فریت بار به هانوفر

فریت بار به هانوفر

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فریت بار به هانوفر و همچنین آشنایی با یکی از بهترین و معتبرترین شرکت های ایرانی فعال در زمینه فریت بار به هانوفر، حتما در ادامه این بخش با ما همراه بمانید.

 

درباره هانوفر

هانوفر (Hanover) مرکز ایالت نیدرزاکسن (Niedersachsen) و یکی از شهرهای مهم در آلمان است که در بخش شمالی آلمان قرار گرفته و به عنوان ثروتمندترین شهر در آلمان شناخته شده است و از ان به عنوان مرکز اداری، اقتصادی و تجاری این کشور نیز یاد می شود.

شرایط آب و هوایی هانوفر، معتدل و مرطوب است و در تمام ماه های سال، بارش باران در این شهر وجود دارد. همچنین لازم است بدانید که شهر هانوفر از جمله شهرهای امن در آلمان است و میزان وقوع انواع جرم در این شهر تقریبا صفر است.

علاوه بر این، یکی از دلایلی که باعث شهرت یافتن شهر هانوفر در آلمان شده، این است که این شهر موسسات و دانشگاه های معتبر بسیار زیادی دارد و از این رو تقاضا برای تحصیل در دانشگاه های هانوفر از تمام شهرها و کشورهای دنیا وجود دارد و از انجایی که هزینه زندگی در شهر هانوفر نسبت به سایر شهرهای آلمان تقریبا مقرون صرفه است، بسیاری از افرادی که قصد ادامه تحصیل و یا زندگی در یکی از کشورهای اروپایی را دارند، معمولا این شهر از آلمان را برای مهاجرت انتخاب می کنند.

فرقی نمی کند با چه هدفی قصد مهاجرت به هانوفر آلمان را داشته باشید، در هر صورت لازم است یک سری وسایل اولیه زندگی و شخصی را همراه با خود به این شهر ببرید تا زندگی در یک شهر و کشور جدید را راحتتر شروع کنید.

اگر احساس می کنید، وزن بار و چمدانی که قرار است همراه با خود به هانوفر ببرید بسیار زیاد است و باید هزینه زیادی را تحت عنوان اضافه بار مسافری بپردازید، بهترین پیشنهاد این است که از خدمات فریت بار به هانوفر استفاده کنید و دیگر نگرانی از بابت سنگین شدن چمدان خود نداشته باشید. چراکه با این روش از ارسال بار به هانوفر می توانید بار و محموله خود را با هزینه مقرون به صرفه تر و در شرایط کاملا ایمن و مطمئن به شهر هانوفر بفرستید و در زمان تعیین شده در این شهر تحویل بگیرید.

 

 

حمل و ارسال کالا به هانوفر

همه افرادی که تصمیم به مهاجرت به یک شهر یا کشور خارجی دارند، احتمالا با این موضوع مواجه شده اند که وسایل و لوازم زیادی را باید همراه خود به شهر مقصد ببرند اما به دلیل محدودیت هایی که در وزن چمدان وجود دارد، باید وزن چمدان خود را در حد استاندارد نگه دارند و وسایل و لوازم اضافی و زیادی را با خود همراه نکنند؛ زیرا در صورت سنگین شدن چمدان باید هزینه زیادی را برای اضافه بار مسافری پرداخت نمایند.

بنابراین بهترین راه حل برای این شرایط چیست؟ در این مواقع، خدماتی به نام فریت بار وجود دارد که می توانید با بهره مندی از ان تمام وسایل شخصی و مورد نیاز خود را که دارای وزن بیشتری از ۴۵ کیلوگرم است را در بسته بندی های ایمن و مطمئن قرار دهید و در شرایط کاملا قانونی و مطابق با استانداردهای بین المللی، به هانوفر ارسال کنید و در زمان تعیین شده در این شهر تحویل بگیرید.

 

 

به طور کلی، فریت بار یکی از روش های عالی و مقرون به صرفه برای ارسال وسایل شخصی و ضروری است که به شما این امکان را می دهد تا تمام وسایل شخصی و لوازم مورد نیاز خود را به خارج از کشور ارسال کرده و کاملا سالم و ایمن در شهر مقصد خود تحویل بگیرید .

برای اینکه از خدمات فریت بار به هانوفر استفاده کنید، ابتدا لازم است اقدامات لازم و ضروری و لازم برای بهره مندی از این خدمات را انجام دهید. برای این منظور باید چند روز قبل از تاریخ پرواز خود به هانوفر ، به دایره فریت بار فرودگاه بین المللی مراجعه کنید تا برای ورود بار به محوطه مجوز لازم دریافت کنید . سپس بار و محموله خود را تا دایره ارزیابی و بازرسی گمرک حمل کنید تا مورد بازدید و بررسی قرار بگیرد . بعد از بازرسی ، پته سبز گمرکی برای شما صادر می شود بعد از این مرحله باید به یکی از شرکت هایی که در زمینه حمل و نقل بین المللی فعالیت دارند (مثل شرکت جهان کالا کارگو) مراجعه کنید تا بارنامه و تگ بار برای بار و محموله شما صادر شود . سپس مجددا به دایره فریت بار در فرودگاه مراجعه کنید تا تگ بار بر روی محموله و بار شما نصب شده و برای حمل کالا به هانوفر اماده شود .

شما می توانید با همکاری بهترین شرکت فعال در زمینه ارسال بار به خارج از کشور، مثل شرکت جهان کالا، خیالتان را از بابت انجام تمام مراحل قانونی و تشریفات گمرکی راحت کرده و حمل بار به هانوفر را بدون دغدغه انجام دهید.

شرکت جهان کالا کارگو یکی از شرک تهای معتبر و متخصص در زمینه حمل و نقل بین المللی است که تمام مراحل فریت بار به هانوفر و سایر شهرها و کشورهای دنیاست که تمام مراحل مربوط به فریت بار به هانوفر را از بسته بندی ایمن و مطمئن گرفته تا حمل بار از درب منزل تا فرودگاه بین المللی را انجام می دهد و سپس تمام اقدامات قانونی در جهت اخذ مجوزهای لازم و انجام تشریفات گمرکی را مطابق با قوانین و مقررات فرودگاه بین المللی ایران و آلمان انجام خواهد داد و با صادر کردن بارنامه هوایی مخصوص برای بار و محموله شما، در نهایت بار و محموله شما را به قسمت باری شرکت هواپیمایی تحویل می دهد تا در امنیت کامل به هانوفر ارسال شود .

در واقع خدمات شرکت جهان کالا کارگو در برگیرنده تمام نیازهای مشتریان از بسته بندی در مبداء ، بارنامه و ارسال بار هوایی توسط ایرلاین های معتبر دنیا ، تا ترخیص بار در گمرکات و تحویل در مقصد می ‌باشد . این شرکت با تمرکز بر حمل بار هوایی بین المللی قادر به خدمت رسانی و ارائه مشاوره رایگان در زمینه حمل بار زمینی نیز می ‌باشد .

ویژگی های شرکت جهان کالا کارگو در زمینه فریت بار به هانوفر

  • حمل و نقل و فریت بار در جهان کالا با بهترین بسته بندی برای جلو گیری از صدمات احتمالی انجام می شود
  • جهان کالا کارگو در جهت مشتری مداری تا حد ممکن از هزینه های اضافی که بر دوش مشتری بوده کاسته است و هزینه ارسال بار منصفانه ای را اخذ مینماید
  • امکان پیگیری آنلاین وضعیت بار و محموله بعد از ارسال بار به خارج از کشور
  • جهان کالا کارگو طرف قرارداد با بیمه های مربوط به باربری میباشد از همین رو میتوانید با آرامش خاطر بار خود را به این شرکت بسپارید
  • حمل و نقل و فریت اثاثیه منزل و شخصی و مبلمان و لوازم منزل از طریق دریائی توسط کانتینر و کشتی از مرز خروجی بندرعباس به کلیه بنادر اروپایی ، آسیایی ، آفریقا ، استرالیا ، آمریکا و کانادا
  • حمل و نقل و فریت بار و لوازم منزل و شخصی و مبلمان و اثاثیه منزل از طریق هوایی (توسط خطوط هوایی داخلی وخارجی) به صورت خرده بار و چارتر از فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی به کلیه فرودگاه های کشورهای اروپایی ، آسیایی ، آمریکا و کانادا
  • مشاوره و انجام کلیه تشریفات گمرکی در مبداء و مقصد و اخذ مجوزهای لازم برای حمل بار به خارج از کشور
  • انجام کلیه امور بسته بندی در محل ، تخلیه و بار گیری و سایر خدمات جانبی مورد نیاز مشتری
  • تعیین شرایط حمل و نقل و فریت بار بصورت هوایی و دریایی اعلام نرخ کتبی خدمات

 

هزینه فریت بار به هانوفر

هزینه فریت بار به هانوفر با توجه به عوامل مختلفی از جمله اندازه و وزن بار و محموله، مسیری که برای ارسال بار به هانوفر انتخاب کردید (دریایی یا هوایی)، هزینه بسته بندی، بیمه، گمرک و ترخیص کالا و غیره محاسبه می شود.

اما برای اینکه این خدمات را با هزینه مقرون به صرفه عالی دریافت کنید، حتما با شرکت جهان کالا کارگو همکاری کنید تا این خدمات را با بهترین شرایط دریافت نمایید.

برای اطلاع از هزینه فریت بار به هانوفر بهتر است با کارشناسان مجرب شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید و اطلاعات دقیق و به روزی را در این زمینه دریافت نمایید :

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

خلاصه مطلب

فریت بار به هانوفر یکی از روش های ایمن و عالی برای ارسال وسایل شخصی به این شهر بوده و به شما این امکان را می دهد تا با هزینه مناسب، وسایل و کالاهای مورد نیاز خود را  به هانوفر و یا سایر شهرها و کشورهای دنیا ارسال کنید. شرکت جهان کالا کارگو میتواند تمام مراحل قانونی برای فریت بار یا ارسال بار به هانوفر را به بهترین شکل ممکن انجام داده تا ارسال بار ایمن و مطئنی به این شهر داشته باشید.

اگر مطلب را دوست داشتید امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =