فریت بار به گوتنبرگ

فریت بار به گوتنبرگ

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط فریت بار گوتنبرگ و همچنین مطلع شدن از هزینه حمل بار به گوتنبرگ حتما در ادامه این بخش با ما همراه بمانید و همچنین با بهترین و معتبرترین شرکت ایرانی که در زمینه حمل و نقل بین المللی و فریت بار گوتنبرگ و خارج از کشور فعال است ، آشنا شوید .

 

درباره گوتنبرگ

یوتِبُری یا گوتنبرگ (Gothenburg) به عنوان دومین شهر بزرگ در سوئد (Sweden) شناخته شده است که در جنوب غربی سوئد و در کنار کاتگات و مرکز استان وسترا یوتلاند ( Västra Götaland County ) واقع شده ‌است . در واقع گوتنبرگ از شهرهای مهم ، قطب صنعتی و یکی از پرتنوع‌ترین شهرهای سوئد محسوب می شود .

از انجایی که گوتنبرگ از جمله شهرهای آرام و با امنیت در سوئد بوده و از نظر رفاهی و اجتماعی و وضعیت اقتصادی شرایط بسیار عالی و ایده آلی دارد و همچنین به دلیل دارا بودن بازار کار فوق العاده ، کیفیت آموزشی بسیار عالی و مراکز تحصیلی معتبر و غیره ، کشور سوئد و شهرهای مهم آن مثل گوتنبرگ ، به یکی از مقصدهای بسیار عالی برای مهاجرت و زندگی تبدیل شده اند .

مهاجرت کردن به یک کشور دغدغه های بسیار زیادی را به همراه دارد و در این بین ، حمل بار و لوازم شخصی و مورد نیاز به کشور مقصد می تواند جز دغدغه های مهم و اساسی محسوب شود . اما خوشبختانه روش های زیادی برای حمل بار به گوتنبرگ و خارج از کشور وجود دارد که فریت بار به گوتنبرگ یکی از بهترین و به صرفه ترین روش هاست و به شما این امکان را می دهد تا بتوانید تمام وسایل شخصی و مورد نیاز خود را با صرف هزینه مناسب و در شرایط کاملا قانونی به گوتنبرگ یا هر مقصد دیگری ارسال کنید .

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با هزینه فریت بار به گوتنبرگ می توانید با شماره تلفن های شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید و مشاوره خوبی در این زمینه دریافت نمایید :

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ 

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

ارسال بار به گوتنبرگ

افرادی که به کشورهای دیگر مهاجرت می کنند ، معمولا تمایل دارند وسایل شخصی مثل لباس ، کتاب ، لوازم شخصی و بخشی از لوازم منزل خود را نیز با خود به کشور مقصد ببرند تا زندگی جدید خود را راحت تر شروع کنند . همانطور که می دانید حمل چمدان توسط مسافر در هواپیماهای مسافری با محدودیت مواجه هست و اگر وزن بار و چمدان شما بیشتر از مقدار مجاز باشد ، باید هزینه زیادی را تحت عنوان هزینه اضافه بار مسافری پرداخت کنید .

بنابراین در این شرایط بهترین کار این است که از خدمات ارسال بار و فریت بار که توسط شرکت های هواپیمایی ارائه می شود بهره مند شوید تا بتوانید با خیال راحت هر ان چیزی که ممکن است در گوتنبرگ به آن نیاز داشته باشید را با بسته بندی استاندارد و ایمن و کاملا قانونی و مطابق با قوانیی بین المللی به گوتنبرگ ارسال کرده و در زمان مناسب و تعیین شده در این شهر تحویل بگیرید .

ارسال بار به گوتنبرگ
ارسال بار به گوتنبرگ

برای اینکه از خدمات فریت بار یا ارسال بار هوایی به گوتنبرگ بهره مند شوید باید چند روز قبل از تاریخ پرواز خود به گوتنبرگ ، به دایره فریت بار فرودگاه بین المللی مراجعه کنید تا برای ورود بار به محوطه مجوز لازم دریافت کنید . سپس بار و محموله خود را تا دایره ارزیابی و بازرسی گمرک حمل کنید تا مورد بازدید و بررسی قرار بگیرد . بعد از بازرسی ، پته سبز گمرکی برای شما صادر می شود بعد از این مرحله باید به یکی از شرکت هایی که در زمینه حمل و نقل بین المللی فعالیت دارند (مثل شرکت جهان کالا کارگو) مراجعه کنید تا بارنامه و تگ بار برای بار و محموله شما صادر شود . سپس مجددا به دایره فریت بار در فرودگاه مراجعه کنید تا تگ بار بر روی محموله و بار شما نصب شده و برای ارسال بار به گوتنبرگ اماده شود .

شرکت جهان کالا تمام مراحل ارسال بار به گوتنبرگ از بسته بندی استاندارد و ایمن گرفته تا حمل بار و تخلیه در فرودگاه بین المللی ، انجام تشریفات گمرکی و اخذ مجوزهای لازم برای ارسال بار هوایی به گوتنبرگ را انجام میدهد و از تمام قوانین و مقرراتی که برای فریت بار به گوتنبرگ و سوئد وجود دارد مطلع بوده و تمام کارهایی که برای ارسال بار ایمن و مطمئن به گوتنبرگ را کاملا دقیق و درست انجام خواهد داد تا خیالتان از بابت سالم و به موقع رسیدن بار و محموله به گوتنبرگ راحت باشد.

علاوه بر این شرکت جهان کالا کارگو ، امکان پیگیری انلاین محموله و بار از زمان ارسال تا تحویل در گوتنبرگ را برای مشتریان خود فراهم کرده است تا مشتریان بتوانند در هر مرحله بار و محموله خود را تا رسیدن به گوتنبرگ پیگیری کنند .

در واقع خدمات شرکت جهان کالا کارگو در برگیرنده تمام نیازهای مشتریان از بسته بندی در مبداء ، بارنامه و ارسال بار هوایی توسط ایرلاین های معتبر دنیا ، تا ترخیص بار در گمرکات و تحویل در مقصد می ‌باشد . این شرکت با تمرکز بر حمل بار هوایی بین المللی قادر به خدمت رسانی و ارائه مشاوره رایگان در زمینه حمل بار زمینی نیز می ‌باشد .

 

برای بهره مندی از خدمات فریت بار به گوتنبرگ توسط شرکت جهان کالا کارگو لازم است مراحل زیر را انجام دهید :

  • تماس با شرکت جهان کالا کارگو جهت بازدید رایگان کارشناسان مجرب از بار و محموله شما
  • دریافت مشاوره و تعیین شرایط حمل و نقل و فریت بار به گوتنبرگ بصورت هوایی یا دریایی و اعلام نرخ کتبی خدمات
  • انجام کلیه امور بسته بندی با کیفیت استاندارد در محل ، تخلیه و بار گیری تا فرودگاه امام خمینی
  • انجام کلیه تشریفات گمرکی در مبداء و مقصد و اخذ مجوزهای لازم برای ارسال بار به گوتنبرگ
  • صدور بارنامه مخصوص
  • ارسال بار یا فریت بار به گوتنبرگ
  • امکان پیگیری بار تا رسیدن به گوتنبرگ

 

هزینه حمل بار به گوتنبرگ
هزینه حمل بار به گوتنبرگ

 

هزینه حمل بار به گوتنبرگ

هزینه حمل بار به گوتنبرگ معمولا با توجه به وزن و حجم بسته و محموله شما ، هزینه های مربوط به تشریفات گمرکی و اخذ مجوزهای لازم ، هزینه بیمه ، مسیری که برای حمل بار به گوتنبرگ انتخاب کردید (هوایی یا دریایی) و هزینه های مربوط به شرکت حمل و نقل بین المللی متفاوت خواهد بود و به همین دلیل نمی توان هزینه ثابت و مشخصی را به عنوان هزینه حمل بار گوتنبرگ اعلام کرد .

اما به طور کلی لازم است این موضوع را بدانید که در حمل هوایی ، هرچقدر وزن کالا بیشتر شود نرخ کرایه حمل هوایی ارزانتر خواهد شد . همچنین وزن و حجم کالا تاثیر مستقیم یدر قیمت تمام شده فریت بار دارند . مثلا اگر وزن حجمی کالایی بیشتر از وزن واقعی کالا باشد بارنامه طبق وزن حجمی محاسبه میگردد .

برای کم کردن وزن حجمی بهترین روش این است که با تعداد کارتن کمتری ، بیشترین کالا را بسته بندی کنید و از تمام فضاهای خالی استفاده کنید . مثلا لباس ها را وکیوم کتید تا به کمتربن حجم ممکن برسند .

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با هزینه فریت بار به گوتنبرگ می توانید با شماره تلفن های شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید و مشاوره خوبی در این زمینه دریافت نمایید :

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ 

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

 

ویژگی های شرکت جهان کالا کارگو در زمینه حمل بار بین المللی

  • حمل و نقل و فریت بار در جهان کالا با بهترین بسته بندی برای جلو گیری از صدمات احتمالی انجام می شود
  • جهان کالا کارگو در جهت مشتری مداری تا حد ممکن از هزینه های اضافی که بر دوش مشتری بوده کاسته است و هزینه ارسال بار منصفانه ای را اخذ مینماید
  • امکان پیگیری آنلاین وضعیت بار و محموله بعد از ارسال بار به خارج از کشور
  • جهان کالا کارگو طرف قرارداد با بیمه های مربوط به باربری میباشد از همین رو میتوانید با آرامش خاطر بار خود را به این شرکت بسپارید
  • حمل و نقل و فریت اثاثیه منزل و شخصی و مبلمان و لوازم منزل از طریق دریائی توسط کانتینر و کشتی از مرز خروجی بندرعباس به کلیه بنادر اروپایی ، آسیایی ، آفریقا ، استرالیا ، آمریکا و کانادا
  • حمل و نقل و فریت بار و لوازم منزل و شخصی و مبلمان و اثاثیه منزل از طریق هوایی (توسط خطوط هوایی داخلی وخارجی) به صورت خرده بار و چارتر از فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی به کلیه فرودگاه های کشورهای اروپایی ، آسیایی ، آمریکا و کانادا
  • مشاوره و انجام کلیه تشریفات گمرکی در مبداء و مقصد و اخذ مجوزهای لازم برای حمل بار به خارج از کشور
  • انجام کلیه امور بسته بندی در محل ، تخلیه و بار گیری و سایر خدمات جانبی مورد نیاز مشتری
  • تعیین شرایط حمل و نقل و فریت بار بصورت هوایی و دریایی اعلام نرخ کتبی خدمات

 

خلاصه مطلب

فریت بار یکی از روش های مطمئن و سریع برای ارسال وسایل شخصی ، وسایل منزل ، کتاب ، مواد غذایی و غیره به سایر کشورها بوده و به شما این امکان را میدهد تا با صرف هزینه کمتر ، وسایل مورد نیاز خود یا سایر افراد را به گوتنبرگ و یا کشورهای دیگر ارسال کنید . شرکت جهان کالا کارگو با سابقه و تجربه خیلی خوبی که در زمینه فریت بار و کارگو دارد میتواند شما را در این زمینه راهنمایی کرده و با ارائه شرایط عالی ، محموله و بار شما را به گوتنبرگ ارسال کند .

اگر مطلب را دوست داشتید امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + یک =