ارسال بار به میلان در نظر گرفته می شود و اگر وزن حجمی محموله از وزن واقعی محموله بیشتر باشد ، هزینه ارسال بار با توجه به وزن حجمی بار و محموله محاسبه خواهد شد . علاوه بر این لازم است بدانید واحد پول کرایه حمل هوایی برای لاین های خارجی  به دلار محاسبه میشود اما  با ریال (ارز نیمایی) تسویه میگردد .

شما میتوانید با همکاری بهترین شرکتهای حمل و نقل بین المللی مثل شرکت جهان کالا کارگو در هزینه های خود صرفه جویی کرده و فریت بار به میلان را با قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی انجام دهید .

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با هزینه حمل بار به میلان میتوانید با شماره تلفن های شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید و از کارشناسان مجرب این مجموعه اطلاعات خوبی کسب کنید :

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ 

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

 

خلاصه مطلب

فریت بار یکی از گزینه های خیلی عالی برای ارسال وسایل شخصی ، لوازم منزل ، کتاب و تمام چیزهایی هست که نمی توانید به عنوان اضافه بار مسافری همراه خود داشته باشید و می توانید از این طریق به شهر میلان ارسال کنید .

شرکت جهان کالا کارگو یکی از شرکت های حرفه ای و معتبر در زمینه فریت بار و ارسال بار به میلان و سایر کشورهای دنیاست که میتوانید با همکاری این شرکت ، یک تجربه عالی از ارسال بار یا فریت بار به میلان را داشته باشید .

اگر مطلب را دوست داشتید امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 9 =