فریت بار به کپنهاگ

فریت بار به کپنهاگ

برای مهاجرت به دانمارک و ادامه زندگی و تحصیل در شهر کپنهاگ نیاز است که وسایل و لوازم شخصی و مورد نیاز خود را نیز به همراه داشته باشید اما همانطور که می دانید حمل بار توسط مسافر بسیار محدود است و شاید نتوانید تمام وسایل مورد نیاز خود را با هواپیما مسافری همراه خود داشته باشید . در چنین مواقعی بهترین کار این است که از خدمات ارسال بار و فریت بار به کپنهاگ استفاده کنید و با خیال راحت تمام وسایلی که ممکن است در کپنهاگ نیاز داشته باشید را بسته بندی کرده و کاملا قانونی و ایمن به این شهر بفرستید .

کپنهاگ (Copenhagen) پایتخت و پرجمعیت ترن شهر دانمارک است که در در شرق ساحل زلاند (Zealand)  قرار گرفته و به عنوان خوشحال ترین شهر جهان نیز شناخته شده و معروف است .

کپنهاگ جز شهرهای بسیار مدرن محسوب می شود و کیفیت و استانداردهای زندگی در این شهر بسیار بالاست ، از لحاظ امنیت در وضعیت بسیار خوبی قرار داشته ، یک سیستم حمل و نقل بسیار راحت و آسانی دارد و دوچرخه سواری در این شهر به یک فرهنگ عمومی تبدیل شده است ! شاید همین موضوع باعث شده تا جز انتخاب های اول برای مهاجرت و ادامه تحصیل دانشجویان قرار بگیرد .

جالب است بدانید که کیفیت آموزش در دانمارک بسیار بالا بوده و هر سال ، دانشگاه های کشور دانمارک و شهر کپنهاگ ، تعداد زیادی دانشجو (حدود ۵ هزار نفر) را از سراسر دنیا پذیرش می کنند .

اما معمولا سوالی که در این زمینه ایجاد می شود این است که معتبرترین شرکت ایرانی که خدمات فریت بار و ارسال به خارج از کشور ارائه می دهد کجاست و شرایط و هزینه های فریت بار و ارسال به کپنهاگ چگونه است ؟ برای اینکه پاسخ سوالات خود در رابطه با روش های حمل بار به کپنهاگ دریافت کنید حتما در ادامه با ما همراه بمانید و اطلاعات خوبی در این زمینه کسب کنید .

 

فریت بار به کپنهاگ

فریت بار و ارسال بار به خارج از کشور یکی از خدمات بسیار پرطرفدار و ارزشمندی است که امروزه توسط شرکت های معتبر و متخصص در این زمینه ارائه می شود تا خیال مسافران از بابت ارسال بار به سایر شهرها و کشورهای دنیا راحت بوده و بتوانند از این طریق وسایل مورد نیاز خود یا عزیزانشان را به خارج از کشور ارسال کنند .

برای ارسال بار به کپنهاگ نیز بهترین پیشنهاد این است که با یکی از شرکت هایی که در زمینه حمل و نقل بین المللی فعالیت دارد همکاری کنید . یکی از این شرکت های معتبر و شناخته شده در ایران ، شرکت جهان کالا کارگو است که با تجربه و تخصص خیلی خوبی که در زمینه ارسال بار و فریت بار به خارج از کشور دارد می تواند بهترین راهنمای شما در زمینه ارسال بار باشد و خدمات مورد نیاز شما برای فریت بار به کپنهاگ را به بهترین شکل ممکن ارائه خواهد داد .

شرکت جهان کالا کارگو ، ارسال بار به کپنهاگ را با بهترین بسته بندی برای جلو گیری از صدمات احتمالی انجام می دهد و در جهت مشتری مداری تا حد ممکن از هزینه های اضافی که بر دوش مشتری بوده کم میکند و هزینه ارسال بار منصفانه ای را اخذ مینماید  . همچنین شرکت جهان کالا کارگو  طرف قرارداد با بیمه های مربوط به باربری است و میتوانید با آرامش خاطر بار خود را به این شرکت بسپارید .

با استفاده از خدمات فریت بار شرکت جهان کالا کارگو ، در هر زمان که بخواهید قادر خواهید بود وضعیت حمل و نقل بار خود را بصورت انلاین پیگیری کنید .

ارسال بار به کپنهاگ
ارسال بار به کپنهاگ

حمل بار هوایی به کپنهاگ

حمل بار هوایی به کپنهاگ یکی از سریع ترین و مطمئن ترین روش ها برای ارسال بار و فریت بار به کپنهاگ است که به شما این اطمینان را می دهد که بار و محموله شما در کوتاه ترین زمان ممکن به این شهر می رسد .

شما می توانید با همکاری شرکت جهان کالا کارگو یک تجربه بی نظیر از حمل بار هوایی به کپنهاگ داشته باشید . چرا که این شرکت در کنار ارائه مشاوره در رابطه با انتخاب بهترین مسیر برای حمل بار به کپنهاگ ، بهترین و استاندارد ترین بسته بندی برای بار و محموله در مبداء را نیز به مشتریان خود ارائه می دهد و انجام تمام تشریفات گمرکی و اخذ مجوزهای لازم و قانونی برای حمل بار هوایی به کپنهاگ را نیز بر عهده دارد و به شما این اطمینان خاطر داده می شود که محموله و بار شما کاملا ایمن ، سالم و قانونی توسط ایرلاین های معتبر دنیا ، به این شهر ارسال خواهد شد .

علاوه بر این ، شرکت جهان کالا کارگو با تمرکز بر حمل بار هوایی بین المللی قادر به خدمت رسانی و ارائه مشاوره رایگان در زمینه حمل بار زمینی و دریایی نیز می‌ باشد .

 

 

هزینه ارسال  بار به کپنهاگ
هزینه ارسال  بار به کپنهاگ

 

هزینه ارسال  بار به کپنهاگ

برای تعیین هزینه ارسال بار به کپنهاگ بهترین پیشنهاد این است که با شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید تا کارشناسان مجرب این مجموعه به صورت رایگان از بار و محموله شما بازدید کنند و بعد از تعیین شرایط حمل و نقل و فریت بار بصورت هوایی یا دریایی ، نرخ و قیمت ارسال بار کپنهاگ را به صورت کتبی به شما ارائه دهند .

البته لازم است بدانید هزینه ارسال بار به کپنهاگ با توجه به وزن و حجم محموله ، هزینه های مربوط به بسته بندی ، بیمه ، هزینه های گمرکی و اخذ مجوز ، نرخ ارز و غیره متغییر است و این نرخ باید توسط شرکت ارزیابی و مشخص شود .

برای ارتباط با کارشناسان مجرب شرت جهان کالا کارگو میتوانید با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید :

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ 

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

خلاصه مطلب

ارسال بار یا فریت بار به خارج از کشور یکی از بهترین و ارزشمندترین خدماتی است که میتوانید در هنگام مهاجرت به سایر شهرها و کشورهای دنیا مورد استفاده قرار دهید و از این طریق تمام وسایل و لوازم مورد نیاز خود مثل اثاثیه منزل، کتاب ، پوشاک ، موادغذایی و هر ان چیزی که از نظر قانونی مشکلی نداشته باشد را به شهر یا کشور مقصد خود ارسال کنید و کاملا ایمن و سالم تحویل بگیرید . شرکت جهان کالا کارگو یکی از معتبرترین شرکتهای ارائه دهنده خدمات حمل و نقل بین المللی است که می توانید برای ارسال بار به کپنهاگ به آن اطمینان کرده و یک تجربه عالی از فریت بار به کپنهاگ داشته باشید .

اگر مطلب را دوست داشتید امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 20 =