هواپیمایی ترکیش :خرید آنلاین اضافه بار ترکیش

فریت بار ترکیش ایر

ترکیش ایر علاوه بر خدماتی که برای جا به جایی مسافران ارائه می دهد ، در زمینه ارائه فریت بار و حمل بار هوایی نیز فعال بوده و می توانید از طریق این ایرلاین ، بار و محموله خود را به راحتی و در ایمنی کامل به سایر کشورهای دنیا ارسال کنید .

 

شرکت هواپیمایی ترکیش ایر یا ترکیش ایرلاینز (Turkish Airlines) یکی از معتبرترین شرکت های هواپیمایی است که در سال ۱۹۳۳ تاسیس شده و دفتر مرکزی آن در ترکیه و شهر استانبول قرار دارد و فرودگاه بین ‌المللی آتا ترک و فرودگاه بین ‌المللی صبیحه گوکچن ، قطب‌ های این شرکت هواپیمایی محسوب می شوند.

ترکیش ایر لاین روزانه به ۳۰۰ مقصد در اروپا، آسیا ، آفریقا و ایالات متحده آمریکا پروازهای مستقیم دارد و همچنین پرواز به شهرهای مهم در ایران باعث شده تا این شرکت هواپیمایی ، یکی از بهترین ایرلاین های خارجی با پرواز مستقیم به ایران شناخته شده باشد.

ترکیش ایرلاین به عنوان یک مسیر اصلی برای ورود ایرانیان به سایر کشورهای دنیا محسوب می شود. به این صورت که امکان خرید بلیط پرواز مستقیم به استانبول و از استانبول به سایر کشورهای دنیا را برای ایرانیان فراهم کرده است . زیرا مقاصد پروازی ترکیش ایر لاین بسیار متنوع هستند و از این رو به یکی از بهترین ایرلاین ها برای دسترسی ایرانیان به سراسر دنیا تبدیل شده است.

 

در ادامه این بخش با ما همراه بمانید و اطلاعات خوبی در رابطه با فریت بار ترکیش ایر ، قوانین اضافه بار هواپیمایی ترکیش ایرلاین و قیمت فریت بار ترکیش ایر کسب کنید.

 

برای ارتباط با کارشناسان مجرب در شرکت جهان کالا کارگو می توانید با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید :

 

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ 

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

قیمت فریت بار هواپیمایی ترکیش ایرلاین:

قیمت فریت بار ترکیش ایر با توجه به وزن و حجم محموله ، فاصله مبدا تا کشور مقصد ، هزینه های مربوط به بیمه ، گمرک و اخذ مجوزهای لازم ، هزینه بسته بندی و سایر هزینه های شرکت حمل و نقل تعیین خواهد شد .  .

ترکیش ایرلاین یکی از بهترین و با کیفیت ترین خدمات پروازی را به مشتریان خود ارائه می دهد ؛ به گونه ای که کیفیت بالای خدمات ارائه شده ، امنیت پرواز ، استفاده از هواپیماهای مدرن و مجهز و غیره سبب شده تا این شرکت هواپیمایی به یکی از انتخاب های اول برای سفرهای خارجی برای ایرانیان تبدیل شود .

ترکیش ایر لاینز نیز مانند سایر شرکت های هواپیمایی در زمینه حمل بار و چمدان دارای محدودیت هایی است . به طور کلی میزان بار مجاز پرواز های بین المللی ترکیش ایرلاین برای پرواز تجاری یا بیزنس کلاس ۳۰ کیلوگرم و وزن بار مجاز برای پرواز اقتصادی یا اکونومی ۲۰ کیلوگرم است . این مقدار بار مجاز معمولا در پشت بلیط و با عنوان baggage weightمشخص شده است .

اگر بار شما بیشتر از این مقدار مجاز باشد باید هزینه ای را تحت عنوان هزینه اضافه بار هواپیمایی ترکیش ایر لاین پرداخت کنید . البته لازم است بدانید قیمت اضافه بار هواپیمایی ترکیش ایرلاین در پروازهای بین المللی به مقاصد مختلف متفاوت است و معمولا این هزینه بعد از ثبت تمام اطلاعات پروازی خروج و ورود و اطلاعات دقیق درباره میزان بار مشخص و به شما اعلام خواهد شد .

 بیشتر بدانید : خدمات فریت بار

قیمت فریت بار ترکیش ایر

آشنایی با خدمات فریت بار ترکیش ایر:

فریت بار یا ارسال بار هواپیمایی یکی از خدمات ارزشمند و کاربردی است که به شما این امکان را می دهد تا بار و وسایل شخصی خود را با هر وزن و حجمی هستند توسط شرکت های هواپیمایی به مقصد مورد نظر خود ارسال کنید . استفاده از این خدمات نسبت به پرداخت هزینه اضافه بار مسافری بسیار مقرون به صرفه تر بوده و برای افرادی که قصد مهاجرت دارند و می خواهند وسایل منزل و وسایل شخصی خود را به خارج از کشور ارسال کنند ، گزینه بسیار مناسبی خواهد بود .

ترکیش کارگو (Turkish Cargo) با ارائه خدمات به ۱۲۷ کشور جهان و سریعترین رشد تجاری در زمینه حمل و نقل هوایی در سراسر جهان ، توانسته سهم زیادی در زمینه فریت بار و ارسال بار هوایی داشته باشد به گونه ای که در سال ۲۰۲۰ ، از هر ۲۰ محموله هوایی که در سراسر جهان حمل می شد ، ۱ مورد توسط ترکیش ایر انجام شده است . همچنین Turkish Cargo بر اساس معیارهایی مانند کیفیت ، نوآوری ، کارآیی ، سرعت و قابلیت اطمینان ، جایزه “بهترین خط هوایی باربری – اروپا” را در طی مراسم Air Cargo News Awards 2020 دریافت کرده است .

خدمات بار هوایی یا فریت بار ترکیش ایر به بیش از ۳۲۰ مقصد از جمله ۹۵ مقصد مستقیم انجام می شود .

برای بهره مندی از خدمات فریت بار ترکیش ایر ، بهتر است که حتما با یک شرکت معتبر که در زمینه حمل و نقل بین المللی فعالیت دارد ، همکاری کنید . این شرکت ها ، مانند شرکت جهان کالا کارگو ، معمولا با تمام قوانین و مقررات کشورهای مختلف و ایرلاین های داخلی و خارجی برای ارسال به خارج از کشور آشنا بوده و می توانند بهترین راهنمای شما برای فریت بار ترکیش ایر به خارج از کشور باشند .

بنابراین اگر قصد دارید فریت بار به خارج از کشور انجام دهید بهتر است قبل از هر اقدامی حتما با کارشناسان مجرب شرکت جهان کالا کارگو صحبت کنید تا با تمام قوانین فریت بار ترکیش ایر یا سایر ایرلاین های خارجی و داخلی بیشتر آشنا شوید و بهترین و مناسب ترین انتخاب را برای حمل بار هوایی به مقصد مورد نظر خود را داشته باشید .

 

برای ارتباط با کارشناسان مجرب در شرکت جهان کالا کارگو می توانید با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید :

 

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ 

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

 

ویژگی های شرکت جهان کالا کارگو در زمینه حمل بار بین المللی :

  • حمل و نقل و فریت بار در جهان کالا با بهترین بسته بندی برای جلو گیری از صدمات احتمالی انجام می شود
  • جهان کالا کارگو در جهت مشتری مداری تا حد ممکن از هزینه های اضافی که بر دوش مشتری بوده کاسته است و هزینه ارسال بار منصفانه ای را اخذ مینماید
  • امکان پیگیری آنلاین وضعیت بار و محموله بعد از ارسال بار به خارج از کشور
  • جهان کالا کارگو طرف قرارداد با بیمه های مربوط به باربری میباشد از همین رو میتوانید با آرامش خاطر بار خود را به این شرکت بسپارید
  • حمل و نقل و فریت اثاثیه منزل و شخصی و مبلمان و لوازم منزل از طریق دریائی توسط کانتینر و کشتی از مرز خروجی بندرعباس به کلیه بنادر اروپایی ، آسیایی ، آفریقا ، استرالیا ، آمریکا و کانادا
  • حمل و نقل و فریت بار و لوازم منزل و شخصی و مبلمان و اثاثیه منزل از طریق هوایی (توسط خطوط هوایی داخلی وخارجی) به صورت خرده بار و چارتر از فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی به کلیه فرودگاه های کشورهای اروپایی ، آسیایی ، آمریکا و کانادا
  • مشاوره و انجام کلیه تشریفات گمرکی در مبداء و مقصد و اخذ مجوزهای لازم برای حمل بار به خارج از کشور
  • انجام کلیه امور بسته بندی در محل ، تخلیه و بار گیری و سایر خدمات جانبی مورد نیاز مشتری
  • تعیین شرایط حمل و نقل و فریت بار بصورت هوایی و دریایی اعلام نرخ کتبی خدمات

 

خلاصه مطلب

فریت بار یا ارسال بار هوایی یکی از خدمات بسیار پرکاربرد و ارزشمندی است که توسط شرکت های حمل و نقل بین المللی ارائه می شود تا افرادی که قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارند بتوانند تمام وسایل شخصی و مورد نیاز خود را کاملا قانونی و ایمن به کشور مقصد ارسال کنند . ارسال بار و فریت بار به خارج از کشور معمولا توسط ایرلاین های خارجی مثل ترکیش ایر ، امارات ، قطر ایرلاین  انجام می گیرد و یا توسط ایرلاین های داخلی مثل ایران ایر و ماهان ارائه می شود .

 

اگر مطلب را دوست داشتید امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − یازده =