ارسال بار به بروکسل

ارسال بار به بروکسل

در ادامه این بخش با ما همراه باشید و اطلاعات خوبی در رابطه با فریت بار به بروکسل، نحوه فریت بار به بروکسل و هزینه ارسال بار کسب کنید و با بهترین و معتبرترین شرکت ایرانی در زمینه فریت بار و ارسال بار به بروکسل آشنا شوید.

 

بروکسل (Brussels)، پایتخت کشور بلژیک و یکی از زیباترین شهرهای اروپایی محسوب می شود و مقر اصلی بسیاری از نهادهای اتحادیه اروپا نیز هست و زبان رسمی و رایج این شهر هلندی و فرانسوی است. بروکسل به قدری با شکوه و زیباست که توانسه لقب پایتخت اروپا را از  ان خود کند و آثار تاریخی بسیار زیادی در این شهر وجود دارد.

بروکسل یکی از شهرهای مدرن اروپایی نیز است و سالانه تعداد زیادی از افراد تصمیم میگیرند تا به این شهر زیبا مهاجرت کرده و شرایط بهترین از نظر تحصیل، کار و زندگی داشته باشند. افرادی که قصد مهاجرت دارند گاهی نیاز پیدا می کنند تا وسایل شخصی و مورد نیاز خود را نیز همراه خود به بروکسل ببرند اما محدودیت حمل بار در هواپیما مسافربری مانع از انجام اینکار می شود ! اما اصلا نگران نباشید، چرا که شما میتوانید با فریت بار به بروکسل یا ارسال بار به بروکسل، تمام وسایل و لوازم مورد نیاز خود را در هر اندازه و حجمی که باشند با همکاری شرکت های حمل و نقل بین المللی به بروکسل ارسال کنید و کاملا ایمن و مطمئن در این شهر تحویل بگیرید.

 

فریت بار به بروکسل

بروکسل پرجمعیت ترین و ثروتمندترین منطقه بلژیک است که در بخش مرکزی کشور واقع شده و بخشی از جامعه فرانسوی بلژیک و جامعه فلاندرز را شامل می شود. اگر برای فریت بار به بروکسل به خدمات حمل و نقل بین المللی نیاز دارید میتوانید این خدمات را از شرکت جهان کالا کارگو دریافت نمایید. این شرکت پیشرو در زمینه ارائه خدمات باربری در سطح بین الملل بوده و می تواند شما را برای فریت بار یا ارسال بار به بروکسل از مبدا تا مقصد راهنمایی کند.

شرکت جهان کالا کارگو نه تنها در زمینه کارگو و ارسال بارهای تجاری فعالیت دارد بلکه در زمینه ارسال و فریت بار وسایل شخصی، اثاثیه منزل و هر آن چیزی که لازم است به بروکسل یا سایر شهرها و کشورهای دنیا ارسال کنید نیز فعالیت داشته و کلیه اقدامات لازم در این زمینه را به شکل کاملا قانونی و از مسیر دریایی، مسیر هوایی با مسیر زمینی انجام می دهد.

حمل و نقل هوایی سریعترین روش فریت بار به بروکسل است و معمولا اولین و ایمن ترین انتخاب برای مسافت های طولانی است و به شما این امکان را می دهد تا بار و محموله خود را در کوتاه ترین زمان ممکن در شهر بروکسل تحویل بگیرید.

وقتی از خدمات فریت بار هوایی شرکت جهان کالا کارگو استفاده می کنید، باید مطمئن باشید که خطر سرقت و خرابی از بین می رود. با دانستن اینکه کالاهای شما از طریق حمل و نقل ایمن، کاملا سالم و مطمئن در حال سفر هستند، احساس بسیار خوبی به شما می دهد. در واقع حمل و نقل هوایی تخصص این شرکت بوده و رضایت مشتریان شرکت جهان کالا گارگو، یک تضمین عالی در موفقیت این شرکت است.

 

هزینه ارسال بار به بروکسل
هزینه ارسال بار به بروکسل

 

نحوه ارسال بار به بروکسل

برای اینکه تمام مراحل ارسال بار به بروکسل کاملا قانونی طی شود و مجوزهای لازم برای فریت بار به بروکسل را دریافت نمایید، لازم است که با شرکت های حمل و نقل بین المللی همکاری داشته باشید. شرکت جهان کالا کارگو یکی از شرکت های معتبری هست که می توانید در زمینه فریت بار به بروکسل به آن اعتماد کرده و یک ارسال بار ایمن و مطمئن را تجربه کنید:

به طور کلی نحوه ارسال بار به بروکسل به ترتیب زیر خواهد بود :

 

  • تماس با شرکت جهان کالا کارگو و دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان حرفه ای و متخصص
  • بازدید رایگان کارشناسان مجرب از بار و محموله شما
  • تعیین بهترین مسیر برای ارسال بار به بروکسل (دریایی یا هوایی) و تعیین هزینه فریت بار به بروکسل
  • بسته بندی کاملا استاندارد و ایمن توسط شرکت جهان کالا کارگو
  • حمل بار از درب منزل تا فرودگاه بین المللی
  • انجام تشریفات قانونی و اخذ مجوزهای لازم و ضروری برای فریت بار به بروکسل
  • صدور بارنامه
  • امکان پیگیری محمولات ارسال شده

 

مدت زمان ارسال بار به بروکسل

مدت زمان ارسال بار به بروکسل با توجه به روش و مسیری که برای ارسال بار انتخاب کردید، متفاوت خواهد بود. به طور کلی محموله هایی که از مسیر هوایی  به بروکسل ارسال می شوند معمولا طی مدت ۱ هفته به بروکسی می رسند و شما می توانید با در دست داشتن مدارک شناسایی و بارنامه، محموله و بار خود را از فرودگاه بروکسل (کد یاتا BRU ) تحویل بگیرید.

به طور کلی اگر تصمیم دارید محموله و بار شما در زمان مشخصی به بروکسل برسد، باید حداقل از ۲  الی ۳ قبل با شرکت حمل و نقل بین المللی جهان کالا کارگو تماس بگیرید تا تمام مراحل و اقدامات قانونی برای فریت بار به دقت انجام شده و محموله شما در مناسب ترین زمان به بروسکل برسد.

اما اگر محموله و بار شما از مسیر دریایی به سمت بروکسل ارسال شود، ممکن است روند ارسال بار کمی طولانی تر شده و برای تحویل گرفتن محموله خود در بروکسل باید حداقل ۳ تا ۴ هفته و یا مدت زمان طولانی تری صبر کنید.

 

هزینه ارسال بار به بروکسل
هزینه ارسال بار به بروکسل

 

هزینه ارسال بار به بروکسل

بعد از آشنا شدن با نحوه ارسال بار به بروکسل و مدت زمان آن، مطمئنا بیشترین سوالی که ذهن شما درگیر کرده این است که هزینه ارسال بار به بروکسل چقدر است ؟ برای دریافت پاسخ این سوال باید بدانید که هزینه ارسال بار معمولا با توجه به وزن و حجم بسته و محموله شما، هزینه های مربوط به تشریفات گمرکی و اخذ مجوزهای لازم، هزینه بیمه، مسیری که برای حمل بار به بروکسل انتخاب کردید (هوایی یا دریایی) و غیره متفاوت است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با هزینه فریت بار به بروکسل می توانید با شماره تلفن های شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید و مشاوره خوبی در این زمینه دریافت نمایید :

 

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱

۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ 

۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

خلاصه مطلب

فریت بار یکی از روش های مطمئن و سریع برای ارسال وسایل شخصی، وسایل منزل، کتاب، مواد غذایی و غیره به سایر کشورها بوده و به شما این امکان را میدهد تا با صرف هزینه کمتر، وسایل مورد نیاز خود یا سایر افراد را به بروکسل و یا کشورهای دیگر ارسال کنید. شرکت جهان کالا کارگو با سابقه و تجربه خیلی خوبی که در زمینه فریت بار و کارگو دارد میتواند شما را در این زمینه راهنمایی کرده و با ارائه شرایط عالی، محموله و بار شما را به بروکسل ارسال کند.

اگر مطلب را دوست داشتید امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + شش =