خدمات کارگو به آلمان با جهان کالا

کارگو به آلمان

در این راهنما ، قوانین ، نرخ‌ ها ، گزینه ‌های حمل و نقل و خدماتی را بررسی می ‌کنیم که به شما کمک می ‌کنند فروش بین ‌المللی و ارسال محصولات خود را به آلمان آغاز کنید ؛ چه بخواهید خودتان این کار را انجام دهید یا با همکاری یکی از شرکت های حمل و نقل بین المللی ، اقدامات مربوط به بسته بندی و ارسال بار و کارگو به آلمان را انجام دهید.

تجارت در سطح بین المللی ، یکی از کلیدهای اصلی برای توسعه کسب و کار محسوب می شود و تمام افرادی که در زمینه تولید کالا فعال هستند ، تمایل دارند محصول خود را به کشورهای دیگر نیز صادر کنند تا هم بیشتر شناخته شوند و هم درآمد بهتری داشته باشند .

خوشبختانه این روزها ، به دلیل گسترش خدمات حمل و نقل بین المللی مثل کارگو ، این امکان برای تولید کنندگان و تجار فراهم شده تا بتوانند محصولات خود را به هر نقطه از جهان که تمایل دارند ارسال کرده و رونق بسیار خوبی برای کسب و کار خود فراهم کنند .

با شروع بازاریابی محصولات خود در خارج از کشور ، ممکن است متوجه سفارش هایی شوید که از آلمان می آید . چرا که آلمان با داشتن یکی از اقتصادهای پیشرو در جهان ، پایگاه مشتریان خوبی برای فروش هستند . مشارکت آنها در اتحادیه اروپا به نفع تجارت بین المللی شما است ؛ زیرا می توانید یک پایگاه مشتری عالی در آلمان ایجاد کنید و سپس تجارت خود را به سایر کشورهای اتحادیه اروپا نیزگسترش دهید.

 

برای اینکه اطلاعات دقیق تری در رابطه با قیمت کارگو به آلمان داشته باشید پیشنهاد می کنیم حتما با کارشناسان شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید :

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ 

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

استانداردهای گمرکی و رویه های واردات کالا و شرایط کارگو به آلمان:

خدمات کارگو (cargo) به طور کلی برای کالاهایی که با کشتی یا هواپیما باری حمل می شوند استفاده می شود . کالاها و محصولاتی که با کارگو حمل می شوند ، معمولا ماهیت تجاری دارند . این روش ارسال بار معمولا توسط تجار مورد استفاده قرار می گیرد و بار و کالاها با هواپیماها یا کشتی های مخصوص و غول پیکر حمل خواهند شد .

آلمان یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا (EU) است و بنابراین از رویه ها و اسناد استاندارد اتحادیه اروپا برای کنترل واردات کالا و مواد به این کشور استفاده می کند .

هنگام حمل و نقل به آلمان از خارج از اتحادیه اروپا ، باید اظهارنامه گمرکی را به صورت الکترونیکی یا با استفاده از یک سند اظهارنامه کاغذی ارائه دهید . حاملی که محموله شما را به مرز آلمان منتقل می کند ، معمولاً اظهارنامه را تسلیم می کند ، اما مطمئناً شما مسئول ارائه اطلاعات صحیح برای اظهارنامه خواهید بود .

هنگامی که تصمیم می گیرید که کالاهای خود را به /المان ارسال کنید ، باید بدانید که کلیه حمل کنندگان ملزم به رعایت قوانین و مقررات گمرکی هستند . از انجایی این قوانین می توانند پیچیده باشند ، به طوری که بسیاری از مشاغل ترجیح می دهند از شرکت معتبر که در زمینه حمل و نقل بین المللی فعالیت دارد (مثل شرکت جهان کالا کارگو) برای مدیریت فرآیند استفاده کنند .

اینکار اغلب یک حرکت عاقلانه است ، زیرا کارشناسان این شرکت ها می توانند به شما کمک کنند تا از تاخیرهای غیر ضروری جلوگیری کنید و اطمینان حاصل کنید که حمل و نقل شما با قوانین محلی و بین المللی مطابقت دارد .

حتی زمانی که با یک باربری بین المللی همکاری می‌ کنید ، همچنان از شما خواسته می ‌شود مدارک خاصی را همراه با محموله خود ارسال کنید . موارد ذکر شده در زیر مواردی هستند که معمولاً توسط مقامات گمرکی درخواست می شوند . ممکن است لازم باشد مجوزها ، گواهینامه ها و یا مجوزهای اضافی را ارسال کنید .

  • فاکتور تجاری
  • لیست بسته بندی یا پکینگ لیست
  • گواهی مبدا
  • اعتبار اسنادی یا سایر شرایط پرداخت (بستگی به قرارداد بین طرفین درگیر دارد)
  • بارنامه برای حمل و نقل اقیانوس یا قبض خطوط هوایی برای حمل و نقل هوایی (جهان کالا کارگو این را برای شما فراهم می کند)

 

کارگو به آلمان از مسیر دریایی در دو بندر مهم این کشور یعنی بندر هامبورگ (Hamburg) و بندر برمن – برمرهاون (Bremen-Bremerhaven) انجام می گیرد و فرودگاه های بین المللی کلن (Cologne) و لایپزیگ (Leipzig) و فرانکفورت (Frankfurt) از جمله فرودگاه های برتر در آلمان هستند که با استفاده از امکانات خود ، برای حمل و نقل بین المللی و کارگو خدمات ارائه می دهند .

 

محدودیت های کارگو به آلمان و اقلام ممنوعه:

هر کشوری ، از جمله آلمان ، واردات اقلام خاصی را محدود یا ممنوع کرده است . با توجه به محدودیت های حمل و نقل آلمان ، این کشور واردات چند کالا را ممنوع کرده است ، بنابراین اگر کالایی ممنوع باشد ، شرکت ها از حمل آن خودداری می کنند . در اینجا لیستی از اقلامی است که ورود آنها به آلمان ممنوع است را نام برده ایم :

  • داروها (از جمله داروهای”بدون نسخه” و برخی مکمل های غذایی)
  • حیوانات در حال انقراض
  • گیاهان در خطر انقراض
  • مواد منفجره
  • سلاح گرم
  • گوشت و لبنیات

همچنین برخی از کالاها نیز وجود دارد که واردات آن به آلمان با محدودیت مواجه است . کالاها و محصولات محدود شده مواردی هستند که در صورت رعایت قوانین و محدودیت ها می توانید آنها را ارسال کنید . در زیر لیستی از اقلام محدود شده برای واردات به آلمان آمده است :

  • حیوانات
  • مواد شیمیایی
  • واحد پول
  • محصولات چرمی
  • شیر خشک و غذاهای کنسرو شده
  • مواد رادیواکتیو و سمی

 

شرکت حمل و نقل بین المللی برای کارگو به آلمان:

برای اینکه بتوانید تمام مراحل مربوط به کارگو به آلمان را کاملا قانونی و مطابق با استانداردهای بین المللی انجام دهید و تمام مدارک و اسناد مورد نیاز برای کارگو به آلمان را فراهم کنید ، بهترین کار این است که قبل از هر کاری با یک شرکت معتبر که در زمینه حمل و نقل بین المللی فعالیت دارد ، مشورت و همکاری کنید .

شرکت جهان کالا کارگو یکی از این شرکت های معتبر و متخصص در زمینه فریت بار و کارگو به خارج از کشور است که کارشناسان مجرب این مجموعه می توانند تمام اطلاعاتی که در زمینه کارگو به آلمان نیاز دارید را در اختیارتان قرار دهند و بهترین راهنما و همراه شما در این مسیر باشند .

 

شرکت کارگو آلمان

ویژگی های شرکت جهان کالا کارگو در زمینه حمل بار بین المللی:

  • حمل و نقل و فریت بار در جهان کالا با بهترین بسته بندی برای جلو گیری از صدمات احتمالی انجام می شود
  • جهان کالا کارگو در جهت مشتری مداری تا حد ممکن از هزینه های اضافی که بر دوش مشتری بوده کاسته است و هزینه ارسال بار منصفانه ای را اخذ مینماید
  • امکان پیگیری آنلاین وضعیت بار و محموله بعد از ارسال بار به خارج از کشور
  • جهان کالا کارگو طرف قرارداد با بیمه های مربوط به باربری میباشد از همین رو میتوانید با آرامش خاطر بار خود را به این شرکت بسپارید
  • حمل و نقل و فریت اثاثیه منزل و شخصی و مبلمان و لوازم منزل از طریق دریائی توسط کانتینر و کشتی از مرز خروجی بندرعباس به کلیه بنادر اروپایی ، آسیایی ، آفریقا ، استرالیا ، آمریکا و کانادا
  • حمل و نقل و فریت بار و لوازم منزل و شخصی و مبلمان و اثاثیه منزل از طریق هوایی (توسط خطوط هوایی داخلی وخارجی) به صورت خرده بار و چارتر از فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی به کلیه فرودگاه های کشورهای اروپایی ، آسیایی ، آمریکا و کانادا
  • مشاوره و انجام کلیه تشریفات گمرکی در مبداء و مقصد و اخذ مجوزهای لازم برای حمل بار به خارج از کشور
  • انجام کلیه امور بسته بندی در محل ، تخلیه و بار گیری و سایر خدمات جانبی مورد نیاز مشتری
  • تعیین شرایط حمل و نقل و فریت بار بصورت هوایی و دریایی اعلام نرخ کتبی خدمات

 

در واقع ، خدمات شرکت جهان کالا کارگو در برگیرنده تمام نیازهای مشتریان از بسته بندی در مبداء ، بارنامه و ارسال بار هوایی توسط ایرلاین های معتبر دنیا ، تا ترخیص بار در گمرکات و تحویل در مقصد می‌باشد. این شرکت با تمرکز بر حمل بار هوایی بین المللی قادر به خدمت رسانی و ارائه مشاوره رایگان در زمینه حمل بار زمینی نیز می ‌باشد .

هزینه کارگو به آلمان:

محاسبه هزینه کارگو به آلمان به مقدار بار و محموله ای که قرار است از طریق کارگو ارسال کنید ، بستگی دارد . علاوه بر این ، انتخاب روش کارگو از ایران به آلمان (دریایی یا هوایی) ، بسته بندی بار و محموله ، هزینه های مربوط به گمرک و اخذ مجوزهای لازم ، بیمه باربری و هزینه های مربوط به شرکت حمل و نقل بین المللی نیز بر روی هزینه کارگو به آلمان تاثیر گذار خواهد بود و به همین دلیل نمی تواند قیمت ثابت و مشخصی را به عنوان هزینه کارگو از ایران به آلمان اعلام کرد .

 

برای اینکه اطلاعات دقیق تری در رابطه با قیمت کارگو به آلمان داشته باشید پیشنهاد می کنیم حتما با کارشناسان شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید :

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ 

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

 

خلاصه مطلب

خدمات کارگو یکی از روش های بسیار عالی و مقرون به صرفه برای ارسال کالاهای تجاری به سایر کشورهای دنیاست و به تجار و صادرکنندگان این امکان را می دهد تا بار و محموله خود را کاملا قانونی با بسته بندی ایمن و استاندارد و در سلامت کامل به کشور مقصد ارسال کرده و به راحتی در این کشور تحویل بگیرید . برای بهره مندی از خدمات کارگو به آلمان با مقرون صرفه ترین قیمت می توانید با شرکت جهان کالا کارگو همکاری داشته باشید .

اگر مطلب را دوست داشتید امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − دوازده =