فریت بار به نورنبرگ

فریت بار به نورنبرگ

اگر شما نیز تصمیم دارید به نورنبرگ مهاجرت کنید اما در رابطه با روش های حمل کالا و بار به نورنبرگ دچار ابهام و سردرگمی هستید و می خواهید اطلاعات بیشتری در رابطه با فریت بار به نورنبرگ کسب کنید و با قوانین مربوط به ارسال بار به نورنبرگ و آلمان بیشتر آشنا شوید و همچنین بهترین و معتبرترین شرکت ایرانی فعال در زمینه فریت بار به نورنبرگ و سایر شهرها و کشورهای خارجی را بشناسید، حتما در ادامه این بخش با ما همراه بمانید.

 

درباره اوهایو

درباره شهر نورنبرگ

شهر نورنبرگ (Nuremberg) یا نورمبرگ، یکی از شهرهای واقع در ایالت بایرن یا باواریا (Bavaria) و در بخش جنوبی آلمان است. نورنبرگ به عنوان یکی از شهرهای صنعتی و علمی شناخته شده است و این موضوع به دلیل استقرار دو دانشگاه بزرگ در این شهر است که باعث شده از نظر علمی، رتبه بسیار بالایی را کسب کند.

نورنبرگ را می توان به عنوان یکی از شهرهای مسلمان نشین در آلمان معرفی کرد و بسیاری از مسلمانانی که از ایران، عراق، ترکیه و سایر کشورها قصد مهاجرت به یک کشور اروپایی دارند، معمولا این شهر از آلمان را انتخاب می کنند.

فاصله نورنبرگ با سایر شهرهای مهم آلمان از جمله مونیخ، اشتوتگارت و فرانکفورت بسیار نزدیک است و نهایتا ۲۰۰ کیلومتر با این شهرها فاصله دارد.

 

حمل کالا به نورنبرگ

اگر قصد دارید به نورنبرگ مهاجرت کنید، ممکن است از خود بپرسید که چگونه وسایل خود را به آن شهر ارسال کنید. اول از همه، باید بدانید که افراد زیادی این مقصد را برای زندگی انتخاب می‌ کنند، زیرا شهرهای مختلف آلمان از جمله نورنبرگ، دارای فرصت ‌های شغلی، دانشگاه های عالی و فرصت ادامه تحصیل، کیفیت زندگی و جاذبه های طبیعی بسیار زیادی هستند که باعث افزایش این درخواست شده است.

بنابراین اگر قرار است اگر به طور دائم به نورنبرگ نقل مکان کنید و در ۱۲ ماه گذشته خارج از اتحادیه اروپا زندگی کرده اید، می توانید هم وسایل شخصی (لباس، جواهرات، لوازم آرایش) و هم لوازم خانگی (مبلمان، فرش، ملحفه، ملافه، ظروف، سایر اثاثیه) را بدون عوارض و مالیات وارد کنید. اما لازم است بدانید که بسیاری از کشورها از جمله آلمان قوانین و مقررات سختگیرانه ای در مورد واردات کالاهای خانگی و لوازم شخصی به این کشور دارند. به عنوان مثال، هنگام حمل کالا به نورنبرگ، این مدارک مورد نیاز خواهند بود:

  • کپی پاسپورت
  • کپی ویزا
  • بارنامه (BL) / بارنامه هوایی (AWB)
  • لیست بسته بندی به زبان آلمانی یا انگلیسی
  • اظهارنامه گمرکی / نامه امضا شده توسط صاحب کالا
  • فرم ثبت نام گمرک ۰۳۵۰
  • نامه استخدام

اما اگر قبلاً هرگز به خارج از کشور مهاجرت نکرده اید، ممکن است از این قوانین و مقررات آگاه نباشید. اینجاست که باید با یک شرکت معتبر و متخصص در زمینه فریت بار به نورنبرگ و خارج از کشور همکاری کنید تا تمام اقدامات قانونی و لازم برای فریت بار به نورنبرگ با دقت انجام شود و هیچ مشکلی در زمینه ارسال کالا و حمل بار به نورنبرگ نداشته باشید.

شرکت جهان کالا کارگو، یکی از شرکت های با سابقه، معتبر و متخصص در زمینه ارسال بار به خارج از کشور است که از ابتدای مسیر با شما همراه خواهد بود تا تمام مراحل و جزئیات مربوط به فریت بار به نورنبرگ کاملا دقیق و مطابق با استانداردهای بین المللی انجام شود. شما می توانید قبل از انجام هر کاری، با کارشناسان مجرب شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید تا مشاوره تخصصی در زمینه فریت بار به نورنبرگ دریافت کنید و سپس بهترین و مناسب ترین روش را برای حمل بار به نورنبرگ انتخاب کنید.

این شرکت تمام خدمات مربوط به فریت بار به نورنبرگ را از بسته بندی ایمن و استاندارد بار و محموله تا حمل بار از درب منزل به فرودگاه بین المللی و انجام تشریفات گمرکی و اخذ مجوزهای لازم را به طور کاملا دقیقا و قانونی انجام می دهد و محموله و بار شما را برای ارسال به نورنبرگ آماده خواهد کرد.

بنابرابن برای استفاده از خدمات حمل کالا به نورنبرگ باید از چند روز قبل از تاریخ پرواز خود به نورنبرگ به دایره فریت بار فرودگاه بین المللی مراجعه کرده تا برای ورود بار به محوطه مجوزهای لازم را دریافت کنید. سپس بار و محموله خود را تا دایره ارزیابی و بازرسی گمرک حمل کرده تا مورد بازدید و بررسی قرار گیرد. بعد از بازرسی، پته سبز گمرکی برای شما صادر خواهد شد و بعد از این مرحله باید به یکی از شرکت هایی که در زمینه حمل و نقل بین المللی فعالیت دارند ؛ مثل شرکت جهان کالا کارگو مراجعه کرده تا بارنامه و تگ بار برای بار و محموله شما صادر شود. سپس مجددا به دایره فریت بار در فرودگاه مراجعه کنید تا تگ بار بر روی محموله و بار شما نصب شده و برای حمل کالا به نورنبرگ اماده شود.

البته در هنگام بسته بندی بار و محموله خود برای ارسال کالا به نورنبرگ باید دقت داشته باشید که کالاهای ممنوع را در بسته بندی خود قرار ندهید. از جمله کالاهایی که برای ارسال به نورنبرگ و آلمان با ممنوعیت مواجه هستند عبارتند از:

  • پوست حیوانات (غیر اهلی)
  • اقلام با ارزش استثنایی (مانند آثار هنری، عتیقه جات، سنگ های قیمتی، طلا و نقره)
  • کالاها و مواد خطرناک (پیروی از مقررات IATA برای Express و Expedited، و پیروی از مقررات ADR برای استاندارد)
  • سلاح گرم
  • خز
  • عاج و محصولات عاج
  • حیوانات زنده
  • پول و اقلام قابل معامله
  • کالاهای فاسد شدنی
  • گیاهان
  • مطالب مستهجن

هزینه فریت بار به نورنبرگ

ارسال کالا به نورنبرگ

برای ارسال کالا به نورنبرگ می توانید از دو روش ارسال بار هوایی یا ارسال بار دریایی استفاده کنید. اگر حجم و وزن وسایلی که قرار است به نورنبرگ ارسال کنید بسیار زیاد است و قصد ارسال وسایل و اثاثیه منزل به این شهر را دارید، بهترین پیشنهاد این است که از روش ارسال کالا به نورنبرگ از مسیر دریایی استفاده کنید. در این روش، تمام وسایل و بار شما در پالت های مخصوص بسته بندی می شود و بعد از طی شدن مراحل قانونی، با استفاده از کشتی های باری به یکی از بندرهای نزدیک به نورنبرگ ارسال خواهد شد و شما می توانید در زمان تعیین شده بعد از رسیدن کشتی به مقصد، با در دست داشتن بارنامه خود، وسایل و باری که با نورنبرگ ارسال کرده اید را تحویل بگیرید. این روش ارسال کالا به نورنبرگ معمولا دارای هزینه مقرون به صرفه تری است اما مدت زمان رسیدن بار به نورنبرگ ممکن است طولانی باشد.

اما اگر می خواهید ارسال کالا به نورنبرگ در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود، بهترین کار این است که از ارسال کالا به نورنبرگ از مسیر هوایی استفاده کنید. در این روش بعد از بسته بندی ایمن و استاندارد بار و محموله شما و انجام تشریفات گمرکی و اخذ مجوزهای لازم، بار و محموله شما با اولین پرواز به سمت آلمان و نورنبرگ ارسال خواهد شد و شما می توانید در زمان و تاریخ تعیین شده به فرودگاه مراجعه کرده و با ارائه بارنامه خود، تمام بار و محموله خود را تحویل بگیرید.

خدمات شرکت جهان کالا کارگو در برگیرنده تمام نیازهای مشتریان از بسته بندی در مبداء ، بارنامه و ارسال بار هوایی توسط ایرلاین های معتبر دنیا ، تا ترخیص بار در گمرکات و تحویل در مقصد می ‌باشد . این شرکت با تمرکز بر حمل بار هوایی بین المللی قادر به خدمت رسانی و ارائه مشاوره رایگان در زمینه حمل بار زمینی نیز می ‌باشد.

 

ویژگی های شرکت جهان کالا کارگو در زمینه حمل بار بین المللی

  • حمل و نقل و فریت بار در جهان کالا با بهترین بسته بندی برای جلو گیری از صدمات احتمالی انجام می شود
  • جهان کالا کارگو در جهت مشتری مداری تا حد ممکن از هزینه های اضافی که بر دوش مشتری بوده کاسته است و هزینه ارسال بار منصفانه ای را اخذ مینماید
  • امکان پیگیری آنلاین وضعیت بار و محموله بعد از ارسال بار به خارج از کشور
  • جهان کالا کارگو طرف قرارداد با بیمه های مربوط به باربری میباشد از همین رو میتوانید با آرامش خاطر بار خود را به این شرکت بسپارید
  • حمل و نقل و فریت اثاثیه منزل و شخصی و مبلمان و لوازم منزل از طریق دریائی توسط کانتینر و کشتی از مرز خروجی بندرعباس به کلیه بنادر اروپایی ، آسیایی ، آفریقا ، استرالیا ، آمریکا و کانادا
  • حمل و نقل و فریت بار و لوازم منزل و شخصی و مبلمان و اثاثیه منزل از طریق هوایی (توسط خطوط هوایی داخلی وخارجی) به صورت خرده بار و چارتر از فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی به کلیه فرودگاه های کشورهای اروپایی ، آسیایی ، آمریکا و کانادا
  • مشاوره و انجام کلیه تشریفات گمرکی در مبداء و مقصد و اخذ مجوزهای لازم برای حمل بار به خارج از کشور
  • انجام کلیه امور بسته بندی در محل ، تخلیه و بار گیری و سایر خدمات جانبی مورد نیاز مشتری
  • تعیین شرایط حمل و نقل و فریت بار بصورت هوایی و دریایی اعلام نرخ کتبی خدمات

 

هزینه فریت بار به نورنبرگ

هزینه فریت بار به نورنبرگ با توجه به عوامل مختلفی همچون روش حمل و نقل (هوایی یا دریایی)، فاصله مبدا تا مقصد، اندازه و وزن بار و محموله، خدمات ویژه ای که برای حمل بار به نورنبرگ ارائه می شود، هزینه تشریفات گمرکی و اخذ مجوز، نرخ ارز، بسته بندی کالا و محموله و حمل آن تا فرودگاه بین المللی و غیره متغییر است و به همین دلیل نمی توان یک هزینه مشخص و ثابت را به عنوان هزینه فریت بار به نورنبرگ اعلام کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با هزینه فریت بار به نورنبرگ، پیشنهاد می کنیم که همین حالا با کارشناسان مجرب شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید. کارشناسان متخصص این مجموعه بعد از اینکه سوالاتی در رابطه با وزن و حجم بار و محموله شما کسب کردند، هزینه تقریبی فریت بار به نورنبرگ را به شما اعلام خواهند کرد.

برای اطلاع از هزینه فریت بار به نورنبرگ بهتر است با کارشناسان مجرب شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید و اطلاعات دقیق و به روزی را در این زمینه دریافت نمایید :

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

خلاصه مطلب

خدمات فریت بار به تمام افرادی که قصد مهاجرت یا مسافرت به سایر کشورهای دنیا را دارند این امکان را می دهد تا بدون نگرانی از سنگین شدن چمدان خود، تمام وسایل و لوازم شخصی و مورد نیاز خود را با همکاری یک شرکت معتبر و عالی در زمینه حمل و نقل بین المللی در بسته بندی ایمن و استاندارد به شهر یا کشور مقصد خود ارسال کرده و در زمان تعیین شده تحویل بگیرند. بنابراین اگر قصد ارسال بار به نورنبرگ را دارید بهترین پیشنهاد این است که با شرکت جهان کالا کارگو همکاری کنید.

اگر مطلب را دوست داشتید امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + دو =