بار مجاز هواپیمایی قطر

فریت بار قطر ایرلاین جهان کالا کارگو

با استفاده از خدمات فریت بار قطر ایرلاین می توانید تمام بار و محموله های خود را به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن به سایر کشورهای دنیا ارسال کنید. در ادامه با این بخش همراه بمانید و اطلاعات خوبی در رابطه با شرایط و قوانین فریت بار قطر ایرلاین کسب کنید .

درباره قطر ایرلاین:قطر ایر لاین ، هواپیمایی قطر یا قطر ایرویز (Qatar Airways) یکی از شرکت های هواپیمایی معتبر در دنیاست که در فرودگاه بین‌المللی حمد در دوحه مستقر شده است . قطرایرلاین از ماه اکتبر ۲۰۱۳ ، به عنوان یکی از اعضای اصلی اتحادیه وان ورلد ( Oneworld) یا اتحاد شرکت ‌های هواپیمایی آمریکایی محسوب می شود .

این شرکت هواپیمایی که حامل پرچم قطر است ، به بیش از ۱۵۰  مقصد در آفریقا ، آسیای میانه ، اروپا ، خاور دور ، آسیای جنوبی ، خاورمیانه ، آمریکای شمالی ، آمریکای جنوبی و اقیانوسیه پروازهای مستقیم دارد . در واقع قطر ایر لاین جز معدود شرکت ‌های هوایی است که به ‌طور مداوم به هر ۶ قاره جهان پرواز دارد و مرز هوایی ایران نیز برای هواپیماهای قطر ایرلاین باز است !

قطر ایرلاین نه تنها دارای هواپیمای مخصوص با کلاس های مختلف برای حمل مسافر به رنقاط مختلف جهان است ، بلکه بخش باربری یا حمل و نقل بار نیز در قطر ایرلاین فعال است به گونه ای که توانایی سرویس دادن و جا به جایی ۷نا۵۰۰۰۰ تن بار در سال را دارد !

 

فریت بار قطر ایرلاین | بار مجاز هواپیمایی قطر:

 

فریت بار قطر ایرلاین

همانطور که مشاهده کردید، حمل بار توسط مسافر در هواپیماهای قطرایرلاین محدود است ، بنابراین اگر قصد دارید مقدار بار بیشتری را با خود حمل کنید و یا قصد ارسال لوازم و اثاثیه منزل به خارج از کشور را دارید ، بهترین و مقرون صرفه ترین کار این است که از خدمات فریت بار هواپیمایی قطر استفاده کنید.

خدمات بار هواپیمایی قطر به شما این امکان را می دهد تا بتوانید تمام وسایل و لوازم شخصی و ارزشمند خود را در سریع ترین زمان ممکن و کاملا سالم ، ایمن و قانونی به کشور مقصد ارسال کنید .برای بهره مندی از خدمات بار هواپیمایی قطر لازم است که حتما با یکی از شرکت هایی که در زمینه حمل و نقل بین المللی بار فعالیت دارد ، همکاری داشته باشید .

محدودیت بار قطر ایرویز:

 

محدودیت بار قطر ایرویز

قطر ایرویز دارای کلاس های پروازی مختلفی بوده و هر کدام از این کلاس های پرواز دارای محدویت حمل بار هستند . بنابراین برای اینکه با محدودیت بار قطر ایروبز آشنا شوید حتما باید به کلاس پروازی که از قطر ایرویز استفاده می کنید، توجه کنید .

در پروازهای دارای کلاس اکونومی در قطر ایرویز میتوانید این مقدار بار را با خود حمل کنید :

  • اکونومی Classic : مجاز به حمل ۲۵ کیلوگرم بار در پروازها به تمام مقاصد
  • اکونومی Convenience : مجاز به حمل ۳۰ کیلوگرم بار در پروازها به تمام مقاصد
  • اکونومی Comfort : مجاز به حمل ۳۵ کیلوگرم بار در در پروازها به تمام مقاصد

در پروازهای دارای کلاس بیزنس در قطر ایرویز میتوانید این مقدار بار را با خود حمل کنید :

  • بیزنس Classic : 40 کیلوگرم بار در پروازهای به و از همه مقصدها
  • بیزنس Classic : 40 کیلوگرم بار در پروازهای به و از همه مقصدها
  • بیزنس Elite : 40 کیلوگرم بار در پروازهای به و از همه مقصدها

 در پروازهای دارای کلاس درجه یک در قطر ایرویز می توانید این مقدار بار را با خود حمل کنید :

  • درجه یک Elite : 50 کیلوگرم بار در پروازهای به و از همه مقصدها

 

شرکت جهان کالا کارگو یکی از شرکت های معتبر و متخصص در زمینه باربری بین المللی است که نه تنها خدماتی مثل بسته بندی استاندارد و ایمن را به مشتریان خود ارائه می دهد ، بلکه تمام کارهای مربوط به حمل بار از درب منزل تا فرودگاه بین المللی را نیز بر عهده می گیرد و بعد از انجام تشریفات گمرکی و اخذ مجوزهای لازم و صدور بار نامه هوایی ، تمام بار و محموله شما را در پالت های مخصوص حمل بار هوایی قرار داده و توسط خدمات بار هواپیمایی قطر و یا هر شرکت هواپیمایی که مد نظر شماست مثل هواپیمایی ایران ایر ، ماهان ، امارات یا ترکیش ایر به مقصد مورد نظر شما ارسال خواهد کرد .

 

محدودیت بار قطر ایرویز

شرکت های حمل و نقل بین المللی مثل شرکت جهان کالا کارگو با تمام مقررات و قوانین فریت بار قطر ایرویز و سایر ایرلاین ها داخلی و خارجی آشنا هستند و می توانند بهترین راهنمای شما برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مقررات و قوانین فریت بار قطر ایرلاین باشند .

بنابراین اگر قصد دارید فریت بار به خارج از کشور انجام دهید بهتر است قبل از هر اقدامی حتما با کارشناسان مجرب شرکت جهان کالا کارگو صحبت کنید تا با تمام قوانین فریت بار قطر ایر لاین و سایر ایر لاین های ایرانی و خارجی بیشتر آشنا شوید.

 

برای ارتباط با کارشناسان مجرب در شرکت جهان کالا کارگو می توانید با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید :

 

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ 

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

خلاصه مطلب

فریت بار یا ارسال بار هوایی یکی از خدمات بسیار پرکاربرد و ارزشمندی است که توسط شرکت های حمل و نقل بین المللی ارائه می شود تا افرادی که قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارند بتوانند تمام وسایل شخصی و مورد نیاز خود را کاملا قانونی و ایمن به کشور مقصد ارسال کنند .

این ارسال بار و فریت بار به خارج از کشور توسط ایرلاین های داخلی مثل ایران ایر و ماهان یا ایرلاین های خارجی مثل امارات ، قطر ایرویز یا ترکیش ایر ارائه می شوند .

 

 

اگر مطلب را دوست داشتید امتیاز دهید!

3 دیدگاه در “بار مجاز هواپیمایی قطر

  1. Homayoun fakhar میگوید:

    سلام من بابلیط قطرى به امریکا امدم و بلیط برگشت هم دارم البته کمى بیش از ١٠٠ کیلو بار ولوازم مستعمل دارم که اضافه بر بار مجاز بلیط من میباشد رانمایى کنید براى ارزانترین روش از لس انجلس ایرواین به تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 5 =