فریت بار به کانبرا

فریت بار به کانبرا

معمولا اولین و بزرگترین دغدغه افرادی که قصد مهاجرت به کانبرا یا خارج از کشور را دارند، حمل بار و وسایل شخصی به شهر یا کشور مقصد است ! خوشبختانه این روزها خدمات ارزشمندی در جهت حمل و نقل بین المللی توسط شرکت های معتبر و حرفه ای در این زمینه ارائه می شود که می توانید با خیال راحت تمام وسایل و لوازمی که ممکن است در شهر کانبرا به آن نیاز داشته باشبد را با همکاری این شرکت های باربری بین المللی به کانبرا ارسال کنید و محموله و بار خود را در بهترین زمان ممکن در کانبرا تحویل بگیرید.

بیشتر بخوانید : فریت بار به استرالیا

درباره کانبرا

کانبرا (Canberra) پایتخت کشور استرالیا و بزرگ‌ترین شهر غیر بندری استرالیا محسوب می شود که در ۳۰۰ کیلومتری جنوب غربی سیدنی و ۶۵۰ کیلومتری شمال شرقی ملبورن واقع شده است. همچنین دولت استرالیا در این شهر مستقر است و به همین دلیل تعداد زیادی از ساکنان این شهر،کارمندان دولت هستند.

اگر از نمای بالا به کانبرا نگاه کنید به سادگی متوجه خواهید شد که این شهر کاملا بر اساس نقشه قبلی ساخته شده به گونه ای که جاده‌ ها، بلوک ‌ها و ساختمان‌ های شهر دارای یک هماهنگی هندسی زیبا هستند.

کانبرا بالاترین درصد دانش آموزان مدارس غیر دولتی را در استرالیا دارد و ۷ مدرسه موجود در این شهر، مدرک لیسانس بین المللی را ارائه می‌دهند. همچنین به دلیل وجود دو دانشگاه اصلی یعنی دانشگاه ملی استرالیا (ANU) در منطقه آستون و دانشگاه کانبرا (UC) در منطقه بروس، بسیاری از دانشجویان تصمیم می گیرند تا برای ادامه تحصیل به این شهر مهاجرت کنند.

علاوه بر این، از انجایی که شهر کانبرا دارای نرخ پایین بیکاری بوده و ساکنان این شهر بیشترین میانگین درآمد را در میان شهرهای بزرگ استرالیا دارند، افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند، تصمیم می گیرند تا شهر کانبرا را برای زندگی و کار انتخاب کنند.

 

برای آشنایی بیشتر با شرایط فریت بار کانبرا، نحوه ارسال بار به کانبرا و هزینه ارسال بار به کانبرا حتما در ادامه با ما همراه بمانید و اطلاعات خوبی در این زمینه کسب کنید.

ارسال بار به کانبرا

بسیاری از افراد که به خارج از کشور مهاجرت می کنند، معمولا با محدودیت حمل بار مواجه هستند، اما مجبور هستند وسایل و بار اضافی و بیشتری را با خود به کشور مقصد ببرند ! در این شرایط ارسال بار یا فریت بار می تواند یک گزینه عالی و سریع برای ارسال تمام چیزهایی باشد که نمی توانید همراه خود با هواپیما مسافری حمل کنند.

 

برای بهره مندی از خدمات ارسال بار به کانبرا لازم است با شرکت های فعال در زمینه حمل و نقل بین المللی، مثل شرکت جهان کالا کارگو همکاری داشته باشید. این شرکت ها با تمام قوانین و مقررات مربوط به فریت بار به کانبرا و استرالیا آشنا هستند و می توانند تمام مراحل ارسال به کانبرا از بسته بندی ایمن و مطمئن بار گرفته تا حمل بار به فرودگاه بین المللی، انجام تشریفات گمرکی و صدور بار نامه مخصوص برای بسته ها که حاوی مشخصات و اطلاعات فرستنده و همچنین مواردی مانند وزن کالا، تعداد بسته ها، ماهیت کالا، وزن خالص کل بار، وزن ناخالص بار، ابعاد دقیق بسته ها، فرودگاه مبدا، فرودگاه مقصد، هزینه ارسال بار و غیره در آن درج شده را کاملا دقیق و قانونی انجام دهند و سپس محموله و بار شما را در امنیت کامل به کانبرا ارسال کنند.

 

از دیگر ویژگی های شرکت جهان کالا کارگو در زمینه حمل بار بین المللی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • حمل و نقل و فریت بار در جهان کالا با بهترین بسته بندی برای جلو گیری از صدمات احتمالی انجام می شود
  • جهان کالا کارگو در جهت مشتری مداری تا حد ممکن از هزینه های اضافی که بر دوش مشتری بوده کاسته است و هزینه ارسال بار منصفانه ای را اخذ مینماید
  • امکان پیگیری آنلاین وضعیت بار و محموله بعد از ارسال بار به خارج از کشور
  • جهان کالا کارگو طرف قرارداد با بیمه های مربوط به باربری میباشد از همین رو میتوانید با آرامش خاطر بار خود را به این شرکت بسپارید
  • حمل و نقل و فریت اثاثیه منزل و شخصی و مبلمان و لوازم منزل از طریق دریائی توسط کانتینر و کشتی از مرز خروجی بندرعباس به کلیه بنادر اروپایی، آسیایی، آفریقا، استرالیا، آمریکا و کانادا
  • حمل و نقل و فریت بار و لوازم منزل و شخصی و مبلمان و اثاثیه منزل از طریق هوایی (توسط خطوط هوایی داخلی وخارجی) به صورت خرده بار و چارتر از فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی به کلیه فرودگاه های کشورهای اروپایی، آسیایی، آمریکا و کانادا
  • مشاوره و انجام کلیه تشریفات گمرکی در مبداء و مقصد و اخذ مجوزهای لازم برای حمل بار به خارج از کشور
  • انجام کلیه امور بسته بندی در محل، تخلیه و بار گیری و سایر خدمات جانبی مورد نیاز مشتری
  • تعیین شرایط حمل و نقل و فریت بار بصورت هوایی و دریایی اعلام نرخ کتبی خدمات

 

حمل بار هوایی به کانبرا

فریت بار یک روش ارسال بار هوایی (ارسال بار با هواپیما) برای بارهای شخصی است که می توانید با این روش، وسایل و کالاهای مختلفی از جمله لوازم منزل و مبلمان، مواد خوراکی جامد و خشکبار، کتاب، فرش ماشینی و غیره را به هر کجای دنیا که قصد دارید، ارسال کنید.

حمل بار هوایی به کانبرا با هواپیماهای مخصوص و بدون مسافر به کشور مقصد انجام می گیرد و معمولا نسبت به حمل اضافه بار توسط مسافر، هزینه کمتری خواهد داشت. به همین دلیل است که گفته می شود فریت کردن بار یکی از روش های مقرون به صرفه برای جا به جا کردن وسایل مورد نیاز در بین کشورهای مختلف است.

 

برای بهره مندی از خدمات فریت بار به کانبرا توسط شرکت جهان کالا کارگو لازم است مراحل زیر را انجام دهید :

  • تماس با شرکت جهان کالا کارگو جهت بازدید رایگان کارشناسان مجرب از بار و محموله شما
  • دریافت مشاوره و تعیین شرایط حمل و نقل و فریت بار به کانبرا بصورت هوایی یا دریایی و اعلام نرخ کتبی خدمات
  • انجام کلیه امور بسته بندی با کیفیت استاندارد در محل، تخلیه و بار گیری تا فرودگاه امام خمینی
  • انجام کلیه تشریفات گمرکی در مبداء و مقصد و اخذ مجوزهای لازم برای ارسال بار به کانبرا
  • صدور بارنامه مخصوص
  • ارسال بار یا فریت بار به کانبرا
  • امکان پیگیری بار تا رسیدن به کانبرا

 

هزینه فریت بار به کانبرا

هزینه حمل و نقل هوایی یا فریت بار بر اساس ابعاد و وزن محموله، مسیر انتخاب شده و فوریت تحویل محاسبه می شود. اما لازم است بدانید هرچه وزن محموله و بار بیشتر باشد، نرخ واحد کرایه حمل هوایی کاهش پیدا می کند. کارشناسان حرفه ای در شرکت جهان کالا پس از رویت محموله و اندازه گیری وزن و حجم محموله، هزینه نهایی ارسال بار هوایی یا فریت بار را هم به صورت شفاهی و هم به صورت کتبی به مراجعه کنندگان خود اعلام می کنند.

 

برای اطلاع از هزینه فریت بار به کانبرا میتوانید با شماره تلفن های شرکت جهان کالا کارگوتماس بگیرید :

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ 

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

خلاصه مطلب

ارسال بار هوایی خارجی یا فریت بار یک روش ایمن، سریع و مطمئن برای ارسال کردن وسایل، کالا و محموله های شخصی به سایر کشورهای دنیاست. هزینه استفاده از این روش نسبت به حمل بار اضافه در هواپیماهای مسافربری بسیار کمتر بوده و این اطمینان به شما داده می شود که محموله مورد نظر شما بعد از بسته بندی عالی، با امنیت کامل به کشور مقصد ارسال خواهد شد. شما می توانید برای بهره مندی از خدمات فریت بار به کانبرا با شرکت جهان کالا کارگو همکاری کنید.

 

اگر مطلب را دوست داشتید امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + هشت =